@ San, fijn dat jullie een goed vakantie gehad hebben, en ga voor je duimen @ Eline, als je aan het bevallen bent, Succes meid! Wij zijn sinds gisteren een van onze katten kwijt vind het zo erg hij komt nooit buiten de tuin is een echte schijterd en gister is hij geschrokken en kan hem echt nergens vinden:x Liefs
Nou meiden, helaas geen nieuws. Dacht gisteren dat ik weeen had, zweet brak me ook uit, dus we gingen zo naar bed van vannacht zal het wel gebeuren. Nou mooi niks, en alles weer afgezakt. Ben echo chago nu, en aantal x gejankt. Sorry voor mijn gezuer hoor. jeanetjuh is je kat al terug, wat erg zeg xxxx
@san Welkom terug en fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Je houdt het nog even spannend, dus mijn duimen draaien volop voor je. @eline Jeetje meid, kan me echt voorstellen dat je ervan baalt dat het nog niet doorgezet heeft. Heb wel het idee dat het elk moment kan gaan beginnen bij je, dus ik wens je alvast een goede bevalling toe. @Jeanetjuh He getver een kat kwijt, wat erg zeg. Is hij inmiddels weer terug? Trouwens nog maar 2 nachtjes slapen... @Geslacht Ik heb heel sterk het vermoeden dat Alicia een meisje krijgt en van Kwebbel durf ik het niet te zeggen maar neig ook naar een meisje. @missy Wat een mooie babykamer zeg! Vrijdag weet jij misschien wel wat het gaat worden, spannend... @Banne Spannende tijden... *duim duim* @Sammie Inderdaad hoe gaat het met Sammie? Al zo'n tijd niets meer van gehoord... @kinderwagen Wij gaan onze kinderwagen eind augustus/begin september bestellen. Het wordt de Maxi Cosi Mura 4 kleur blue note. @ego Het had wat ons betreft niet uitgemaakt wat het zou worden, als het maar gezond was geweest. Maar mijn gevoel zei een jongetje, maar was gaan twijfelen door mijn omgeving. Werkelijk iedereen zei dat ik een meisje zou krijgen. Dus ze gisteren zei dat het een jongetje was, toen heb ik wel even traantje gelaten. Ben ook zo emodoos tegenwoordig. Geniet allemaal van deze mooie dag!
Alicia het is en blijft een gevoel, jullie hebben trouwens toch nog steeds niet gespiekt op het papiertje toch? Eline, kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Voel je haar nog steeds veel bewegen? Of is dat stukken minder bij 40 weken?
Eline wat jammer Kan me voorstellen dat je het nu wel zat bent, vooral ook met de hittegolf in het vooruitzicht. Ik duim dat ze vandaag nog komt Jeanetjuh is de kat al terug? Wat balen zeg San fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad. Ga je morgen weer testen? Mijn duimen draaien in ieder geval. Missy mooie babykamer hoor! Ik ben net begonnen met het wassen van de kleertjes enz. Wat een werk. Ga ik morgen alles strijken en dan kan ik het zo inpakken in de babykamer Morgen komt ie al. Heb er zoveel zin in. Weer een stukje dichtbij!
@ eline: he, balen zeg je kleine meid maakt het niet makkelijk allemaal! @ san: ik ga voor je duimen! @ jeanetjuh: wat naar dat je kat weg is! heb je al contact opgenomen met amivedi? zo heb ik mijn kat een keer na 2 dagen teruggevonden. alle gevonden huisdieren worden bij hun geregistreerd! @ chantal: ik had gisteren ook ineens zo'n zin om de kleertjes te gaan wassen, maar ons kamertje komt volgende week, dus ik wacht nog heel even! @ geslacht: zie hier dat een aantal van jullie denken dat wij een meisje krijgen, hoop dan toch echt dat we nog een leuke naam gaan vinden, want krijg er inmiddels een punthoofd van, heb al zoveel leuke meisjesnamen voorgelegd maar hij vind alles wel leuk, maar ook niet meer dan "wel leuk". Terwijl we een jongensnaam zo hadden.
@ Jane... Wat en waar zijn die zomerfeesten trouwens vaker van gehoord maar weet niet wat het inhoud... @ Kwebbel... Wat gaat jou buikkie lekker zeg!!! Moooi! @ San... Welkom terug! Fijn dat het goed is geweest! Spannend... ben benieuwd wat je test zegt morgen! @ Missy.... Leuk kamertje bestelt! Maakt het echt hè @ Jeanetjuh... Ah nee... Hoop dat jullie kat snel terug is!!! Zeker zo'n bange binnekat kun je je zo'n zorgen over maken... (Onze vonden we ooit terug IN de bank, aan de onderkant had ze een gat gevonden waar ze in kon kruipen) @ Eline... Tjee spannend zeg als je het idee hebt dat het begint... En lekker laten stromen die tranen!!! Ik hou mijn telefoon in de gaten! Hier vooral moe Merk de laatste week dat er echt weinig uit mijn handen komt... Vlug buiten adem.... Wel 2 wasjes gedraaid vandaag.. maar daarna richting bank of pc gestuurd door mijn vriend Hij staat nu te stofzuigen en schoon te maken.. Voel me wel schuldig als ik zo weinig kan helpen.. maar t zit er even niet in nu... Allergiehoezen hangen nu te drogen... Zijn weer mooi schoon Maar zometeen wel een matrasbeschermer op t bed erbij! Straks kunnen we opnieuw beginnen om die ondingen te wassen mochten mijn vliezen breken in bed haha
@San. Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Ik had ook last van steken onder de navel toen ik net zwanger was,heeft met de baarmeoder te maken. Ik zou nog eens een testje doen als ik jou was,zeker nu je al 10 dagen over tijd bent. @Eline. jammer dat het niet doorgezet heeft,maar het begin is er wel. Snap dat je even moest huilen,lucht toch weer lekker op. @Jane. nee nog niet gespiekt. We laten de optie open,maar hebben de behoeftwe nog niet gehad. Al worden we nu toch allebei wel nieuwgierig. @Chantal. Wat een klus he dat wassen. Ik ben ook bezig,maar er lijkt geen eind aan te komen. Ik heb nog wel wat met felle kleuren en ben bang dat het afgeeft dus doe dat dan maar apart. Wist je trouwens dat je beter geen wasverzachter kunt geburiken of als je het wel wil neutral het best kunt gebruiken? Je bent trouwens vroeg met wassen. @Kwebbelsnoes. Wat een drama met namen he. Wij hebben dat juist met een jongensnaam,vinden wij erg moeilijk. Sommige zeggen dat wij dan een meisje krijgen,omdat we die naam wel weten en je dan onbewust al wete wat het gaat worden? Dus dan krijgen jullie een jongetje. Gaat het al weat beter met je? @Jeanetjuh. Is de kat al terug? Ik ben geen kattenkenner,maar een kat vind toch altijd de weg naar zijn huis weer terug? Wat een heerlijk weertje;niet te warm en niet te fris. We zitten lekker in de tuin.
Chivay dat is hier in Nijmegen, de zomerfeesten beginnen zaterdag al en as dinsdag gaan de wandelaars lopen. De feesten zijn er omdat de Nijmeegse Vierdaagse dan van start gaat. Google maar op Nijmeegse vierdaagsefeesten en dan moet je alle info kunnen vinden. Wij zijn eindelijk uit de namen! Ook al komt er iemand met een van deze namen wij blijven bij deze namen, het staat nu vast.
Jane, ga je nog vierdaagse kijken? Feesten is misschien wat veel van het goede nu, maar langs de route zitten met een stoeltje is wel te doen toch? Altijd leuk, vierdaagse. Ik ga ook zeker weer voor de buis hangen elke dag voor het gevoel van de vierdaagse op NL2, en elke avond SBS6 Dit jaar denk ik maar niet gaan kijken, of heel misschien de woensdag anders.
@ Jane, fijn dat jullie eruit zijn @ Eline, balen joh en je mag hier lekker spuien hoor. Ik werd net door mijn vriend gebeld en onze kat is terecht hij zat bij de buurman in de tuin, (dat is 1 groot oerwoud) en hij zat daar onder een bosje te bibberen het was heel erg zielig. Maar hij is al weer aan het bijtrekken binnen wordt nu flink verwend door het baasje kan niet wachten tot ik naar huis mag om 23.00 Verder ben ik gisteren begonnen met spugen:x dacht dat het aan mij voorbij ging niet dus. En ik doe het niet sochtends maar smiddags, dan komt er tenminste wat uit haha wordt er niet blij van. Liefs
hoi meiden, jeanetjuh fijn dat de poes weer terug is . altijd jammer als ze weglopen. verschillende vroegen het al en duimen voor me maar ik hol morgen naar de kruidv.t om testen te halen . en laat het dan weten vind het wel spannend het voelt iedere keer ook weer anders. We zijn net uit eten geweest en heb maar een biefstukje genomen dacht nu weet ik het nog niet maar heb er al spijt van . jane fijn dat je eruit bent kwa namen . is lastig volgens mij . de doopnamen zijn hier klaar voor jongen enn meisje . Eline jammer dat het weer is gezakt ik hoop dat ze zichzelf gauw aankondigt en dat je haar vast kan houden. en toen wist ikk het niet meer . sorry als ik iemand vergeten ben. fijne avond groetjes san
Owww Jeanetjuh wat fijn om te lezen dat jullie kat weer terecht is!!!! Maar heel jammer om te lezen van het spugen.. Hopelijk blijft het binnen de perken!
Moet helaas 40 uur werken volgende week....maar woensdag lopen ze over de Waalkade waar ik werk dus dan ga ik wel ff spieken. Dan gaan we om en om ff kijken want we zitten met z'n drietjes op kantoor. Jeanetjuh wat fijn dat jullie kat terecht is San wanneer ga je testen?
ook ik dacht even kijken of eline al aant bevallen is. @ eline hoop dat het snel door zet. @ jeanetjuh nou gelukkig dat je kat terug is. maar vervelend dat je moet spugen. @ san mooi dat je een hele fijne vakantie heb gehad, en hoop dat je morgen toch positief mag testen. @ banne voor jou ook weer spannend zeg. @ chantal leuk dat je kamertje morgen kom. @ chivay wat een lieve vriend heb jij, maar wel goed rusten hoor. @ jane nou gelukkig hebben jullie nu twee namen. @ kirin hoe is het met jou???
@San. Spannend,ik ga morgen voor je duimen. @Eline. Ik heb nog eens gelezen,maar het feit dat je de slijmprop bent verloren wil toch wel zeggen dat de kleine eraan gaat komen. Zal geen 2 weken meer duren als ik het zo lees. @Jeanetjuh. Fijn dat je kat terecht is. Balen dat je moet spugen. Als je denkt dat je er geen last van hebt,kan het maar zo beginnen. Ik heb het heel af en toe sinds week 20. Ook heel raar,maar vorige week zat ik in een zakje te spugen terwijl ik voor een rontonde moest wachten. Wat dat betreft is een zwangerschap maar raar. Lekker weertje he. Wij zitten heerlijk in de tuin,binnen lekker doorluchten. Las alleen dat het dinsdag weer erg warm gaat worden. Gelukkig word het na woensdag stabiel weer met 25 graden.
Hihi, nee, dat denk ik ook niet Alicia. Tegen die tijd zorgen ze sowieso al wel dat die uk er uit komt, als ze niet zelfstandig wil
Hee meiden Jeanetjuh fijn dat je kat terug is zeg Jane wat goed dat jullie uit de namen zijn, super San wanneer ga je testen? Spannend zeg Hoe is het met alle andere meiden? Hier geen nieuws(natuurlijk haha) heb wel steeds meer pijn met lopen, kan amper opstaan. Beetje onderin mijn buik. Moet vanmiddag naar de verloskundige, zal het dan eens vragen. xxx