Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Goedemorgen allemaal

banne ik hoop het zo voor jullie!

Eline je houd het wel spannend hoor ;)

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Eline Je houdt het idd spannend, hou je het nog een beetje vol of begin het nu langzamerhand wel een beetje zat te worden?

@Banne Spannende tijden voor jou. Ik ga voor je duimen dat ook jij op roze mag deze maand. ;)

@Chantal Vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. Ik hoop dat je komende nacht wat beter slaapt en dat je je daardoor ook weer wat beter gaat voelen.

@Jane Jeetje voor jullie is het nu echt nog even genieten met zijn 2-tjes voordat de (leuke) drukte begint. Lijkt me ook een raar idee dat je over 4 weekjes de meiden in je armen hebt liggen.

@Girllie Ik ben nu 16 weken, maar voel echt nog niets. Maar volgens de echoscopiste heb ik mijn placenta ook aan de voorkant liggen.

Nog 4 uurtjes en dan zien we de kleine weer. :D Ik ben echt benieuwd wat we nu te zien krijgen en of het toch weer andere beelden zijn dan 4 weken geleden. Gisteravond nog even de angelsound gebruikt en ja toen was de kleine erg actief. Nu maar hopen dat hij/zij dat zometeen ook is. :p

Vanavond vier ik mijn verjaardag met een vriend van ons. Expres dit jaar bij hem gedaan, zodat ik weg kan gaan als ik het zat word. ;)

Fijn weekend allemaal!

3. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Wendy veel plezier met het bewonderen van jullie ukkie:) Altijd leuk! En groot gelijk dat je je verjaardag bij die vriend houd;)

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hier ook lam gedraaide duimpjes voor banne!

Heel veel plezier met lekker gluren zometeen Wen!

5. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0

hee jeanetjuh..
    Zou idd de kinderwagen eerst gaan bekijken en mee lopen wij hebben het ook gedaan en gelukkig ben ik eerst gaan kijken anders had ik een andere gekocht..

Heb je al 1 in je hoofd die je op internet hebt gezien ??
    Wij hebben de Quinny Buzz 4 Gaat zelf automatisch uitklappen:$ haha:D
    Vond het best wel dure maar ja je heb bedrag in je hoofd had ik beter niet kunnen doen :D
    deze is het!:
    http://www.bambinodirect.co.uk/images/LgProd/rocking-black_13.jpg
    We hebben dit alles ... ook de cabriofix met z'n appart ding in de auto.. is makkelijker met gordel maar die dingen zijn ook duur meer meiden hier die cabriofixx hebben??

@ All: welke kinderwagen hebben jullie??

KIss

6. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    @ banne hier draaien de duimen ook voor jullie!! Hope soo!!

@ Wen: Ooow leuk leuk ik wil ook maar helaas moet ik nog week wachten haha..
    Heeeel veel plezier meid..
    Is dit de (20wk) echo al?
    Wat heb je die vroeg? of vanwege je vmk?
    Lekker genieten meid..!
    @eline Spanning nog niks van je gehoord vandaag..:D afwachtend! hou het hier in de gaten :D

@voelen ik voel nog steeds niks idd wat van dat vlinderachtige gevoel en borrels die er anders nooit zijn maar zeker weten doe ik het ook niet..
    ligt mijn placenta vast ook boven, 2 vriendinnen van mij hadden dat ook maar dat is met de bevalling ook niet zo goed gegaan beide met spoed na het ziekenhuis omdat placenta er niet uit wilde zou dat met bovenliggende placenta temaken hebben of toeval jullie vaker iets over gehoord??

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wen veel plezier met de echo. Fijne verjaardag vanavond

banne ik duim ook voor je meid

Girrlie ik voelde ook pas echt wat met 22 weten, placenta ligt aan de voorkant, niet voor de uitgang

Hier niet veel schokkends, wel een beetje ongi krampen, en stukje slijmprop net verloren.
    Maar ja zegt ook niet zoveel, sommigen hebben dat al weken

xxx

8. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Wij hebben een mutsy gekocht. Maandag krijgen we alles binnen. Ben benieuwd:)

9. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Wen. Leuk weer om de babe te bekijken. Ben benieuwd naar de foto's.

@Kinderwagen.Wij hebben een easywalker sky;lekker snel wendbaar.

@Eline. Spannend hoor. Zit je er nu echt op te wachten of doe je nog gewoon je ding?

Hier alles oke. Ben bezig met de kleertje wassen. Lekker klusje metr al die kleuren. Ook heerlijk dat het niet meer zo warm is,zo mag het van mij wel blijven. vanacht ook goed geslapen,dus ben weer helemaal fit. Nog 4 weekjes,gaat hard ineens. Ben erg benieuwd wanneer de kleine het tijd vind om eruit te komen.

10. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline, het kan ook een begin zijn natuurlijk:D we wachten met spanning af.

@ Girlie, ik vind die ook erg mooi alleen een paar vriendinnen hebben hem en de kinderwagen bak is inverhouding met andere merken aan de kleine kant waardoor het kindje al snel te groot is voor de bak. Wij gaan voor een mutsy.

@ Chantal, welke mutsy hebben jullie?

@ Wen, spannend hopelijk beweegt de kleine veel en zien jullie wat het is:D:D

Liefs

11. Wij hadden natuurlijk al een uk van dik 2 jaar bij, dan heb je een iets andere insteek. Ik geloof niet dat jullie bijvoorbeeld naar de binnenspeeltuin zullen gaan die Jelle zo leuk vond. :p
    De huisjes waren erg netjes, goed verzorgd met alles erop en eraan, de voorzieningen op het park zelf waren wat minder vond ik. Klein zwembad (niet veel bijzonders), en toen wij er waren (moederdag) stond er een mega-rij bij de cafetaria 's avonds. Ze konden de drukte toen niet echt aan geloof ik. Wat ik ook wel raar vond dat in het restaurant je compleet geen groente kreeg bij je gerechten. Geen rauwkost, niks... Dus alleen je vlees/vis-gerecht en daarbij frietjes. Is toch gek, niet dan? Maar goed, je kan natuurlijk ook gewoon nog zelf wat koken bij je villa... of de BBQ mee :)
    Zoveel heb je ook niet nodig hè? Beetje relaxen, misschien een uitstapje maken... wij waren ook maar een weekend.

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chantal, wat eveline zegt klopt het is niet echt bijzonder. Maar er zijn wel hele leuke dingen in de buurt hoor. In Goes kan je bijvoorbeeld best leuk shoppen, Zierikzee (waar ik woon) is een leuk stadje. Renesse heeft natuurlijk een heerlijk strand. En restaurant de Meeuw in bruinisse is een heerlijk restaurant op donderdag kan je er onbeperkt kip of spareribs eten is echt heerlijk.

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Kinderwagen... Wij hadden erg veel geluk en een zeer gunstige aanbieding.. het 2009 model van de koelstra latinique...

iig een tip :) Zet hem al regelmatig in en uit elkaar... dan wordt je kinderwagen alvast een stukje soepeler met in en uitklappen..

Easybase hebben we niet gedaan... Das eigelijk alleen handig met de maxicosi... de stoel daarna zeg je ws toch standaard in je auto en ga je er niet steeds in en uit zetten...

@ Eline.. idd slijmprop zegt niet veel... verlies al tijden stukjes slijm...

@ Chantal.. benieuwd welke mutsy :) daar hebben wij ook naar gekeken... als we die aanbieding niet gevonden hadden was het de mutsy geworden..

Hier een kalm meisje vandaag...
    Maar meestal krijgt ze pas in de avond haar kuren :D

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    We zijn terug van de pretecho en het was echt fantastisch. Wat is de kleine veel gegroeid in 4 weken tijd zeg! Ze legde heel duidelijk uit wat wat was en heeft alles opgemeten en alles was goed. De kleine ligt zelfs weer iets meer voor in de groei. Maar het belangrijkste wat we wilden weten: It's a boy!!!!! :D:D:D:D

Sorry van mijn ego-bericht maar ben zo blij. Foto's plaats ik morgen, denk ik even. ;)

15. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    DOCHTER VAN ELINE, KOM NOUUUUUUUUUU!!!!!!

misschien helpt het als we haar nou even met zijn allen aanmoedigen haha!!!!

@ kinderwagen: ik heb nog een kinderwagen uit de tijd dat ik als gastouder werkte, toendertijd gekocht, zodat de ouders niet steeds met wagen heen en weer hoefden, is een quinny uit 2002, maar nog in prima staat.

Mijn mannetje is nu de babykamer aan het schilderen :D en volgende week zaterdag gaan we het kamertje ophalen!

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    @ Wen: hehe, eindelijk een jochie op komst in dit cluppie!!!!! Gefeliciteerd meid!
    Hoewel ik denk dat wij ook een jochie krijgen hoor, maar ja, zeker weten doen we het pas in oktober :p

17. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Jahoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee een jongen!!!!!!!
    Wen gefeliciteerd met je goede pretecho!

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Yoehoeeee een jongen! Fijn dat alles goed was wen! Alhoewel ik ook denk dat Alicia een jongen krijgt. Ben echt super benieuwd.

Hier vanmorgen boodschappen gedaan en gepoetst, zit nu ff in de tuin met iPhone te surfen met de voeten omhoog. Ben kapot, zometeen gaan we ff de stad in. De zomerfeesten zijn vandaag begonnen.

19. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Jane, pas goed op jezelf he.

@ Wen, Yoehoeeeeeee een JONGEN leuk leuk leuk je bent de eerste, je gevoel was dus juist:D Maar het belangrijkste is dat alles weer goed is he.

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wen wat leuk een jongen zeg whoehoeee

Net een groot stuk slijmprop verloren, en nog steeds ongi krampen. Ben toch wel benieuwd nu, of dat het weer afzakt

Deel Deze Pagina