@ Banne, ja ben ik zelf ook wel blij om en voor jou ga ik weer hard duimen haha en idd graag zonder onweer wij doen ook een apart wiegje mag die lenen van een vriendin, wil de kleine graag de eerste dagen bij ons op de kamer hebben. @ chivay, denk gewoon zo vertellen hebben we aan mijn ouders en schoonouders ook gedaan het is toch anders als de vorige keer. @ Jane, lief dat je dat zegt denk ook dat dat het beste is. @ Wen, die reageerde super blij mijn moeder moest huilen en ik toen natuurlijk ook ze was zo blij voor ons. Mijn vriend zijn ouders wonen in Duitsland dus hebben we het via skype verteld dat is toch anders maar reageerde ook erg blij. @ Chantal, gefeliciteerd en fijne dagen samen. @ Eline, denk dat ze idd veel te lekker zit
@ Pluisje, waarom vind je huisarts dat zorgwekkend? Ik heb het sinds ik gestopt ben met de pil bijna elke maand gehad na mijn vruchtbare dagen en het is heel normaal rond de leeftijd dat je vruchtbaar bent alleen de een is er vatbaar voor en de ander niet. Het is alleen heel erg vervelend en pijnlijk. Lactacyd helpt bij mij goed en nu heb ik er gelukkig ook geen last meer van sinds ik zwanger ben. Vervelend dat er geen fax binnen is gekomen bij de apotheek. Misschien kan je voor je vakantie even een tablet vragen aan de huisarts die je menstruatie tegen houdt, als snap ik dat je daar ook niet echt blij van wordt. Maar een ontspannende vakantie kan je nu ook wel gebruiken denk ik. Sterkte meid
@ chantal gefeliciteerd met jullie 1-jarig huwelijk en veel plezier in schevenigen. @ banne ik hoop dat je over 2 weken een mooie test heb. @ wen ja ik voel me goed niet veel klachten ik kom alleen veelste veel aan . maar hoe is het met jou? @ chivay ik ben benieuwd naar de kaartjes. @ pluisje vervelend een schimmel maar dat je daar voor moet bloedprikken . heb er ook weleens last van. heerlijk de onweer kan het lekker afkoelen. veel liefs
Hee meiden, Hoe is het met iedereen? Wat een hitte he, pfff. Tis hier in huis nu nog 26 graden, werd wakker in het zweet. Dacht gister als ik nu moet bevallen, heb ik geen energie. xxx
Goedemorgen allemaal, gister deden mijn voeten echt zeer van het vocht. Twee verjaardagen gehad, maar vanmiddag lekker zwemmen. Eline je maakt het wel spannend hoor
Goedemorgen ladies, Zo iedereen het onweer overleefd?? Wat ging het tekeer zeg! Maar ietsje koeler in huis nu... En goed voor de tuin! Hier alles rustig.. Gisteren m'n nichtje weer gezien! Wat een schatje is dat zeg. Wel heel dubbel natuurlijk, want dan wil je zelf des te meer zo'n kleine frummel! Ik weet in ieder geval dat ik deze maand geen rare vroege eisprong heb gehad! Had nog 4 ovu testen liggen. De eerste 2 waren witter dan wit! Alleen had ik donderdag en vrijdag een zelfde test qua kleur?! En dat met dit warme weer dat ik het niet helemaal volhou om 3 uur niet te drinken...?! Dat heb ik ook nog nooit gehad eigenlijk.. Altijd 1 dag donker (ook niet echt knaltest, maar voor mij zal dat zo zijn denk ik) en de dag erna dan weer veel lichter. Nu dus 2 dagen donker streepje en toen waren ze op.. hahaha Dus weet ik nog niks. Ach ja we wachten wel weer RUSTIG de komende 2 weken af... 1 april zou wel een leuke datum zijn om uitgerekend te zijn.. hahaha @Eline, kun je haar niet even wakker maken?? Ze houdt ons nu lang genoeg in spanning! @Wiegje, ik zou dat ook graag willen een wiegje op onze kamer, vooral in de eerste weken..Als ik kijk naar m'n nichtje dan wil je zo'n klein frummeltje echt niet wegleggen in zijn of haar eigen bedje op een eigen kamer! hahaha Bij een eigen kindje zal het nog erger zijn lijkt me.. @Alicia, Volgens de statistieken is 60% van de vrouwen binnen een half jaar zwanger en 90% binnen een jaar. Nou binnen een jaar moet toch lukken lijkt me.. Heb pas op 31 oktober m'n laatste pil geslikt hè dus eigenlijk loop ik zelfs een maandje achter op jullie! Komt goed verwacht ik de komende maanden! We hebben een vakantie geboekt!! Jeeej! eind augustus gaan we naar Italie! Heb er zo'n zin in! Is voor het eerst dat we samen met de auto op vakantie gaan! Afgelopen jaren veel naar Curaçao geweest maar niet echt op vakantie met de auto. We gaan ook voor het eerst in zo'n mobil-home (stacaravan)!! Ben zo benieuwd hoe dat bevalt.. Ik ben het wel gewend om te kamperen of in een caravan maar mijn man absoluut niet!! Dat wordt wat! hahahaha We gaan 1 week naar het Gardameer en daarna een week naar de Toscaanse kust. Kan niet wachten! Hopelijk gaan we met z'n drieen... hahaha Nou meiden, sterkte weer met de warmte vandaag! Greetz Bianca
Hihihihi hier gaat het hetzelfde, eet niet eens zoveel meer dan normaal. Zal toch wel een keer stoppen? Verder voel ik me ook wel goed, merk alleen dat mijn energie snel op is. Zeker met deze warmte. @Eline Spannend, ga je dan toch op mijn verjaardag bevallen? @Banne Wat lekker zeg, een vakantie in het vooruitzicht. In een mobile home, kunnen jullie vast oefenen voor als de kinderen er zijn. Ik ben benieuwd hoe je man het gaat vinden. Komende 2 weken worden weer spannend voor jullie, ik hoop dat jullie met zijn 3-tjes op vakantie gaan. 1 april is zeker een leuke datum. @Chivay Nou wat een weer ineens gisteravond zeg. De onweer viel nog wel mee, maar wat een water is er uit de lucht komen vallen. Het was wel lekker afgekoeld daarna, dat was wel een voordeel. @pluisje Vervelend een schimmelinfectie, ik hoop dat je er snel vanaf ben. Wel raar dat je arts dat zorgwekkend vond, komt toch wel vaker voor. Had je trouwens al getest? @Jeanetjuh Wat leuk dat je moeder zo reageerde, mijn ouders waren ook zo blij toen ze het hoorden. Weet je al wanneer je het je broer gaat vertellen? Iedereen zich aan het klaarmaken voor de grote finale vanavond? Wat zou het leuk zijn he als Nederland wereldkampioen wordt. Ik denk dat het wel heel spannend gaat worden. Wij gaan bij mijn vader kijken met het hele gezin. Alleen hij weet het zelf nog niet.
@ Eline, je houdt het idd erg spannend voor ons @ Missyf, aankomen volgens mij doe ik dat ook al:x en ook ik eet eigenlijk niks meer dan normaal. @ Wen, ja echt heel erg leuk. Ik weet het nog niet zo goed of na de 8 weken echo en dan alleen mijn broertjes en schoonzus en misschien wachten we deze keer toch wel even tot de 12 weken en vertellen we het iedereen. Pfff.... wat een warmte he meiden, ik kom niet veel buiten heb er zoiezo geen energie voor maar het is ook echt niet te doen. Hier heeft het eigenlijk niet geonweerd wel wat regen maar had wel wat meer mogen zijn. Op sommige plaatsen was het echt noodweer he. Ja spannend vanavond de finale, wij gaan bij mijn ouders kijken naast het huis hangt een restaurant een heel groot scherm op dus ben benieuwd.
Jakkes zeg, na die regen van gisterenavond is het nog amper afgekoeld, hier binnen nog steeds 26 graden, net als gisteren overdag. Ik geloof dat we hier ook niet heel veel hebben gehad, maar wij waren pas om 0:30 thuis vanuit Noord-Holland, dus weet het niet zeker. Nu in ieder geval weer erg heet/benauwd, en we gaan zo met de hele familie naar een dierenpark. Ik ben m'n zomer-positiekleding zo beu... zoveel keus heb ik nu ook weer niet (1 korte broek en 4 rokken, de rest is 3/4 broek of langer/warmer) Wiegje: Jelle hebben we toen de eerste nacht op onze slaapkamer gehad, maar Sander werd er helemaal gek van, kon niet slapen omdat ie elk zuchtje, kreuntje en geluidje hoorde, hihi.. Dus nacht 2 ging Jelle op zijn eigen kamertje, waar ie nog wel een aantal dagen in de reiswieg heeft gelegen. Zo gaan we het nu wel weer doen denk ik. Een aparte wieg vind ik wel leuk, maar een beetje zonde om die extra te kopen ofzo, voor dat even. Klinkt goed Banne, die vakantie van je!
@Jeanetjeh, hebben de weergoden toch geluisterd.. Geen onweer bij Jeanetjeh! hahahaha @WK, ik hoop zo dat we winnen!!! Zou voor het eerst zijn toch? Wij gaan denk ik samen met de buren kijken, heb er zin in!
@ Banne.. heerlijk zo'n vakantie-vooruitzicht @ Eline.. pff idd, na zo'n heftig hete dag bevallen das niets... Jij wil ook in t zh toch? Daar is iig airco @ weer.. Hier echt noodweer gehad gisterenavond.. Heftig onweer, en elk raam echt potdicht gehad voor slagregen.. Mooi om te zien al die flitsen.. helaas dus wel smerig benauwd binnen omdat alles dicht moest.. Vandaag heeeeel kalm aan gedaan.. alleen een wasje gedraaid Nu even eten, en straks gaan we naar mijn schoonfamilie.. Schoonvader is jarig, dus eens kijken of hij een extra cadeau krijgt vanavond...
Hey meiden, Het is vandaag een beetje een feestdagje haha. Eindelijk na 10 maanden, uit me zelf ongesteld geworden!! Wat ben ik blij. Het is nu wel een zooitje daar beneden met al die zalf, maar ja nog 2 dagen als het goed is. Me huisarts is een beetje bezorgd omdat er nog al veel suikerziekte voor komt in de familie. En een schimmelinfectie heeft te maken met je suiker. We gaan gewoon te bloed prikken, en we horen wel weer. Dus ben lekker nu deze week ongesteld, en dan met de vakantie niet!! Veel plezier vanavond met voetbal!!! Dat we mogen winnen!!!! jane1983@ mag van mij ook koeler worden, slaap zo slecht! banne@ heel veel plezier straks lekker op vakantie eline@ spannend hoor de laatste dagen!! veel liefs van pluisje
eline1984 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 (Meisje) Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje) Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje) Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes) Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje) Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 (Meisje) Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010 missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 02-01-2011 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 03-01-2011 Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - = ZWANGER uitgerekend op 26-02-2011 Kirin - 6 mei - ronde 2 - 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50 mg Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150 mg san84 - 7 juli - ronde 5 - 1e kindje Mereli - ? juli - ronde 4 - 3e kindje Banne77 - 25 juli - ronde 8- 1e kindje Pluisje1985 - 8 aug - ronde 2 - 1e kindje Clomid 50 mg vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Eline1984 - Chivay Wen1975 - Jeanetjuh Chantal1234 - Kwebbelsnoes Alicia - Banne77 Banne77 - San84 Even de lijst opgezocht en aangepast. Heb me zelf maar op ronde 2 gezet. De eerste ronde was met medicijnen en dan gaan we naar ronde 2 zonder medicijnen, oke alleen met clomid!! liefs van pluisje
@Voetbal. Wta balen he van Nederland. Ik vind het ook niet terecht dat ze verloren hebben. Scheids heeft de wedstrijd wel erg beslist. Maar goed,ze hebben hun best gedaan en ze mogen wel trots zijn. @Eline. Ik kan me voorstellen dat je nu geen puf zou hebben om te bevallen. Ikzelf dacht dat deze week ook. Gelukkig moet ik nog even en hopelijk is het dan minder warm. Ik vind het zelf erg lekker om meerdere keren per dag onder een koude douche te gaan staan of 'n half uurtje in bad. Misschien een idee? En 's middags zie je mij niet meer buiten. Sterkte met de laatste loodjes. @Wiegje. Ik had ook geen wiegje spreciaal gekocht. het is dat mijn moeder alles bewaard had. Heb alleen het wiegje opnieuw laten bekleden,want alles de bekleding was creme/bruin, niet echt van deze tijd. Morgen kan ik de stof ophalen, ben erg benieuwd. Ik wil overdag het kindje naast mij neer zetten en evt kan het wiegje naar de voorkant van het huis waar het 's middags koeler is. 's Nachts willen we het kindje in het ledikantje leggen om hem/haar ook daar aan te laten wennen. @banne. Ik wist niet dat de statistieken zo waren, maar heb ook voor jullie goede hoop dat het dit jaar gaat lukken. En leuk een vakantie geboekt. Wij hebben vorig jaar ook zo'n stacaravan gehuurd in Frankrijk. Ik had nog nooit gekamperd en mijn vriend vind dat erg leuk,dus een mooie middenweg. Ik vond de ruimte binnen wel erg krap,maar de sfeer op een camping erg leuk enw e hebben een leuke vakantie gehad.
@Pluisje Yeeeaaahhhh gefeliciteerd meid! Klinkt een beetje dubbel, maar vind het echt fijn voor je dat je uit jezelf ongi bent geworden. Deze ronde ga je wel weer gewoon met Clomid beginnen? @Eline Hoe gaat het vandaag met je? @Warmte Van mij mag het nu ook wel minder worden, pfff. Maar ja, helaas hebben we dat niet voor het zeggen. @Wendy Hoe gaat het met je? @all Wat is het hier rustig de laatste dagen.
Hee meiden Die voetbal was zeker balen, stomme scheids, niet normaal Pluisje fijn dat je ongi bent geworden zeg, eindelijk Alicia ik ging idd de afgelopen dagen wel 3x per dag onder de douche, toch even verkoeling Als ik iemand vergeet sorry hoor, niet altijd puf meer. Net bij de verlos geweest, ze zegt dat je de baby 3 keer per dag moet voelen.( ik voelde paar dagen wat minder) Gevraagd wat ze gaan doen als je overtijd loopt, ze zei de 1 e 2 weken helemaal niks. Ergens na 41,5 week naar gynacoloog, en na 42 weken zou het dan gehaald worden. Misschien niet op mij van toepassing, maar ja heb steeds zon voorgevoel . Ben het nu aardig zat eigenlijk. xxxx
@wen, ja kan beter! We zijn dit weekend een weekendje ertussenuit gegaan, bij mijn ouders geslapen en voornamelijk op het strand in Katwijk gelegen. HEERLIJK! Ik ben door de medicijnen helaas aangekomen dus was wel enigszins onzeker...maar daar word aan gewerkt! We hebben het er ook serieus over gehad, we hopen nogsteeds op een kindje van ons samen, maar we gaan ons op de wachtlijst voor KID zetten ( kunstmatige inseminatie donorzaad) en misschein zelf ook nog opzoek naar een donor... moeten we nog even bekijken hoe we dat doen! @eline, kan me voorstellen dat je het zat word! Nog eventjes meis!
Die kleine van jullie vindt het wel lekker daarbinnen, en gelijk ook want hier buiten is het te warm Ik hoop voor jullie dat ze snel komt