@ Chantal, ow ja dat is waar wil er graag naar kijken, eerst even sporten dan douchen en heerlijk op de bank ja ik dacht al dat jullie ook zoiets hadden
Hey ladies, jeanetjuh leuke kinderkamer! Wen gefeliciteerd met je verjaardag! Wen ik heb heel veel respect voor jullie en de manier hoe jullie er mee omgaan en ook fijn dat jullie relatie goed is. Gun het jullie zo. Sporten is eeen goede afleiding! Gun het iedereen hoor begrijp me niet verkeerd. Meikje wat vervelend dat je pijn hebt. Ik ben ook zo benieuwd wie er als eerst gaat bevallen spannend spannend. Liefs
@ wen van harte gefeliciteerd!!! en over de erkenning kan dat nu al? ik zelf dacht rond de 5 maanden. @ jeanetjuh leuke babykamer hoor. @ chivay ja wie weet beval je wel van de week kan dan nog de beslissing nemen voor een keizersnee? @ eline kom op !! ben erg nieuwsgierig @ wenenrich ook ik heb veel respect voor jullie. @ mereli hopelijk snel meer nieuws voor je. @ miekje wat fijn dat alles goed is en balen dat je pijn heb. @ eveline mooie echo's. vanmiddag een afspraak gemaakt voor een pretecho volgende week vrijdag. misschien krijgen wen en ik een jongen
Chivay wat vervelend zeg dat je nu nog niet verder bent, ik zou ook een ander vragen. Ik heb zelf een vrouwelijk gyn, heel aardig. Nu is ze op vakantie en krijg ik een ander dus ben ook benieuwd Wen75 proficiat met je verjaardag! Nog ff buikspam
@Miekje: nee, een pretecho gaan wij niet doen. Erkennen kan al heel vroeg volgens mij. Ik zat op nog maar een week of 8 toen we toch bij de gemeente moesten zijn voor paspoorten; toen heeft Sander meteen de kleine erkend. Ik heb gisterenavond en vandaag met een vriendin op de Wii balance board gestaan, wat Wii-fitten... en vandaag nog de stad in geweest. Voelde nu m'n bekken/rug ook wel wat, toch maar opletten dus.
Hey meiden, Hier gaat alles zijn gangetje. Gister begonnen weer met clomid, en nu weer wachten tot me eisprong. Als ik dan van jullie lees, (leuke babykamer gezien), en over echo´s en alles, dan ben ik wel effe jarloers. Maar ja misschien wordt het nog wat dit jaar. Ik ga maandag op vakantie, en het wordt mooi weer. Gelukkig wel want we blijven in nederland. Ga er extra van genieten met ze 2 nog! En we zien wel hoe deze maand weer verloopt. veel liefs van pluisje
Volgende week weer een afspraak met dezelfde gyn.. Ga morgen wel bellen of ik dinsdag al terecht kan... en mocht het dan niet bij dezelfde kunnen geen man overboord (Graag zelfs haha)... Wel besloten om niet officieel om een ander te vragen.. Geeft alleen maar een rotsfeer mocht hij toevallig dienst hebben als ik met weeen om de hoek kom Ook al zou ik nu al gekozen hebben voor een keizersnee, de datum zou volgende week gepland worden.. (Tussen 39 en 40 wk) Dient ze zich eerder aan dan kan dat alsnog... Denk nu dat we volgende week een datum plannen voor een ks... en komt ze eerder even te kijken hoe t voelt op dat moment... Gewoon beetje katergevoel bij het gesprek... Zijn voorkeur maakt me niet uit.. maar had graag het idee gehad dat er ook ruimte voor mijn gevoel en vragen was...
Jeanetjuh ik zei vanavond tegen mijn man als ik me zo gedraag als deze 2 dames zeg het me dan aub, want dan weet ik dat ik hels ben wahahahaha. Sorry hoor maar ik vond dat die eerste zich behoorlijk aanstelde. Die heeft wel liters lachgas binnen gekregen wahahah. Maar goed laat ik nog maar niet zeggen straks ben ik nog een tandje erger. Slaap lekker allemaal
Chantal nou wij hebben ook gekeken wat een drama zeg die vrouwen snap dat het geen pretje zal zijn maar zo op die manier??!!! Heb tegen manlief ook gezegd als ik zo doe dan moet je ne dat echt zeggen want dat kan echt niet hihi. Idd met der lachgas was niet normaal aos je alleen mqar denkt ik kan het niet en zo tegen werkt ja dan is het alleen maar erger! Jane mooie buik!!! Slaap lekker ladies. Liefs
Ik heb bewust niet naar dat programma gekeken. Weet inderdaad dat een bevalling geen pretje is en op tv stellen ze zich zo aan. Lijkt me beter voor mezelf om maar niet te kijken @Chiavy. Wel balen van dat gesprek. Ik hoop dat je volgende keer toch met een beter gevoel terug komt. @Jeanetjuh. Mooie kamer hoor. Verder al ideeen wat jullie verder willen? Wat een raar weer op het moment he. Vanochtend regende het hier en nu komt de zon weer door. Het in is ieder geval wel iets minder warm. Daar ben ik erg blij mee.
haha dat programma had ik vorige week gezien, komt denk vanaaf weer, ga wel kijken. Die man was echt dom van die vrouw, met zijn grapjes. Week 40 alweer pfff, geen veranderingen. Was wel mooi weer geweest om te bevallen xxx
@ Eline.... 40 weken.. wauw, wat een mijlpaal! Dat had je 3 weken geleden niet verwacht geloof ik! Hoe voel je je nu?? @ bevalprogramma.. Gisteren online aflevering 1 gezien.. Tjeee idd echt dom die ene vent met zijn grapjes.. Zou mijn vriend niet moeten proberen Vond het heftig om te zien.. zeker zo met die ruggenprik en die voorbereiding op die keizersnee... Zeker daarna de onmacht van dat ze haar zoon zo lang niet kon zien.. Pff... Schrok er wel van wat dat met me deed... maar denk wel fijn om even dat stukje heel goed te beseffen voor straks.. @ Alicia... Idd heerlijk dit koelere weer! Echt top... Hier besloten dat er genoeg gepiekerd is gisteren.. vandaag weer genieten van mijn buik! Zijn gelukkig allebei type relax, en als ze zich deze week aandient al... Tassie mee en we zien het wel!
heeii meiden.. even berichtje van deze kant.. @eline je houd het maar aardig vol en je kleine meid ook haha vandaag is het redelijk weer om te bevallen @bevalling programma heb ik ook gezien yeeeey wat was dat meisje hyper zeg is altijd zoo overdreven.. of niet Ga volgende week wel weer kijken @jeantje ik heb kamertje ook daar gezien idd koopje ga het nu bestellen.. kamertje: Babykamer Alex (Complete babykamers) - Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer! @wen Nog van harte met je verjaardag.. @ vakantie gangers Fijne Vakantie toe gewenst.. @all: hier alles goed.. over 1 week 20 wk echo aan de late kant maar heb er erg zin in :d ben benieuwd helaas manlief wil het geslacht niet weten dus dan niet .. misschien kan ik goed spieken dat ik het zien hihi.. Weten jullie voor wanneer het kamertje af moet zijn? Hoorde wk 30 of kan het wel iets later? Meiden fijne dag vandaag.. Kiss
Wat een mooie buikfoto's staan hier. Nog even en dan heb ik ook zo'n buik hoop ik, ik kijk er wel naar uit iig. @chivay, jammer dat je niet zo'n leuk gesprek hebt gehad bij de gyn. Hopelijk gaat het volgende gesprek beter en krijg je wel antwoorden op je vragen. @eline, alweer 40 weken, de tijd is echt snel gegaan zeg. @Jeanetjuh, mooi kamertje, handig ook met al die lades. @girllie, leuk weer even spieken in je buik naar de kleine. Als je man het niet wil weten vraag je aan het einde of hij de kamer uit wilt en dat de echoscopiste het verteld aan jouw. Of wil jij het ook niet weten? Hier nog steeds geen ongi, ik heb gelezen dat het 8 weken kan duren voordat je weer ongi wordt na miskraam, dus ik moet nog even geduld hebben . Ik ben vandaag lekker aan het rommelen in huis en ga straks even wat werken, lekker druk dus.
@Girllie. Wij willen graag het kamertje met 37 weken af en alles gewassen en op z'n plek. Als je eerder bevalt blijft het kindje toch in het ziekenhuis. Al moet ik wel zeggen dat we met 30 weken de grote dingen allemaal in huis hadden. volgens mij staat er officieel geen tijd voor, de kraam heeft bij ons ook niet gecontroleerd toen ze voor intake kwam. @Eline. 40 Weken. Wat een tijd alweer he en wat gaat dat snel voorbij. Ik dacht vanochtend nog aan je,want het is inderdaad lekker weer om te bevallen. Ik hoop voor je dat het snel begint. Jullie kindje heeft het wel goed bij je gezien de tijd die ze jullie laat wachten. @Chivay. heb je goed dat je lekker geniet van je buik. Het zijn voor jou ook alweer de laatste weekjes. kan me voorstellen dat het tv programme je veel deed. Om die reden kijk ik sinds ik zwanger ben niet meer naar die bevallingsprogramma's. vind het allemaal erg dramatisch en wil geen dingen zien waar ik zenuwachtig van zou kunnen worden,dus ik laat het gewoon op me af komen. Wat een heerlijk weertje;waait hier lekker, echt een verademing.
@ Mereli.. Hopelijk komt je ong sneller dan de 8 wk! @ Girllie.. wacht iig niet te lang... Hier zeiden ze een levertijd van 8 tot 10 weken... maar de commode kregen we pas na 18!! weken... Na heel erg veel bellen en zeuren.. @ Alicia... Scheelt dat ik me er niet zenuwachtiger door maak Zie wel hoe het komt.... Ook nu met de onzekerheid rondom de stuit eigelijk nog geen zenuwen... Komt allemaal vanzelf goed..
Oow oke ik heb het net bestelt dus hoop dat het wel iets eerder binnen is dat 18 weken anders benik 37 weken voor dat het binnen is haha hier stond 5 werkdagen lijkt mij wel heel snel.. maar is nu besteld dus hopelijkkomt het goed.. de kraamzorg komt over 3 weken al dus dan heb ik de kamer echt nog niet helemaal klaar dus hopelijk geen contole van kraam hahaha valt vast mee thnx voor jullie reacties @chivay hoop dat je snel duidelijkheid krijgt want dit onzekere is ook niks.. succes meid.. Kiss
Ja erg veel zin in .. Ja ik wil het wel weten maar dat kan ik echt niet voor me houden tegen hem haha dus dat word niks maar ben al beetje aan gewent geraakt dat het voor ons verrassing is vind ik ook wel leuk heb al hele leuke ideeen voor het kamertje dus heb me er al bij neer gelegt Hoop dat je ongi snel komt meid.. Kiss
even een korte update.... het gaat hier even niet lekker. mijn bekkenproblemen breken me echt op. Gebruik nu een bekkenband als ik de deur uit moet en heb een strak schema van de therapeute gekregen, wat inhoud dat ik na elke drie kwartier inspanning een kwartier moet rusten en als ik 2 uur of langer iets gedaan heb moet ik minimaal een uur rusten. Dit rusten moet verplicht in bed, dus niet op de bank. Als ik dit niet doe is het vooruitzicht dat ik over een paar weken niet meer kan lopen! Gaat nu al steeds moeilijker, dennis moet me de trap op helpen, alleen lukt het me niet en de trap af ga ik zittend. Gisteren eerste les zwangerschapsgym gehad, nog niet echt oefeningen gedaan, vooral voorstellen en achtergrondinformatie. We zijn maar met zijn vieren, maar wel erg gezellige meiden! Allemaal rond dezelfde leeftijd (27,28,29 en 30 haha) en allemaal eerste kindje. Na de les hebben we nog een half uur buiten staan kletsen. Hoop echt dat ik de zwangerschapsgym kan doorzetten met mijn bekken. De bekkentherapeute moedigt het wel aan, maar ja, als ik straks geen auto meer kan rijden, wordt het toch een beetje lastig.