@Jeanetjuh fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien. Hopelijk gaat je misselijkheid snel over en kan je fijn van de zwangerschap genieten.
@Eline, Owww... spannend meid! Nog eventjes en dan heb je je kleine meid in je armen! Zit hier ook even met kippevel dat de eerste oktoberbaby waarschijnlijk morgen geboren gaat worden... Sterkte en geniet ervan meid! @Jeanetjeh, geweldig nieuws dat jullie het hartje goed hebben gezien! Nu de misselijkheid nog wat minder... Ik hoop voor je dat niet zo lang meer duurt! @Mereli, dus jij hebt ook van die mini-steekjes... Het voelt nu steeds meer alsof mijn ongi eraan komt maar toch wel anders, meer gespannen. Ach ja, het blijft afwachten! Ik wil niet teveel hopen want elke ronde voel je wel weer wat anders... Ik ga denk ik zaterdag een testje wagen, dan viert mijn man zijn verjaardag en vind het wel leuk als we het dan al weten.. ook al vertellen we het nog niemand.. Jij geeft je op voor babyboom! Leuk, heb de vorige keer veel gekeken vond het een heel leuk programma! Wanneer komt dat dan op tv, weet je dat? @Chantal, Wow mooi kamertje hebben jullie. Ook met dat zilver erbij! @chivay, Dat is inderdaad raar als je al een datum hebt. Mijn schoonzus had het ook. Op zich is het ook wel fijn! haha Maar wie weet is ze ongeduldig.... @jane, wat een geweldig nieuws dat jullie meiden 500 gr. zijn aangekomen in zo'n korte tijd! En nu lekker voor jezelf en de kleintjes kiezen inderdaad! Heerlijk met de voetjes omhoog tot 17 augustus, als het goed is...
*viert een feestje* Bekijk bijlage 87058 Van harte gefeliciteerd met je goede echo en kloppend hartje!
He dames, Wat spannend voor Eline!!!kreeg ook spontaan kippevel ervan..ga morgen op m'n werk zeker spieken hier!!!VEEEEEEEL SUCCES ALVAST ELINE!!!! @Jeanetjuh FIJN dat je echo goed was, nu lekker rustig beginnen met genieten!en aftellen naar je volgende echo! Kinderwagen> wij hebben de quinny in grijs/petrol, is wagen waarmee je over strand enz kan, en da's met de hond voor ons een pré Maar zou als ik jullie was zeker in r'daal gaan kijken en ff stukje door winkel rijden,weet je hoe t aan voelt, en of hij makkelijk inklapt enz.voordeel bij quinny vond ik dat maxi cosi er gelijk op kan, wij hebben de pebble, nog zonder cabriofix. @banne voor jou is t spannend!blijf voor je duimen! @chivay houd je de datum voor jullie zelf og weet de familie t ook?geeft denk ik ook wel rust nu je t weet?Succes als buddy voor eline!! @wenr hoop dat je arm mee valt!!Sterkte meid!! @de rest sorry heb alles van 4 dagen bij gelezen,maar is zo warm heb geen puf om te reageren...... (schaam schaam schaam) zit nu trouwens lekker buiten met laptop, vanmiddag juist vanwege warmte binnen gezeten, dus nu beetje frisse lucht opdoen. vanavond weer m'n gym gehad, erg nuttige spieroefeningen gedaan, dus kan weer braaf gaan oefenen!Voordeel is wel dat frummel wakker word en zich goed laat voelen Iedereen rustige koele avond!! ( i love airco)En succes komende dagen met dit benauwde weer! x miek
@ Miekje.. Heerlijk lekker buiten zitten Fijn dat frummel zich zo goed laat voelen door de oefeningen! Datum laten we wel weten... Onze ouders & mijn opa en oma staan strak van de zenuwen dus mogen ze lekker meegenieten van een stukje vastigheid haha
@banne eigenlijk durf ik niet zo goed een test te doen, ben bang dat het negatief is. Wil toch nog een beetje blijven hopen. De uitzending beginnen in april 2011.
@ eline spannend zelfs ik ben zenuwachtig ben benieuwd naar jullie wonder. @ chantal mooie kamer hoor. @ jeanetjuh gefeliciteerd met jullie echo!! @ chivay jeahh nog 9 daagjes @ wen ook ik heb al een paar dagen het gevoel dat ik de kleine voel zelfs vriendlief heeft al een paar x plopjes gevoeld @ mereli hoop dat je posi test. @ miekje lekker hoor nu buiten. @ banne hoop ook zo dat jij zaterdag een posi test heb.
jeanetjuh jeeeeeh wat fijn een kloppend hartje nu lekker genieten van je zwangerschap Damesdie binnenkor gaan testen ik ga voor jullie duimen! gym fijn dat je je klein dan lekker voelt bewegen jane netjes 13 kilo en fijn dat je meiden zo goed groeien. liefs
ooooooo eline spannend succes morgen . en dat je maar snel de kleine vast mag houden. jeanetjuh geweldig om het hartje te zien kloppen wanneer mag je weer . wendy1975 ik ga donderdag beginnen mag ik gelijk naar walibi world. dus dat zit wel goed hi hi. banne77 ik hoop het toch zo voor je dat je zaterdag posi test. chantal mooie babykamer heb even bij je foto's gekeken.. chivay nog een paar dagen en je bent ook mama. joepie iedereen welterusten en kom morgen zeker spieken
@jeanetjuh, wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gehoord! @chivay, inderdaad voor jou schiet het ook al op! @san, doe je goed gelijk naar walibi! leuk zeg! @arm, gister bij de huisarts geweest en kreeg te horen dat ik er een peesontsteking heb zitten. Ik heb nu een brace om mijn arm en mag eigenlijk 2 weken niet werken ( zou contract verlenging krijgen deze week) dus je begrijpt dat ik wel MOET werken deze week.. Volgende week gaat mijn collega van de afdeling op vakantie dus er zit niks anders op dan gaan werken... maar ik ga iets rustiger aan doen denk ik! @ego, ik ben vandaag/ gister beetje ingestord. Slaap onwijs slecht en ik heb het gevoel dat alles mis gaat op t moment. Gelukkig is Richard erg lief voor me! Ik probeer me er doorheen te slaan maar t valt zo nu en dan niet mee! @eline, ik kan niet wachten op het buddy nieuws!!
Lieve oktobermeiden... Ik heb heel erg leuk nieuws op de vroege ochtend!!!! Het eerste oktoberkindje is er!!!!!!! en nu nog even slapen... kon het jullie niet onthouden! *** Buddynieuws van Eline: Om 4 uur is Kim geboren! 3190 gram, alles is goed! En nu gaat ze lekker slapen ***
JEUHHHHHHHH van harte gefeliciteerd Eline en man (ben de naam zo even kwijt) met Kim Ik dacht nog even gauw kijken op de site. Moet vandaag hele dag oppassen en was zo benieuwd Hopelijk gaat alles goed met jullie!
Voor dit mooie nieuws, de eerste oktober-baby, ga ik toch maar even stiekem inloggen op m'n werk... Eline en Man van harte met de geboorte van jullie dochter Kim!! Mooi naam! Fijn dat alles goed is! Geniet lekker van jullie kleine meid! Hier ook even kippevel van dit nieuws! Liefs, Bianca
Eline en man van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid Kim leuke naam! Geniet ervan! Kon het niet laten om ook even te komen spieken ga nu weer ff slapen. Lief
Gefeliciteerd Eline en man met jullie dochter Kim. Ik zit op mijn werk maar was wel erg nieuwsgierig dus even een korte berichtje.
Zo wat is er veel geschreven. FF bijlezen en hopelijk vergeet ik niks om terug te tikken. @Jeanetjuh. Gefeliciteerd met je geode echo. Kan me voorstellen dat jullie extra opgelucht zijn na de goede echo en het horen van het hartje. Kun ej zelf nu genieten van je zwangerschap? @mereli. leuk dat jullie je opgegeven hebbne voor Babyboom. Ik zag laatst ook de oproep. Dat word nog wel lang wachten tot je kunt testen. Wanneer komt het weer op tv? @Chivay. Akn me voorstellen dat je het een raar idee vind om te weten wanneer je kindje word geboren. Al kun je nu wel heel gericht aftellen en je hoeft er niet lang meer naar uit te kijken. Wat doen jullie nu als ze zichzelf aandient? @Jane. Wat goed dat beide meisjes zo goed zijn aangekomen en ze lopen ook netjes gelijk. Ik hoor vaak bij tweelingen dat er een een stukje kleiner is,dus dit is echt fijn. En 17 augustus schiet voor jou ook al op. Word je dan ingeleid of halen ze ze dan? Als ze voor die tijd komen,gin je toch zo bevallen? @Banne. Voor jou wordt het ook weer spannend. Zou mooi zijn als jij goed nieuws hebt en de eerste babys komen;mooie afsluiter voor deze maand. @Wendyenr. Wat balen en zeker nu met je contract. Doe je hetw el voorzichtig aan met je arm,niet dat je iets blijvends eraan overhoud?
Eline en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter KIM. Fijn dat alles goed is en dat ze er eindelijk is. Geniet er lekker van. Is volgens mij best snel gegaan nog als ik de tijd zie. Ben benieuwd naar de verhalen,maar rust eerst lekker uit en geniet met z'n drieen.