Hihi, moest nog aan je denken gisteren. Toen zat ik namelijk aan de watermeloen Er ligt nog een flink stuk, morgen toch nog wel wat eten hoor. Maar zal er daarna ook maar braaf vanaf blijven
@Jeanetjuh Hier ook bij CZ verzekerd en volgens mij hebben hun ook een leuk kraampakket. @Chivay Mooi kamertje! @Chantal Leuk dat jullie het naar jullie zin hebben gehad in Scheveningen.
Potverdrie Achterdeur staat hier open... en er komt gewoon KOUDE lucht naar binnen.... Wat kan dat toch heerlijk voelen zeg! Nu lekker douchen en plat!
ha dames, weer ff bij gelezen... @voetbal, daar hebben we t maar niet meer over, morgen de heren huldigen, hebben ze wel verdiend! @eline heb echt diep respect voor je!!lijkt me echt heel zwaar om nu op alledag te lopen!Veel succes en sterkte! @chivay leuke foto's!!hopelijk klan de gyn je vragen goed beantwoorden! @girllie je vroeg t paar dagen terug al,maar ik voel sinds 1,5 week frummel best duidelijk!dus zal bij jou ook vast niet heel lang duren, waren bij mij echt van de plopjes! afgelopen week heeft manlief t ook goed kunnen voelen!Succes! @jeantjuh, ik heb me na 12wkn bij cz gemeld, en daar de voorkeur voor kraamzorgbureau doorgegeven, daarna lag er binnen week brief dat ik was aangemeld en ze vanzelf contact opnemen! Bij ons is kinderopvang nog niet zo'n lange wachtlijst dus heb t nu pas gedaan.... @jane voor jou is t ook pittig met 2 ukkies!lief dat je collega's helpen! @chivay heerlijk he afkoelen!vandaag op kantoor ook alles open gezet en hier in huis heeft manlief dat gedaan(die had mazzel was spontaan vrij) temp wordt komende dagen gewoon 25gr, vind ik beter dan de 35gr van afgelopen vrjdag..... @de rest heb t allemaal wel gelezen, maar ben beetje te gaar geloof ik... fijne avond en tot snel! x miek
@all, Richard heeft laten bloedprikken op chromonsonen. Hier kunnen ze uit op maken of hij steriel geboren is ( kan zijn dat 2 jaar geleden toeval is geweest). Als dit niet zo is gaan we niet voor de onderzoeken. De wachtlijst voor de verschillende behandelingen is 1,5 jaar.. en dan is de kans van slagen bij ons maar 20%.... vind ik erg weinig! We laten ons dus sowieso op de wachtlijst zetten. We kunnen altijd nog voor de behandelingen gaan Ik moet zeggen dat het me zo nu en dan erg zwaar valt! Richard kwam gister met het idee om samen te gaan sporten, we gaan dus vanaf volgende week op tennis. Bij deze tennisclub kan je 7 dagen in de week onbeperkt tennissen van 9 uur tot 23 uur. Het lijkt me in elk geval erg leuk!
@Eline. Ja,het gaat erg hard nu. Jij bent de eerste die moet bevallen,maar wij (Chivay, Jane en ik) volgen je stilletjes . Ik wil wel over twee weken bevallen. Met 37 weken,beetje na de warmte en dan mag het thuis ook. Lijkt me wel wat, ben zelf een maand te vroeg geboren. Allemaal ideeen van mij,maar de kleine zal zich er wel niet aan houden haha. @Wendyenr. Ik kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt,is ook niet zo raar. Ik vind dat jullie er knap mee omgaan en heel goed dat jullie naar andere opties kijken. Ik weet niet of ik er zo goed mee om had kunnen gaan,lijkt me zo moeilijk en zo oneerlijk. Sterkte.
Wendy kan me voorstellen dat het zwaar valt meis. Wanneer krijgen jullie de uitslag? Wel leuk samen op tennis, ook wat afleiding. Hier wel goed geslapen, gisterenavond weer veel harde buiken, en pijn in liezen, maar nu niks meer. Zo nog maar is wat strijken. Net is de sit and joy zak(soort doomoo) voor de baby bezorgd. Een vriendin heeft hem ook, en baby veel plezier ervan xxxx
Hey ladies, wat is het stil vandaag! jeanetjuh wat vervelend voor je broertje en zijn vriendin. san fijne vakantie! Nou ik ben het ff kwijt lees vanavond ff bij. Luefs
@all ja je moet wel, je kan bij de pakkeneer gaan zitten.. maar dat schiet natuurlijk niet op... we hebben gelukkig een goede relatie!
Wees daar maar blij mee, ik kan me ook zo voorstellen dat dit juist stellen uit elkaar drijft. Maar wanneer krijgen jullie de uitslag van Rich zijn onderzoeken? @Eline Dat is mooie zitzak, ik zit nog te twijfelen of er zo een wil. Ga je je nu opmaken voor je bevalling, morgen is mijn verjaardag dus dat is een mooie dag om te bevallen. @Chivay Lekker he als het ineens gewoon koud word in je huis. @Alicia Voor jullie schiet het idd ook al weer op zeg. Gaat nu echt hard met de 1e zwangeren.
Pfoei... Ik begin de term hoog-zwanger steeds beter te snappen Dit huiskamer-olifantje gaat niet meer zo rap... Sinds gisteren veel steekjes/krampjes... denk dat ze nog verder aan het indalen is, in combinatie met wat oefen-wee achtige praktijken... Vandaag even kort de deur uit geweest... apotheek, etos, supermarkt... was blij dat ik na een klein uurtje weer op de bank kon zitten Hier zijn de zenuwen voor morgen ook begonnen... Vind het gesprek met de gyn erg spannend...
waarschijnlijk krijgen we over 2 maanden pas de uitslag. Sowieso eind sept weten we wat meer.. ( levert hij een potje in) en hopelijk weten we de rest dan ook!
@ Wenrich, vind het ook zo knap hoe je ermee omgaat en ook dat je op dit forum blijft! Heb er echt respect voor. @ Wen, oke ben benieuwd naar het pakket @ Miekje, denk dat de wachtlijst hier ook wel meevalt maar ga toch vroeg inschrijven omdat we liever een gastouder willen en dat is toch wat moeilijker denk ik. Wel kraambureau neem jij? @ Eline, erg leuk die zit zak
wenr ik heb echt respect voor jullie, knap hoe jullie ermee omgaan. Het is zeker niet makkelijk. Dikke knuf eline je houd het wel spannend zeg! mooie zitzak trouwens chivay zover als jij nu bent is voor mij het einde met 37 weken, ik moet zeggen dat ik het nu niet meer zo erg vind om de 40 weken niet te halen, maar ja ik zal blij zijn als ik de 35 weken heb gehaald. Vandaag de 32 weken alweer gehaald, toch ook een mijlpaal De meisjes vermaken zich in ieder geval prima daarbinnen, jeetje wat een beweging de laatste tijd
@Eline, gave zitzak! Heel mooi, die ga ik onthouden! @Wenenr, vind het ook heel knap hoe jullie ermee omgaan hoor! Lijkt me echt heel zwaar. Ik denk zelf ook niet dat ik voor een andere keuze (donor/adoptie) zou kunnen gaan eigenlijk.. En had al lang afscheid genomen van zw-pagina! Dus respect voor jou meid! Heel veel sterkte met wat er allemaal nog komen gaat! @Jane, leuk dat jou meiden hun eigen feestje wel vieren! hahaha @Chivay, wie weet ben je toch de eerste die gaat bevallen... @Alicia, 35 weken alweer! Over 2 weekjes hou ik m'n telefoon wel wat beter in de gaten.. 7 pond is wel mooi! En fijn dat het alleen de watermeloen was! Dames ik ben zo benieuwd wie de eerste "oktober"baby krijgt!
@Jane, lijkt me heel moeilijk om 2 namen te vinden die je allebei leuk vindt en die ook nog bij elkaar passen! En dan liever niet dezelfde voorletters... Niemand die eventueel met je mee kan denken??
@ Jane, haha grappig dat jullie nog maar 1 naam hebben, hopelijk zijn jullie er toch snel uit stel dat ze eerder komen is het toch wel handig fijn dat ze het zo naar hun zin hebben @ Banne, ik ben ook erg benieuwd
haha.. Ik zou de eer heel graag gewoon bij Eline willen laten! @ Jane.. Dat maakt het wel extra lastig ja Nog helemaal geen 2de naam op t oog? of keuze uit enkelen nog?