@ San, gefeliciteerd met je baan @ Wen, ik voel me prima. Ben wel erg moe maar verder helemaal geen kwaaltjes en idd nog 6 dagen heb er echt zin in. @ Eline, mooie buik nog 2 weekjes @ Banne, mijn schoonzusje had dit dus ook bij haar is het achteraf toch de innesteling geweest. Je weet dus maar nooit Jullie hebben zoveel gekletst en ben nu ook weer erg moe van alles in huis gedaan dus ga even slapen heb straks avonddienst tot 23.00 dus sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd.
Alicia ben benieuwd naar de uitslag, hopenlijk is ie goed. jeanetjuh werkze straks Mijn moeder is van mij en mijn broer met precies 38 weken bevallen, en haar moeder ook van haar 2 kinderen. Begin het nu toch een beetje spannend te vinden. Warmte is wel erg, het was eergister 31 graden hier in huis, plat dak. Vooral met slapen, want het voedingskussen is dan te heet, en zonder ligt moeilijk. Maar ja mag al met al nie klagen xxxx
@eline, ik vind het ook erg spannend voor je meid! Dat warme weer is niks he dames, doe mij maar een graadje op 25 met zon.. hier is het op het moment bewolkt en snik heet! Wij hebben geen airco op kantoor.. het is binnen ook wel een graad of 30 denk ik!!!
er is weer lekker veel geklets. @ san gefeliciteerd met je nieuwe baan. @ mereli hoop dat je snel een positieve test in handen heb. @ chivay gaaf onderwater foto's. @ eline dus het zou zomaar kunnen dat jij ook over 2 dagen gaat bevallen hahhah spannend hoor. @ banne uhh zou je niet anders een testje doen het zou idd een innesteling kunnen zijn geweest. @ wen leuk verjaardagskadoo. @ jeanetjuh bijna je eerste echo!!!! @ alicia hoop dat je uitslag goed is. gistere naar de bios geweest vriendlief wilde robin hood zien maarre wat een saaie film duurde ongeveer 2 en een half uur. morge en vrijdag weer werken heb er geen zin in bah veel liefs
De gastouder wil ook oppassen, dus dat hebben we mooi geregeld Spannend Eline. De tijd is idd snel gegaan. 9 maanden geleden begonnen we met zijn allen te kletsen en nu bevalt de eerste al bijna San gefeliciteerd met je bijna baan Mag ik vragen wat je gaat doen? Banne kan idd een innestelingsbloeding zijn geweest. Spannend hoor! Vreselijk Wendy met 30 graden op kantoor zitten pffffff heise
@ Banne... Wanneer zou je mogen testen als je uitgaat van je normale cyclus??? Enne buikfoto komt er snel weer eens aan @ Eline.. idd geen bloedverlies meer gehad... weten dus ook niet waardoor het kwam.. domme pech gewoon.... Spannend hoor! Zoveel met 38... Ben echt benieuwd wanneer! Hier is het voedingskussen trouwens ook weer afgeschreven... niet door de warmte, maar kon mijn draai er niet meer mee vinden.. Leg nu een handdoekje onder mijn buik, en een kussentje van de bank tussen mijn benen.. werkt ook prima zonder te warm te zijn.. Misschien ook iets voor jou? @ San... Oehh gefeliciteerd met je baan.. Wat is het voor iets?? @ Wen.. Getver wat irritant die stroomuitval.. maar idd beter nu dan in de winter! @ Alicia... Qua bevalling ben ik nog aardig rustig... Zie er niet echt tegenop... Vooral het gevoel van, komt allemaal vanzelf wel goed... Scheelt dat ik steeds nog zo met andere dingen bezig was ipv de bevalling.. Eerst t zh, nu stuitligging/draaipoging.. dus dan lijkt t bevallen zelf nog zo ver weg gek genoeg... Ben benieuwd wat ze zeggen over t knippen bij jou e.d... Niet over gehad vandaag, wil ik de volgende keer ook eens vragen idd bij de vlos.. @ Jeanetjuh.. pittig dagje zo als je vele in huis al gedaan hebt & avonddienst.. hopelijk is het slapen even gelukt tussendoor! @ Wen&R... Ah getver... das ook niets met die hitte op kantoor! @ Missy... Aiii das een lange zit als de film zo saai is! Werk ze morgen.. hopelijk gaat je dag snel! @ Chantal... Top dat de gastouder het ook wil! Vanmorgen eerst gezwommen & foto's gemaakt... Ben heel benieuwd naar de resultaten.. krijg ze binnenkort opgestuurd.. En ben net weer terug van de verloskundige.. Vandaag zouden we de bevalling doorspreken, maar dit hebben we even op een laag pitje gezet... Ze ligt namelijk nog in stuit, dus er is nu nog even weinig gewone bevalling aan Ik dacht het al... verloskundige kon het niet voelen, maar even de echo erop en het was snel duidelijk... Nu moet ik volgende week dinsdag terugkomen, ligt ze dan nog in stuit, dan wordt ik doorverwezen naar de gyn voor een draaipoging.. Hoop natuurlijk dat ze nog draait.. dus duimen jullie mee?
@Chivay. Balen dat ze nog in stuit ligt. Ligt ze in met haar benen omhoog of zit ze op haar hurken? dat schijnt uit te maken. Met de eerste mag je gewoon bevallen en met de tweede word het een keizersnede. Ik ga hard voor je duimen dat ze draait,anders hopen dat ze haar kunnen draaien. Ik heb nog geen speciale afspraak om de bevalling te bespreken,maar wil daar zelf volgende keer over beginnen. Ik ben benieuwd naar de foto's. @Chantal. Wat fijn dat de gastouder ook wil. De oppas is toch wel een van de belangrijkste dingen om te regelen. @Jeanetjuh. Hopelijk kom je je late dienst een beetje door. Lijkt me zo een pittige dienst. @Banne. Heb je zelf het vermoeden dat je zwanger bent? Ik ken zelf geen innestelingsbloeding,maar dat schijnt toch maar een beetje bloed te zijn. Ben je erg ongi nu dan of is het veel minder dan normaal? Wat is het vandaag benauwd. Ben vandaag niet in beweging te krijgen,heb hoofdpijn en zweet me kapot. Hopelijk is het morgen niet meer zo plakkerig. Morgen vriendlief jarig. We willen eigelijk wat leuks doen,maar zou met dit weer eigelijk niet weten wat. Nog iemand tips??
@ Missy Tnxss.. @ Alicia... Ze ligt nog wisselend met de voetjes.. soms trapt ze in mijn zij, soms onderin... Wacht volgende week maar even rustig af nog... tja.. anders een keizersnee, wat moet dat moet... Alvast gefeliciteerd met je vriend!!! Ben er bang voor dat het morgen weer zo'n vieze kleffe dag wordt.. Misschien lekker samen gaan zwemmen???
Eline en Wen75 tja het gaat nu hard nu de 30 weken op mijn banner staan. Het slapen gaat wel weer alleen het vele plassen (zeker 4 tot 5 keer) per nacht is zo vervelend. Normaal heb ik niet zo'n moeite weer in slaap te komen maar nu met deze hitte is dat wel eens vervelend. Verder heb ik sinds gisteren last van dikke voeten....helaas het vocht vasthouden is begonnen. Ook heb ik twee kleine streepje striae gevonden.... Verder zijn de dames erg actief, soms zie ik mijn hele buik bewegen op kantoor San proficiat met je nieuwe baan, ben ook wel benieuwd wat je gaat doen Chivay ik ga voor je duimen dat ze gauw draait, ik heb ook nog steeds een stuitliggertje maar de eerste ligt tot nu toe goed. wenr ik heb vandaag ook met 30 graden op kantoor gezeten met hele dikke voeten ik weet hoe je je voelt
Hey meiden, Wat een verschrikkelijk warm weer he!! Ben gister wezen bloed prikken, het viel me allemaal deze keer mee gelukkig. Geen last van me arm, alleen weer een beetje blauw. Heb een belafspraak voor volgende week dinsdag na 16,30 uur. Spannend hoor allemaal!! Denk zelf dat ik wel een eisprong heb gehad. Heb nu al drie dagen 36,9! Dus dat gaat de goede kant op. Als ik nou volgende week zaterdag nog die temp heb, dan ben ik misschien zwanger. Maar wacht gewoon het belletje van de gyn af, die weet waarschijnlijk meer. En kan toch niet eerder testen. spannend hooor!!!!!!!!!!! liefs van pluisje
@chivay dit is deze link: Manou fashionkids ga je naar de webshop van mijn moeder bij sale staan al enkele kledingstukken met een haarspeld. Zo ga ik bij de andere kledingstukken ook haarspelden maken. Met deze link: http://hipgirlclips.com/forums/xw-instruction-images/2-layer-hair-bow-instruction/2-layer%20hairbow-hair%20bow%201.JPG ga je naar 1 voorbeeld van de haarspeldjes zoals ik die ga maken. Hopelijk gaat jullie kleine nog draaien, ik zal voor je duimen. Ik ben benieuwd naar de foto's. @san gefeliciteerd met je baan. @jeannetjuh al bijna de eerste echo spanneeeeeeend. Hier nog steeds misselijk en had vandaag ook steken in mijn borst. Of ik wordt ongi of het is wat anders .
Hey ladies, Mijn ongi sluipt voort... heel weinig maar naar mijn idee toch echt teveel om een innesteling te kunnen zijn. Ben ook niet extra moe, en heb verder ook niet echt symptomen. Alleen het idee dat ik beter ruik?! En een opgezette buik 's avonds. Maar ach iedere ronde 'voel' je wel weer wat anders. Dus daar geloof ik niet meer in hoor! Ik ga binnenkort denk ik weer eens testen met ovu-testen. Eens kijken wat daar uit komt. @warmte, kan me voorstellen dat jullie er extra last van hebben! @Mereli, wat een leuke website!! Hele schattige kleding! Hopelijk zijn je symptomen van iets anders... @Wen75, volgens mij wordt het bij jullie een jongetje! haha geen idee waarom... @Alicia, Alvast gefeliciteerd met je vriend! Ik zal eens even nadenken of ik iets weet wat jullie kunnen gaan doen.. De bedriegertjes in Rozendaal! Kan heel verkoelend zijn... haha Een bootje huren ergens en lekker het water op? Picknickmand mee.. Weet zo niet waar dat kan maar het is er vast wel hier in de buurt. @Pluisje, hopelijk krijg je positief nieuws meid! Zou wel een keer tijd worden voor je! @San, gefeliciteerd met je nieuwe baan!! En wat fijn dat het lopen ook al beter gaat. Nu alleen nog op roze! hihi @Chivay, ik hoop voor je dat ze toch snel draait en gedraaid blijft! De duimen draaien voor je!! Ik zou vandaag, morgen, of vrijdag mogen testen als ik uitga van mijn vorige cyclussen (is dat een goed woord?) haha Maar ik heb dit al eens eerder gehad dat het een korte ongi leek en ondertussen sluipt het toch weer zo een paar dagen voort. Toen was er ook niks aan de hand. En ik heb ook geen testen in huis trouwens. @Jane, wat vervelend dat het vocht vasthouden is begonnen bij je... Sterkte ermee! Voor jou hoop ik dat het toch snel wat koeler wordt.. Morgen word ik weer tante als het goed is!!! Mijn schoonzus gaat morgen met keizersnede bevallen van een MEISJE! Zo leuk! De naam weten we ook al een tijdje: Lauren Sophie. Ik moest er wel aan wennen. Vind het wel een mooie naam hoor, maar ik vond het stiekem namen voor een blond meisje en dat is/wordt het zeker niet! Hahaha Nou meiden, ik ga de tuin maar sproeien! Tot zo maar weer!
@ Jane.. Ahh balen dat je vocht gaat vasthouden nu.... Hopelijk valt het mee en trekt het nog weg! Hoe gaat dat met 2lingen dan? Moeten ze beide al met het hoofdje naar beneden liggen, of kan dat ook nog tijdens de bevalling? @ Pluisje... Spannend zeg! Fijn dat het bloedprikken meeviel... duim flink weer voor je! @ Mereli... Leuk zeg! Die site van je moeder is ook echt mooi zeg... Bookmark zit er al op... eens een keertje goed bekijken! @ Banne.. Jammer zeg dat de ong toch doorsluipt... klonk toch ergens nog zo goed.... Maarja.. je kan jezelf ook maar beter niet te gek maken! Dan ga je idd heel veel voelen... Oeh en wat spannend morgen zeg... Hopelijk gaat de keizersnee van je schoonzus helemaal volgens het boekje! Ik zag ook meteen een blond meisje voor me bij die naam, moest wel lachen dat je er meteen bijschreef dat ze niet blond zal zijn Zo.. ff lekker afspoelen onder een koele straal en duik weer mijn bedje in.. Weltruste!
Hee meiden Chivay dat kussentje ga ik is proberen Wat balen zeg dat ze nog in stuit ligt, ik hoop dat ze uitzichzelf nog goed draait Alicia gefeli met je vriend Jane naar zeg van vocht vast houden, en het blijft ook nog ff warm, knuffel Pluisje gelukkig viel het bloedprikken mee. Spannend meid, ik duim voor je Banne spannend vandaag met je schoonzus, hoop dat alles goed verloopt. Grappig dat je de naam al weet. Idd beter te denken dat het je ongi is, kan het altijd alleen maar meevallen Yoehoee vandaag 38 weken, toch weer een mijlpaal. Heb redelijk goed geslapen. Gisteren nog de hele middag getuiniert. Gek idee dat ik deze maand iig beval. xxx
Pluisje spannend hoor! Alicia van harte gefeliciteerd met je vriend Ik heb vannacht voor het eerst helemaal niet goed kunnen slapen. Heb het gevoel dat mijn buik in een paar dagen tijd enorm gegroeid is en daar ondervind ik hinder van in bed met draaien Nou ja het is allemaal voor een goed doel
Hoi allemaal, banne jammer dat je ongi doorzet en dat het niet wat anders is denk zelf dat ik volgende week ook gewoon ongi word als we met vakantie gaan:x voel me wel heel kalm en dat heb ik anders niet meiden vervelend dat jullie zo slecht slapen het enige advies dat ik kan geven is een airco aanschaffen . maar ja dat is weer heel duur. nieuwe baan is geen droombaan maar we moeten ergens beginnen en nu kan ik gewoon naar de fhysio ik ga helpen bij een partyverhuur bedrijf mensen te woord staan afwassen noem maar op. groetjes san
Bedankt voor de felicitaties. We doen het vandaag maar rustig aan en genieten van een rustig dagje samen. Het is echt te warm om iets te doen. Vnamiddag lekker samen bij een restaurant samen lunchen. @eline. Nu schiet het echt op he met 38 weken. Ik vraag me af of babys eerder worden geborn met warm weer of dat ze juist langer blijven zitten ivm de warmte. @Banne. jammer van je ongi. Ik hoop dat je volgende wonde meer geluk hebt. Vind het knap van je dat je de moed erin houdt. Leuk dat je vandaag tante gaat worden. Wel apaprt dat je de naam al weet. Dan kunnen ze de geboortekaartjes al wel gedrukt hebben @Jane. Wat betreft vocht vasthouden, daar kunnen we niet omheeb met dit weer volgens mij. Ik heb het ook en drink veel water en als ik zit,zit ik met mijn benen omhoog,dat scheelt wel. Volgende wordt het in ieder geval wat koeler dan deze week,dus daar ben ik heel erg blij mee. @San. Misschein is het dan niet je droombaan,maar je hebt in ieder geval iets en dan kun je ook door blijven zoeken naar iest wat je wel heel leuk vind. Is wel lekker dat je zo in werkritme blijft. Wanneer ga je beginnen? @Chivay. HEt is inderdaad te hopen dat ze nog draait of dat ze haar anders uitwendig kunnen draaien. 's Nachts schijnen de meeste nog weleens te willen draaien,ik duim voor je.
@ Chantal, fijn dat jullie gastouder het ook wil wij moeten straks ook druk op zoek naar een gastouder. Denk wel dat ik nog wat minder ga werken werk nu 24 uur maar denk dat ik naar 20 ga wil zoveel mogelijk van ons kleintje genieten @ Eline, spannend wie weet wordt ze vandaag wel geboren @ Chivay, balen zeg dat ze nog steeds in stuit ligt ik ga voor je duimen. @ San, wie weet vind je het wel hardstikke leuk. En je kunt nu natuurlijk nog steeds rond blijven kijken voor wat anders he. Succes! @ Banne, balen dat je ongi toch doorzet. En is je nichtje al geboren? @ Alicia, gefeliciteerd met je man! Liefs