@ kwebbel heel veel plezier morgen jullie hebben een mooie dag. @ jeanetjuh jaaaa dat is een mooie test @ wen dus je ben lekker wezen shoppen leuk hoor. @ wenrich ik ga voor je duimen meid. @ all veel liefs van mij
Kwebbel, een superdag gewenst voor jullie morgen!!! WenR, ik duim mee dat alles oké is... het wordt natuurlijk al een stuk lastiger als daar wat mis is. Ik snap dat je je schaamde, maar bedenk dat het voor zowel medewerkers daar, als voor de andere mensen die daar zaten te wachten ofzo waarschijnlijk de normaalste zaak van de wereld is. Niets om je voor te schamen dus eigenlijk.
@Jane Mooie buik zeg en wat kunnen jullie lekker snel terecht bij babyview. @Missy Ja lekker geshopped. Hoe gaat het met jou? @pluisje Ik kan me voorstellen dat je telleurgesteld bent. maar misschien komt je ei nog. Dikke knuffel! Zo nu lekker mijn bed in, is eigenlijk alweer te laat. Ach nog maar een half dagje werken en dan lekker weer weekend. Wij gaan een weekendje naar mijn moeder toe, die is sinds 2 weken weer alleen en woont niet echt bij mij om de hoek. Dus gaan we gezellig naar haar toe.
Hoi meiden, @ wenenr: succes, ik duim mee voor jullie. @wen1975: lees nogsteeds mee. Het gaat eigenlijk best wel goed, als ik mijn stressniveau laag kan houden (niet altijd even makkelijk). Gister controle gehad, hartje en alles was goed, groei is goed. Kindje is een beetje eigenwijs en schopte steeds tegen de doptone aan... kostte wat moeite om het hartje te vinden. Het kamertje wil nog niet erg vlotten, hopelijk vanavond verf halen en dan kunnen we (ik) eindelijk beginnen. Het behang is eraf, maar verder moet alles nog......Afgelopen maandag naar de huisarts geweest, met bekkenklachten. Blijkt dus beginnende BI te zijn, maandag a.s. naar de fysio ben benieuwd.... Als het goed is volgende week ook beginnen met yoga, wil nog ff wachten wat de fysio zegt. Tot zover mijn updat.... ik lees nogsteeds mee, maar reageer heel weinig op dit moment... Groetjes, Elleke
Doglover dat is wat minder dat je bekkenklachten hebt Hopelijk helpt de fysio! Fijn dat je controle goed was Wendy veel plezier dit weekend bij je moeder! Jane jeetje wat een mooie buik zeg! Ook erg leuke kleding. Wendy heel veel succes vanmiddag met de uitslag. Hopelijk is alles goed! Ik ga zometeen lekker vroeg naar mijn werk even dossiers inwerken Erg leuk om te doen!
even stiekem vanaf m'n werk... KWEBBEL, heel veel plezier vandaag!! Jullie hebben prachtig weer! Waarschijnlijk hou je het wel iets makkelijker vol dan een normale dag door alle feestvreugde! Geniet ervan meid! Ik ben uiteraard ook zeer benieuwd naar de foto's!
Kwebbel nogmaals een hele fijne dag vandaag Jane mooie buik heb je hoor Doglover naar zeg beginnende bi, hopenlijk kan de fysio wat betekenen voor je. Gelukkig verder alles goed met jou en de kleine Pluisje ik hoop dat je ei nog komt meid Wendy good luck met de uitslag vandaag, ik ga duimen dat ie goed is Ik heb eindelijk een nacht weer is goed geslapen. Net de laatste babykleertjes gestreken, van mij mag ze komen. Heb steeds vaker harde buiken nu wat een weertje he meiden
@ Eline, wie weet komt ze nu wel snel nu je goed bent uitgerust zie je vaker @ Wen, ja idd soms is het nog zo onwerkelijk. (heb gister al wel wat kleertjes gekocht haha wilde wat leuks halen voor mijn broertje en schoonzus en bij de hema hebben ze nu hele leuke dingetjes met poesjes erop kon het echt niet laten haha) Fijn dat jij zo goed geslaagd bent voor zw kleding @ Doglover, dat is balen zeg bi pas maar goed op jezelf. @ Jane, je buik ziet er weer prachtig uit @ Chivay, ben ook wel benieuwd naar jou buik, zeker nu je er dingen mee omstoot. @ Kwebbel, geniet van deze mooie dag!!! @ Banne, ik heb over jou gedroomd haha je vertelde hier op het forum dat je zwanger bent dus ik heb goede hoop. Wie weet is het een voorteken!!! Ga duimen voor je meid.
hallo allemaal, kwebbel geniet van de mooie dag vandaag ben benieuwd naar je jurk misschien kan ik hem overnemen!!! hier gaat alles zijn gangetje vandaag nog weer even klussen..... jeanetjuh wat kun je soms raar dromen he had ik gister ook . jane wat een mooie buik. fijne dag allemaal
Hahaha! Ik hoop dat het een voorteken is! Ik zit nu op m'n werk en normaal reageer hier dan niet. Heel soms lees ik even wat bij zonder in te loggen.. Maar ik heb nu zo geen zin om te werken! Haha Stiekem toch maar even reageren.. Fijne dag meiden! Ik ga maar weer wat doen...
Ja ik hoop het ook Meiden even een vraagje, maandag moet ik naar de tandarts om 3 gaatjes te laten vullen:x maar mag je gewoon een verdoving als je zwanger bent lees hele wisselende verhalen. Liefs
Jeanetjuh ik zou het niet weten. Ben al die tijd nog niet weer naar de tandarts geweest, omdat ze mij zeiden dat je geen verdoving mag, dus dan word er voor mij niet gevuld
Hoop dat jeanetjuh haar droom idd snel uitkomt banne! Het zit er hoe dan ook aan te komen! Jeanetjuh volgens mij mogen ze je niet verdoven als je zwanger bent. Zoveel babykleertjes maar nog geen kast om ze in op te hangen heeeel vervelend. Spullen komen pas in augustus! Zucht zucht. Liefs
meiden.. ik heb een enorme tegenslag gekregen..... geen enkele zaadcel gevonden.... het kan zijn dat er een blokkade in de zaadleiders zit maar het kan ook zo zijn dat ries een chromosoon afwijking heeft.... ( toch raar als ik 2 jaar geleden zwanger ben geweest van hem?) zucht... ik moet nog 1 uur en werken en probeer mijn gedachte daar maar even bij te houden..... Hij moet bloed prikken.. ook moet hij over 2 maanden weer kwakie inleveren... mijn behandeling word stopgezet na deze maand
Jeetje wendy wat een tegenslag weer meid. Wel gek dat je 2 jaar geleden dan wel zwanger was, kan dat veranderen in die tijd. pfff. Knuffel meid Jeanetjuh, ik ben 2 keer flink verdoofd, toen ik 9 weken zwanger was, voor wortelkanaalbehandeling. Het mag wel, heb het toen aan verschillende nagevraagd, maar je moet wel even zeggen dat je zwanger bent. Ze houden dan rekening met welke verdoving
@Wendy Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws. Ook ik weet niet wat ik moet zeggen... Dikke knuffel! @Jeanetjuh Ik hoop voor Banne dat je droom uitkomt. Lekker net even een dutje op de bank gedaan, daar knapt een mens echt van op.