Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Eline en man, Gefeliciteerd met de geboorte van KIM!!!!!

Wat fijn dat alles goed gaat en dat ook de borstvoeding al goed lukt!

Vervelend van die knip, maar je hebt er iets moois voor terug gekregen!

Ik heb vanmorgen nog gewerkt, maar had flinke krampen achter mijn schaambeen en harde buiken, liep gewoon krom van de pijn, dus heb de knoop maar doorgehakt om te stoppen met werken. Moest er gewoon van huilen zo moeilijk vond ik het. Maar mijn leidinggevende zei al, als je het moeilijk vind kom je toch gezellig iedere week even op de koffie :)

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Bekijk bijlage 87233

Van harte gefeliciteerd met jullie meisje. Super leuke naam.
    Geniet lekkr met z'n drietjes. En hopelijk wordt de pijn snel minder.
    En als je uitgerust bent zijn we natuurlijk heel erg benieuwd naar je meisje:D

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Meiden bedankt voor jullie berichtjes:D ben echt zo blij en we gaan nu zeker genieten.

@ Wenrich, dat is een grote stap voor jullie. En laat je maar lekker troosten en verwennen door je vriend.

@ Kwebbel, vervelend meid maar wat niet gaat gaat niet he. En fijn dat je zo goed begrepen wordt.

@ Banne, spannend hoor nog 4 daagjes:) mijn duimen draaien!

@ Merili, voor jou is het ook spannend:D wanneer was je laatste menstruatie na je mk? En leuk babyboom vind het een super mooi programma.

Liefs

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    het troosten van mijn vriend is in een ruzie uitgemund.

Tja ik vertel frustraties over werk en hij pakt ineens tussendoor een telefoontje op ( van een collega waar hij mee weg zou gaan) en dan word ie boos om mij reactie. ( ik liep weg en ging naar de wc) Kan er ook nog wel bij.

5. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0

Jeetje dat is wel erg vervelend om erbij te krijgen. Hoe is je vriend eronder nu? Kan me voorstellen dat hij het er extra moeilijkl mee heeft omdat het zijn zaad is wat niet goed is. Kan het zijn dat hij daarom moeite heeft om hou te troosen? Sterkte en als je het moeilijk hebt kun je heir altijd je hart luchten.

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Eline wat fijn dat de borstvoeding al goed gaat en je bijna naar huis mag of inmiddels bent. Geniet van jullie meisje

Kwebbel, als het niet meer gaat dan houd het op. Ik heb morgen en overmorgen mijn laatste dagen, eigenlijk moet ik stoppen van de gyn maar maak nog ff de laatste dingen op mijn werk af. Ik ga dus een week eerder stopen met werken dan gepland, mijn baas kan me volgende week in de ziektewet doen

Wenr wat vervelend zeg, ik hoop dat je vriend snel bijdraait. Het zal voor hem ook niet makkelijk zijn

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden ik baal zo van het vele vocht in mijn voeten! Ik heb geen last van mijn buik maar van die dikke voeten wel....:( Je bent er echt door beperkt, ik kan niet meer lang lopen want het doet echt pijn.

Hier een foto van gisteravond, dit vindt ik echt om te huilen en vindt ik tot nu toe het vervelendste van de hele zwangerschap

8. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jeetje Jane dat zijn behoorlijke voeten:( Kan me voorstellen dat je er last van hebt. Hopelijk word het gauw minder.

Kwebbel hopelijk gaat het nu beter nu je in de ziektewet zit. Mij heeft het in ieder geval wel geholpen. Heb veel minder pijn op het moment.

Wendy hopelijk draait je vriend snel bij!

9. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Kwebbel... Wat naar! Maar idd.. wat niet gaat dat gaat niet meer.... Fijn dat ze zo begripvol zijn op je werk!

@ Wen&R.... He gatver... echt vervelend! Lijkt me zo'n moeilijke tijd voor jullie samen...

@ Jane... ow pfoei ja, je houdt flink vocht vast! Heb je al eens kousjes geprobeerd???

Hier vandaag veel slapen... Erg moe na die gekke dag gisteren

10. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Jane,:$ ahhhh dat moet zeer doen meid. Snap dat het om te huilen is. Pas maar eens goed op jezelf hopelijk wordt het minder als je niet meer werkt.

Liefs

11. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @jane jeetje daar zit echt flink vocht in....goed benen hoog, en inderdaad misschien s kous vragen aan ha?stuk rekverband zou ook al helpen in jou geval! Sterkte ermee!!!

@wenr Sterkte meid!!!

@chantal hoe is t met senna???ook zo'n waterrat met dit weer?die van ons zit lekker in d'r privezwembad!:D

Gelukkig is t vandaag lekker fris weertje!moest hele dag werken dus kwam goed uit!
    Nog 2 dagen en dan heb ik lekker weekje vrij!!Gaan we beginnen met kamertje strippen, en nog voor accesoires kijken;)
    verder t huis maar weer s grote beurt geven.....komt er deze week ook niet van...kortom week zal zo om zijn!
    Net naar beval programma op sbs gekeken....pfff kwam een man in voor die flink commentaar had op z'n vrouw...als t die van mij was stond ie toch mooi buiten!
    Was ook kindje waarbij darmen buiten lichaam zaten...heftig om te zien, maar gelukkig na paar weken een operatie en kon ie naar huis..
    Nu kan ik nog kijken naar deze programma's, als ik eenmaal zelf moet denk k dat ik maar oversla....je moet toch maar afwachten hoe t gaat!

Iedereen fijne avond!!En wacht met spanning op bericht van Eline;)

x miek

12. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

oooooo jane wat erg die dikke voeten snap dat dat zeer doet doe rustig aan op het werk lekker onderuitgezakt op het werk zitten met pootjes omhoog.

wendyrich wat vervelend zit je ook niet mee een dikke knuffel van mij .

Eline fijn dat je naar huis mag en geniet van je kraamtijd.

oooo ik weet het niet meer sorry meiden.

fijne avond ga vroeg naar bed moet morgen vroeg op heb er zin in .

groetjes san84

13. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @jane Wow wat een dikke voeten :$, dat moet wel zeer doen. Ik hoop dat het minder word als je gestopt bent met werken. Gelukkig is langzaam maar zeker voor jou ook het einde in zicht aan het komen.

Liefs
    Wendy

14. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Eline: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Zo jouw voeten zijn inderdaad behoorlijk dik Jane.

Hier ook weer wat nieuws, ben inmiddels na 9 maanden spontaan ongesteld geworden en heb clomid gehad. Krijg nu regelmatig een controle om te kijken of de eitjes rijpen. Voor mijn gevoel is dit nu echt gevoelsmatig ronde 1. Kun je nagaan, er is hier nu al 1 bevallen en ik begin net. Ik ben gestopt in oktober, maar heb het idee dat ik beter bij het in juli 2010 gestopt clubje kan :p

Ik moet nu nog tot 23.00 werken en dan heb ik lekker 2 weken vakantie.

Iedereen heel veel knuffels en geluk! tot over een paar weken.

15. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Kirin Yeeeaaahhhh gefeliciteerd met je ongi. (Blijft vreemd klinken;)) Wat fijn dat je nu veel gecontroleerd word door de gyn. Ik hoop dat ook jij snel op roze mag.;) En een hele fijne vakantie, gaan jullie nog weg?

Liefs
    Wendy

16. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    Eline, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Kim, leuke naam....!! geniet er lekker van.

kwebbel, goed dat je gestopt bent met werken... las het al op hyves...

Jane, wat een voeten zeg, moet zeggen dat ik het ook heb, echt niet normaal meer...

wendyenrichard, dikke knuffel voor jullie...

nou hier was ik ff snel, ga nu mijn bed op zoeken.
    hoe het hier gaat, ja niet zo, kan echt niks meer doen, ja echt kleine dingen, klein stukje lopen, niet tillen...
    heb steeds blaasontsteking, last van de rug, dikke enkels harde buiken steeds.... nou ja te veel om op te noemen...'
    voel me ook af en toe zo raar........
    morgen weer controle bij de gyn.

denk wel aan jullie allemaal hoor....

en wie mij wil smsen stuur maar ff een pb....zo kan ik jullie ook smsen als de baby geboren word

17. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker

Ik heb na mijn miskraam geen menstruatie meer gehad. Het heeft heel lang geduurd tot de miskraam compleet was tot 31 mei. Ik denk dat ik toen het laatste ben verloren. Sindsdien heb ik geen menstruatie meer gehad, wel heb ik begin juli een zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief.

@kwebbel ik denk dat je er goed aan doet om te stoppen met werken. Fijn dat je leidinggevende positief reageert hierop. Het is begrijpelijk dat je je schuldig voelt maar jij en je kindje gaan voor alles.

@jane wat een dikke voeten zeg. Daar heb je vast veel last van.

@kirin fijn van je ongi. Hopelijk blijft het zo gaan en sta je snel op roze.

@mamanouk wat vervelend dat je je zo rot voelt. De laatste loodjes...

Heb nog steeds veel buikpijn soort menstruatie pijn, maar net niet helemaal. Was vanmorgen erg misselijk, hopelijk betekend het iets :).

18. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Miekje Senna vind het heerlijk om te zwemmen. Gelukkig springt ze niet zomaar het water 1. Er is 1 plas en daar weet ze mag ze zo in springen en voor de rest wacht ze wel tot wij zeggen dat ze mag gelukkig:) Wel schattig zo' n zwemmend hondje.

Wij gaan vandaag lekker een dagje naar Nijmegen:) En gelukkig hebben we er een koel weertje bij!

Wendy(1975) ik heb vannacht over je gedroomd. Zo raar als je elkaar nog niets eens ooit live hebt gezien hahahaha.

19. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    @wen1975, We gaan morgen naar Engeland, met de auto langs verschillende plaatsen zoals Cambridge, Nottingham, Bath, Glastonbury.

20. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jane. jeetje dat is inderdaad veel vocht. Ik heb daar ook last van maar heb nu gemerkt dat wanneer ik zit ook meteen mijn voeten omhoog leg,hier veel minder last van heb. Misschien raar om overal en altijd met de voeten omhoog te zitten,maar het werkt wel. Misschien een idee voor jou?

@Mamanouk. Balen dat het niet zo geod gaat. Ik hoop dat je thuis nu wat hulp krijgt. Sterkte met de laatste weken.

Deel Deze Pagina