Hier ook een beroerde nacht. Wat een hitte,je weet gewoon niet hoe je moet gaan liggen.Gelukkig vroeg in de ochtned nog at uurtjes geslapen. Zo even boodschappen doen voor mijn verjaardag morgen. Gaan we barbequeen. Het schijnt dan wat minder warm te worden,dus daar ben ik wel blij mee. 2 babys al geboren. jeetje,dat is wel heel vroeg. Moet er zelf niet aan denken dat onze kleine zo vroeg komt. Over 2 weken mag hij/zij wel komen,lijkt me met de warmte ook wel fijn,maar ik zal af moeten wachten. vandaag alweer 34 weken,dus max 8 weken wachten. Zou babys eerder komen nu met deze extreme warmte?
@ Jeanetjuh... t onweer overleefd?? Was er vroeger ook heel bang voor, maar ondertussen vind ik het geweldig... Op vakantie in Amerika zelfs ooit foto's gemaakt van een onweersbui op afstand..zo gaaf @ Miekje... zo hee dat hij zichzelf nog kan bedwingen om niet te kijken op de achterkant van de foto knap GTST kijk ik niet Iets met een baby dus begrijp ik? Vocht vasthouden valt hier reuze mee.. heel soms een beetje in mijn vingers en heel soms even in mijn voeten.. maar dat is vaak snel weer weg.. heb er iig geen last van.. @ Alicia... kijk ook uit na die 23 graden... dat lijkt straks gewoon fris denk ik heerlijk... @ Jane... ohh hee met 28wk... hoe is het met die kleine nu? Hier ook veel de hik... Grappig gevoel hè.... Mijn moeder vertelt ook altijd dat ik dat veel heb gehad.. dat is wat ze vooral heeft onthouden toen ze zwanger van mij was... dus erg leuk dat ik de hik ook zoveel voel.. Pfoei.. vanacht wel redelijk geslapen maar wel veel wakker geweest... Dus werd alsnog brak wakker net.. Is het bij jullie nu ook zo extreem benauwd? Zometeen naar de verjaardag van de dochter van onze beste vrienden... meiske is alweer 1 jaar geworden donderdag! Wat vliegt de tijd toch snel...
Chivay die kleine die met 28 weken is geboren doet het goed, weegt volgens mij al iets van 1200 gram. Was 37 cm bij geboorte maar best nog eng om te zien. Heb net het bed verschoond en lig nu in bad af te koelen, moet eigenlijk nog stofzuigen maar heb daar geen puf meer voor
Hmm, ik keek even bij die tankini's van C&A, bij de Wehkamp... maar die zijn allemaal uitverkocht Is het bij jullie al wat afgekoeld? Bij ons is nog geen regen/onweer geweest, dat komt volgens de buienradar pas vanavond of vannacht. Bah, zo benauwd, zowel binnen als buiten. Vanavond komt m'n neefje van 9 maanden logeren.
Bij ons is het ook zo benauwd. Ik weet gewoon niet hoe ik moet zitten,zweet me een ongeluk. Lig nu met een natte handdoek op mijn buik af te koelen. Van mij mag de regen nu wel komen,denk dat ik dan even lekker buiten ga staan
Hier regent het nu Meteen alle ramen en deuren opengezet. Behalve die van Jelle's kamer helaas, want die ligt net zijn middagdutje te doen.
@ Miekje, ja ik denk dat ik gewoon nu al wat moet kopen want heb van mezelf al een cup e hoop niet dat er een cup bij komt haha maar zal wel. En vaak zijn de modellen van wehkamp wat te slap. Hier regent het nu ook lekker en is het niet meer zo benauwd vannacht en vanmorgen was het niet te doen. Vandaag hebben we nieuwe rolluiken gekregen dus dat zal ook wel enorm schillen Liefs
eline1984 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje) Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje) Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje) Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes) Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje) Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 (Meisje) Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010 missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 02-01-2011 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 03-01-2011 Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - = ZWANGER uitgerekend op 26-02-2011 Kirin - 6 mei - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje (op 15-05 negatief getest) Pluisje1985 - 26 juni - ronde 2 - 1e kindje duphaston en Clomid 50mg Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150mg san84 - 7 juli - ronde 5 - 1e kindje Mereli - ? juli - ronde 4 - 3e kindje Banne77 - 25 juli - ronde 8- 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Eline1984 - Chivay Wen1975 - Jeanetjuh Chantal1234 - Kwebbelsnoes Alicia - Banne77
@ Jane.. Fijn dat die kleine van 28 weken het goed doet.. lijkt me idd heel vreemd om te zien zo'n kleintje! En in bad en tegelijk op t forum? Hoe doe je dat? @ Eveline.. Veel plezier met jullie logeetje! Lekker he die regen! @ Alicia.. ist daar nog wat afgekoeld? @ Jeanetjuh... Hmm daar ook al van die lekkere regen.. Hopelijk helpen de nieuwe rolluiken ook goed! @ Regen... Met bakken! In Utrecht zelfs ondergelopen kelders e.d... Wij waren op een verjaardag een stuk verderop.. maar moesten gewoon naar binnen door de regen ook.. Lekker lekker.. Tijd buiten gebleven met de eerste druppels... Ondertussen wel wat broeierig, maar temp is vele malen beter! Vandaag naar verjaardag geweest van dochtertje van beste vrienden.. alweer 1 jaar... Gek hoor hoe snel zo'n jaar gaat! Vanacht is de beste vriendin van mijn schoonzus ook bevallen met een spoedkeizersnee omdat het te lang duurde... Een meisje met de naam Christina! Gek idee hoor.. zij is de laatste die ik in t echt leven ken die voor mij moet bevallen... Nu is het mijn beurt..
Chivay op mijn iphone lekker internetten in bad, heerlijk Wen75 je mag best nog wat regen sturen hoor, als het morgen maar weer droog is
Hee meiden hoe is het hier met iedereen? Hier alles rustig, eindelijk weer is een beetje kunnen slapen en lekker afgekoeld. Wat een hitte zeg. xxxx
Goedemorgen dames! En hebben we vannacht weer overleefd Ik heb gelukkig wel goed geslapen. Nu zo even werken. Mooi voor de hitte aan. Het is gelukkig wel een stuk koeler. Eline fijn dat je vannacht ook goed geslapen hebt. Scheelt toch weer Ben je al een beetje zenuwachtig voor de bevalling? Chivay raar idee eigenlijk he dat jij de volgende bent die gaat bevallen Morgen weer naar de verloskundige Ik blijf het bijzonder vinden om het hartje te horen.
Chantal werkse, en succes morgen bij de verlos. Ik moet morgen ook weer naar de verlos. Ben helemaal niet zenuwachtig meer, was ik eerst wel, maar denk nu alleen maar als het er maar uit is. Was het gisteren echt een beetje zat, wist niet waar ik het zoeken moest, janken. Dus laat maar komen die baby
morgen dames, zo wat heerlijk dat het wat koeler is eindelijk weer een nachtje goed geslapen. jane makkelijk internet op je telefoon heb ik ook . eline vervelend hoor dat je het gister even teveel was maar is wel begrijpelijk. chantal werkse even. hier gaan we rustig aan de spullen inpakken voor de vakantie we gaan vrijdag naar frankrijk en dinsdag mag ik proef draaien ben benieuwd . En wat duurt wachten lang zeg was het maar vrijdag dan kan ik testen . groetjes san
@Eline Ook ik kan me voorstellen dat je het nu wel zat word, dus ik hoop dat de kleine meid luistert naar je. @san Wat leuk dinsdag proefdraaien, ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden. En vrijdag om vakantie, lekker hoor! Een positieve test zou ene leuk vakantiecadeautje zijn. Ik zal voor je duimen. @slapen Het was hier gewoon een soort van koud vannacht , maar heb heerlijk geslapen. Maar het is nu alweer warm... Fijne zondag allemaal!
Eline kan me goed voorstellen dat je het nu wel zat bent. Nog eventjes geduld en je hebt eindelijk je meisje Wij hebben gisteren een minibadje gekocht. Ideaal. Af en toe erin en dan weer in de zon. Echt genieten
@ Jane.. haha klinkt goed... Iphone in bad... @ Chantal.. t werken goed gegaan?? vind het toch stiekem erg warm vandaag... Succes bij de vk morgen! & geniet van je badje @ Eline... apart lijkt me dat gevoel zeg als dat ineens omslaat van zenuwen & nee, laat haar nog maar even zitten... naar ineens van.. Laat maar komen! Hopelijk is het snel zover voor je! Succes bij de vk morgen... Was ze trouwens al ingedaald? @ San.. Leuk dat je mag proefdraaien dinsdag.. ben benieuwd.. En lekker zeg Vrijdag lekker op vakantie! Waar in Frankrijk gaan jullie heen? Hopelijk een mooie test in handen voor je vertrekt.. @ Wen.. fijn dat je zo goed geslapen hebt! Ondanks dat t minder warm is heb ik er nu wel last van Misselijk... beetje dat 'bevangen door warmte' gevoel.. Hopelijk koelt het snel af zometeen..