hiep hiep hoera gefeliciteerd eline en man met de geboorte van jullie dochter. kim een hele mooie naam. Wendyrich doe je inderdaad rustig straks hou je er nog wat aan over . dikke kus van mij. bann77 duim duim duim. jeanetjuh kun je er al wat meer van genieten nu alles goed is met de kleine. leuk om mee te doen met babyboom ik ga zeker kijken. fijne dag allemaal
Eline proficiat met jullie dochter Kim! Ik ben ook super benieuwd naar de verhalen en foto's straks. Maar ga eerst maar ff lekker genieten en uitrusten. Alicia de kindjes liggen beiden met hoofdje beneden dus kan normaal bevallen. De weeën worden dan opgewekt dmv infuus of gel.
Jaaaa .. daar is ze dan eindelijk!! Eline en man van harte gefeliciteerd met jullie kleine spruit Kim!! Geniet er lekker van meid! Kiss
Eline en man, van harte gefeliciteerd met de jullie dochter Kim! Geniet van de kleine meid! Ik benieuwd naar je verhaal en uiteraard foto's. @Jane Wat fijn dat de meiden zo goed gegroeid zijn in 2 weken tijd. En goed dat je nu toch eerder gaat stoppen met werken. @Banne Blijf duimen voor je *duim duim* @Wendy Wat balen een peesontsteking in je arm. Doe maar lekker rustig aan en laat je lekker verwennen door Rich. Dikke knuf voor jou! @missy Wat leuk dat je de kleine al voelt en je zelfs je vriend ook al. Nog maar 2 daagjes en dan weet jij wrs ook wat het gaat worden. Spannend, alvast heel veel plezier! @san Veel plezier morgen op je 1e werkdag, in ieder geval een leuk begin in Walibi world. @Chivay Hahaha kan me voorstellen dat je (schoon)ouders strak staan van de zenuwen, nu hebben ze iets om naar uit te kijken. Ik vroeg me alleen af (misschien heb ik eroverheen gelezen) ga je nu voor de keizersnede of ga je het toch op de natuurlijke manier proberen? @Mereli Knap hoor dat je kan wachten met testen, ik weet niet of ik me in had kunnen houden. Is het al zeker dat je met Babyboom mee gaat doen? Wanneer beginnen de opnamens? Zo volgens mij heb ik iedereen gehad... Fijne dag allemaal, gelukkig is het niet zo warm.
@wen1975 Ik weet nog niet of ik het vol kan houden en misschien als Banne positief test zaterdag dat ik ook ga testen aangezien we dezelfde klachten hebben. De opnames voor babyboom beginnen in het weekend van 21-22 augustus of het weekend erna, maar dat krijgen we nog te horen. De uitzendingen beginnen pas in april.
Eline, jij en je man hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Kim!!! Dat klinkt inderdaad alsof het allemaal nog erg vlot is gegaan, om 4 uur zo midden in de nacht. Op de verjaardag van mijn zus Geniet ervan! Ik hoop dat je vandaag weer snel naar huis mag, en wie weet zien we je dan ook nog even hier in het topic 1 dezer dagen (Want we willen uiteraard foto's zien! )
Zit hier nog steeds met een big smile van het Eline-nieuws... Echt leuk om zo'n smsje te krijgen en zulk nieuws te kunnen brengen hier! Ondanks dat je elkaar nooit in t echt gezien hebt! @ Wen... Op 29 juli staat nu een geplande keizersnee ... Heel raar idee... Natuurlijk kan ze zich nog eerder aandienen.. Maar 29 juli is nu dus de uiterste datum
**** Update Eline! Ze Smst: Hee, alles gaat goed, mogen zo naar huis. Borstvoeding gaat al goed. Heb erge pijn, grote knip en die hechtingen. Lief meisje. X ***
@eline, oh dat lijkt me minder fijn die knip meis, rust lekker uit! @chivay, jeetje over 8 dagen ben jij ook gewoon mama! kan niet wachten op de foto's van jullie mooie wondertjes dames! @hier, ik ben gebeld door het ziekenhuis en heb ons gelijk op de wachtlijst voor een donor laten zetten. Het is een wachtlijst van 8 maanden voor een intake gesprek, daarna word er bekeken of je in aanmerking komt voor deze behandeling. Dan gaat er nog een jaar overheen voordat je eenmaal aan de beurt bent voor inseminatie. ( mits je een eigen donor hebt dan ben je na die 8 maanden gelijk aan de beurt) We hebben nu dus een grote stap gemaakt..... ( kriebelt een beetje in mijn buik, ik weet niet waarom)
Fijn Eline dat jullie al naar huis mogen dat de borstvoeding goed gaat. Hopelijk voel je je snel beter.
@Wen75. het schiet inderdaad nu op. Ik weet niet of die oefenweeen wat zeggen over wanneer je gaat bevallen,maar het rommelt wat dat betreft al wel iets ja. Weet nu een beetje wat me te wachten staat. Laat eerst de eer aan Chivay en dan mag het van mij wel. Vind 1 of 2 augustus wel een mooie datum Lekker rustig dagje hier. Qua temperatuur valt het ook mee,daar ben ik wel blij mee. Stof voor het wiegje is gestreken. Nog een laagje spuiten en dan si het wiegje eindelijk klaar. Zo leuk dat ons kindje in hetzelfde wiegje als ik zal slapen.
@ Wen&R.... Tjeee wat een spannende stap! Gaan jullie zelf ook naar een donor zoeken?? Of is dat nog een te ver van je bedshow nu er nog onderzoeken gaande zijn??? idd... nog max 8 dagen... Zo'n gek idee.. Kunnen vanaf nu rekenen in 'volgende week' Volgende-week-op-dit-moment hebben we het intake gesprek achter de rug, en gaan we ons laatste dagje/avondje met 2en in... Heel gek idee.. Raar ook hoe je blij kan zijn met een dooie mus Ik zal iig geen knip krijgen.... Mijn onderkantje blijft gespaard ghehe.. Dooie mus in zijnde dat mijn buik dus de optater krijgt.. Ach ja Je moet wat om het te kunnen behappen en weg te lachen..
@ Alicia Als je wil mag je ook best voor hoor! Kan ik nog even meegenieten hier... haha Enne... in t augtopic zijn er veel meiden met voorwerk & valse starten.. dus helaas zegt het niet veel...
@chivay, we gaan eerst de uitslagen en het gesprek bij de gyn even afwachten. Sowieso staan we erop! Het lijkt me inderdaad een gek idee, maar ach een litteken op je buik is niet zo verschrikkelijk lijkt me? Zeker niet als je je kindje daarna vast mag houden! Als je je er heel erg aan stoort laat je er ooit gewoone en tattoo ofzo overheen zetten? Leef in elk geval heel erg met jullie mee meiden, en ondanks onze eerste ronde waarschijnlijk pas in 2011/2012 gaat zijn, ik vind het veels te gezellig om hier niet meer te komen!
Eline fijn dat jullie al naar huis mogen Lijkt me erg naar zo'n knip. Ben erg benieuwd naar je verhaal en de foto's Ik weet niet of ik het al gezegd heb maar Jeanetjuh wat fijn je goede echo En een mooi kloppend hartje. Beter kan niet. Mereli wat leuk dat jullie meedoen met babyboom! Ga ik zeker weer volgen. Wendy wat duurt die wachtlijst lang of niet? Maar wel een beetje vooruitgang. Kan me voorstellen dat je er af en toe helemaal door heen zit Dikke knuffel!
He dames, hier ook ff vanaf t werk snel ingelocht... ELINE EN MAN VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTERTJE KIM!!!! leuke naam ook!! @merelli spannend om nog niet te testen,zou toch leuk zijn om posi te testen, dan mag je toch nog wel meedoen met babyboom of niet? @wendyr Vind het echt heel goed van je dat je gelijk op lijst hebt laten zetten, hopelijk is t niet nodig! Balen van je arm zeg!Zou inderdaad in jou geval t zelfde doen en toch maar werken, maar neem wel goed je rust he!!!!Knuffel!!!! @chivay, voordeel van geplande ks is dat het litteken dan in/tegen je haargrens zit daar vanonder, dus met broekje aan zie je t ip niet! Met een spoed ks heb je kans dat ze je buik overdwars openen, of net hoger en dat zie je dan wel! houd er wel rekening mee dat je 6 weken geen zware dingen mag doen!!Dus geef manlief maar cursus huishouden (maar hopelijk voor jou helpt hij je nu ook al!) @knip die zetten ze tijdens een wee, dus dan ben je daar heel druk mee wegpuffen en is t acher de rug voor je t weet, en heb liever een knip dan spontaan uitscheuren..... heb verhalen gehoord daar ril je echt van!!!! (leuk hoor als verpleegkundige zoveel van je lijf weten.....zal toch nog vies tegen vallen als t zover is denk k....daarom maar z'huis, kan ik lekker aan t lachgas iedereen fijne dag! x mieke
@ Wen&R... Vind het ook echt super dat je mee blijft kletsen hier... This een apart clubje zo met z'n alle samen.. Zo'n uiteenlopende verhalen... @ Litteken... Daar zie ik ook helemaal niet tegen op gelukkig.. Zit mooi weggewerkt.. @ Miekje... Grin gelukkig heb ik het heel goed getroffen en mag ik zelfs nu al niet meer te veel van hem doen hier in huis... Dus dat zit wel goed! Enne lachgas? dat wordt toch niet meer gebruikt?? @ Mereli... Heej wat leuk dat je aan babyboom meedoet.. had ik nog overheen gelezen! Heb de eerste serie gekeken, ben dus heel benieuwd naar de 2de!
Eline!!!!! Gestart met dit topic en als 1e bevallen!!! Van harte Gefelicieerd meid!!! Lekker gaan genieten van jullie dochter Kim!!! Liefs
Nee,ik laat de eer aan jou Al mag de kleine van mij wel komen met 37 weken,kijk er nu erg naar uit. Was er al bang voor dat het niet veel zegt,dus zal dan maar van 42 weken uitgaan Wat betreft hechtingen. Volgens mij heeft bijna iedereen er wel een. IS het niet van onder dan wel op de buik. We wachten het maar af.
@wendyenrichard ik kan me best voorstellen dat je het spannend vind is een grote stap. @Chantal ik vind het ook leuk om met babyboom mee te doen, heb heel erg mijn best moeten doen om mijn man over te halen. @miekje Ook als ik een test heb gedaan en ik ben zwanger mag ik nog mee doen met babyboom, ook als je al zwanger bent kun je je opgeven, maar het lijkt mij heel spannend om samen met alle andere meiden een test te doen zonder te weten wat de uitslag zal zijn. Ik zit nu nog op mijn werk, maar ga zo uit eten met mijn collega's hopelijk blijft het droog en kunnen we lekker op een terrasje zitten.