Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline, meid wat hebben jullie een mooi meisje:D en we missen jou ook. Maar sterk jij eerst maar weer eens aan he, je moet je lekker laten verwennen. Vervelend dat de borstvoeding niet is gelukt maar je hebt het idd geprobeerd en met de fles wordt ze ook groot hoor:)

@ Wen, het gaat goed vandaag nog niet gespuugt:D wel veel kokhalzen vooral op het werk bij vervelende luchtjes;) en ben nog erg moe maar verder geniet ik er zo van. Ik heb het gister aan mijn broertjes en schoonzus verteld ze vinden het leuk en zijn blij voor ons. Ook heb ik het vandaag aan de vriendin verteld die komt kramen:D en heb het ook aan mijn teamleider en collega's verteld en die reageerden echt allemaal zo lief en leuk:)
    Leuk dat je zo lekker geshopt hebt, ik heb vandaag ook wat kleertjes gekocht en alvast zwangerschapsbroeken.

@ Missyf, wij willen het niet weten. Mijn vriend zou het wel leuk vinden om het te weten maar ik wil het echt niet.

@ San, bij jeanetjuh denk ik dat je Eline bedoelt.

@ Chivay, nog een weekje dan hebben jullie je kleine meisje ook vast:)

@ Kwebbel, meid wat een drama zeg, hopelijk trek je het allemaal een beetje. Tuurlijk is het voor een goed doel maar leuk is het natuurlijk niet.

2. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Eline wat een plaatje. Klinkt idd heftig nou doe lekker rustig aan fijn om wat van je te horen. Is man lief ook al een bent gewend? Geniet ervan.

liefs

3. Hey Jane, olifantepootje! :p
    Nee sorry, geintje... ik kan me goed voorstellen dat je daar last van hebt.

Chantal, hoe was je dagje Nijmegen? Gefeest daar, of ook nog naar de lopers gekeken?

Kirin, fijn dat er bij jou nou ook vooruitgang is.

Kwebbel: Jeetje, je mag echt niks meer zeg! Balen, zelfs zwemmen niet meer... het zal heus voor je eigen bestwil zijn, maar vrolijk word je er natuurlijk niet van.

Eline, wat een schatje heb je! Een plaatje van een meid, meeheer fotooooo's! :p

4. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    Eline het klinkt best heftig allemaal, maar wat een mooie meisje hebben jullie ervoor terug gekregen.. Geniet er van en laat je lekker verwennen.

5. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Goedemorgen allemaal. Ben ik de eerste vanochtend en ik ben al nooit zo vroeg :D
    Ik heb heerlijk geslapen. Fijn dat het niet meer zo warm is, dit weer mag van mij wel zo blijven.
    Gister heeft mijn vriend de box in de woonkamer gezet, staat wel erg leuk. Ook heeft hij het bed omhoog gezet. Helaas passen de klossen niet,dus liggen we op bierkratjes. Handig als we visite krijgen, drinken meteen bij de hand ;) Moet wel even wennen hoe hoog we liggen, is zelfs een beetje eng en 's ochtends kan ik niet eens met mijn voeten bij de grond,maar goed.
    Vanavond gaan we toch maar even pyama's lopen,zien dan wel wat de kleine straks aan zal hebben. Het weekend is het wiegje klaar,dus dan kan ik die ook opmaken, leuk leuk. Een fijn idee ook als alles af is.
    Werkse en een fijne dag allemaal.

Groetjes Alicia

6. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Alicia ik ben normaal niet zo laat, maar vandaag was ik pas om half elf uit bed:D Mocht uitslapen van mijn man (hij deed de hond) dus daar was ik wel blij mee. Vannacht erg slecht geslapen. Ik had onwijs veel last van maagzuurbranden:( Hopelijk gaat dat vannacht beter.

Nijmegen was gister toppie:) Lekker op het terras gezeten, gewinekeld en naar de wandelaars gekeken. Super mooie stad moet ik zeggen! Ga ik straks als de kilo's er af zijn mooi heen om nieuwe outfits te scoren:)

Jeanetjuh fijn dat je schoonzus en broertje zo goed reageerden:)

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Jeanetjuh... Wat leuk al die reacties!

@ Alicia... Goed bezig zeg.. Hier staat het bed nog gewoon op de grond haha... doen we volgende week.. Moet toch naar t zh..

@ Chantal.. balen die zuurbranden... Hier werken Rennies heel goed!

Goeiemorgen dames!
    Hier ook weer uit mijn bedje gerolt :) Slaap gelukkig echt goed...
    Laatste dagen overdag wel heel vermoeid geweest.. nu lijkt t nog mee te vallen dus ik ga er snel gebruik van maken en een paar dingen in huis doen :)

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    #3928 Wen1975, 23 jul 2010
    Laatst bewerkt: 23 jul 2010
    @Jeanetjuh Wat fijn dat je alleen maar leuke reacties hebt gehad. En helemaal fijn dat je er nu ook echt van geniet.

@missy En en en? Heeft de kleine zijn/haar beentjes uit elkaar gedaan?

@Chivay Fijn dat je je vandaag weer wat fitter voelt.

@san Je 1e werkdag klinkt leuk en wat fijn dat je geen last hebt gehad van je knie!

@Ingie Hoe gaat het met jou?

@Alicia Kan me voorstellen dat het eng is dat je bed zo hoog staat. Geen hoogtevrees krijgen hoor. :D Ik ben erg benieuwd naar je wiegje.

@Chantal He getver, zuurbranden. Ik hoop voor je dat het vannacht niet zo erg is. Wel lief van je man dat je uit mocht slapen.

@Banne Hoe gaat het met jou? Heb je al getest of wacht je echt tot de 25ste?

@ego Gisteren zijn mijn laatste bussen van MvM opgehaald, wat is dat lekker als je weer gewoon naar de wc kunt. :D Gisteren lag mijn cadeautje als bedankje klaar: Een heel schattig serviesje van Dick Bruna. Helemaal blij mee!

9. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    #3929 Wen1975, 23 jul 2010
    Laatst bewerkt: 23 jul 2010
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje)
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje)
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes)
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje)
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 (Meisje)
    Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010
    Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-12-2010 (Jongen)
    missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011
    Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011
    Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - = ZWANGER uitgerekend op 26-02-2011
    Kirin - 6 mei - ronde 2 - 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50 mg
    Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150 mg
    san84 - 7 juli - ronde 5 - 1e kindje
    Mereli - ? juli - ronde 4 - 3e kindje
    Banne77 - 25 juli - ronde 8- 1e kindje
    Pluisje1985 - 8 aug - ronde 2 - 1e kindje Clomid 50 mg

Geboren:
    eline1984 - 21 juli - Kim - 3190 gram

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Eline1984 - Chivay
    Wen1975 - Jeanetjuh
    Chantal1234 - Kwebbelsnoes
    Alicia - Banne77
    Banne77 - San84

Mijn datum even aangepast naar 30-12-2010. ;)

10. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Wen.... Tjee :) Bussen van MvM.. dat lijkt alweer zo'n tijd terug... Maar zooo leuk om dat weer allemaal te lezen.. Komt dat gevoel van 'Ow wat heerlijk weer normaal plassen' boven haha...

11. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chantal. Nijmegen is inderdaad leuk om te winkelen. Ik kijk er ook wel weer naar uit om straks te shoppen. Zie nu veel leuke dingen,maar pas nergens in.

Chivay. Jij hoeft natuurlijk alleen voor de kraam je bed omhoog. Ik moet het bed hoog hebben staan als ik 37 weken zwanger ben en dat is morgen al. Dan mag ik ook thuis bevallen. Dus nu is het afwachten. Ben benieuwd hoe jullie het hoog slapen bevalt.

Jeanetjuh. Fijn dat je broer en schoonzus leuk reageerde. Hoe gaat het nu met hen=

Wen75. Ik zal een foto maken als ie klaar is. Ben er zelf nu ook wel beneiuwd naar. Mijn vriend is er al een tijdje mee bezig en moet het echt van het weekend hebben. helaas kan ik ´m zelf niet spuiten,is echt vies spul en vliegt alle kanten op,dus moet hier geduld mee hebben.
    Fijn dat je weer gewoon naar de wc kan. Ik vidn het best een hele klus om vol te houden.

Lijst. Leuk dat de lijst is aangepast en de eerste geboorte erbij staat. Ik vidn het ook nog wel leuk om de lengte van de babys erbij te zetten. Wat jullie?

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Alicia... Wat fijn morgen 37 wk... Lijkt me erg prettig gevoel als je graag thuis wil bevallen!
    Hoog slapen lijkt me 3x nix ;) Kom nu redelijk eenvoudig uit mijn bed, ben maar een kleintje haha..
    Enne.. Heel leuk dat Eline en Kim op de lijst staan :) Ook leuk om erbij te zetten met hoeveel weken?

13. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @lijst De lengte wist ik niet, dus had het maar even zo opgelost. ;)

@all Volgens mij was ik jullie nog mijn echoplaatjes van afgelopen zaterdag verschuldigd. :) Al mijn plaatjes staan inmiddels in mijn album, maar het bewijs voor het geslacht zal ik er even bij doen :D:

Bekijk bijlage 87812

14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    hihi wat leuk Wen! Mooie foto's ook in je album!!
    Kon de geslachtsfoto van onze dame heel goed snappen.. merk dat ik in jou foto even de weg kwijt ben haha..
    Maar de echoscopist gelukkig niet...

15. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
  16. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Geen flauw idee :D Ik weet alleen dat het duidelijk is bij het pijltje, ze had het over een slakkenhuisjes e.d. Eerlijk gezegd raakte ik daar de weg kwijt en hoorde ik alleen nog maar jongen.:D Overigens heeft ze aan het einde van de echo nogmaals het geslacht bekeken en zei echt jongen zonder twijfel.

17. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hahahaha ok :)
    Straks met de 20wk echo is het vast nog duidelijker voor ons leken om het te zien!

18. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eline:
    WAUW! Wat een schatje is het!
    En ach geen enkele bevalling is prettig (lijkt me) Maar je krijgt er wel iets prachtigs voor terug. Het klinkt cliché maar al mijn vriendinnen zeggen het! haha!:D

@Chivay & Alicia:
    Voor jullie schiet het ook op.....SPANNEND!

@Banne:
    Ik ben heel erg nieuwschierig naar je test...ik heb er een goed gevoel bij, en jij? Ik gun het je zo.....

@Jane:
    Rustig aan meid!;)

Ik wordt gek van de jeuk op mijn buik, het is net of mijn vel uit elkaar wordt getrokken. Ik smeer me rot...tips?

19. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @wen75. Mooie foto's. Altijd leuk om te zien he. Ik moet eerlijk bekennen dat ook ik er geen jongen in zie,maar weet ook niet wat ik moet zien. Zie bij het pijltje ook niet veel,maar je echos moet je echt leren bekijken.

@Chivay. Is inderdaad fijn om 37 weken te zijn. Lijkt me heerlijk om in ons eiegn huis samen weeen op te vangen en niet telkens vreemden in en uit te hebben lopen.
    Ik ben erg lang maar kan nu ook niet meer met mijn voeten bij de grond ;)
    En de weken erbij vind ik ook een goed idee.

@Sammie. Ik of mijn vriend smeren mijn buik elke avond in. Als ik dat niet doe heb ik ook last van jeuk. Ik heb switsal buikbalsem.

20. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Wendy mooie echo's:D

Alicia ik zie ook heel veel mooie kleren en het lijkt nu wel het mooiste van het mooiste te zijn hahaha.

Ik heb ook al vier kratjes bier bewaard:D Wij hebben een boxspring en gewone klossen zijn dan nog niet hoog genoeg ofzo.

Deel Deze Pagina