banne gefeliciteerd volgens mij is het gewoon een goeie test en anders nog 1 van clear bleu kopen . ik ben zo blij voor je eindelijk en wat is je geheim dan kan ik dat de volgende ronde ook proberen. xxxxxxxxxxxx jes
Deze ronde niks speciaals gedaan eigenlijk... wel 2 dagen positieve ovu-test, dat had ik nooit eerder gehad..
@Eline, wat een prachtige meid!! Maar wat heb jij moeten doorstaan zeg om zo'n mooie meid op de wereld te zetten! Heel veel sterkte met de nasleep daarvan! Hopelijk heb je snel een beetje een ritme te pakken met Kim... @Kwebbel, het zit jou ook echt niet mee deze zwangerschap! Heel veel sterkte ermee! @Jane, Joehoe lekker verlof! Geniet ervan, hopelijk met wat minder dikke voeten! @Mereli, en wanneer ga je testen??? @Jeanetjeh, ronde 8 acht heeft ook bij mij geluk gebracht! @Wen75, Ook hier een korte cyclus en daarna zwanger! @Lovelyme, sterkte ermee meid! Hopelijk wordt het allemaal weer wat rustiger voor je.. Nou meiden, ik ga weer aan de slag voor de barbecue vanavond! Pfff... druk druk druk! Oja, mijn man was ook blij verrast! haha Ik had een mutsje gekocht met I love papa (love als hartje)! Hij pakte het uit en vond het wel leuk, toen viel die test eruit en had ie het nog niet door! haha Uiteindelijk snapte hij wat er aan de hand was en was hij helemaal door het dolle heen!! Ik ga morgenvroeg nog een test doen en zal dan mijn banner aanpassen...
@Banne.Volgens mij een duidleijke test. Van harte gefeliciteerd. Het is je zo gegunt meid. Dan kan jou als mijn buddy starks ook rustig smsen zonder me schuldig te voelen,wetende dat jij over een tijdje ook zult smsen Leuk,leuk.
@ banne joehoeeee VAN HARTE GEFELICITEERD echt super. @ lovely me oei doe je voorzichtig aan en goed dat je de vk heb gebeld. @ san ik hoop dat jij ook snel een mooie test in handen heb. @ chivay niet meer van je stoel springen
@ Jeanetjuh.... Mag je nog alles bij het dierenasiel? Lijkt me ook lastig met dat toxoplasma?? Enne wat fijn straks geen nachtdiensten meer! @ Lovely Me... Tjee wat een spannend moment zo zeg.. was je niet op van de zenuwen? Fijn dat ze zo lang bleef om alles zeker te weten... rustig aan hè! @ Alicia... balen die hoofdpijn! Ja schiet zeker op.... Laatste weekendje... Zo gek.. Voel me goed Wel moe en af en toe wat oefenweeen & bekkenklachten e.d... Maar probeer vooral heel veel van mijn buik te genieten nog @ Missy... Hahaha ja mijn vriend stond wel even gek te kijken 'Wat doe jij nou' Maarja This zo'n leuk nieuws! Hier vanacht heerlijk geslapen... en ochtendje heerlijk gesnoozed... Nu even wat opruimen totdat mijn ouders nog even op visite komen.. Buik bekijken Probeer zoveel mogelijk te buikgenieten... vanmorgen echt lekker gelegen.. heerlijk zo'n met 3en gevoel.. Buik tegen buik.. en ertussen in was mevrouw heerlijk aan het golven.. (Voelde mijn vriend dus ook goed)
@ Banne, Yooeeeehooeee gefeliciteerd meid je kan je banner aanpassen hoor het is duidelijk te zien meid. Ben zo blij voor jullie. @ Chivay, ja ik mag alleen geen kattenbakken verschonen maar dat doe ik al een tijd niet en als er genoeg vrijwilligers zijn dan doe ik administratie en de klanten helpen. Ik heb net 2 baby's mee naar huis genomen (poesjes) kan ik alvast oefenen. Ze werden binnen gebracht door de dierenambulance maar 1 is wat uitgedroogd en de ander blaasde dus dan gaan ze naar een gastgezin en ik had deze keer wel zin om ze mee te nemen is ook zo leuk om te doen. Hebben jullie al weekend plannen? Liefs
@ Jeanetjuh... Ahhh zo ... Lijkt me heel bijzonder werk! Oh en gastgezin voor 2 poesjes... leuk zeg.. Hoe reageren de andere katten?? Zou heel graag weer 1 of 2 katjes hebben straks als we hier onze draai met de kleine gevonden hebben.. Maar ik vind het ergens ook weer een te kleine ruimte voor katten.. Maar het kriebelt zo
Chivay weet je al hoe laat je de 29e de keizersnee krijgt? Ik ben meer van de honden dan van de katten. Ben er eerlijk gezegd bang voor. Wij gaan dit weekend niet zoveel doen. De verveling slaat eigenlijk een beetje toe. Allebei vakantie, maar al onze vrienden zijn op vakantie, dus niet veel mensen om naar toe te gaan. Iemand nog tips of ideeen met wat we kunnen doen
@Chivay. Hoe zijn de oefenweeen bij jou? Wat voel jij? Ik vind het maar iets raars,maar wel weer handig om te oefenen v oor straks Lijkt me een raar idee om de dagen af te kunne tellen wanneer je met z'n drieen bent. Je weet zo wel waar je aan toe bent. Wij denken nu regelmatig;is dit de laatste week met z'n tweeen. Hoe laat moet je je melden donderdag en krijg je een ruggeprik?
@ Chantal.... Nee ik weet nog niet hoe laat kan wel bellen, maar hoor het woensdag... Vind het wel leuk dat er iig nog iets nu een verrassing is haha.. @ Alicia... Hier veel steekjes/krampjes..... Maar de wat heftigere trekken van laag richting mijn navel zeg maar... Hoe voelt het bij jou? Heel raar idee idd om het zo te weten ook heel bewust nu aan het tellen, echt even met 2en te zijn ook enzo.. Voor donderdag nog geen tijd dus... Maar krijg wel een ruggeprik
WOOOEEEEHHHHOOOOOEEEEEE VAN HARTE GEFELICITEERD, BANNE!Wat onwijs leuk nieuws!!!! Ik had het stiekem al gehoopt dat je korte cyclus hiervoor net zoveel geluk zou brengen als bij mij. @Chivay Geniet nog even van jullie laatste daagjes samen, nog maar 5 daagjes. @Jeanetjuh Aaahhhh wat schattig, 2 pleegkittens. *smelt smelt* Ik hoop dat je niet te gehecht raakt aan de kleintjes... @Eline Kom maar even lekker bij van alles en je nieuwe ritme komt vanzelf. Lekker de tijd voor jezelf en de kleine meid nemen, vertroetel haar maar lekker. @Lovelyme Wow dat zal schrikken zijn geweest zeg, goed dat je de vk hebt gebeld. Rustig aan! @Chantal Eens even denken, suggesties... eventjes niet, maar zal nog even nadenken voor je. Geniet in ieder geval van jullie vakantie. @ego Vandaag weer aan het shoppen geweest. We hebben onze kinderwagen (zie foto, alleen andere kleur autostoel) besteld, campingbedje gekocht, ledikantdekentje en lakentjes aangeschaft en verder nog maar wat stoere jongenskleertjes. Bekijk bijlage 88108
@banne yoehoeeeeeeeeeeeeeeee ZWANGER, van harte gefeliciteerd. Ik ga morgen een test doen. @Jeanetjuh hoe voel jij je, heb je nog last van je misselijkheid? Weekend plannen: morgen naar mijn schoonouders, mijn schoonmoeder is jarig. Ik zie er altijd tegen op, het klikt niet tussen mijn schoonouders en mij (dit is zacht uitgedrukt). Ik probeer er maar het beste van te maken. En mijn dochter gaat daar dan logeren tot woensdag, best lang, maar Veerle vind het leuk. Mijn schoonouders hebben een vakantie huisje waar ze dan maandag heen gaan met Veerle.
@Mereli. Dat lijkt mij heel erg vervelend als je niet met je schoonouders kunt. Is dat vanaf het begin al zo of is er een keer wat voorgevallen? @Chivay. Ik heb dan een heel weeig gevoel/kramp in mijn onderbuik alsof ik ongesteld moet worden. Ook een drukkend gevoel van het hoofdje naar beneden en voelt allemaal iets week daar beneden. Voelt heel raar,maar het is wel te doen. De eerste 5 cm schijnen de weeen zo te voelen. @Wen75. Leuk hoor alle spulletjes die jullie hebben gekocht. Leuk om te doen he.
@Alicia het klikt niet meer met mijn schoonouders sinds ik zwanger werd en zijn gaan trouwen, toen is het hun een beetje in het hoofd geslagen. Ze doen alsof het hun kinderen zijn. Hopelijk duurt het voor jouw ook niet meer te lang, je bent nu 37 weken en mag thuis bevallen, mocht je dat willen. Hoe is het wiegje geworden?
mereli wat stom zeg van je schoonouders en wat zegt je man ervan dan? ik weet niet meer wie het was maar een stoere kinderwagen zeg. fijne avond allemaal. groetjes san