Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    mijn oudste dochter helpt me nu wat meer indd, ik hoef haar in ieder geval niet altijd meer te vragen wat te doen...
    bij de anderen nog wel...
    maar goed ze horen me klagen, dus ze weten hoe ik me voel...
    van de week weer ff flink zitten huilen... denk dan wel van ik kan niet meer....

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    voeten: ik had ook zulke dikke voeten, maar ik zit nu ook eigenlijk altijd en overal met mijn voeten omhoog en het scheelt echt een hoop.

kirin: fijn dat je spontaan ongi geworden bent!! Ik ga duimen dat je nu snel zwanger bent!

mamanouk: bij jou gaat de zwangerschap dus ook al erg moeizaam, vervelend hoor. Ik heb dan het voordeel dat ik nog geen andere kinderen heb rondlopen. Wel fijn dat je oudste dochter goed meehelpt.

Gisteren weer bij de bekkentherapie geweest. Mag nu bijna niks meer :( Mag niet meer zwemmen, ik ging iedere dinsdagavond met mijn zusje banen zwemmen, maar dat is nu dus ook over. Mag niet langer dan 3 kwartier wat doen, dan moet ik verplicht een kwartier op bed liggen. Maar mag ook geen trappen meer lopen, dus moeten een bed in de woonkamer zetten. Mag alleen 's nachts in mijn eigen bed boven slapen en dan moet mijn man me de trap op helpen, maar mijn man werkt regelmatig avonddiensten, dus dan ben ik ook verplicht om tot half 1 's nachts beneden te blijven, ik ga wel zittend de trap op ofzo.
    Mag niet meer op slippers lopen, maar ja, schoenen krijg ik niet aan vanwege het vocht. Thuis moet ik dan op blote voeten lopen.
    Weet dat deze afspraken in mijn eigen belang zijn, maar baal er wel van zeg.

Maar goed, neus in de lucht en vooruit kijken, we doen het voor het prachtige wondertje dat in me groeit :)

3. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    Wat vervelend kwebbelsnoes. Hopelijk zal de rust je goed doen en heb je straks minder pijn.

4. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Kwebbelsnoes. Jee je word erg beperkt nu. Ik hoop dat het wat beter gaat met de nieuwe tips erbij. En wat je zegt;denk aan dat mooie kindje wat jullie sraks in jullie armen hebben en dan is het zo zover en kun je genieten van jullie kleintje.
    Sterket ermee.

5. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eline:
    Gefeliciteerd met jullie kleine meid! Geniet samen lekker van die kleine!

@chantal;
    Ik heb die prik (voor negatieve bloedgroep) een paar weken geleden gehad. T is even vervelend, want de vloeistof is aan de dikke kant. Maar al met al valt het reuze mee.

@Chivay:
    Lijkt me raar om te weten…haha!Maar aan de andere kant misschien ook een geruststelling.

@Kwebbel:
    Vervelend meid! En je moet nog even…pffff! Ik zou het maar wel serieus nemen, je kleintje gaat nu voor alles!

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Mamanouk... pff zwaar hoor.. Fijn dat je oudste dochter zo mee helpt! Doe rustig aan!

@ Kwebbel... Tjee wat een bende maatregelen! Echt heftig zeg dat je zo beperkt wordt! Kon ze ook de verwachtingen vertellen? Is dit nu even een periode 'extra' rust om daarna weer wat te kunnen? Of moet je dit voor je hele zwangerschap zien?
    Veel sterkte!

Gaaaaaaaaaaaap
    Tjee... Wat ben ik ontzettend moe de laatste paar dagen.. Slaap erg goed, maar overdag blijf ik echt zo moe.. Vandaag alleen nog maar bed, bank en deze stoel gezien.. Komt niets uit mijn handen..

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    In principe zal dit voor de rest van de zwangerschap zijn en waarschijnlijk ook nog een behoorlijke periode na de bevalling, ik was voorlopig nog niet van haar af zei de therapeute.
    Ik krijg wel een bekkenband aangemeten om het bewegen iets gemakkelijker te maken.
    Net moest ik even naar de stad voor een cadeautje, ik kwam huilend terug, kon bijna geen stap meer zetten, terwijl ik echt maar een klein stukje had gelopen. Mijn man was net thuis en die heeft me echt even op moeten vangen. Had even een ontzettend instort-moment.

8. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik hoop ook echt dat het vanaf volgende week beter gaat met de voeten als ik niet meer werk.

Mamanouk leuk je weer te zien!

Kwebbel jeetje je wordt zo idd erg beperkt in je doen en laten (zit ik te zeuren over mijn voeten :))

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden,

Hoe is het met iedereen?

Het was vrij heftig allemaal, had in een tijd van een paar uur 10 cm ontsluiting.
    had een ruggenprik gekregen ook, met persen ging het niet snel genoeg, omdat Kim geen vruchtwater meer had.
    Ze pakten de vacumpomp, en ik kreeg een grote knip, en kon haar toch nog net zelf eruit persen.

Ik vond het heel heftig allemaal, heb nog steeds maar paar uurtjes geslapen, en zat er helemaal doorheen vannacht.
    Voeding ging niet goed van borst, te weinig, ze bleef honger houden.
    Ben over gegaan op flesvoeding, ik trok het gewoon niet meer.
    Heb erg last van die hechtingen, maar ja, iets moois ervoor terug

Zal gauw weer bijlezen, mis jullie wel.

10. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey Eline...
    Wat fijn om wat van je te horen.. Wilde je al een smsje gaan sturen hoe het met je was!
    Tjee klinkt echt heftig! Wat is het ineens toch super snel gegaan zeg!!! Hoop dat je snel weer een beetje tot jezelf kan komen, en goed kan slapen...
    Hoe is het met je man?? Beseft hij het allemaal al een beetje??
    En jullie ouders?

Ben heeel benieuwd naar een foto :)

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hier alvast een foto, Kim voor het eerst in de box.

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ohh Eline wat een mooi meisje zeg!!!

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Waauw Eline wat een plaatje zeg!

Doe rustig aan en probeer zoveel mogelijk te genieten

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Eline Wat een plaatje zeg! Je bevalling klinkt heftig, maar jeetje wat een mooi meisje heb je er voor terug gekregen. Jammer dat bv niet gelukt is, je hebt het in ieder geval geprobeerd. Geniet van je mooie meisje!

@Mamanouk Wat leuk om je hier weer te zien, jammer te horen dat het niet zo goed gaat. Knuffel!

@Chivay Gezien het weer, vind ik het niet zo vreemd dat je zo moe bent. Nog maar 7 daagjes en dan ben ook jij mama. :)

@Kwebbel Het zit je niet mee he? Je weet gelukkig waarvoor je het doet!

@san Hoe was je eerste werkdag?

@Chantal Je hebt over mij gedroomd :$, niets ernstigs toch?:D Wel grappig idd dat we elkaar nog nooit gezien hebben en dat je wel van me droomt.

@Jeanetjuh Hoe gaat het nu met je? Heb je het je broer en schoonzus al verteld of wacht je tot de "magische" grens?

@missy Veel plezier met je pretecho morgen. Hoe laat mag je?

Vandaag lekker aan het shoppen geweest, allemaal stoere jongenskleertjes mogen kopen. :D Ow wat een leuke dingen hebben ze, maar ook voor de meiden zeg. De winterkleertjes komen langzaam aan in de winkel, dus ik kan mijn gang gaan. :p Ik ben nu wel gesloopt, maar morgen lekker vrij. Dus tijd genoeg om bij te komen. ;)

Fijne avond allemaal!

15. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Ja vreemd he dat je droomt over iemand die je niet eens live hebt gezien:D

Eline wat een prachtig meisje:D Klinkt idd allemaal heftig zeg. Doe het rustig aan!

Chivay nog eventjes:D:D

Wendy leuk he om allemaal kleertjes te halen. Ik zie ook zoveel leuke dingen, maar goed moet nog even wachten totdat ik weet wat het is.

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @eline, klinkt heftig meis! Wel een hele mooie meid voor terug inderdaad! probeer te genieten en vooral ook je rust te pakken!

17. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ eline wat een knappe dochter echt een meid en best veel haaar.

@ wen ja dank je ik mag om 9.45 en ben zo zenuwachtig hahaah. maar leuk hoor babykleding kopen.

@ kwebbel jee echt vervelend voor je.

@ chivay nog een paar nachtjes:D.

@ jeanetjuh wilde jij/jullie ook weten wat het word?

@ kirin goed dat je uit je eige ongie bent geworden, en een hele fijne vakantie

veel liefs

18. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    ;) Jaaa zo raar... Over een week ben ik mama...
    Volgende week op dit tijdstip zit ik er heel anders bij..

Zo.. eten heeft me toch iets wakkerder gemaakt gelukkig.. We gaan even een uurtje richting koopavond..

19. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

jeanetjuh klinkt inderdaad heftig en als je last hebt van de knopen daar kunnen ze wat tegen doen. en wat een mooi meisje zeg om verliefd op te worden.

mamanouk jammer dat het zo slecht gaat kom op meid een dikke knuffel van mij en ik wil wel je buddy zijn hoor.

wendy1975 ppppppfffffffffff mijn dag was lang maar wel heeeeeel leuk en gezellig zit nu met beentjes omhoog en heb geen last van mijn knie. moest spullen klaarzetten voor in de tenten brandblusser stoelen en tafels noem maar op.

kwebbelsnoes das minder dat je helemaal niks meer kunt ik weet wel iemand die wat aan bekkenpijn kan doen maar dat zal voor jou erg ver rijden zijn.

jane doe rustig aan met je voetjes.

chivay we tellen gewoon met je mee nog 7 dagen tegaan.

oei er ging iemand op vakantie veel plezier en denk eraan ze rijden in engeland aan de andere kant van de weg he .

groetjes san84

20. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Eline. Fijn je weer hier te zien. IS allemaal toch snel maar heftig gegaan,maar jullie hebben er wel een plaatje voor terug gekregen,echt lief. Hoe lang is ze eigelijk?
    Geniet er lekker van en laat je maar goed verwennen de komende tijd.

Deel Deze Pagina