Toen die collega van hem belde dat ze hem naar huis gebracht hadden schrok ik wel enorm, omdat ik het gewoon echt niet aan had zien komen. Dus tja, toen stond ik op een gegeven moment ook in tranen op mijn werk. (Fijn, die jankhormonen) Maar nu gaat het wel weer goed met mij, zolang Sander niet verder de put in raakt. Vanavond mag ik ook lekker weer naar de verloskundige. Zitten er in watermeloen zoveel suikers ja?? Ik dacht altijd dat dat net komkommer was: 99% water Eline, lekker buikje joh Ik ben van Jelle bevallen toen ik exact zo ver was als jij nu Erg benieuwd wanneer het bij jou gaat gebeuren!
wen75 ik las het toevallig gister ergens van Nbroen, vindt het erg sneu dat het voor sommige van ons zo tegenzit.... Ik snap ook wel dat nbroen even meer afstand neemt en niet gelijk reageerd. alicia ik heb de combinatietest rekening ook nog niet binnen eline mooie buik hoor! je zal wel blij zijn als je er vanaf bent straks
@Jane. Raar he dat we daar nog geen rekening van hebben. Al zal die dan nog wel komen,vind het alleen slecht dat dat zo lang duurt. Krijgen we 'm straks als onze kindjes al 12 weken zijn @Eveline. Fijn dat jij je er doorheen slaat. Maar even afwachten hoe het na het weekje vrij gaat dan. Ik hoop dat het beter met hem zal en jij je geen extra zorgen hoeft te maken. Ik dacht ook dat watermeloen niet erg was. Als ik had geweten dat er zoveel suikers inzaten had ik het niet genomen,ben nu juist matig met suikers. De verloskundige zei dat je vingers plakken van watermeloen en dat zijn de suikers. Dat klopt dan ook wel. Voorlopig maar even komkommers dan
@ Alicia, wat vervelend van die suiker in je urine. Wanneer krijg je dr uitslag? @ Miekje, veel plezier bij de echo vrijdag. Wie weet het eerste jongetje Wat erg van Nbroen, heb haar een tijdje terug een pb gestuurd zag toen toevallig dat ze even online was geweest. Wat is dit erg voor hun. Liefs
@Eline Mooie buik hoor. En fijn dat je beter geslapen hebt, dat scheelt echt. @Alicia Ik krijg de combinatietest vergoed van de verzekering, dus ik heb geen idee. @Jane Helemaal mee eens, ik vind het ook heel erg vervelend voor haar. Die pb was na haar laatste miskraam en ze kwam gelukkig niet heel erg down over. Ze komt als een erg sterkte vrouw over, ze vertelde dat de miskramen wrs een medische oorzaak hebben nl haar bloedstollingswaarden waren verhoogd. Ik hoop dat de gyn iets voor haar kan doen. @Jeanetjuh en Chivay De artrose is normaal gesproken gelukkig niet pijnlijk, redelijk stabiel, maar vooral nu last van. Maar er zijn ergere dingen en ik ga ervan uit dat het straks weer minder wordt. In ieder geval na mijn zwangerschap hoop ik... Ik ga maar eens even eten koken. Fijne avond allemaal!
Ow ja, vergeet helemaal te vertellen dat ik 17 juli een pretecho krijg als verjaardagscadeautje van mijn vriend. Ik ben nl 3 dagen daarvoor jarig en toevallig een dag na mijn verjaardag 16 weken zwanger. Dus wie weet zien we dan al het geslacht van de uk.
Wat verschrikkelijk van nbroen zeg, mocht je het lezen sterkte. Wen wat een superleuk verjaardagscadeau meid, echt iets om naar uit te kijken Alicia wanneer weet je meer over de suiker? Hoop dat het toch goed is Eveline dat is schrikken van je man zeg, knuffel Kwebbel weet niet of ik nou had gereageerd, maar prachtige fotos.
Eveline ik hoop dat het gauw weer goed gaat met je man! Nbroen als je dit lees heel veel sterkte gewenst. Jeetje ik wist ook niet dat er in watermeloen zoveel suiker zat. Ik ben er ook dol op, maar even voorzichtig mee wezen dan. Wij zijn vanavond naar de gastouder geweest en wat een geweldig mens was het. We willen haar zeker weten voor ons kind. Morgen ga ik haar bellen en hoop ik dat het wederzijds is, dan hebben we dat mooi geregeld. Is wel een hele opluchting.
Hey allemaal! @ Mereli... wat voor een webshop heb je? @ Alicia... Ben heel benieuwd naar de uitslagen van het bloedprikken.. hopelijk is alles goed.. Hier gaat het goed.. kalm aan, dat wel.. enne wie weet Ben wel erg benieuwd wie het eerste zal zijn, jij zit ook niet ver achter mij @ Eline.. Wat een mooie ronde buik heb je zeg! Hoe gaat het? @ Wen... Fijn dat de artrose normaal zo goed onder controle is.. Hopelijk wordt het nu ook snel minder! Straks in het najaar zonder de hitte? En wat een leuk cadeau zeg!! Heel leuk idee! @ Chantal... Fijn dat jullie zo'n goed gevoel hebben bij deze gastouder! Hopelijk morgen een mooie bevestiging! Hier vandaag weer een rommeldagje gehad... Poetsen/opruimen/babywasje enzo.. Intake van de kraamzorg gehad.. Voor het eten in slaap gevallen op de bank Wel blij mee, want t lukte me de laatste dagen niet om 'smiddags even te slapen... Morgen de laatste keer zwangerschapszwemmen ivm de vakantie... Ze gaan onderwater-buikfoto's van me maken.. Ben heel benieuwd! En 'smiddags naar de verloskundige.. langere afspraak ivm het bespreken van de bevalling... Ben ook heel benieuwd, gezien ik denk dat onze dame nog in stuit ligt.. zullen morgen of volgende week ook wel afspraken voor gemaakt moeten gaan worden..
Zo, ik had aardig wat terug te lezen.. Ben een paar dagen thuis druk geweest en veel buiten! Eindelijk zomer! Hahaha Afgelopen zondag de heg naast het huis flink terug gesnoeid en ik heb me vandaag toch een spierpijn!! @Kwebbel, wat zag je er prachtig uit!! Heel mooi! @Wen75, Wat een leuk kado! En wat ga je hard qua weken. Voor mijn gevoel heb je pas verteld dat je zwanger bent.. Hopelijk kan je zien wat het wordt want ik ben ook erg nieuwsgierig wat het wordt bij jullie! @Mereli, een website voor je eigen webwinkel? @Alicia, je blijft leren hier. Veel suiker in watermeloen... nooit geweten of gedacht!! Dat is balen zeg, is net zo'n lekkere verkoeling in de zomer. Ik kreeg de uitslag van mijn bloedonderzoek binnen 2 werkdagen.. En vandaag de rekening in de bus van de zorgverzekering! Wat is dat inderdaad elke keer balen, als je eigen risico moet gaan terugbetalen! Ze moeten maar eens wat meer op fraude gaan onderzoeken ipv steeds dat eigen risico te verhogen! @Eline, de laatste warme lootjes voor je! Ik ben zo benieuwd wanneer jullie kleine geboren wordt... Sterkte nog effe met de warmte! Oja, enne een buik om trots op te zijn! Heel mooi! @Chantal, wat leuk dat het zo goed klikte met de gastouder! Hopelijk is het wederzijds! Ik zal voor je duimen morgen! Ik zou dat eigenlijk ook graag willen een gastouder maar financieel krijg je minder terug van de belastingdienst dat we het maar niet doen. @Eveline, ik ben blij te lezen dat het met jou goed gaat! Hopelijk komt je man ook weer een beetje tot zichzelf! En anders nog maar wat langer thuis houden! Sterkte ermee in ieder geval! Verder weet ik niet meer zo goed wat ik gelezen heb... sorry als ik iemand vergeten ben.
@wen1975 wat een leuk verjaardagscadeau zeg. @chantal1234 Leuk dat het klikte met de gastouder en dat je een plekje hebt gevonden voor jullie kindje straks. Het is tegenwoordig best lastig om opvang voor je kindje te vinden. @chivay in eerste instantie maak ik haaraccessoires voor de webshop voor de webshop van mijn moeder. Zij verkoopt meisjes baby en kinderkleding waar ik bijpassende haaraccessoires bij maak. Het is de bedoeling dat ik op een gegeven moment de haaraccessoires verkoop op een eigen webshop. Ik ben al een paar weken misselijk, heb pijn in mijn onderbuik alsof mijn menstruatie komt, maar die komt maar niet en pijn in mijn borsten. Ik weet niet wanneer mijn NOD is dus heb ik besloten dat als ik zaterdag nog niet ongi ben ik een test ga doen. Mochten de klachten schijn zijn, zullen ze hopelijk verdwijnen als de test negatief is. Als de test positief is weet ik tenminste waar de klachtjes vandaan komen .
@ Banne.. en hoe is het met jou nu??? @ Mereli... Ahh moet je maar eens een linkje spammen Ben wel benieuwd!!! En spannend zeg met de dingen die je voelt.. hopelijk een positieve test!
@Chivay, met mij gaat het goed hoor! De ongi kwam wel als complete verrassing..Ik was lekker in de tuin aan het werk, en dacht hé dit voelt als... Zo vroeg heb ik het nog nooit gehad. Het is ook alweer bijna weg (1,5 dag en vandaag nog een klein beetje). Raar, en het brengt me toch ook een beetje aan het twijfelen. Maar ja, het was toch echt helder rood dus dan kan ik niet zwanger zijn lijkt me. Ach ja, verder ben ik aan het genieten van het lekkere weer en de koude biertjes en prosecco die ik nu nog kan drinken.. haha Je moet de positieve dingen blijven zien! Hou jij het nog een beetje vol in de warmte?? Ik ben wel weer benieuwd naar een buikfoto van jou..
Chantal wat goed van dat gastoudergezin zeg Chivay leuk dat ze onderwaterbuikfotos gaan maken, ben benieuwd. Nooit meer last gehad van bloed of iets zeker? Banne gek zon korte ongi, ik hoop dat jij ook snel zwanger bent Hier gaat het wel goed, mijn buik voelt wel anders de laatste dagen , hele dag veel harder. Ook regelmatig pijn aan stuitje opeens. Ben ook benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Gek idee dat het elk moment kan gebeuren eigenlijk xxx
Alicia zul je idd zien dat we de rekening krijgen als ze 12 weken zijn Chantal wat fijn dag jullie een gastouder gevonden hebben Eline ik ben ook erg benieuwd wanneer je gaat bevallen chivay leuk zeg onderwaterfotos! Succes bij de vlos!
goedemorgen allemaal, Eline ben heel benieuwd wanneer de kleine zich komt melden bij jou. en een mooie buik heb je . Banne vind het echt vervelend dat het nog niet raak is maar gelukkig blijf je positief en inderdaad nu mag je nog een biertje drinken . wendyr hoe gaat het bij jullie ? pluisje slaan bij jou de medicijnen wel aan ? zo hier gaat het aardig goed lopen gaat steeds gemakkelijker en heb zelfs met fhysio al badminton gedaan was wel even fijn. verder hier geen klachten dus denk dat ik volgende week gewoon ongi ga worden. en dan lekker op vakantie heerlijk. en heb waarschijnlijk een baan. zo blij mee . groetjes san
@Mereli Ow spannend meid, stel je toch voor dat het meteen weer raak zou zijn. *duim duim* @Eline Voor jou helemaal spannende tijden, wanneer komt de kleine meid nou eens. @Jane Jij ook alweer 30 weken, voel je je nog goed met de 2 dames in je buik of begin je er nu met de warmte last van te krijgen? @Chantal Fijn dat het klikte met de gastouder, ik hoop dat zij ook wil. Dan is het toch maar weer geregeld toch? @Chivay Wat leuk onderwaterbuikfoto's, dat is weer eens iets anders. Ik ben benieuwd naar het resultaat. @Banne Wij zijn inmiddels ook erg nieuwsgierig aan het worden , veel mensen in mijn omgeving denken dat het een meisje word. Weet niet waarom, maar ik ben benieuwd of ze gelijk hebben. @Jeanetjuh Nog maar 6 daagjes. Hoe voel je je? Gisteravond hebben we weer 3 uur zonder stroom gezeten :x, is de 2e keer al dit jaar. Gelukkig was het nu niet midden in de winter net als afgelopen januari. Zo ga zometeen maar eens mijn was e.d. doen, het weer is hier niet zo fantastisch dus is nog goed te doen qua warmte.
@Jeanetjuh & Eline. Vrijdag krijgt mijn verloskundige waarschijnlijk de uitslag van het bloed,dus als ik dinsdag niks heb gehoord ga ik ervan uit dat het goed is. Als het niet goed is,belt hij mij. @Wen75. Superleuk verjaardagscadeau. @Chantal. Wat fijn dat jullie een leuke gastouder hebben gevonden. Hoop dat jullie alles rond kunnen krijgen naar beide tevredenheid. Ik weet niet of die suiker in mijn urine door de watermeloen komt,maar als het bloed nu normaal is,dan komt het daar hoogstwaarschijnlijk van,anders het bloed nog niet goed is,zal het toch iets anders zijn. hoop dat het door de meloen komt,dan laat ik die wel staan en hoef dan verder niks te doen. @Chivay. Dat klopt. Ik ben zelf 4 weken te vroeg geboren,dus als ons kidnje dat ook gaat doen,kan ik zelfs nog de eerste zijn hier,maar dat hoop ik niet. Iets eerder mag wel van mij gezien de warmte. Ik vraag me af of de babys het nu extra warm hebben nu wij het zo warm hebben. Doe maar lekker rustig aan en een beetje de koelte opzoeken voor zover dat kan. Wat leuk dat ze een foto onder water maken. DAt lijkt mij super. dat doen ze bij ons niet Spannend die afspraak bij de verloskundige,belangrijk om te weten wanneer je moet bellen en hoe het dan verder gaat. Ik ben zelf ook al allemaal vragen over de bevaling aan het opschrijven. Wil ook weleens weten of ik in bad kan blijven liggen als dat goed bevalt en wil ook weten wat hun beleid wat betreft knippen is,daar zie ik wel tegenop moet ik bekennen. hoe kijk jij tegen de bevalling aan? @Eline. Ik heb ook dat mijn buik anders aan voelt. Ik denk dat vol het goede woord is om te omschrijven. Ook begint het gewicht te trekken aan de zijkant. Van mijn stuitje heb ik al een paar weeken dat die wat gevoelig is,al kan ik wel gewoon zitten en belemmert het mij niet in iets. Spannnend dat je niet weet wanneer het gaat beginnen he. Lijkt me dat je er nu haast op zit te wachten terwijl het ook nog een maand kan duren. Voel je je verder goed zo met de warmte? @San. Gefeliciteerd met je baan