Banne spannend zeg Dames die naar de verlos waren, fijn dat alles goed was. Over het strippen, ze gaan dan in je vagina, en maken een vliesje een beetje los van de baarmoeder ofzo, bij 1 op de 6 werkt het om de bevalling op gang te brengen Ik was helemaal vergeten, mijn onderdruk was 96 ofzo, voordat ze me ging strippen opgemeten, en zou ze daarna weer doen. daarna vergeten. Ik heb net naar de verloskundige gebeld, maakte me toch wel zorgen. Zolang ik geen klachten heb, even aankijken. Als ik morgen niet bevallen ben, mag ik bellen, en maken ze voor woensdag al een afspraak bij de gynacoloog, gelukkig. heb nu wat ongi krampen, maar meer niet, zal wel weer niks worden. xxx
Nou wij hebben het kamertje klaar Ben er super trots op, maar ben ook helemaal op nu. Mijn bekken doet zo zeer Veel te veel gedaan vandaag. Morgen zet ik foto;s in mijn album Jeanetjuh veel succes morgen bij de vk! Eline succes vanaaf- vannacht. Hopelijk morgen het nieuws dat je meisje geboren is. Jane ook veel succes morgen bij de vk.
@ Eline... Ohh 2 cm... Tjee, spannend zo met dat strippen... Hoop echt voor je dat het nu snel door mag zetten! Toch fijn als dat zonder tussenkomst van de gyn mag gaan! @ Sammie... Wow ineens voorbij de 30 wk.. dat is gevlogen! @ Sammie, chantal & Magic... Heel benieuwd naar foto's van jullie kamertjes! @ Banne.. Mijn duimen draaien overuren voor je! @ Jane... Veel succes bij de gyn morgen.. Ben benieuwd hoe t met je meiden gaat.. Hier... Nog steeds vlug last van mijn bekken.. Dus maar rustig aan... Mijn buik groeit nog steeds lekker, dus zal nu wel door t gewicht komen... Nu toch nog iets aan het aankomen (kilootje of 9 nu) Vanmiddag lekker liggen slapen.. en daarna opgehaald door mijn vriend.. even samen over het winkelcentrum gelopen.. Bij de hema hadden ze uitverkoop... bak met alles 1 euro.. met daarin ook een hoop babykleren Dus even lekker gerommeld.. 2 vestjes, 2 broekjes, shirtje, schoentjes en sokjes gevonden.. Erg leuk.. Tnxs voor alle succeswensen voor morgen.. Ben heel erg benieuwd..
Jeanetjuh jullie ook succes morgenavond bij de 2 echo! Hier woog ik vanmorgen 66 kilo, valt me nog mee maar merk wel dat het nu wat sneller gaat. Zal ook wel door het vocht komen....Woog voor de zwangerschap 57 en daarna afgevallen tot 53 kilo dus tot nu toe is er 13 kilo bij gekomen
@San: sneu van je negatieve test... en die lange cyclussen schieten natuurlijk ook niet echt op. Veel mensen naar de VK geweest vandaag (eehmmm, gisteren ondertussen alweer dus eigenlijk). @Eline: Hmm, toch wat vordering dus. Dat strippen heeft vast wel geholpen als er toch al wat gaande was... wie weet ben je ondertussen aan het bevallen, of is je meisje er al @Alicia: Na een voorspoedige eerste bevalling zou ik het nu absoluut niet erg vinden om een stagiaire extra aan m'n bed te hebben. En ach, ik denk dat als ze het me de eerste keer gevraagd hadden ik ook wel ja had gezegd. Ze moeten het toch ergens leren natuurlijk Maar ik snap goed dat je het niet zo fijn vindt, je moet dat dan ook vooral aangeven, het is tenslotte JOUW bevalling! @Chivay: 9 kilo is wel netjes zeg! Maar wel vervelend dat je zoveel klachten hebt. Ik zit weer eens op mijn werk, een nachtdienst die tot nu toe aardig druk was. Dus voordat ik probeer te gaan slapen eerst even rustig bijlezen hier Eline, succes!!! Je slaapt vast niet veel vannacht, hoe dan ook.
hee meiden Jeetje San negatief getest, wat balen. Sorry had het niet eerder gelezen, sommige dingen ontgaan me een beetje. Ik had gisterenavond krampen, en vannacht niks, was wel veel wakker, voelde de kleine gisteraaf en vannacht niet, vanmorgen maar 1 keer. Het zit me niet lekker, ga straks bellen, of ik anders een ctg kan krijgen. xxxx
Ik denk ik kom even vanaf mijn werk spieken of er al buddy nieuws over Eline was.... Nog niet doorgezet, jeetje meid. Als jij je ergens onzeker over voelt of over twijfelt, meteen de vk bellen he! Jij bent degene die het het beste voelt. Knuffel meid!
@eline, spannend meissie! Ik denk aan je! ik hoop dat je je meissie snel in je handen kan houden! @ wendy, wat leuk een jongen!!!! Gefeliciteerd! @ all, ik heb me even terug getrokken, kijk alleen of er al babynieuws is. @ego, We zijn begonnen met tennis, iets voor ons samen. Na een aantal dagen tennis, heb ik ineens verschrikkelijke pijn in mijn arm. Ik dacht in eerste instantie spierpijn. Sinds gister zit er een enorme bult in mijn arm. Waarschijnlijk dus een ontsteking en moet ik een jaar rust houden ( Er kan ook niks goed gaan hier..) Om 13.50 heb ik een afspraak bij de dokter, hopelijk weet ik dan meer...
@ Jane... Jee 13 kilo... wat netjes zeg met 2 van die ukken! @ Eveline.. Hoe is de nachtdienst verder gegaan? Hopelijk niet te druk geweest!! @ Eline... Vooral bellen.. jij voelt het t beste! @ Wen&R... Wel gatver nee zeg... Wat een gedoe!! Hopelijk valt het mee en gaat het geen jaar duren! Hier vanacht kermis in mijn buik gehad.. Ze was zoooo enorm druk... voelde me er zelfs flink beroerd door... Denk niet dat ze omgedraaid is, maar heb wel het idee dat ze nu wat anders ligt.. Ben erg benieuwd wat de gyn straks er van vind..
hoi allemaal, Eline jammer dat het niet doorzet en zoals velen al zeiden als je het niet vertrouwd gewoon bellen he . En dat je het niet hebt gelezen dat de test nega was geeft niks mij ontgaat ook veel. wendyrich balen dat je nu last heb van je arm succes bij de dokter. Banne77 ik draai de duimen nu al voor je dat je ook op roze mag. ik wacht er nu 2 maanden mee anders komen we in de knoei met onze trouwdag. iedereen die bij de verloskundige is geweest was alles goed? groetjes san
@Wendyenr. Wat balen van je arm. Het zit je inderdaad niet mee. Ik hoop dat de pijn snel over gaat. @Chivay. Sterkte bij de gyn. Misschien is er goed nieuws na het feestje in je buik vanacht. @Eveline. Misschien denk ik zo ook bij een tweede,maar nu ff niet. De kraam wilde ook een stagiaire en ik vind twee wel veel. Ben ook een type die met rust gelaten wil worden als ik pijn heb,dus twee vreemden vind ik wel genoeg. @Jeanetjuh. Ik wil thuis bevallen. Erg praktisch is het dan ook niet als je extra mensen erbij hebt. Ik wil het graag in een klein groepje houden. Zeker nu bij een eerste en ik geen idee heb hoe het allemaal gaat. @Eline. Balen dat het nog niet heeft doorgezet. Heb je goed dat je de verloskundige gaat bellen. Als je het vertrouwd meteen doen. Ben benieuwd wat ze zegt. Hier alles oke. Gisteravond weer oefenweeen gehad. Je schijnt een of ander hormoon in je lichaam te krijgen die straks zorgt voor je weeen. Die bouwt zichg voor de bevalling op,ben benieuwd of dat wat zegt over wanneer het echt begint. Maar ik moet zeggen dat dit goed te doen is,al maakt het dat het wel allemaal wat dichterbij komt en ik nu wel wat voorzichter ben als ik alleen weg ben: telefoon bij me en niet heel ver met de auto weg. De verloskundige zei alver 5 dagen mag het kidnje komen en ik vind dat wel prima
Goedemorgen dames! Eline heb je de vk al gebeld? Alicia ben wel benieuwd naar die oefenweeen hoe die zijn. Kunnen we ons vast voorbereiden Ik heb foto's geplaatst van de babykamer in mijn album. Helaas kon ik niet zulke mooie foto's van een afstand maken. Daar is het kamertje te klein voor. Nou is het afwachten wat het word een jongen of een meisje, want dan kan ik het nog wat opvrolijken met kleuren.
hey ladies, San wat jammer dat nog geen p-test had gan voor j duimen. Eline idd gewoon bellen als je het niet vertrouwd. Hoop dat je meisje snel komt. Chivay wat vervelend dat je je zo beroerd voelt nog ff en dan mag jou kleintje ook komen. chantal mooie babykamer!!! jeanetjuh hoe was het bij de vs? ik moet om half 12 bij de vs zijn leuk om het hartje dan weer te horen. liefs
@Chantal. Leuk kamertje hoor. Mooie meubels ook. Die oefenweeen vallen wel mee hoor,maar je kunt ze niet missen. Heel laag onder in de buik zeurt het,alsof je erg ongesteld moet worden en ik heb daar een drukkend gevoel beneden bij. Met goed ademen,kun je het weg krijgen en als je niks doet,voelt het gewoon vervelend. Weet niet zo goed hoe ik het anders moet beschrijven.
@ Lovelyme, we moeten vanavond om 19.45 hoe was het bij jou? @ Chivay, hoelaat moet je naar de gyn? Of ben je al geweest. @ Eline, balen dat de kleine meid er nog niet is had er zo op gehoopt voor je. Heb je de vk al gebeld? Liefs
@Chantal Mooi kinderkamertje! @Chivay Hoe was het bij de gyn? @Eline Nog geen nieuws... Ik hoop dat alles goed is. @Wendy Jeetje meid, wat een tegenslag. Ik ben erg benieuwd wat de ha gezegd heeft. @Jeanetjuh Nogmaals heel veel plezier met je echo vanavond. Komt echt wel goed, meis en die zenuwen zijn heel normaal! Knuffel @Alicia Voor jou gaat het ook al opschieten zeg... Ik ben benieuwd wanneer het bij jou gaat beginnen, zo te horen rommelt het al aardig. @san Wanneer ga je eigenlijk bij je nieuwe werkgever beginnen? @ego Gisteravond had ik toch het idee dat ik de kleine voelde, ondanks voorliggende placenta. Ik ben benieuwd of dat de kleine echt was of dat ik graag wilde dat het de kleine was.
*** Buddynieuws van Eline: Hee, ik moet in het zh blijven. Mijn bloeddruk is veel te hoog. Het is wachten wanneer er plek is om in te leiden. Ze denken overmorgen pas. Baby heeft ook bijna geen vruchtwater meer.... *** Ahhh spannend nieuws dus vanaf eline... Hopelijk snel meer nieuws.. Ik laat het jullie snel weten als ze me weer smst!