@Jane, mooie plaatjes van jullie meiden! @Chantal, en nog meer mooie plaatjes! Leuk hoor! @Wenenr, wat een tegenslag weer zeg voor jullie! Hopelijk over twee maanden toch beter nieuws.. Sterkte ermee!! @Eveline, jeetje meid wat heftig! Erg vervelend voor jullie allebei dat je man zo'n stress heft van zijn werk. Ik snap ook inderdaad niet waarom een bedrijf daar niks tegen doet?!! Sterkte ermee! Helaas was de droom van Jeanetjeh geen voorspellende droom.. Ik ben vandaag ongi geworden. Wel vreemd zo vroeg! Maar ja, volgens mij hadden meerdere meiden dat, ineens een korte ronde ertussen. Op naar de volgende, hopelijk vruchtbare, ronde!
eline1984 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje) Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje) Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje) Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes) Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje) Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010 missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 02-01-2011 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 03-01-2011 Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - = ZWANGER uitgerekend op 26-02-2011 Kirin - 6 mei - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje (op 15-05 negatief getest) Pluisje1985 - 26 juni - ronde 2 - 1e kindje duphaston en Clomid 50mg Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150mg san84 - 7 juli - ronde 5 - 1e kindje Mereli - ? juli - ronde 4 - 3e kindje Banne77 - 25 juli - ronde 8 - 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Eline1984 - Chivay Wen1975 - Jeanetjuh Chantal1234 - Kwebbelsnoes Alicia - Banne77
Pluisje wat balen zeg, is echt niet leuk meer op deze manier. Kan me voorstellen dat het erg deprimerend wordt zo. Hele dikke knuffel banne ook balen dat je ongie bent geworden, ik hoop dat de volgende ronde meer geluk brengt. Zou leuk zijn als iedereen hier straks goed nieuws kan vertellen. Wij zijn vandaag wezen zwemmen was wel druk in het zwembad, lizzy onze hond moest thuisblijven vond ik wel sneu maar daar zijn we net ook ff mee gaan wandelen en toen heeft ze ook gezwommen. Ze is net weer loops geworden dus de aankomende weken goed opletten want ik zit niet op puppy's te wachten.
@Banne. Wat balen dat je ongi bent. Probeer de moed erin te houden. Hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk. @Jane. Mooie fotos. Altijd weer leuk om je kindjes te zien he.
Kwebbel ben eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig naar jou trouwfoto's? Ben blij dat jullie een mooie dag hebben gehad
@pluisje.. k denk niet dat je mijn vorige bericht heb gezien.. na deze ronde gaan we stoppen. Ries heeft geen zaad..
@ kwebbel ik ben ook benieuwd naar de foto's. @ miekje mooie kinderkamer. @ banne jammer! @ jane mooie foto's. ik heb wel alles gelezen maar te lui om te reageren weltruste allemaal
banne wat balen meid, we gaan weer duimen deze nieuwe ronde Chantal mooie fotos zeg, goed gelukt. Wat heb ik beroerd geslapen zeg, was 29 graden, had kiespijn en last van hooikoorts. ga er zo nog ff in, ben gesloopt xxx
banne wat jammer. Ga voor je duimen dat het de volgende ronde raak mag zijn. eline wat vervelend dat je zo rot geslapen hebt zeg. Hoop dat je nu beter slaapt! Liefs
goedemorgen allemaal, Banne jammer dat jeanetjuhs droom niet uitkwam op naar de volgende ronde . Dikke knuffel van mij eline dat is balen dat je nu zo slecht slaapt hopelijk pak je nu wat uurtjes. misschien een kleine tip bij ons is het ook zo warm en zet 's'avonds alles open ramen en deuren en we hebben een ventilator toren op de slaapkamer en dat werkt aardig verkoelend. mooie foto's chantal en jane van de kleine. zo wat is het nu alweer warm zeg ppppppppfffffffffff moet ik ook nog naar de fhysio met deze hitte en vanmiddag voetbal kijken .ben benieuwd of ze winnen. fijne dag allemaal
hey meiden, ik lees nog wel mee maar reageer even iets minder.. moet het nog even een plekje geven allemaal. Ik word stopgezet dus ben vanaf vandaag weer begonnen met lijnen, heb ik even iets anders om me aan vast te houden. Ook ga ik sporten om alles van me af te sporten.. ga me vanmiddag aanmelden
heb een paar foto's van mijn zusje (onze fotograaf) gekregen, dus bij deze even een paar fotootjes van onze dag. Bekijk bijlage 81721
Kwebbel je zag er super mooi uit hoor! Eline en Jane wat vervelend dat jullie slecht hebben geslapen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik slaap als een roos op het moment Wel houd ik vocht vast. Echt irritant vooral in de vingers blehhhh Wendy sportse Ik snap best dat je wat minder reageert op het moment. Heel veel sterkte!
@ Kwebbel, je ziet er stralend uit en wat een prachtige jurk!! @ Wen, hopelijk lukt het je om het een plaatsje te geven. Het is wel goed dat je andere afleiding zoekt. Sterkte meid. @ Banne, heb je al wel eens van pre-seed glijmiddel gehoord? Wij hadden dat deze ronde gebruikt en raak ik weet dat het geen wonder middel is maar als je op de site kijkt lees je ook heel erg veel positieve verhalen. Vanmorgen om kwart voor 10 lag ik in de tandarts stoel. Het is echt 100 % meegevallen was zo zenuwachtig maar heb niks gevoeld dus ben erg opgelucht dat het achter de rug is. Nu deze dagen nog even voorbij laten gaan hoop dat ik dan ook wat meer kan genieten. Liefs