Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Miekje, mooie kinderkamer:D. Ja test nog veel haha. Was gister avond wee zo onzeker maar ook vandaag weer een knal test. En leuk al dat shoppen! Het is zeker druk zeker met CAS.

@ Eveline, ahhh wat sneu voor je vriend, hopelijk komt hij er snel boven op.

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Jeetje Eveline, wat een verhaal. Laat hem idd maar even lekker tot rust komen en naar de ha komende week gaan, lijkt me ook geen slecht idee. Ik hoop dat hij snel weer de oude is. Maar vindt het bedrijf het niet raar dat het personeel overspannen is, is geweest of er tegenaan zit? Je zou toch denken dat zo'n bedrijf dan actie gaat ondernemen om dat te verminderen.... ;) Knuffel, meid!

@Wendy Ik hoop dat het over 2 maanden gewoon allemaal goede zwemmers blijken te zijn en dat dit eenmalig was ofzo. Knap hoe jullie ermee omgaan.

Ik vertrek zometeen naar mijn moeder tot morgen. Misschien kom ik nog wel even tussendoor gluren. Fijn weekend in ieder geval allemaal!

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    wenenr: jeeje meid, wat erg. Maar als je 2 jaar geleden zwanger was van hem, lijkt het me sterk dat het een chromosoomafwijking is. hopelijk zijn de resultaten over 2 maanden wat hoopgevender!

eveline: wat vervelend zeg dat je man zo ingestort is, lijkt me verstandig als hij even rust neemt, anders blijft ie op zijn tenen lopen.

onze trouwdag was helemaal super!!!! de tranen vloeiden rijkelijk, maar allemaal tranen van geluk :D

heb nu wel heel veel pijn aan mijn bekken, trekt door mijn hele been heen, maar heb het gelukkig gisteren volgehouden.
    straks gaan we naar Vaals voor onze mini-honeymoon!

4. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Eveline. Jeetje wat ene verhaal. Laat hem maar goed uitrusten en komende week niet werken. Dan kan hij even tot rust komen en bedenken wat hij wil doen aan de toestanden,want dat er wat moet gebeuren daar lijkt me wel duidelijk. Echt niet normaal dat collega's om de buurt thuis zijn en andere een nieuwe baan zoeken. Hij moet nu maar aan zichzelf denken. Straks komt er een kindje bij en heb jij zijn hulp ook nodig. Sterkte ermee en je kunt je verhaal hier altijd kwijt.

@Wendyenr. Meid,wat erg. Kan zo'n chromosoom afwijking zo maar ontstaan. Vind dat heel raar,zeker omdat je 2 jaar geleden spontaan zwanger was. Ik hoop dat de uitslagen over twee maanden hoopvol zijn,maar ik vind het ook knap en verstandig van jullie dat jullie alle opties open hoduen en hierover praten. Heel veel sterkte voor je man met de komende onderzoeken en jij ook veel sterkte.

5. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wenrich, hoop echt dat het over 2 maanden toch mee blijkt te vallen. Maar tot die tijd zitten jullie natuurlijk in de spanning over hoe en wat. Zulke onderzoeken zijn ook niet niks voor je vriend. Vind het knap hoe je er mee omgaat meid. Wens je heel veel sterkte. Dikke knuffel.

@ Miekje, ow ja MVM ja doen ze hier wel maar wacht heel even en goede echo af omdat ik de vorige keer heb af moeten bellen.

@ Wen, fijn weekend bij jou moeder:)

@ Kwebbel, fijn dat het zo'n mooie dag was ben zo benieuwd naar je jurk:D geniet van jullie mini honeymoon.

Liefs

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    dank jullie meiden.. ik lees na het weekend weer actief met jullie mee.. dit weekend even lekker genieten samen.

We hebben gister ook heerlijk geklust... zonder verplichting... bij mij viel er ergens een last van mn schouders... HEERLIJK!! Ik ga dinsdag waarschijnlijk aan de clomid.. maar ik voel me zooo misselijk!!

Ik vraag me ook af of er "geen zaad" kan omdat we veel sex hebben gehad deze maand... geen idee eigenlijk! Ik had eignelijk al verwacht dat ik ongesteld zou zijn vandaag.... morgen even afwachten.. als ik het nog niet ben ga ik voor de zekerheid toch een test doen ( tegen beter weten in)

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Kwebbel fijn dat je een geslaagde dag had gisteren
    Vaals daar ben ik ook pas geweest, ik kasteel vaasbroek ofzo, weet nie precies meer

Miekje een leuke babykamer zeg

Verder ben ik een zeefje, beetje gaar van de hitte. Slaap nie zo best laatste dagen.
    Lopen gaat ook moelijker, een stukkie lopen gaat amper, lijk wel een oud omatje. Merk echt dat het op zijn eindje loopt nu, paar weken terug veel fitter.

xxxx

8. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden ik ben zo blij dat we toch gegaan zijn naar babyview, als ik dat eerder had geweten waren we niet naar het echobureau in Nijmegen geweest. Ik ben echt super tevreden! Heel duidelijk ondanks dat het met een tweeling best moeilijk is om alles duidelijk in beeld te krijgen.

Voetjes van de meisjes waren nu 5,41 en 5,39 cm dus redelijk gelijk, ze hadden ook al wat haar.

Hier een paar echo's de rest heb ik net in mijn album gezet voor de nieuwsgierigen onder ons ;)

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    kindje 1

10. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    kindje2

11. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    allemaal ledematen (links een mooi klein voetje)

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    gekke bekken trekken

13. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ jane, mooie echo's. Fijn dat je er zo van hebt genoten:D

14. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Mooie echo's jane!

15. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @jane ik vind het echt hele mooie echo's.

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Jane die echo is veel beter gelukt zeg, super. Heel mooi

17. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Goedemorgen allemaal, vroeg uit de veren ga zo een gezell dagje weg met me vriend! Mooi weer dus kan vol op genieten!:p

Helaas zijn me medicijnen niet aan geslagen. Was er stiekem al bang voor. Nou moet ik dinsdag te bloedprikken, en dan zie ik wel weer verder. Het zit effe allemaal niet zo mee voor ons. :)
    Baal ontzettend, en vind het soms wel effe moeilijk. Maar ja we gaan gewoon weer verder. En wendyric waren blijven al die positieve verhalen over clomid;). Niet voor ons bedoeld zeker:p.
    Voor jullie is het nu helemaal balen zeg! Sterkte!!

liefs van pluisje

18. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Miekje wat balen:(

Jane mooi echofoto's:d Zal die van mij er ook eens een keer opzetten hahaha. Komt niets van nu met die hitte.

Ik ga zometeen lekker met de hond wandelen / zwemmen. Heerlijk even een beetje verkoeling zoeken. Al moet ik zeggen dat het nu nog wel mee valt. Fijne dag allemaal dames.

19. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Pluisje, wat balen voor je zeg. Maar geniet van jullie dagje weg vandaag. Wat gaan jullie doen?

@ Chantal, veel plezier met het wandelen/zwemmen:)

Wij gaan zo even sporten en daarna lekker in de tuin zitten met vrienden. Wat een heerlijk weer:D

20. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Petje af Jeanetjuh sporten met dit weer;)

Deel Deze Pagina