Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ miekje wat leuk een meisje.

@ san hoop dat je vrijdag een mooie test heb voor je op vakantie gaat.

@ eline ik snap dat je het zat bent nog heeeeeel even dan hebben jullie je kleine meid in handen.

@ kirin hoe is het met jou??

2. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Ha dames,

@eline jeetje voor jou gaat t echt opschieten nu!snap dat je wel s zo'n dag hebt,krijgen we vast allemaal nog mee te maken;)

@san spannend om proef te gaan draaien!veel succes alvast!

@all heb t wel bijgelezen maar weet ff niet op wie ik precies moet reageren....sorry....

vandaag sportief op fiets naar Goes geweest, daar kwam tour de france langs, dus hebben manlief en ik daar gekeken, op terugweg echt op m'n gemakje terug gefietst, had tegenwind en dat viel nogal tegen...
    straks lekker uit eten met manlief, hij is voor z'n werk zo vaak in t hotel luxe gaan eten, nu wil ik ook n keer;)

Verder is de temperatuur hier zo'n 25gr,maar wel met een heerlijke wind, prima vol te houden nu!

fijn relaxed weekend verder!

x miek

3. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @San. Spannend dat proefdraaien en alvast een leuke vakantie.

@Eline. Kan me voorstellen dat je graag wil dat ze geboren wordt. Heb je er nu echt genoeg van? Dat hoor ik vaak vrouwen zeggen als ze op het laatst lopen. Ik heb zelf dat gevoel (nog) niet.

Een gezellig middagje gehad. De familie kwam barbequen voor mijn verjaardag. We hebben het dit jaar maar rustig gehouden. Ik hou het niet vol om de hele dag allemaal hapjes en drankjes rond te sjouwen,maar een middagje met ons eigen gezin is toch leuk. Ben blij dat het minder warm is,voel me bij deze temp beter dan die vand eafgelopen dagen. Heb wel ontzettend dikke enkels. Net al even in een koud bad met de benen omhoog gelegen maar dat heeft niet echt geholpen. Maar goed,ik hou het zo nog wel even vol ;)
    Hoe is het met jullie? Kan iedereen nog we slapen?

4. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Het weekend is helaas alweer voorbij. Morgen weer werken, nog 2 weken en dan eindelijk vakantie!! Verlang er zo naar!!

Spannend dinsdag zeg, als de gyn beldt! En natuurlijk dat nederland voetbalt! :p Voel me helemaal niet zwanger ofzo, dus denk dat ik voor de volgende ronde ga, helaas.
    Zal wel zien of het 50mg clomid wordt of 100mg clomid. En of me ongesteldheid vanzelf komt. Spannend allemaal!!

Veel liefs van pluisje

5. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Miekje, leuk he de tour:D wij zijn in serooskere wezen kijken was echt gezellig :) en idd hier is het heerlijk weer.

@ Eline, snap dat je het nu wel gehad bent zeker met die warmte hopelijk heb je jullie kleine meid snel in je armen:D ben ook zo benieuwd naar haar naam:)

@ san, spannend vrijdag testen ga voor je duimen. Je hebt geen ovu test gebruikt toch? Heb je symptomen? En heel veel succes dinsdag. Hoelang gaan jullie op vakantie?

@ Chivay, vervelend dat je zo'n last van de warmte hebt.

@ Chantal, wat een mooie foto van je opa en oma op hyves!!

Wij zijn dus ook bij de tour wezen kijken was echt leuk en super weer hiet staat een lekker windje. Het was echt een super sfeertje:D

Liefs

6. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jeanetjuh bedankt voor je respect op hyves:) Ik vind het ook een super mooie foto. Nog even en dan heb je de echo. Spannend hoor:)

Pluisje mijn duimen draaien voor je!

Ik heb een beetje last van mijn buik. Een raar gevoel. Gelukkig morgen weer naar de vk.

7. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

jeanetjuh heb 1 keer een ovu test gedaan deze maand en die was net zo roze als de controle streep verder ben ik erg moe en vanavond had ik even een kokhals . We gaan 1 week op vakantie van vrijdag tot zondag.

heb wel zin in proef draaien ben benieuwd.

tour kijken leuk maar vind het op tv niks aan.

fijne avond allemaal

groetjes san

8. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Hallo Dames,

Ik ben al een tijdje hier niet meer geweest. Dus heb het ook niet meer bij gelzen, was teveel werk. Begrijp wel dat Eline elk moment kan bevallen. Spannend, heel veel succes.

Voor iedereen die het kan gebruiken een dikke knuffel, en alle zwangere dames, succes met jullie zwangershap!

Ik ben inmiddels weer bij de gynaecoloog geweest, samen met met viend. Ik heb nog steeds geen spontane menstruatie. Heb weer een nieuwe vaginale echo gehad, en nu heb ik primolut-n gekregen en clomid. Als ik ongsteld wordt moet ik na 11 dagen weer op controle komen. Verder gaan ze mijn vriend ook onderzoeken. We beginnen wel pas over een paar weken met de medicijnen. Omdat we op vakantie gaan en anders moet ik in de vakantie op controle en dat gaat niet lukken. ;)

9. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    eline1984 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje)
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje)
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje)
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes)
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje)
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 (Meisje)
    Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010
    missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011
    Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 02-01-2011
    Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 03-01-2011
    Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - = ZWANGER uitgerekend op 26-02-2011
    Kirin - 6 mei - ronde 2 - 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50mg
    Pluisje1985 - 26 juni - ronde 2 - 1e kindje duphaston en Clomid 50mg
    Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150mg
    san84 - 7 juli - ronde 5 - 1e kindje
    Mereli - ? juli - ronde 4 - 3e kindje
    Banne77 - 25 juli - ronde 8- 1e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes -5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Eline1984 - Chivay
    Wen1975 - Jeanetjuh
    Chantal1234 - Kwebbelsnoes
    Alicia - Banne77

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @Kirin, spannend zeg! Ben blij dat je een stuk verder bent nu! Ik weet dat dat voelt als een opluchting!

@eline.. ja het word spannend voor je nu he?!

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

San wat heerlijk vrijdag op vakantie, en testen. Ik duim voor je

Miekje hoe was je etentje gisteren?

Chantal heb je nog last van je buik?

Kirin wat balen nog steeds gen spontane menstruatie. Ik hoop dat het met de medicijnen allemaal een beetje opschiet

Hier goed geslapen vannacht, heerlijk.
    Heb het idee dat het nog wel even kan duren voordat de baby zich meld, weet niet waarom.
    Vanmiddag weer naar de verlos

xxx

12. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Goedemorgen allemaal:D Nee ik heb niet meer zo'n last van de buik als gisteren. Volgens mij was het mijn spastische darm, want ik herken het gevoel van toen ik nog niet zwanger was.

Man lief en ik beginnen te twijfelen over de meisjesnaam. De jongensnaam is nog steeds hetzelfde. Herkennen jullie dit? Nu weet ik helemaal niet meer welke van de 2 ik het leukste vind:( Gelukkig hebben we nog even de tijd:)

Eline succes bij de verloskundige. Hopelijk komt je meisje snel! Ben zo benieuwd hahah:D

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Miekje.. zo hee sportief zeg! Lekker gegeten?

@ Alicia... Balen die dikke enkels.. Hopelijk is het vandaag minder omdat het koeler is!

@ Pluisje.. Nog 1 nachtje slapen!

@ Chantal.. Hoe was het bij de vk?

@ Kirin... Wat fijn dat er een beetje schot in de zaak zit... Eerst een heel fijne vakantie, en hopelijk slaan de medicijnen daarna snel aan!

@ Eline... Succes bij de vk vanmiddag!
    Ben benieuwd of je gevoel klopt.. Kan gerust ook nog 3.5 wk duren idd :) Kom je nog een beetje vooruit? Hier gaat het weer wat makkelijker door de lagere temp...

Zooo... vandaag was ik er vroeg uit.. kon niet meer slapen helaas... Daardoor al wel veel gedaan.. 2de was staat aan, droge was zit weer in de kast... er zitten weer meer spullen in de vluchttas.. ben weer bij op het forum ;)
    Maar dit tempo ga ik niet volhouden helaas ;) Duik zo maar even op de bank om wat tv te kijken!

14. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Chivay ik moet er om 12:00 zijn:)

Fijn he als je alles weer aan kant hebt. Ik merk ook dat ik alles schoon wil hebben, maar door de isias ben ik zeer beperkt:( Hopelijk gaat het straks na de bevalling weer beter.

15. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chantal geen last meer van je buik gelukkig. Succes zo bij de verlos.
    Wij hadden een jongensnaam en meisjesnaam, al toen ik stopte met de pil, en die naam is ook zo gebleven eigenlijk. Lastig als je weer twijfelt

Chivay ja kan weer beter uit de voeten gelukkig. Voelde me het weekend echt ongelukkig. Vannacht 8,5 uur geslapen, daar knap je van op.
    Pff 3,5 week moet er nie aan denken, maar houdt het wel in achterhoofd hahah
    Lekker dat he vluchttas opschiet, je weet maar nooit

16. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Dames alles was weer goed:) Blijft toch altijd spannend. Eline hoe was het bij de verloskundige?

17. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chantal, fijn dat alles weer goed was :D

@ Eline, ja idd het kan nog even duren:)

@ Chivay, fijn dat je wat minder last hebt van de warmte.

@ Pluisje, ga voor je duimen!!!

@ Kirin, wat vervelend allemaal. Hopelijk slaan de medicijnen aan na je vakantie. Waar gaan jullie heen en hoelang?

@ San, spannend hoor ik was ook enorm moe:D

18. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Bij de verlos was het goed, ze vond mijn baarmoeder wel heel gespannen. Had vanmorgen krampen onderin buik, en de kleine is nu al 6 uur achter elkaar tekeer aant gaan.
    Ze zei kan een begin zijn, maar kan ook nog paar weken duren.
    Dus afwachten maar weer

xxx

19. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline, spannend:D

20. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid