@ wen mooie echofoto's heb jij! bij ons konden ze het geslacht niet zien hij/zij bleef netjes met de beentjes dicht maar wel het maagje, niertjes en hartje goed gezien. ow ja we konden vingertjes en teentjes tellen hahahha.
Whahaha eigenwijs ukkie hebben jullie. Jullie mogen het nog niet weten... Hopen dat hij/zij met de 20-weken echo wel eventjes de beentje uit elkaar wil doen. Maar wel fijn dat jullie verder een goede echo hebben gehad, leuk om te zien he allemaal?
hey ladies, misschien een domme vraag maar moet je klossen onder je bed hebben staan? Ik blijf namelijk 5 dagen in het geboortecentrum sophia en daarna komt er naar een kraamverzorgster voor 2 dagen bij ons thuis. Dus ja heb ik het dan wel nodig? kraampakket gehad! Nou waqt een partij maandverband jeetje! nou dat heb ik dus echt niet gemist! @Sammie ik smeer met olivia en natusan oil ( aan brengen na het douche op een natte huid) bij helpt dat heel goed.Met die olivia smeer ik 2-5 keer per dag soms meer. liefs
Loveley me dat moet wel, want het gaat eigenlijk om de werkhouding voor de kraamverzorgster. Missy wat jammer dat jullie het niet konden zien. Hopelijk hebben jullie met de 20 weken echo meer geluk en gelukkig dat alles goed was en daar gaat het tenslotte toch om
hee meiden Bedankt voor alle lieve reacties. heb een beetje terug proberen te lezen, maar niet veel blijven hangen. Chivay volgende week al keizersnee, jeetje meid wat spannend. Vooral omdat je precies de datum weet. Alicia bij jou schiet het ook op zeg. verder een knuffel, en ook voor de nog niet zwangeren, zoals wendyr. Ik hoop zo dat het snel lukt bij jullie allemaal. De kleine had moeite met drinken, gisteren en vannacht gespuugd, ik maakte me zorgen. Maar vandaag drinkt ze wat ze moet hebben, en melde zich al een paar keer na 3 uur. Ze was 80 gram afgevallen, en dat was netjes. Voor de meiden die bijna gaan bevallen, ze kunnen het toch best koud hebben. Tis hier in huis 28 graden, en ze ligt met boxpakje, kruik, mutsje op, en dekentje en lakentje. Ze is 50 cm lang. Heb nu last van borststuwing, lijken wel bloemkolen. Ben blij als ik me weer wat beter ga voelen, het is best zwaar. Maar o zon lief meisje voor terug,. xxx
@eline, dank je meid! jij heel veel sterkte, hoop dat je snel weer de ouwe bent! @all, ik heb de bevestiging binnen, ik sta officieel op de KID wachtlijst. toch wel erg spannend!!!
Bedankt Chantal. ga ik dat nog ff snel regelen. Hey ladies, heb zn last van me buik voelt hard en heb last van een menstratie gevoel onderin me buik weet gewoon niet waar ik het zoeken moet. Ik twijfel nu of ik er wel goed aan doe om strx te gaan werken het is maar voor een paar uurtjes maar toch. Ik weet het niet hoor voel me dan gelijk weer zo schuldig ben net zn 2 weken weer aan het werk moet ik me weer ziekmelden zal me baas niet echt blij me zijn. Wat zouden jullie doen?
wat spannend wenenrich! Hoop dat jullie snel op gesprek mogen komen. Maaar ga ook voor jullie duimen dat jullie in verwachting raken van jullie eigen beeb. Heb echt respect voor de manier waarop jullie hier mee omgaan! eilne wat fijn dat je je al wat beter voelt en dat de kleine weer goed drinkt. Borststuwing lijkt me ook geen pretje we moeten er wat voor over hebben he haha liefs
heb het al een keer eerder gehad en toen moest ik in bed gaan liggen met een warme kruik. Denk dat ik er beter aan doe om dan gewoon thuis te blijven. Jammer dan voor werk .
Meiden, heb eindelijk verlof! Heb nu weer van die olifantenvoeten na mijn laatste daggie werken.....ik had volgende week niet volgehouden als ik die ook nog wou volmaken dat weet ik wel! Ben blij dat de gyn gezegd heeft dat het beter is om te stoppen, dan hebben ze op mijn werk nog mazzel gehad dat ik deze week nog af heb gemaakt, raar idee dat ik pas 22 november weer ga werken Heb nog niet veel bijgelezen, heb er gewoon de puf niet voor op het moment. Meiden doe rustig aan en alvast een fijn weekend
@ Lovely me... ja dan moet je toch voor de kraam nog even je bed omhoog... Ik moet een aantal dagen in t zh blijven, dus zet ze pas op t allerlaatste moment omhoog... Wellicht dat je man met fam/vrienden het kan doen als je in het geboortecentrum ligt? Enne... Idd! Jammer voor je werk dan maar! Jij & uk gaan voor! @ Missy... Jammer dat het niet te zien was! @ Eline... Ja heel gek om te beseffen dat ik volgende week al mama ben.. en we onze eerste nacht gehad hebben... Wat vervelend dat het even zo moeizaam ging met het drinken van Kim... Gelukkig nu weer goed! Lijkt me heel lastig & spannend zo in het begin... alles nieuw... Ik pak toch nog maar weer wat extra lange dingen in voor de vluchttas Zeker nu de temp weer wat omlaag is! Hoe is het met je man? & wat vervelend die stuwing... zoogcompressen in de vriezer even wil nog wel wat verlichting geven? @ Wen&R..... Ahhh Top dat de bevestiging er al is! Snel zeg! @ Jane... Joehoeee verlof!.... Nu lekker je rust pakken.. voor jullie 3tjes komt die 17 aug nu ook al heeel snel dichterbij! Hier vandaag weer wat meer fut gehad overdag Lekker hoor... 2 wasjes kunnen draaien, beetje tv gekeken, mee boodschappen gedaan... Alleen dat laatste was misschien een tandje teveel.. Nu flink last van mijn bekken door het lopen....
@Lovely me. Klossen zijn inderdad verplicht voor de kraam. Ik kan je ook kratten aanraden. Bij ons staan die veel stabieler en ik heb zelf ook het idee dat als er iets groters onder staat,dat het steviger is. Ik zou de verloskundige vragen naar die buikpijn als je daar vaak last van hebt. Misschien is het een teken dat je het rustiger aan moet doen. @Wendyenr. Fijn dat jullie op de lijst staan. Wat is de procedure verder? Want je man moet toch nog een keer zaad inleveren en misschein komt daar iets anders uit? @Jane. Fijn verlof he. geniet er lekker van, rust maar goed uit en met de voetjes omhoog . @Eline. Kan me voorstellen dat het best even tijd kost om je draai te vinden en een neiuw ritme te vinden met een kindje erbij. Mijn vriend vraagt altijd voor de gein waarom ze de handleiding niet bij het kindje meegeven Jammer dat het niet gelukt is met de borstvoeding,maar goed dat je het niet tot het uiterste probeert. Ik heb gehoord dat je medicijnen kunt krijgen om van die stuwing af te komen en te zorgen dat de voeding niet meer aangemaakt word. Fijn dat de kleine meid vandaag goed dronk en dat ze zo lief is. Vergeet je alle narigheid inderdaad als je naar je kindje kijkt? Dat hoor ik vaak,maar vraag me vaak af of dat zo is. Een goede tip van jou wat betreft de kleding. Ik vind het zo moeilijk wat we moeten kopen. Ik heb de neiging om allemaal kort zomerspul te kopen,maar zo'n kleintje schijnt toch moeite met de overgang van baarmoeder (37graden) naar buiten (nu 22 graden) te hebben. Met deze tip kan ik ook weer wat qua aankopen,thanks. Hier weer rustig. Weer oefenweeen gehad. Deze keer erger. Trekken telkens steken door mijn vagina en de boel voelt ook wat weker aan daar beneden, om het maar even te noemen zoals ik het voelde. Ben benieuwd hoe dit allemaal verder gaat,maar we moeten maar weer afwachten. Dit schijnt ook niks te zeggen over waneer je gaat bevallen. Al moet ik wel zeggen dat ik voorzichtiger ben met waar ik heen ga en altijd de telefoon meeneem nu. Verder alles oke. Lekker rustig dagje,heerlijk met dit weer. Heb het husi weer eens goed schoongemaakt,gaat ook beter als het niet zo warm is
@ Eline, fijn dat ze nu wel goed heeft gedronken zo gaat het altijd de eerste dagen en ze mogen wat afvallen he dus maak je niet teveel zorgen meid. En wat ook goed kan helpen bij stuwing en zer borsten koolbladen in de vriezer en op je borsten doen is verzachtend en verkoelend. @ Wen, mooie echo. Maar ook ik kan er niks van bakken hahaha @ Banne, en en en en......... @ Jane, geniet van je verlof meid en de voetjes omhoog he. @ Wenrich, wordt wel officieel zo allemaal he meid. Is jullie ruzie al bijgelegd? Ben nu in het dierenasiel aan het werk en daarna heerlijk weekend moet pas woensdag weer werken en dan dagdienst en een avonddienst en heb ik donderdag avond 2,5 week vakantie En mijn collega doet donderdag mijn nachtdienst en daarna hoef ik zoiezo niet meer is zo'n opluchting.
hoi allemaal, Eline fijn dat ze nu goed haar flesje leegdrinkt het kan zijn dat ze wat misselijk is geweest van de bevalling. maar geniet er lekker van . Jane fijn dat je nu met verlof bent en hoop dat je voeten weer normale vormen gaat aannemen. chivay nog 5 dagen jeanetjuh lekker hoor geen nachtdiensten meer straks en bijna vakantie geweldig geniet ervan met zijn 3 tjes. banne77 heb je al getest en en en en en ????? wendyr en de anderen die nog niet zwanger zijn hoe gaat het met jullie. groetjes san84
Hey ladies, Nou daar ben ik dan weer hoor. Bedankt voor jullie reacties Hoop dat ik het goed vertel ben het ook alweer een beetje vergeten Gelukkig de vs te pakken kunnen krijgen en die is van 21;30 tot 00;10 gebelven vananacht. Harden buiken werden wel wat minder maar toen ze ging toucheren dacht ze dat ik ontsluiting had omdat er er een soort van trechtertje moet zitten bij de ene is de wat korter en bij de ander wat langer maar, bij mij was het dus zo kort vingertopjekort dat ze vroeg of het me eerste kindje wel was. Want als dat trechtertje weg is dan heb je dus een volledige onstluiting ofzo iets dus ziekenhuis gebeld . Maar omdat de harde buiken afnamen gingen ze er vanuit dat ik niet aa het bevallen was maar ze moest na een uur nog een keer toucheren om te kijken of er geen verandering was zou die er wel zijn dan moest ik naar het ziekenhuis gelukkig was dit niet het geval! Blijkbaar ben ik geboren met een heel kort trechtertje. Hoop dat he voor de bevalling niet erg zal zijn nog ff navragen. Moet dit weekend gewoon rustig aan doen. Voor het eerst sinds weken weer goed geslapen. Vanmiddag de 3d echo ben best zenuwachtig kan niet wachten! tot vanmiddag Liefs
@Lovely me. Goed dat je toch de verloskundige hebt gehbeld en fijn dat het niet doorgezet heeft. Luister maar goed en hou maar en rustig weekend. @Banne. Hope voel je je ? @Chivay. Het schiet op nu voor jullie. Hoe voel je je? Vandaag flink uitgeslapen toto half 11. Werd wakker met ontzettende hoofdpijn dus ben lekker blijven liggen. Vandaag maar beetje rustig aan doen. HEt is in ieder geval weer lekker weer.
Jeetje loveley me dat is eerst wel schrikken. Gelukkig dat het zo is afgelopen. Veel plezier vanmiddag met de 3d echo. Banne al getest Alicia fijn he uitslapen Eline fijn dat Kim wat beter drinkt nu! Net even beneden gestoft, gezogen en gedweild, gestreken. Alles op mijn eigen tempo gedaan en nu vind ik het genoeg
hey ladies, even snel...(Heb nog niks bijgelezen...) Ik heb getest, en ben ZWANGER!!!! JOEHOEEE ik ben zo blij! Het is wel heel onwerkelijk... Ik had vanochtend om half 6 getest.. ik zag eigenlijk niet veel. Maar ja het was ook in lamplicht. Ik dacht wel heel iets een vaag streepje te zien. Maar dacht ook meteen, dat wil je ook graag zien. Ik had volgens mij ook nog niet de volle 5 minuten gewacht. Ik heb de test weggelegd en ben weer naar bed gegaan. Rond 8 uur weer eruit en toen zag de test er dus zo uit. Wat denken jullie?, het is wel een tijd erna dat ik het zag. Aan de andere kant zijn de andere testen altijd witter dan wit gebleven... Voel me nog erg onzeker of ik wel echt zwanger ben..