San nog gefeli met je nieuwe baan, goed zeg Jeanetjuh hoe voel jij je? Chantal ja opeens ga je dat merken he in bed. Heb je een voedingskussen? Dat scheelt wel vind ik.
Chivay als de eerste maar goed ligt dan kan ik normaal bevallen, de ander in stuit kan door de ruimte die de eerste vrijmaakt snel draaien en ook daarna snel komen. Alicia ik drink ook veel water maar ik zit de hele dag op kantoor dus ik kan niet met de voetjes omhoog helaas Chantal ik ben wel benieuwd naar je buikje Eline 38 weken alweer! spannend spannend spannend
alicia Gefeliciteerd met je man san Gefeliciteerd met je nieuwe baan chantal wat fijn dat je een goed gastouder hebt gevonden. Ik merk het ook met slapen kan me draai ook echt niet vinden. eline Het kan nu ieder moment gebeuren spannend hoor!! jeanetjuh og een paar dagen en dan de echo!!! liefs
Jane ik heb een buikfoto in mijn album geplaatst Zometeen heb ik een voorlichting over pijnbestrijding enz. Lijkt me wel interessant.
@pluisje Spannend meid, ik hoop dat eruit komt dat je een eisprong hebt gehad en nog mooier als je meteen op roze mag. @san Misschien geen droombaan, maar wie weet vind je het wel erg leuk daar. En bovendien heb je in ieder geval iets, is toch beter dan thuiszitten al die tijd. Althans lijkt mij... @Jane Da's niet zo fijn dat vocht vasthouden, maar gelukkig zijn het de laatste weken... Ik ben trouwens heel erg benieuwd wanneer jullie meisjes besluiten te komen. @Eline Joehoe 38 weken alweer, laat de kleine meid nu maar komen! @Alicia Van harte gefeliciteerd met je man! Ondanks de warmte toch nog een leuke dag van kunnen maken? @Jeanetjuh Nog maar 5 dagen... @Banne En en en? Kunnen we je al feliciteren met je tante worden? Dus jij denkt een jongetje? Ik weet het inmiddels niet meer. @Chivay Balen dat de kleine nog steeds in stuit ligt, ik hoop dat ze toch nog besluit te gaan draaien. Uiteraard duim ik mee. @Chantal Wat leuk dat jullie gastouder ook wil. Prettig idee dat dat ook weer geregeld is. Volgens mij heb ik iedereen gehad, als ik toch iemand vergeten ben dan sorry. Zo nu even lekker eten, want ga bijna van mijn stokkie.
Hee meiden, Ik ben tante geworden vandaag van een heel mooi meisje! Lauren-Sophie! Maar dat had ik al geschreven geloof ik.. haha Alles d'r op en d'r aan en helemaal gezond! Morgenochtend gaan we kijken! Wij, als naaste familie, weten al heel lang hoe ze heet. Verder weten anderen het niet geloof ik.. Ik denk dat ik zelf de naam toch voor mezelf zou houden. Iedereen mag weten wat het wordt, dat maakt me niet zoveel uit maar ik vind het dan wel leuk om nog iets van een verrassing te hebben. Haha Morgen lekker een dagje vrij genomen! Had er zo'n zin in! En m'n man heeft ook spontaan vrij genomen dus lekker samen vrij! Morgenmiddag voetbal kijken en daarna barbequen! M'n ouders en m'n zus komen ook. Dus dat wordt wel gezellig. Ik hou de moed er wel in hoor meiden! Het zal vast nog wel lukken dit jaar! 90% van de vrouwen wordt binnen een jaar zwanger dus dat moet dan toch nog wel lukken voor oktober/november.. @San, ach het is al lekker om weer werk te hebben en van daaruit rustig aan iets anders zoeken als je het toch niet zo leuk vindt! Ik wens je vast veel succes! Jammer dat je denkt dat je ongi gaat worden.. Ik hoop voor je dat het niet gebeurt! Je weet maar nooit er hoeft er maar 1 de snelste (of geduldigste) te zijn. @Wen, yep ik denk een jongetje! Dus ook ik kan bijna niet wachten tot het 17 juli is.. hahahahaha Tja, is genetisch bij mij die nieuwsgierigheid! @eline, joehoe 38 weken! En voel je al iets??? Was toch jouw familie die allemaal met 38 weken zijn bevallen?! Of moet ik dat nu eigenlijk aan Chivay vragen omdat jij niet meer kan antwoorden.. hihi
@Banne Gefeliciteerd met je nichtje Lauren-Sophie! Mooie naam, die hoor je niet vaak. Veel plezier op jullie vrije dag morgen!
Banne proficiat met je nichtje! Wen75 de meisjes zullen uiterlijk 17 augustus komen dan ben ik 37 weken, dus zover als Eline kom ik niet eens. Ik zal ook al blij zijn als ik de 35 weken haal. Had vanavond de tweede borstvoedingsinfo avond maar die heb ik afgebeld want heb echt hele dikke voeten dus ga zo weer lekker op de bank omhoog met de voetjes
@Banne. Gefeliciteerd met d egrboorte van je nichtje. Veel plezier morgen. @Jane. Kan me voorstellen dat jij het extra zwaar hebt met twee kleintjes. Pak maar goed je rust. Voor jou gaat het nu ook hard,zeker omdat je een aantal weken eerder zal gaan bevallen. Wat een hitte he. Ben blij dat het zaterdag even gaat regenen en onweren en daarna iets minder warm is.
@ banne van harte gefeliciteerd leuke naam trouwens. @ pluisje ook ik hoop dat je gelijk op roze mag.
Banne nogmaals gefeli, erg leuk. Wat een hitte he meiden, gisterenavond had ik het echt benauwd, ik dacht dat wordt wat vannacht. Maar gelukkig toch redelijk geslapen. Hoe is het met jullie gewicht? Ik nu 16 kilo aangekomen, moet zeggen ben er blij mee, dacht eerst waar moet dat heen Vanmiddag ook allemaal voetbal kijken? xx
Goedemorgen meiden, hier ook een warme nacht achter de rug. Ben er wel 5 keer uitgeweest om te plassen. Alicia ik merk nu wel dat het zwaarder wordt met deze temperaturen, hoop ook dat het volgende week iets minder wordt want anders red ik het niet 5 dagen op kantoor te zitten. Heb om 10 uur een afspraak bij de verpleegkundige in het ziekenhuis, ben benieuwd wat ze te vertellen heeft. Verder lekker vrij vandaag en vriendlief heeft een halve dag. Meiden doe lekker rustig aan deze dag
@eline, ik heb medelij met je! ik heb ook lekker een halve dag vrij vandaag! Heerlijk... eers zouden we vanaf 15 uur vrij zijn, maar dat zag ik mooi niet zitten! Ik wil vanaf 13 uur vrij! Dus heb ik ook genomen! liefs
@Eline. Het is inderdaad hartstikke warm en benauwd. Gisteravond kon ik ook niet slapen,vanochtend wat langer blijven liggen.Ik pask tussen de middag nu maar wat extra rust,al heb ik nog nooit geslapen tussen de middag. Ik ben nu 10 kilo aangekomen bij morgen 34 weken. Ben benieuwd wat ik de laatste 6 weken aankom. Kindje zal nu nog ongeveer van de 4 pond die die nu is,naar de 7 pond gaan,dus dat vind ik in verhoudinge best veel qua groei. Vanmiddag ga ik ook voetbal kijken. Spannend,eindelijk echt een goede tegenstander,hoop dat ze winnen.
Alicia dat is netjes zeg 10 kilo. Ik ben vandaag 34 weken tot nu zon 2,5 kilo aangekomen. Shit he dat slapen, ben al bang om naar bed te gaan hahaha Wendy lekker zeg om 1 uur naar huis, super. Geniet van je vrije middag
banne gefeliciteerd met je nichtje leuk hoor nu ben jij aan de beurt. eline voel je al wat gerommel? spannend hoor hoop dat je voor volgende week bevallen bent anders kan ik niet mee lezen ga met vakantie maar dan denk ik dat banne77 wel een smsje stuurt . jane hoelang werk je nog door dan? meiden ga in badje liggen lekker lezen en dan inderdaad vanmidag voetbal kijken heb er zin in n hopelijk winnen ze groetjes
He dames, ff snelle reactie, heb goede 20wkn echo gehad!!! en t mooiste is, krijg een meisje!!!!!!!!!!!!!!!! waren duidelijk 2 streepjes te zien op de foto, dus echoscopiste heeft t achterop gezet, want op t beeld zag ik niks, en op foto wel! manlief denkt dat t jongen wordt, zag iets hangen....vast navelstreng! Maar ben er vanavond weer, dan is hij toch vloer leggen ben wel erg blij stiekem! x miek
miekje: gefeliciteerd!!! leuk, een meisje.....maar nog steeds geen aanstaande jongens voor zover we weten in dit clubje, al ga ik steeds meer denken dat wij een jongen krijgen, dus dan moet ik de boel maar recht trekken met de rest die nog niet weet wat het wordt
@ Eline... Het kussentje nog geprobeerd? Werkt hier heel goed de laatste dagen... @ Chantal.. Hopelijk heb je vanacht beter geslapen! Hoe was de bijeenkomst? @ Jane... Eline zal wel het eerste zijn.. maar daarna zal het idd een beetje gaan tussen jou, alicia en mij... Ben benieuwd! @ Eline.... Ik ben nu ongeveer 8 a 9 kilo aangekomen.. maar zit door het eerst afvallen nu dus ongeveer 4 kilo boven begingewicht.. @ Wen&R... lekker dat je wat meer vrij hebt kunnen nemen.. geniet ervan! @ Miekje... Gefeliciteerd met je goede echo! Weer een meisje erbij!! In het augustustopic zijn het ook voornamelijk meiden.. en hier ook al Wat een roze boel! @ Kwebbel... haha ja ben erg benieuwd wat jullie krijgen, en de anderen waarbij het een verrassing blijft! Hier vandaag, net als gisteren weer flink last van de warmte.. Gisteravond veel harde buiken gehad, denk een reactie op de warmte en het feit dat ze kermis aan het spelen was.. Ze ligt alleen nog steeds overduidelijk in stuit.. Ik zit straks om 5 uur bij de kapper Dus zal wel voetbal volgen via de radio worden haha.. Trouwens vandaag is wel bevaldag... beste vriendin van mijn schoonzusje is nu bezig.. (heel benieuwd hoe ze gaat heten) en de eerste uit het Augustustopic is ook aan het bevallen nu... (veel te vroeg helaas)
@ San, hopelijk wordt je niet ongi en ben je gewoon zwanger @ Eline, nu echt de laatste loodjes voor jou ben zo benieuwd wanneer ze zich meld met mij gaat het eigenlijk erg goed ben niet meer zo zenuwachtig enzo denk dat het wel goed zit. En heb nog weinig kwaaltjes alleen erg moe maar is een combinatie met het warme weer denk ik. @ Miekje, Leuk leuk leuk nog een Meid ik denk dat wij een jongetje krijgen @ Banne, gefeliciteerd. Ik vind de naam erg leuk. @ Chivay, 4 kilo maar dat is wel lekker zeg haha. Dat is idd al erg vroeg van de bevalling hopelijk gaat het allemaal goed. Ik ga even een dutje doen heb ik echt nodig en daarna voetbal kijken ben benieuwd