Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    San wat spannend meid, ik ga voor je duimen.
    Je lijkt wel de tekenen te hebben

jane fijn dat alles goed was, 1300 gram is netjes toch, normaal bij 1 ling zou het nu rond de 1500 zijn

Alicia leuk naar prenatal, wat moet je nog halen?

Vanmorgen nog een uurtje geslapen, was lekker
    xx

2. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Hoe laat moest jeanetjuh?

3. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    #3503 girllie23, 7 jul 2010
    Laatst bewerkt: 7 jul 2010
    Heeii meiden ..

Jeetje wat kletsen jullie veel probeer het vaak bij te houden maar echt geen tijd meer om te reageren als ik alles heb gelezen hihi ,maar was nu weekje niet geweest en niet mee gelezen zag me naam staan denk moet even wat van me laten horen ..

@Eline wil jou in ieder geval heel veel succes wensen met de laatste loodjes jeej nu alweer bijna 9 maand om gaat super snel..
    Zooo spannend :D

Hier gaat het redelijk nog steeds veel met me moeder in me hoofd maar dat zal ook wel heel lang blijven gelukkig heb de zwangerschap erg veel om ook weer even wat blij te zijn..
    Gister nog na verlos geweest ging allemaal super goed.. groei al aardig haha zal even kijken of ik even een foto er op kan zetten van me buik..
    zag ook iets staan over groeien tot nu toe ben ik een halve kilo gegroeit..
    En bijna 20 wk echo.. Zin in !!

@Jeantje jij nog van harte met je zwangerschap meid super.. zag iets staan van cup e :D had ik ook voor de zwangerschap maar na bijna 19 weken, pas ik daar nog wel in zijn wel iets groten maar hier valt het groeien van de borsten mee:D
    En heel veel plezier bij je echo ..

Chivay Succes met draaien .., Kennis van me heeft het ook laten draaien ze zei steld niks voor en ze zou het iedereen aanraden .. ze was 36 wk ..

Wilde wenrich ook nog even zeggen dat ik het heel erg voor jullie vind weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen maar heel veel sterkte!!

Volgens mij ben ik heel wat vergeten maar komt omdat ik zo lang niet ben geweest..

Meiden die zwanger zijn geworden in de periode dat ik er niet was GEFELICITEERD!!!

Meiden die bijna testen DUIMDUIMDUIM ook al reageer ik niet ik lees het wel even snel en duim heeel hard voor jullie mee!!

Zoo eerst laat ik het maar bij dit verhaal hihi..

Kiss..

4. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    #3504 girllie23, 7 jul 2010
    Laatst bewerkt: 7 jul 2010
    hier een foto:D

5. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Girlie, fijn dat het goed gaat met de kleine en ook wel met jou. Logisch dat je nog veel aan je moeder denkt dat hoor er ook bij he. Mooie buik heb je al zeg:D

@ San, ik ga voor je duimen.

@ Pluisje, fijn dat je een ei hebt gehad.

@ Eline, vervelend dat je zo slecht slaapt he

@ Jane, mooi dat alles goed is met jou en de kleine meiden.

Om half 11 had ik de echo werd om 10.00 toch oppeens heel erg zenuwachtig. Er was een mooie vruchtzak te zien maar nog geen duidelijk kloppend hartje ze zag wel wat bewegen en ben duidelijk zwanger en 6,5 week klopt ook ongeveer nu moet ik over 2 weken terug dus ben benieuwd:D

6. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Girrlie fijn dat het goed met je gaat. Je buik groeit ook al lekker

jeanetjuh, fijn dat het goed was met de echo, over 2 weken een kloppend hartje he!

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline, daar gaan we voor he:D komt vast goed

8. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    jeanetjuh: gefeliciteerd! en over 2 weken zie je vast een mooi kloppend hartje!

Ik ben gisteren ook weer voor controle geweest, de vk maakt zich beetje zorgen, de baby groeit veel te hard en ik was ook te veel aangekomen terwijl ik juist weinig eet de laatste tijd, omdat ik snel misselijk ben.
    Moet nu mijn suiker laten controleren en krijg over een paar weken een groeiecho.
    Mijn baarmoeder zit al tegen mijn ribben, terwijl hij nu halverwege navel en ribben zou moeten zitten.
    Met de 20-wekenecho liep de kleine al 11 dagen voor op groei, de vk denkt dat dat nu zelfs al ruim 2 weken is.
    Als mijn suiker niet goed blijkt te zijn, word ik naar de gyn verwezen.

9. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeanetjuh fijn dat ze toch wat gezien heeft en over 2 weken een duidelijke kloppend hartje .

zo heb vandaag bijna alle boodschappen voor de vakantie binnen nog wat laatste dingen en dan koffer pakken en auto inpakken dan zijn we reisvaardig .

eline fijn dat je nog een uurtje hebt kunnen slapen.
    jane das netjes hoor

fijne dag nog

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Jeanetjuh Over 2 weken zie je vast en zeker een duidelijk kloppend hartje.:) Klinkt zover allemaal positief, eigenlijk net als bij mijn 1e echo.

@Kwebbel Dat is niet zo mooi, 2 weken voor op schema is wel erg veel. Ik hoop dat je suiker in orde is.

@Girllie Mooie buik.

@Jane Fijn dat alles weer goed was.

@san Spannend voor jou, ik zal voor je duimen. Hoe was je dagje proefdraaien eigenlijk gegaan of had je dat al verteld? :)

@Alicia Een beetje kunnen slagen met shoppen?

11. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    jeanetjuh fijn dat alles goed was en over 2 weken is er gewooon een klopend hartje te horen super!

san dat word nog spannend ga voor je duimen!

kwebbelsnoes Hoop dat het allemaal goed komt maar dat zal toch wel.

Tja wat die arbo-arts betreft die vent mag denken wat hij wilt denkt dat me werkgever er een negatieve draai aan heeft gegeven want zij vinden het maar raar dat ik last heb van bepaalde kwaaltjes want hun vrienden ( 2) habben daar geen last van, maar ik weet hoe ik me voel. Ik vind het fijn om te werken maar dan moet het wel mogelijk zijn!

Toen ik een maand lang me eten en drinken niet binnen kon houden hebben ze nooit gezegd van o meis ga maar naar huis of zo iets nee dan was het nou van de 8 uur dat je werk hang je er 5 boven het toilet! Stel je je niet een beetje aan. wat moet ik met zulke opmerkingen. En gewoon 40 uu per week werken. Na me ziekenhuis opname werd er gezegd heb wel in het ziekenhuis gelegen want iemand wou langs komen maar toen mocht ik al weer naar huis ben na 3 dagen weer gaan werken! En maar zeggen dat ik geen hart voor de zaak heb!!

Nou en het is alleen maar erger geworden hoe mijn collega's en baas tegen me doen, dus ik kies gewoon voor mezelf.

Nou ga ik niet meer lopen zeuren over werk.
    Wel fijn dat jullie altijd wel ff willen luisten en willen reageren thnx!

liefs

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Lovely Misschien een goed idee om na je bevalling op zoek te gaan naar een nieuwe werkgever? Ja ik weet dat de banen niet voor het oprapen liggen, maar met tegenzin naar je werk gaan is ook niets. En ik ben bang dat deze verhoudingen ook niet meer goed komen. Knuffel meid, aan jezelf en de kleine blijven denken!

13. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Die verstandhouding komt zeker niet meer goed. Het is door dik en dun niet alleen maar door dik. Want zoals zij met mij omgaan heb ik nou nog nooit meegemaakt ik krijg gewoon de schuld omdat ik zwanger ben kunnen er bepaalde projecten niet doorgaan die niet eens iets met mij te maken hebben of gehad hebben nou dat is toch gekkenwerk. Na me bevalling ga ik wat anders zoeken. Is het financieel haalbaar heeft mijn mannetje ook gezegd dan neem je lekker ontslag en dan blijf je lekker bij de kleine en dan kijk je rustig op je gemak naar een nieuwe baan. Gelukkig heb ik wel wat connecties in mijn branche dus geloof wel dat dat goed zit en ik net lang zonder werk zal zitten. Wil ook het liefst maar 3 dagen gaan werken. Maar we zien wel in december hoe of wat.

liefs

14. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ jeanetjuh gelukkig heb je een mooie echo gehad en over 2 weken zie je een duidelijk hartje kloppen.

@ pluisje spannend voor jullie.

@ jane leuk die muursticker ik vind het helemaal geweldig.

@ chivay ik hoop dat het gelukt is met draaien.

@ girllie mooie buik hoor!

@ san ook spannend voor jullie.

@ all ik had vanochtend een afspraak bij de verlos en alles was goed baarmoeder zit ongeveer 2 vingers onder de navel.

15. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jane. Fijn dat de controle weer goed was. Ook super dat beide met het hoofdje naar beneden liggen. Ik dacht dat bij een tweeling altijd een met het hoofdje naar beneden ligt en de ander andersom gezien de ruimte. MAar dit is helemaal ideaal voor de bevalling.

@Eline. Moest nog een lakentje voor het ledikantje hebben,had me een beetje verteld. Heb meteen even bij kleding gekeken. Heb een verlnaglijstje op de site van prenatal gemaakt;een jongens en een meidenlijstje. Als de baby er dan is gaat de goede lijst meteen weg en hebben we de dag erna leuke kleren in huis :)

@San. spannend voor jullie. Klinkt wel goed die symptomen die je hebt.

@Girllie. Gave buikband heb je. Ik heb precies dezelfde :-D

@Jeanetjuh. Fijn dat de echo er goed uit zag. Het is ook best vroeg nog voor een kloppend hartje,maar goed dat de kleine bewoog. Volgend e keer voor jullie een kloppend hartje.

@Kwebbel. Oh,dat is wel veel ja. Ben erg benieuwd hoe het verder gaat. Wanneer krijg je de uitslag? Was jij zelf als baby zijnde ook in groei voor?

@Wen. Ja,het is weer gelukt. Wilde voordat ik kleren ga bestellen via de site eerst even in het echt kijken hoe ze eruit zien.

16. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Kwebbel jeetje wat naar , hoop dat je geen suiker hebt. Hoeveel ben je aangekomen dan?

Alicia handig zon lijstje, tis natuurlijk een verrassing wat het wordt.

xxx

17. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Kwebbelsnoes wat schrikken dan. Hopelijk valt het allemaal nog mee en heb je geen zwangerschapssuiker.

Jeanetjuh wat fijn een goede echo:D:D Over 2 weken een mooi kloppend hartje:)

Loveley me ik ging als het financieel haalbaar is ook voor een andere baan. Dit is ook niet leuk.

Alicia wat een goed idee van die lijstjes. Ga ik ook doen;)

18. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Kwebbel... Ai dat is wel even schrikken... Hopelijk is het geen zwangerschapssuiker! Wanneer hoor je meer??

Hey allemaal...
    Helaas pindakaas.... mevrouw lag stiekem al erg vast in mijn bekken, en wilde geen kant op... Merk nu achteraf dat het er best ingehakt heeft zo de hele middag.... (Om 1 uur binnen om 5 uur thuis)

Eerst CTG gehad.. Zag er prima uit..
    Toen een echo gehad... Heel prettige artsassistent die nog een hoop liet zien en uitleg gaf..
    Daarna kreeg ik een injectie om mijn baarmoeder te laten ontspannen, maar kreeg er zelf een erg gejaagd gevoel van..

Samen met de gyn heeft de artsassistent daarna geprobeert haar te draaien.. Helaas was ik halverwege het padje kwijt.. en begon lekker te hyperventileren.. Heb het dus ook niet heel bewust meegemaakt, maar mijn vriend kon het daarna mooi uitleggen... Stiekem was het toch best pijnlijk...

Daarna kreeg ik weer een CTG.. Zag er ook weer netjes uit.. Behalve dat ik iets langer moest blijven liggen.. Ze besloot namelijk om te gaan slapen ;) Dus moest even op mijn zij om een goede meting te krijgen..

Na de CTG een gesprek gehad met die artsassistent.. Prettige vent met een duidelijk verhaal... Volgende week woensdag een afspraak bij de gyn (Ben nu officieel overgedragen, en hoef niet meer naar de vk) en nu dus eerst een weekje laten bezinken..
    Waar ik eerst overtuigd was van een keizersnede, heeft de stuitbevalling ook weer een kansje... Ze ligt er iig prima voor.. Even laten bezinken dus!

En met een fijne verse Anti-D injectie in mijn been stonden we weer buiten... :) Hier vooral even met een blanco gevoel & erg moe...

19. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Chivay wat jammer dat de draaipoging mislukt is:( Nou eerst maar eventjes bijkomen:)

20. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @CHivay He jammer dat het niet gelukt is. Rust maar even goed uit. Ik ben erg benieuwd welke mogelijkheden je volgende week te horen krijgt. Wrs in ieder geval in het zkh bevallen of niet?

Deel Deze Pagina