@San. Een hele fijne vakantie. geniet er lekker van met z'n tweeen. @Chivay. Wat een leuke foto's. Echt gaaf zo onder water. jammer dat ze dat niet bij ons doen. @Jeanetjuh. Wat sneu voor je broer en zijn vriendin. Jeetje wat is het weer warm he. Lig een beetje voor pampus in de tuin. Vanochtend even lak gehaald om de wieg af te spuiten. We gaan mijn oude wieg gebruiken, hebben 'm alleen even een moderne kleur gegeven. DAt bruin van vroeger is wel een beetje uit ben benieuwd hoe die straks wordt.
San wat balen meid Alicia ben benieuwd hoe je wieg wordt, fotos? Hier alles nog rustig, helaas.Wat een hitte he, vind het niet leuk meer. xxx
@San Jammer meid, een hele fijne vakantie met zijn 2-tjes. Geniet ervan! @Jeanetjuh Wat sneu voor je broertje en zijn vriendin. Weet iemand trouwens in je omgeving al dat je zwanger bent? @Chivay Wat een mooie foto's zeg! @Hitte Pffff this is too much zeg... Ga maar even verkoeling zoeken in ons badje. Fijne dag allemaal!
San jammer dat je negatief hebt getest In ieder geval heel veel plezier op vakantie en misschien heb je nog wel geen genoeg hcg aangemaakt en test je over een paar dagen alsnog positief! Het is idd gigantisch heet. Kon er vanmorgen niet meer van liggen en was er dus al om 5:15 uit. Ben nu wel erg moe, maar goed vanmiddag maar even achter het huis in het badje pitten
Jeanetjuh wat sneu zeg voor je broer en z'n vriendin San wat balen zeg dat je nega heb getest Eline, vervelend dat je slecht hebt geslapen....het wordt tijd dat jullie kleine meid zich laat zien Zit hier nu op kantoor met hele dikke olifantenvoeten, een collega heeft een emmer met water en ijs gehaald voor mijn voetjes en daar zit ik nu lekker in met de voeten
@Eline. ik zal als die klaar is een foto maken. Nu moet ie nog afgespoten worden en moet de bekleding ook nog ophalen. Zaterdag ook al bij de naaister geweest en toen had ze het patroon op de kop genaaid,was echt niet mooi. Dus nu moet ze alles weer los halen en het overnieuw doen. Hoop dat het snel klaar is en dan maak ik een foto. @jane. Lieve collega heb je.
Alicia ben benieuwd. jane je zal het ook wel zwaar hebben meid, knuffel. Wel lief van die collega Ik ga nu lekker even een douche nemen. Straks naar het strand, uit eten. xxx
Jeanetjuh, wat balen voor je broer+vriendin, die miskraam. Kan me voorstellen dat het zwaar is, ook al was het misschien niet de bedoeling zwanger te worden. Je went er toch snel aan, lijkt me. Chivay, wat een mooie foto's! Ik heb wel onderwaterfoto's van Jelle, dat is ook wel leuk, maar ik had niet gedacht dat buikfoto's onder water zo gaaf zouden zijn. Tegen die tijd toch ook maar eens (laten) maken dan! Ik heb zelf een camera die onder water kan namelijk. San, balen van je negatieve test... Een beetje koelte voor de dames die het nodig hebben... duimen voor een flinke afkoelende onweers-plensbui!!
@ san wat jammer ik hoop dat je een deze dagen nog een testje gaat doen als niet ongie ben geworden. @ jeanetjuh echt rot voor je broer en zn vriendin. ja dat vroeg ik me eige ook af of iedereen het weet van je zwangerschap. @ eline eetse en veel plezier. @ jane ja zeker lief van je collega. @ all veel koelte en regen toe gewenst veel liefs
@ Eline, wat vervelend toch voor je dat je zo slecht slaapt he. @ Jane, ahhh wat lief van je collega. @ Alicia, ben ook erg benieuwd naar je wiegje. @ Ingie, leuk dat je al zo snel groeit deze keer foto? Ow dat is wel jammer nu heb je het juist nodig haha maar daar heeft die kleine man natuurlijk geen boodschap aan @ San, balen meid. Geniet van jullie vakantie en wie weet bij thuiskomst wel een positieve test Ja het is zeker sneu voor hun vind het ook moeilijk om hun straks te vertellen van mijn zwangerschap maar aan de andere kant toen hun vertelde dat zei zwanger was werd er ook geen rekening met mijn gevoelens gehouden. @ Wen en missyf, mijn ouders en schoon ouders weten en een paar vriendinnen en de baas en bazin van mijn vriend vanwege de echo van de week moest onder werktijd bij hem. Verder willen we het nog even voor ons zelf houden
Jeanetjuh ik zou me er niet te druk over maken, het is idd wel moeilijker om te vertellen dat je zwanger bent maar dit heb jij ook zeker niet gewild en dit gun je zelf je ergste vijand niet. Je bent nu zelf het belangrijkste, dus je er nu even niet druk om maken meid
@ San... Balen! Geniet van jullie vakantie samen! @ Jane.. Wat super van je collega zeg! @ Eveline.. Leuk dat je zelf zo'n camera hebt.. ben benieuwd straks! @ Jeanetjuh... Pff wat sneu voor je broer & zijn vriendin.. Heel dubbel idd straks met vertellen.. Weet je al wanneer en hoe je t gaat vertellen? @ Eline.. Lekker gegeten? @ Alicia.. Ben benieuwd naar de foto!.. Sowieso naar jullie kamertje Grommmmm wat een hitte... Vandaag echt last van gehad.. misselijk, hoofdpijn.. Hopelijk is het morgen wat beter te hebben! Vandaag heeft mijn vriend de voorkant van het geboortekaartje gedrukt (hij is offsetdrukker).... op 3 soorten papier.. dus nu kunnen we gaan kiezen welke t mooiste is haha.. Maakt het alleen nog maar lastiger die kleine nuances!
Goedemorgen dames Volgens mij word het vandaag weer zo heet, dus bereid u maar voor Gisteren vond ik het ook niet normaal en was het ook bijna niet vol te houden. Vandaag gaan we lekker een weekendje naar Scheveningen ivm ons 1 jarig trouwjubileum Komt nou wel mooi uit met dit weer. Iedereen fijn weekend en ik lees maandag wel weer bij.
@Chantal, Gefeliciteerd met jullie 1-jarige trouwdag en veel plezier in Scheveningen! Geniet ervan! @Jeanetjeh, wat vervelend zeg voor je broertje en zijn vriendin! Ik ben blij te lezen dat je nu al wel van jouw zwangerschap kan genieten! @Warmte, ik heb echt met jullie te doen dames! Wat een hitte! De duimen draaien voor een mooie verkoelende onweersbui vanavond speciaal voor jullie! @San, je bent al weg, maar toch veel plezier gewenst! En hopelijk zijn jullie stiekem toch met z'n drietjes! @Jane, kan me wel voorstellen hoe jouw voeten eruit zien! Heel fijn dat je zo'n lieve collega hebt zeg!! @Eline, nou je houdt het wel spannend meid! Die kleine zal wel denken, het is mij te warm om me nu in te spannen om naar buiten te komen.. Sterkte met de laatste loodjes..! Ik hoop voor je dat het niet zo lang meer duurt! @Alicia, ik ben ook heel benieuwd naar jullie wiegje! Ik vind het wel leuk dat jullie jouw oude wiegje kunnen gebruiken! Is toch wat specialer. Met mij gaat het goed hoor. Het is soms wel lastig, vooral ook nu mijn schoonzus is bevallen en ik die kleine op de arm heb. Dan denk ik wel bij mezelf he verdorie waarom is het bij ons nou nog niet gelukt?!! Maar ach, iedere ronde gaan we dan weer met goeie moed verder! we moeten het positief blijven zien he! Als we in de komende maanden zwanger raken dan wordt het kindje in de lente of zomer geboren, dat vind ik toch ook wel erg leuk! Zijn er trouwens meer meiden die apart nog een wiegje hebben?? @Chivay, wat een prachtige buikfoto's!! Heel mooi! Lijkt me erg moeilijk om nu de keuze uit 3 kaarten te moeten maken. Succes ermee! Ik ben trouwens heel erg benieuwd naar jullie kaartje! Heb wel alles gelezen maar weet nu niet meer of ik iemand vergeten ben... Fijne dag dames! Hopelijk straks een mooie onweersbui (bij Jeanetjeh geen onweer, alleen regen!) en een hoop regen voor wat verkoeling..
@ chantal... Gefeliciteerd! Veel plezier in Scheveningen! @ Banne.. Tnxs tnxs.. En ik hoop met je mee voor die onweersbui! Hoe is het met jou nu? Hier geen apart wiegje.. we gaan gebruik maken van de reiswieg van de kinderwagen de eerste dagen/weken..
@Chantal Gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk. Geniete r lekker van. @Banne. Kan me voorstellen dat je het af en toe moeilijk hebt. Iedereen is hier ook zo snel zwanger en dan lijkt het extra lang te duren. ik denk wel het niet zoals het hier gaat niet helemaal representatief is. Een jaar bezig zijn voor een kindje schijnt heel normaal te zijn, dus ik zou me nog geen zorgen maken. Jullie tijd komt ook nog. Ik ga heel hard voor jullie duimen en hoop over 14 dagen een mooie test te zien van jullie. @Eline. Het schiet nu echt op he. De kleine heeft hetw el erg goed bij jou binnen,want echt haast heeft ze niet. Ik hoop voor je dat het snel begint en je niet zo'n last van de warmte hebt.
@Chantal Gefeliciteerd met jullie 1-jarig huwelijk en vele plezier in Scheveningen. @Banne Hier ook geen apart wiegje, wrs mocht het nodig zijn de reiswieg van de kinderwagen de 1e dagen. @Chivay S6 met kaartjes uitzoeken, ik ben erg benieuwd welke het gaat worden. @Jeanetjuh Hoe reageerden je ouders en schoonouders? Het zal idd niet leuk zijn om het aan je broer en vriendin te vertellen, maar wie weet valt hun reactie wel heel erg mee. @missy Hoe gaat het met je? Voel je je goed? @Eline Trek je het nog een beetje met dit weer? @Jane Wat lief van je collega dat ze een emmertje water voor je voetjes had gehaald. Allemaal "sterkte" met het doorkomen van deze tropische dag. Ik heb vanmorgen al lekker in ons zwembadje gelegen en dat zal wrs niet de laatste keer vandaag zijn geweest.
Chantal gefeli met jullie 1 jarig huwelijk, lekker een weekendje weg. Banne ik heb ook een apart wiegje op de slaapkamer, vind ik toch leuk Hier alles nog rustig. Heb wel idee dat ik deeltjes van slijmprop verlies. Denk dat ze wel goedzit ja daarbinnen haha. Knuffel voor iedereen met die hitte. xxxx
Hey meiden, Gister was ik bij de huisarts. Heb weer vreselijke last van schimmelinfectie´s van onder. Dit voor de 2 keer dit jaar, de huisarts vind het zorgelijk, en moet nu weer te bloedprikken. Heb ook alleen maar pech! Dus was ik bij de apotheek voor zalf. Ik zei gelijk, wilt u even kijken of er een fax is geweest uit het ziekenhuis. Helemaal niks dus. Moet dus denk ik nu wachten tot ik ongesteld word:x. Ben er zooo klaar mee meiden, echt waar. Ik ga over 2 weken op vakantie, en dan zal je zien ben ik precies op vakantie ongesteld. Want het zit me niet echt mee de laatste tijd. We zijn alweer 10 maanden verder zonder resultaat, slopend hoor!! Prettig weekend allemaal!! veel liefs van pluisje