@ Jane, ik zat net zomaar even bij geboorte gedichtjes te kijken, en kwam die van jullie tegen echt heel erg mooi
@Kirin Jeetje meid, nog steeds geen spontane ongi. Ik hoop dat de medicijnen snel hun werk doen. @Eline Spannend! Ik hoop voor je dat het het begin is en dat jullie de kleine meid snel in jullie armen kunnen houden. @Jeanetjuh Nog maar 2 dagen! Ik weet niet meer of ik het al eerder gevraagd had, maar hoe laat mogen jullie? @Chivay Prettig idee dat je vluchttas langzaam maar zeker op orde komt. Voor jou is het ook echt aftellen nu. @Chantal Fijn dat het goed was bij de vk en dat je geen last meer hebt van je buik. @ego Ik vandaag het besluit genomen om een gedeelte de ziektewet in te gaan. Ik ben afgelopen weekend alleen maar aan het bijkomen geweest van de vorige werkweek en volgens mij gaat er dan ergens iets niet goed. Het is ook de combinatie van het warme weer en het vocht vasthouden daardoor en de lange werkdagen. Mijn leidinggevende was het daar gelukkig wel mee eens, de vk ook. Morgen een telefonische afspraak met de bedrijfsarts om afspraken te maken, dus ik ben benieuwd. Ik wil het gaan proberen om tot of 13:00 uur of 14:00 uur te werken, misschien krijg ik dan in mijn vrije tijd weer wat meer energie voor oa het huishouden.
Morgen de grote spannende dag! Nou ja spannend, we horen wel hoe we verder gaan. Zwanger ben ik zowiezo niet, voel me namelijk helemaal kip lekker. En heb nergens last van namelijk. Jullie horen het morgenavond van me!! liefs van pluisje
@ Wen, goed besluit van je. Je moet goed aan jezelf en de kleine denken. Hopelijk krijg je je energie dan weer een beetje terug. Hoeveel uur werk je normaal? Ja nog 2 dagen om 10.30 heb ik de echo. Is een inwendige echo erg vervelend? Liefs
Ja ergens weet ik dat het een goed besluit is, maar het voelt ook wel een beetje als een soort van falen. Zo vroeg in de zwangerschap al moeten minder werken. Ik werk normaal 28 uur, dus 3 hele dagen en 1 halve. Het zijn de hele dagen die me nekken momenteel. En een inwendige echo is niet vervelend. Ik kreeg van 1 echolaborant de tip om als ze het in gaan brengen, hem weer eruit te willen duwen. Dan schijnt het makkelijker te gaan. Maar als het goed is doen ze het rustig en voorzichtig.
@ Wen, ja dat kan ik goed begrijpen dat je dat zo voelt zou ik ook hebben maar je lichaam geeft nu aan dat het teveel is en het is goed dat je daar naar luisterd. Oke maak er ook niet druk om, ben zo benieuwd
Ha dames, @jeantjuh Fijn nog maar 2 nachtjes!!!ook wel weer spannend stiekem...komt vast goed!! @pluisje hopelijk slaan de med aan! @eline Zou fijn zijn als t zou beginnen, ze geven eind vd week weer van die warme dagen aan dus wens je alvast succes! @jane hoe is t met jou? @wen groot gelijk dat je t rustiger aan kan doen!bij ons is t nu lekker relaxed om te werken, en daar geniet ik ook echt van! ben gelukkig de enige zwangere, en met allemaal dames in t team snapt iedereen me volkomen, wel erg prettig! Snappen jou collega's t ook? @wendyrich hoe is t met jou?al beetje over de nare berichten heen?hoop voor je dat je met goede moed verder kan! @all tsja het etentje gister was uiteindelijk leuk....ging wel wat aan vooraf... waren van plan om bij ene restaurant te gaan eten, staan we voor de deur ff te overleggen, zien we boven ons flink veel rook...en was echt niet van een bbq! nog meer mensen kijken naar boven goh is t nou brand ofzo? komen ze ineens van beide restaurants naar buiten....keukenbrand in rest naast dat wat wij wilde... brandweer, politie, ambulance drukte drukte drukte... toen maar ander restaurant op gezeocht want de rook was bij ene restaurant via luchtkanaal naar buiten, en bij andere naar binnen gegaan...en omdat dat ontruimd was hadden we t idee dat je niet snel naar binnen zou mogen, dus wat anders op gezocht.... daar toch gegeten, viel tegen om zo na te denken wat je wel en niet mag...maar wel lekker gegeten....alleen daarna speelde m'n spastische darm nogal op, had echt t gevoel dat ik weeën had...maar viel gelukkig mee! iedereen fijne avond, ga s namenboek er op na slaan..beetje inspiratie opdoen.. fijne avond! x miek
Dankjewel, ik vondt het erg moeilijk maar toen ik deze zag wist ik het meteen die word het! 1 naam hebben we al nu de andere nog....moeilijk moeilijk
Afgelopen weekend hebben we de sticker op de muur geplakt en ook de hemeltjes hanger er nu, de kamer begint meer en meer af te komen nu
Miekje vandaag gaat het verder super! Heerlijk dit weer, beetje jammer dat het over een paar dagen weer heet is en dan is het veel moeilijker uit te houden. Heb alleen wel veel last van een verstopte neus, dat lijkt maar niet over te gaan. Hoe gaat het verder met jou?
Jane, wat staat dat leuk zo! De bedjes, muren, die sticker, de hemeltjes... gaaf joh! Kirin, ik hoop voor je dat de medicijnen straks snel gaan werken en je vlot gaat menstrueren. En dat dan de rest ook snel volgt natuurlijk...
Morgen meiden Nou alles weer rustig hier hoor Wen je moet doen waar je je goed bij voelt, als jij het aantal uur dat je werkt niet aankan, gewoon aangeven hoor meid Miekje dat is ook wat, ga je een keer lekker uit eten is er brand Jane mooi zeg, de ledikantjes en de sticker, ziet er super uit. Hoe is het verder met iedereen? xxxx
Goedemorgen allemaal @Eline. Toch weer rustig? Was best lekker weer geweest om te bevallen nu Dus je moet het maar weer afwachten. Die laatste dagen lijken me heel irritant om telkens te wachten. Hoop voor je dat het snel begint. Heb je alles klaar? @Wen. Ik zou ook rustig aan doen. Als dat beter voor jou en de kleine is,moet je gewoon aan jezelf denken. Hier alles goed. Zo meteen lekker zwemmen,moet zeggen dat dat me goed bevalt zeker met dit weer. Nog even lak halen voor het wiegje. We hadden met iets te weinig en nog een laagje maakt het net wat mooier. Wat heerlijk dat het even wat minder is qua temperatuur he, ik kanp daar helemaal van op,of moet eiglijke zeggen;mijn enkels knappen ervan op
@jane, wat leuk die sticker!!! Ook mooi om die bedjes te zien staan zo... @wen, probeer rustig aan te doen! Goed dat je het aangeeft op werk. @eline, hoe voel je je? @pluisje, en weet je al meer?
@ Jane... Mooi zeg met die sticker! Verstopte neus herken ik enorm trouwens.. hele zs al last van verstopte neus, bloed snuiten enzo... @ Eline... Ahh toch weer rustig... was mijn telefoon al in de gaten aan het houden Hier is het hoge woord eruit... Morgen om 1 uur heb ik een draaipoging in het ziekenhuis.... Was eigelijk om 11 uur.. maar heb het wat later kunnen zetten zodat mijn vriend smorgens nog naar t werk kan.. en hij er zeker de hele middag bij kan zijn... Ze zeiden al aan de telefoon dat ik er wel de hele middag mee zoet zal zijn ivm CTG's, Echo's.... Naja.. ik ben benieuwd... Helaas is de slaagkans iets lager geworden dan vorige week... deze week is ze een beetje met haar billen ingedaald.. Vandaag maar een beetje mentaal voorbereiden
Chivay jeetje wat balen meid, ik hoop dat het lukt zeg de draaipoging. Zie je er tegenop? Alicia heerlijk zwemmen zeg Wendy hoe gaat het met jou? Net is mijn videocamera bezorgd, die had ik vrijdag besteld. Leuk de kleine straks filmen. Ik voel me goed, nergens meer last van hahaha Ben zo benieuwd hoe lang het nog gaat duren pfff xxx
Eline leuk zo'n camera Jammer dat het nog niet doorzet Ben zo nieuwsgierig hahahah. Chivay hopelijk kunnen ze haar morgen draaien Mijn duimen draaien. Ben net gebeld. Kan de klamboe ophalen:d Jeuhhh nog 13 nachtjes en dan komt de babykamer Kan bijna niet meer wachten.
Dankjewel voor de reacties Chivay wat spannend zeg morgen, ik hoop dat ze haar kunnen draaien. Hier morgen weer controle, ben benieuwd of ze weer goed gegroeid zijn...
@eline ik ben ook zo nieuwsgierig!! Ik kijk elke dag even op dit forum ! hier alles goed, ik wacht het allemaal rustig af.. we kunnen het toch niet veranderen. Hopen dat er volgende maand in elk geval iets in zit dan kunnen we nog voor ivf gaan.. maar het enigste wat ik kan doen is afwachten..