Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Jeps, omdraaien zal ze iig niet meer doen..
    Weet al dat het voor mij kiezen wordt tussen een stuitbevalling en geplande keizersnee... Maar wat ik kies weet ik nog niet..

Nu overgedragen aan de gyn ipv de vlos
    En beval dus zeker in t zh (maar dat wilde ik al)

2. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey meiden!

Wat is er weer een hoop gekletst!:D

@Jane, Wow wat een mooie kamer krijgen jullie meiden!! En wat fijn dat ze al goed liggen! Hopelijk blijven ze zo netjes liggen!:D

@Chivay, wat vervelend dat ze niet gedraaid is na zo'n 'vervelende' poging!! Mijn schoonzus heeft ook een keizersnede gehad laatst. Het is wel een voordeel dat je het dan kan plannen.;) En zij heeft verder alles meegemaakt van de bevalling. Bij haar kwam alleen de melkproductie de eerste dagen nog niet goed op gang. Ik vraag me af of dat er mee te maken heeft dat ze het natuurlijke verloop van een bevalling doorbreken met een keizersnede..:(
    Succes met het maken van een keuze in ieder geval! Nu eerst even lekker rustig aan weer..

@San, klinkt toch best goed jouw symptomen... Ik hoop het zo voor je!! De duimen draaien hier! Vrijdag een mooie test voor de vakantie!;)

@Lovelyme, wat een irritante collega's en baas heb jij zeg! Lekker aan jezelf en jullie kleine denken nu! Sommige mensen (lees mannen..hihi) kunnen zich nou eenmaal niet inleven in een ander en vooral niet in een vrouw.. Maar als hun zwak, ziek en misselijk zijn klagen ze het hardst, en zijn ze o zo zielig!:D
    Sterkte ermee en als je eenmaal bevallen bent dan rustig op zoek naar iets anders. Want dit werkt zo niet en zal zoals wen al zei niet echt meer goed komen.

@Eline, je houdt het wel spannend he?!!:p Iedere dag denk ik zou er al een buddy-alert zijn.. Maar nee, je kletst nog vrolijk mee! hahaha

@Kwebbel, oei dat is niet zo mooi zeg! Hopelijk valt het toch nog mee en kun je er, door het in de gaten te houden en met je voeding op te letten iets aan veranderen.
    Mijn schoonzus had later in de zwangerschap ook suiker, maar dat kon ze gemakkelijk zelf in de gaten houden en uitkijken met voeding. Dat ging bij haar heel goed! Ik hoop dat het voor jou ook zo gaat..
    De duimen draaien voor je! Wanneer hoor je meer?

@Girlie, leuk om weer wat van je te lezen! Ben blij te lezen dat het goed met je gaat. Mooie buik met gave buikband!:D

@Jeanetjeh, wat fijn dat de echo goed was!! over 2 weken word je geduld vast beloond met een heel mooi kloppend hartje!! Ben je wel een beetje gerustgesteld nu of voel je je nog steeds erg onzeker??

@Alicia, leuk nog wat laatste dingetjes aanschaffen! Kan me voorstellen dat je het graag op orde wil hebben.. En inderdaad ik kijk ook vaak eerst in de winkel en dan bestellen op internet.:D
    In het echt kan het soms zo tegenvallen of juist leuker zijn!

Vanavond eens kijken tegen wie we spelen in de finale! Ben benieuwd! Zo gaaf dat we naar de finale zijn!

3. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    eline1984 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje)
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje)
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje)
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes)
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje)
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 (Meisje)
    Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010
    missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011
    Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 02-01-2011
    Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 03-01-2011
    Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - = ZWANGER uitgerekend op 26-02-2011
    Kirin - 6 mei - ronde 2 - 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50mg
    Pluisje1985 - 26 juni - ronde 2 - 1e kindje duphaston en Clomid 50mg
    Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150mg
    san84 - 7 juli - ronde 5 - 1e kindje
    Mereli - ? juli - ronde 4 - 3e kindje
    Banne77 - 25 juli - ronde 8- 1e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes -5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Eline1984 - Chivay
    Wen1975 - Jeanetjuh
    Chantal1234 - Kwebbelsnoes
    Alicia - Banne77
    Banne77 - San84

@Pluisje, wordt nu dus echt spannend voor je! Wanneer is je nod eigenlijk? Wat een vreemde situatie met die assistente, ik had naar de arts gevraagd! Zij weet niet eens waar ze het over heeft lijkt wel. alleen iets doorgeven maar vragen kan ze niet beantwoorden. Wel fijn om te weten dat je in ieder geval een eisprong hebt gehad! Dat geeft veel hoop! Hopelijk voor jou ook snel een mooie duidelijke test!

4. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    chivay jammer dat het niet gelukt is. Tja en dan kiezen tussen een stuitbevalling of keizersnede goed over na denken gewoon doen waar je, je goed bij voelt.

liefs

5. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    ha dames,

pffff wat een spannende voetbal avond gister, kreeg er (helaas) een harde buik van, echt niet lekker, ben ook gelijk na wedstrijd gaan liggen...beloofd wat voor zondag!Maar wel WK FINALE!!!

@kwebbel Hopelijk heb je geen zw suiker, zou echt vervelend zijn, duim voor t beste!

@jeantjuh jammer dat hartje nog niet zichtbaar was, is natuurlijk ook nog zo'n klein iets...fijn dat je over 2 weken weer mag!hoe meer hoe liever he;)

@eline bij jou wordt t echt aftellen!Succes alvastm mocht t n keer zover zijn, heb ik t alvast maar gezegd;)

@chivay ballen dat draaien niet gelukt is, lastige keus stuit of keizersnede....als stuit niet lukt moet je alsnog voor keizersnede vrees ik....lastig hoor!succes ermee!

@san blijf voor je duimen, je houd ons zo ook wel goed in spanning;)

@lovelyme wat een kl*te werkgever heb je zeg....net of zwanger zijn een schande is....fijn dat je man je zo steunt en dat je zelf ook alles helder hebt!nu ben jij belangrijk!

@banne hoe is t verder met jou?

@all iedereen fijne avond verder!en rustig aan komende dagen,wordt weer flink warm!
    Ga op jacht naar nieuwe bikini....moet toch beetje fatsoenlijk zijn he....die van nu wordt echt té sexy!

x miek

6. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

miekje sorry dat ik het zo spannend maak. Vind het erg lastig om te zeggem wel of niet maar heb normaal nooit ergens last van en eten doe ik wat minder kan niet meer op en als ik ongi moet worden zijn de zakken chips niet veilig nu helemaal geen behoefte aan. We zullen het zien.

Eline nu alvast succes mocht je volgende week bevallen .

Ben inderdaad benieuwd wie er nog meer in de finale staan denk zelf spanje en dat hoop ik ook .

welterusten alvast

groetjes san

7. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chivay. balen dat het draaien niet gelukt is. Het scheelt dat je inderdaad in het ziekenhuis wilde bevallen en je hoeft er nu dus ook niks extra voor te betalen. Ik ben benieuwd waar je voor gaat kiezen. De gyn is wel hoopvol over de stuitbevalling?

@Eline en Chantal. Tja,je moet wat als je het niet weet he. Ik vind dat er ook niet veel keus is qua neutrale pakjes. Toen ik die site van prenatal zag,leek me dit wel een handige oplossing. We hebben nu een beperkt aantal neutrale pakjes,daar redden we ons wel 'n paar dagen mee en als ik bevallen ben,bestellen we meteen stoere jongenskleding of lieve meisjeskleding. Vind het ook wel erg leuk om de baby in een passent kleurtje te kleden :)

Hier verder alles goed. Ik heb niks meer van de verloskundige gehoord,dus dan kon ik er van uit gaan dat het bloed goed was,dus geen suiker. Daar ben ik erg blij mee. Maandag weer controle. Voel me gister en vandaag anders. Mijn buik heeft harde stukken,een weeig gevoel in mijn buik en aan mijn buik te zien is het kindje ook weer een stuk gezakt. Merk nu wel dat de laatste weken begonnen zijn. Van mij mag de kleine over twee weken wel komen. Op de een of andere manier heb ik ook het idee dat het eerder gaat komen. Komt misschien ook wel omdat ik een maand te vroeg ben geboren. Weet niet of dat erfelijk is of zo of misschien hoop ik wel gewoon dat het eerder komt ;)

8. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Alicia fijn dat de bloeduitslag goed was en je geen suiker hebt:)

Ik volg jou idee van de prenatal:D;)

San heb je al getest?

Zometeen nog even een medicijndienst werken en vanmiddag lekker in het badje achter het huis:D

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hoi dames,

chivay: balen meid dat het niet gelukt is! Succes met je keuze, lijkt me niet makkelijk.

weet niet meer wie het vroeg, of ik zelf ook zwaar was met de geboorte, maar ik was 6 weken te vroeg, dus erg klein maar dat is dus niet relevant! Heb gister nagevraagd hoe zwaar mijn man was met de geboorte en die was 3800 gram, dus ook niet extreem zwaar.
    Geen idee wanneer ik de uitslag krijg, lijkt me nog steeds sterk dat mijn suiker te hoog is, aangezien ik veel duizelig ben en als ik dan iets met suiker neem is het over, dus dan zou je eerder denken dat suiker te laag is.
    Ze hebben ook mijn hb gelijk geprikt, ben benieuwd hoe die is.

10. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, zagen ze bij jou bij de eerste echo ook geen kloppend hartje dan?

@ Banne, druk maak ik me eigenlijk niet meer ik geniet er gewoon van:D was gister voor de echo wel even zenuwachtig maar is natuurlijk logisch. Hoe is het met jou?

@ San, spannend hoor ik gun het je zo.

@ Chivay, balen dat het niet gelukt is. En vervelend dat het pijnlijk voor je was. Laat het nu idd maar even bezinken en afwachten wat de mogelijkheden zijn.

@ Eline, we hebben nog niks van je gehoord vandaag is het misschien begonnen:D:D:D

@ Miekje, oei harde buiken van de voetbal dat beloofd wat voor zondag haha.

@ Lovelyme, dat is nogal wat op je werk. Sterkte ermee.

@ Kwebbel, ik hoop dat het allemaal meevalt en je geen suiker hebt.

Liefs

11. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    heei meiden..

@alicia&banne gave band he.. ik zag deze staan dacht gelijk bestellen haha vind het z'n leuke..

@chivay Jammer meid.. maar ligt in stuit met de beentjes eerst of met haar kontje?

@jeanetje mooi meid geeft toch wat rust als je het vruchtje hebt gezien en 6 weken is wel heel vroeg ik was 10,5 met m'n eerste echo dus volgende x vast en zeker mooi kloppend hartje..

@kwebbel ik moet ook voor suiker prikken om het het is mijn familie zit (ouder)suiker dus voor de zekerheid met 28 weken prikken.. omdat ouder suiker heel erfelijk is en dat ook in zwdiabeet kan worden..

@ San/pluisje spannend!! DUIM!

@ miekje wij schelen precies 2 weken leuk :D, Voel jij al iets?

Kiss

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Banne en Pluisje het wordt nu spannend voor jullie, ik ben zo benieuwd

Chivay jammer dat het niet gelukt is

Kwebbel, jeetje dat gaat wel snel opeens als je kleintje twee weken op groei voorloopt :$

Alicia jij gaat ook alweer snel, ben echt benieuwd naar de eerste babyfoto's straks

Verder heb ik niet veel onthouden, ben ff aan het spieken op het werk ;)

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Nou hier ben ik hoor, nog niks haahah. Als het begint dan sms ik chivay meteen.
    beetje off day vandaag, heb dat vaker de laatste dagen.
    Wordt ook gek als ik de weersvooruitzichten zie voor de komende dagen pfff

Chivay wat balen zeg van de draaipoging. Ik had voor mezelf al besloten toen van als ze niet goed ligt, een keizersnee.
    Je hoort vaak dat het alsnog een spoedkeizersnee wordt.
    Wel lastig hoor zon beslissing

Alicia fijn geen suiker. Ik dacht eerst ook ze komt eerder, mijn moeder van 2 kinderen met 38 weken bevallen, en haar moeder ook, en veel voor de 40 weken.
    Nou hier dus mooi niet :x

xxxx

14. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Banne. Hoe voel jij je? Ik hoop dat jullie ook positief gaan testen. Lijkt me moeilijk om d erest hier zo te volgen terwijl je zelf ook zo graag wil.

@Jane. Ja,het gaat nu heel hard. Ben zo benieuwd wanneer het gaat beginnen. Van mij mag het wel met 37 weken;kan ik lekker thuis bevallen en de kleine is dan ook volgroeid. Ik denkl dat wij ongeveer gelijk gaan uitkomen,doordat jij eerder zult gaan bevallen.

Ben net weer even naar de thuiszorg geweest. Had van de week bedklossen gehaald en nu passen ze niet. Blijkbaar hebben wij rare poten onder het bed. Nu hebben ik wat bredere,maar mijn breed moet er nog wel een stuk hout inleggen om het helemaal passent te maken. Vind het wel een toestand met die dingen,lijkt me ook niet fijn om zo hoog te liggen. Gelukkig hebben ze bij ons wel twee hoogtes,dus ik heb de lage meegenomen anders liggen we straks 5 weken met z'n tweeen voor het raam :(:D

15. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Eline. Blijkbaar zegt het niks wanneer je zelf bent geboren of je moeder is bevallen. Onbewust hou je er rekening mee dat het kan gebeuren,maar de kleine bepaald het toch wel zelf. Ik vroeg me wel af of het weer er nog mee te maken zou hebben.
    En je kan nog voor 40 weken bevallen,heb je nog 5 dagen ;)
    Ik heb dat ook met het weer. Word er niet echt vrolijk van als ik lees wat het morgen gaat worden. Probeer maar het positieve te zien dat ik lekker vrij ben,voor hetzelfde geld had je moeten werken,dat lijkt me ook niks.

16. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Alicia das idd zo, werken is dan ook niks.
    Maak me met die hitte ook meer zorgen, denk dan gaat alles nog wel goed daarbinnen. Misschien omdat je jezelf zo belabbert voelt.

Gisterenavond een vlo op mijn been zeg, mijn katten hebben nooit vlooien.
    Net spul gehaald en hele huis net gedaan, hoop dat het weg is voor de kleine komt, pfff

17. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

heb nog niet getest zijn druk bezig met de auto inpakken wat een rot klus heb er ook geen zin in maar goed moet gebeuren .

als ik vandaag niet ongi ben doe ik morgen een test .
    en dan laat ik het hier weten of stuur banne77 even gauw een berichtje want we gaan rond 9 uur weg en wou van te voren nog even vers brood halen dus druk.

tot vanaaf

18. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    San, ik ga duimen voor je meid. Mocht ik je niet meer treffen hier, hele fijne vakantie alvast, geniet ervan!

19. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    San spanneeend ik ga voor je duimen. Ik hoop het zo voor je.

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    San spannend zeg

Deel Deze Pagina