Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @wen, ik ben het met alicia eens! In nederland mag je nieteens zo schreeuwen. Ik zie ook genoeg mensen op tv die het kind eruit persen met 1 kreet. Kindjes krijgen doet inderdaad pijn maar het is maar 1 dag uit je leven als het goed is! Mijn zus heeft een kleine, en heeft een helse bevalling gehad, veel bloed verloren en is ingeknipt e.d. Ze heeft lang in t ziekenhuis gelegen. En ze is ook weer voor een 2de gegaan. Ik denk dat je het gewoon op je af moet laten komen?

@alicia, oh dat is wel schrikken inderdaad!

@ all, ja het is aan de ene kant erg fijn dat mijn ei misschien is geweest, aan de andere kant heel confronterend.. maar ik probeer optimistisch te blijven! nu even een paar dagen afwachten... sowieso is 24 juli mijn NOD. Het kan natuurlijk zijn dat ik ongi word en dan heb ik een eisprong gehad.

@jane, jeetje wat spannend! Weet je de datum al? Je krijgt keizersnee toch? Ja de zomerfeesten zullen inderdaad anders zijn dan voorgaande jaren. Ik ga ze ook niet mee maken. Ons bedrijf is alleen dicht op 23 juli ( intocht) en misschien dat ik dan wel even naar de stad ga!

@all, jullie gaan allemaal hard meiden! Ik kijk uit naar de foto's van alle mooie kindjes!

2. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @Wendyenrichard ik heb heel veel respect voor je, hoe je hiermee omgaat en meedoet hier op het forum.

@Chivay fijn voor je dat je eerder en bij een andere gyn terecht kunt. Hopelijk krijg je hier wel antwoorden.

@Eline bij mijn eerste was ik 12 dagen over tijd. Ik was blij dat ik niet ingeleid hoefde te worden, want ik wilde graag thuis bevallen.

@Kwebbelsnoes erg vervelend zo te horen. Hopelijk gaat het beter met al het rusten en kun je misschien een beetje gaan genieten van de zwangerschap.

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wenrich, fijn van je ei maar lijkt me idd erg moeilijk in deze situatie voor jullie, sterkte meid.

@ Eline, nog steeds niks zucht....;)

@ Chantal, leuk zeeland:D:D:D

@ Alicia, ja vind ik erg vrolijk en fris gordijnen hebben we al hangen met lime groen dus denk dat die gewoon blijven of we moeten iets heel erg leuks tegen komen:D en wij twijfelen nog over de kleur van de kinderwagen of lime of een donkere kleur. Kunnen jullie je trouwens nog inhouden om niet op het briefje te kijken;)

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon

Ja is ook erg moeilijk, dank je! Ik heb zo me optimistische momenten maar ook zo van die momenten dat de moed me in de schoenen zakt! Ik zie veel zwangeren om me heen, zus, schoonzus, vriendinnen waarvan 2 zijn bevallen...tja..
    Tuurlijk gun ik het iedereen!! Van harte zelfs! Kan me gelukkig goed inleven.

Als we alle uitslagen hebben gaan we het waarschijnlijk tegen mijn moeder vertellen. Gewoon om het bij iemand kwijt te kunnen!

5. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Wendyenr. heb je goed dat ej het met iemand deelt. Dan kun je ook extra steun krijgen en zullen mensen rekening met jullie houden. Hier kun je in ieder geval altijd even spuien als je wilt.

@Jeanetjuh. inderdaaed lekker fris kleurtje. Wij hebben het met rood gecombineerd. kan dan straks voor een jongen en een meisje.
    We kunnen ons nog inhouden om niet op het briefje te kijken. Misschien dat we nog wel kijken voor de bevalling,we laten het open.

Hier alles goed. Waren vanochtend vroeg bkijkbaar oefenweeen. Schijnt vaker voor te komen als je in bed ligt. Dan is de baarmoeder blijkbaar actief en bereid zich voor op de bevalling. ben blij dat ik nu weet hoe dat voelt,dan schrik ik de volgende keer niet meer.
    Ben bezig met kleertjes wassen,wil alles nu graag schoon in d ekast hebben voor als de kleine komt.

vraagje aan de andere meiden die in juli of augustus bevallen; wat hebben jullie voor de baby gekocht voor in bed?
    Een slaapzak of een pyama. Het lijkt me allebei best warm in deze warme weken,maar het kindje moet wel iets hebben om aan te trekken. Ik weet niet zo goed wat we het best kunnen kopen.

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Alicia, ik heb gewoon dekentjes en lakentjes, en voor de baby boxpakjes, met voetjes en zonder, dikke en dunne, en rompertjes.
    Een vriendin van mij haar baby draagt dit nu ook in bed

7. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    He dames,

Wat is er veel gekletst zeg...maar wel leuk, is er nu ook beter weer voor!

@jeantjuh leuke kamer!!wij hebben m ook daar gekocht, zijn naar winkel toegeweest, vooral voor kamertjes goed te doen, verder is babydump in r'daal ook prima, en heb je net zo lekker voordeel en dingen die je gratis krijgt!
    leuk lime voor op kamer, wij zijn er nog niet uit, wil eigenlijk wel meisjes dingen,maar de algemene accesoires liever neutraal, voor t geval er ooit 2de komt..
    Heb zelf donkere kleur kinderwagen, heb m toch in winter nodig, en binnenkant is petrol, dus gaat in zomer ook nog prima!Maar pas als je ze in t echt ziet is t makkelijker keus maken!

@kwebbel balen dat je zo'n last heb van je bekken!zit zelf op zw gym via ceasar therapeut en daar zitten ook meiden in m'n clubje met flinke klachten....heel veel sterkte en succes!!!en inderdaad gewoon goed je rust nemen!!

@eline Je blijft het spannend houden!Succes met de laatste loodjes, gelukkig is t met dit weer goed uuit te houden!

@jane en chivay voor jullie komt het ook al snel dichterbij!Spannend hoor!!!

@wenrich RESPECT hoor meid voor alles wat je doormaakt!!!
    Heel veel sterkte, en inderdaad goed plan om t straks met je ma te bespreken als jullie alles weten, hier moet je over kunnen praten, en merk aan je berichten hier dat je dat gelukkig kan, en ook samen met richard!!
    Liefs alvast!!

@alicia fijn om te weten hoe t dan straks zal zijn, toch wel handig lijf hebben we dan zo af en toe;)

@chantal je bent welkom hier in t mooie zeeland!!en t is bruinisse trouwens;)beetje bij jeanet in de buurt!voor mij moet je dieper zeeland in;)
    Leuk he zo'n puppy!m'n vriendin heeft er ook 1 van 4 maanden en die was ook aan t mopperen dat ie zo stout aan t worden is!welkom in de puppy puberteit!!(kan je goed oefenen voor de peuterpuberteit straks;) )

@de rest iedereen heel fijn weekend! moet zelf werken dus zal snel om zijn...ach vriendin 1 is op vakantie en vriedin 2 naar zwarte cross!

liefs miek

8. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey meiden,

Zo ik moest weer even bijlezen!

@Eline, nog steeds niks... ook hier *zucht* hahahhahaha

@Wen75, Nog VAN HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag!!:D Leuke dag gehad?

@Mereli, ik hoop voor je dat je snel ongi wordt! Dat wachten ook de hele tijd! pfff... niks aan! Wachten op ongi, wachten op testdag, wachten op bevalling:)P)... De duimen draaien hier!

@Wenenr, Kan me voorstellen dat het heel dubbel is, waarschijnlijk eisprong en dan toch weten dat het haast onmogelijk is! Sterkte met je ups en downs, kan me voorstellen dat het met zoveel zwangeren in je buurt echt niet makkelijk is.

@Alicia, dat was vast schrikken! Maar gelukkig blijft hij/zij nog even zitten! ;)

@Kwebbelsnoes, Jeetje meid wat een verhaal! Het zit je niet mee zeg! Ik hoop echt voor je dat het met rust een stuk beter wordt maar kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit! Heel veel sterkte d'r mee!

@Jane, over 4 weken:$, dat klinkt al al als heel snel! hahaha Al een beetje aan het idee gewend??

Verder weet ik niet meer zo goed wat ik gelezen heb...

Hier alles rustig, de wachtweekjes weer hè... Ik hoop zo dat ik niet weer teleurgesteld wordt met een ongi...

Ik kijk er nu echt naar uit om op vakantie te gaan! Heb er zo'n zin in! Voor het eerst samen met mijn man Europa in! hahaha
    Nu eerst nog paar weken hard werken! Veel stormschades dus best druk weer gehad vandaag.

@Jeanetjeh, hoe is het met jou??

9. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Wen... Tjee wat heb ik toch veel respect voor je hoe je met alles omgaat!! Echt knap!

@ Eline... Lees af en toe eens mee bij juli... ;) Beetje voorbereiden.. maar wat een pittige maand zeg met al die verhalen!

@ Miekje... Oh ja, festivalseizoen... pff ;) Jij ook een festivalganger?

@ Alicia.... Hier ook regelmatig voorwerk nu... Raar gevoel is dat zeg! Hopelijk niet meer van die onrustige nachten voor je!

;) Hier de etiketjes voor de kaartjes opnieuw aan het schrijven..
    Kleur van het kaartje is een beetje aangepast... Tja, vriend werkt bij een drukkerij, dus dan moeten de etiketjes toch wel goed erbij blijven passen haha...
    Ach het houd me van de straat! ;) maar mijn duim is een beetje lam haha

10. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Vanaf wanneer voelden jullie dat jullie baby ging indalen? En hoe voelde dat? Begin steeds meer zenuwachtig te worden voor pijn;)

Is Bruinisse een leuke plaats? Ben erg benieuwd hoe het er is. Volgens mij zit het wel bij veel leuke plaatsen in de buurt.

Banne mijn duimen draaien voor je. Hopelijk is het deze maand raak!

11. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    #3711 girllie23, 16 jul 2010
    Laatst bewerkt: 16 jul 2010

@ eline oow ok haha had het ook al verwacht dat ze het niet contoleren. Succes meid!

@jeanetjuh: ik laat het je weten als het binnen is :D
    Deze prijzen zijn zolang ze op voorraad zijn had even gemail of het een tijdelijke actie was nee dus weet je het even..

@wenrich Goed nieuws meid dat je je ei hebt gehad idd dubbel is het dan.. Respect meid voor jullie..

@kwebbel sterkte meid hopelijk kan je je zwgym afmaken!

@all:
    Wanneer voelden jullie jullie kindje(s) voor het eerst?

Kiss

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Voelen.... Ik was heel bevoorrecht... Voelde haar vanaf week 14 (misschien zelfs 13) en mijn vriend met week 15/16 al....
    Aan de buitenkant zagen we het ook al niet veel later... max week 17.... Mijn placenta ligt wel aan de achterwand.. en we hebben een erg bewegelijk ukkie...

@ indalen... Uhhh ze is vanaf week 35 gaan indalen hier.. (met haar billen dan)...
    Vanaf week 33 heb ik een soort ong achtige steekjes en krampjes gehad... bij week 35 werden dat steken/krampen en voelde het heel laag onderin... Pijn? Nee, niet constant... maar soms wel ff van pfff.... Ongemakkelijk wel...

13. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0

Zoo jij was vroeg..
    ik weet ook niet hoe het voelt maar af en toe voelik wel iets maar kan niet echt zeggen ooh dat is hem/haar..
    hopelijk komt het snel toch wel beetje gerusttelling als je hem/haar voelt verlos zei kan wel tot wk 28 duren hoop wel iets eerder eigenlijk:)

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wenr zoals het er nu uitziet kan ik gewoon normaal bevallen want ze liggen beide met het hoofdje beneden. 17 augustus zou ik dan ingeleid worden, dan worden de weeën dus opgewekt.

Alicia ik heb ook gewoon lakentjes en dekentjes, heb zoveel kleertjes gekregen van een collega die ze nog aankunnen tijdens warme dagen.

Ik voelde de kindjes voor het eerst met 14 weken soort vlinderachtig gevoel. Eerste schopje voelde ik pas met 20 weken. Heb de placenta voorliggen dus het gevoel is dan minder dan als de placenta achter ligt. Nu voel ik ze echt super goed en af en toe vindt ik het zelfs vervelend want dan doet het echt pijn als ze goed schoppen.

Ben de rest alweer vergeten.....

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Miekje, weet je man al dat jullie een meisje krijgen? Ja het kamertje bestellen we gewoon online. Maar voor de kinderwagen gaan we idd bij babydump kijken we krijgen die van mijn schoonouders en die wonen tijdelijk in duitsland dus we zeggen wat we willen en misschien is hij daar wel goedkoper ze kunnen ook veel via de legerbasis kopen.
    Welk merk kinderwagen hebben jullie?

@ Banne, het is weer spannend voor je. Hoe voel je je? Met mij gaat heel erg goed:D ben heel erg moe geweest wist echt niet waar ik het zoeken moest was ook heel erg wit voelde me gewoon niet goed. Maar mijn hb was veelste laag gerbuik nu extra ijzer en voel me echt super goed nu geen kwaaltjes verder:) nog wel moe savonds maar dat is niet erg hoort erbij en verder geniet ik gewoon. Hoop dat je deze ronde ook op roze mag gun het jou ook zo.

Liefs

16. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Voelen. Ik voelde ons kindje voor het eerst met 23 weken. Heb de placenta voor liggen dus dan voel je het niet zo snel. Was wel leuk dat we de erste keer tegelijk voelde. Misschien dat ik af en toe voor die tijd iets van dat gevlinder voelde,maar heb diot nooiit zeker geweten.

@Indalen. Met 32 weken was ons kindje al iets ingedaald. Maar af en toe schiet ie weer iets omhoog,dus heb niet het idee dat ie echt 'vast' ligt. Al lag ie afgelopen maandag ook weer ingedaald. Ik had hier wat steken bij en voelde het hoofdje echt tussen mijn benen zitten.

@Chantal. Ik zou nog niet bang zijn voor pijn. Ik heb zowel het indalen als de voorweeen niet als pijnlijk ervaren. je hebt alleen geen idee wat er gebeurt en of het wel normaal is en dat maakt je onzeker,maar pijnlijk is echt niet het goede woord.

17. Heet dat park Aquadelta toevallig? Daar zijn we in mei een weekendje geweest met m'n schoonouders.

18. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @banne ik hoop het zo voor je dat het raak is, ik zal ook voor jouw duimen :D.

19. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Evelien aquadelta dat klopt daar gaan wij heen. Daar hebben we met nog 2 stelletjes een villa gehuurd:) Is het park jullie goed bevallen?

Ik voelde de baby rond de 14 a 15 weken ondanks dat ik de placenta ook voor heb liggen. Toen was het nog meer dat vlinder gevoel. De trapjes voelde ik ook nog niet zo heel vroeg en het bewegen van mijn buik zie ik pas de laatste weken heel goed en dat kwam dus idd doordat de placenta aan de voorkant ligt.

Ben blij dat er hier mensen zijn die al verder zijn dan mij en dus ieder steekje enz uit kunnen leggen:d Scheelt een hoop onzekerheid voor mij.

Nou ik heb vannacht bijna geen oog dicht gedaan. Volgens mij begint het slechte slapen:( Daarbij voel ik me al een paar dagen depri. Ik denk dat het komt omdat ik al zo lang bij huis loop en me stierlijk verveel. Gelukkig heeft mijn man nu ook vakantie en kunnen we samen dingen ondernemen:) Dat scheelt!

20. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Goedemorgen meiden,

@Jeanetjeh, het gaat goed hoor. Ik voel nog niet veel, soms heb ik het idee dat ik wat lichte steekjes voel, en soms even een heel klein beetje last van mijn rug. Maar ach, we hebben alles al wel een keer gevoeld hè?!:p Haha! IK wacht het RUSTIG af! tenminste dat probeer ik!

Deel Deze Pagina