He dames, @wen1975 zag net pas dat de limiet inderdaad verhoogd is naar 5000, vorige x was ineens het topic gesloten, dus dat wilde ik nu voor zijn,maar nu kunnen we wel lekker lang doorgaan, tegen de 5000ste is vast iedereen zwanger Veel plezier op 9maanden beurs,ben zelf woensdag geweest met vriendinnen,vind het denk k leuker als je zwanger bent, of als degene met wie je bent weet dat je zwanger wil worden(was in mijn geval niet zo) @mama van 4, balen van je rugpijn,hoop dat t snel over is! @wendyrich balen van je nega test,weet je al wanneer je naar gyn mag? @doglover, denk dat zeeuwse dames niet zo nuchter zijn en ja mannen blijven rare wezens!! Hoop dat je steun hebt aan de berichten van de andere dames hier,dat hun mannen net zo koeltjes waren... Komt vast goed hoor!!! @jeanetjuh Spannende dagen voor je, hoop op 2 mooie roze strepen! @all heb donderdag ovu testen besteld, en die zijn morgen al binnen, kunnen we gelijk beginnen met testen!Ben erg benieuwd of/en wanneer ik m'n ei ga hebben! Verder heb ik flink last van puistjes,maar ja drank en vet eten bij carnaval heeft dat vast net erger gemaakt. Mag van t weekend werken en ga misschien zondag nog naar zeeuws vlaanderen,daar is dan nog carnaval! As dinsdag heb ik sollicitatie voor niveau hoger, en dus opleiding!Best spannend! Jullie nog leuke plannen dit weekend?? Alvast veel plezier en relaxed weekend! x miek
@ Chivay, ja idd zie het ook denk dat we dit topic beter kunnen laten sluiten of verwijderen, en gewoon door gaan op het 2e deel. Weet iemand hoe dit moet?
Een moderator vinden die actief genoeg is, zodat er een topic ook werkelijk gesloten wordt? Ik had deel 2 al gerapporteerd (eergisteren), dat er ook al een deel 3 was nu en er dus op 2 plaatsen werd gekletst. Of er niet op 1 van de 2 een slotje kon. Ik weet niet hoeveel moderators er hier precies zijn, en hoe dat allemaal in zijn werk gaat, maar erg snel wordt er niet altijd gereageerd op rapportages geloof ik.
Gisteravond vreselijk misselijk en vandaag een beetje weeig gevoel in mijn maag. Zou het raak zijn. We zullen zien volgend weekend.
@Chantal Gecondoleerd met het verlies. Fijn dat je hem nog hebt kunnen afleggen. @Chivay. Ikl heb gekeken op die site,maar daar staat er maar een op en ik vind dat een beetje een ouderwets model. Wil graag een leuke gekleurde. @San. Thanks. Ik zal daar eens gaan kijken dan. Ben ook al bij Hunkermoller geweest,maar daar hebben ze ook nog niks. Andes maar een gewone en dan maar een laag model,moet ook lukken dan. @Elleke. Balen dat je vriend zo reageerde. Misschien moet je hem even laten. Als ik jouw verhalen zo hoor over de ex van je vriend kan ik me voorstellen dat hij veel andere dingen aan zijn hoofd heeft. Hij zal wel snel bijtrekken. Groetjes Alicia
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Wendy2010- 25 januari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 04-10-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 17-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op ? NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-10-2010 Jeanetjuh - 21 februari - ronde 4- 1e kindje Ingie - 28 februari 2010 - ronde 4 - 2e kindje. Girllie23 - 02 maart - ronde 5 - 1e kindje Wen1975 - 6 maart - ronde 4 - 1e kindje EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje missyf - 13 maart - ronde 5 1e kindje Banne77 - 17 maart - ronde 5- 1e kindje Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken Zo, even het lijstje mee naar dit nieuwe topic!
@ Chivay, veel plezier op de 9 maandenbeurs je zal er nu wel lopen ik ga straks lekker bij een vriendin en haar kindjes eten want mijn vriend gaat vanavond naar avatar. Morgen gaan we even lekker naar het strand als het net zo lekker is als vandaag en dan savonds met de hele fam. wokken nog voor de verjaardag van mijn oma. En verder zien we wel wat we gaan doen. Woensdag gaat mijn broertje trouwen dus zal ook wel gezellig worden. @ Chantal, Gecondoleerd. Fijn dat je hem nog hebt kunnen afleggen. Heel veel sterkte. @ Ingie, Spannend. Ga voor je duimen. @ Wen, heb je het leuk gehad gisteren? zucht... altijd als ik op de laptop ga is er een van de katten die mee wilt kijken heel erg vervelend is zo vermoeiend haha. Hij ligt voor de laptop die ik op schoot heb en met zijn pootjes op mijn rechterhand erg handig dus
Even een vraagje. Ik wilde net mijn laatste test gebruiken want wat moet je er anders mee, maar het streepje was veel lichter dan de laatste testen die ik gedaan heb. Maak me flink ongerust.....
misschien omdat je de test in de middag hebt gedaan, dat je urine wat minder geconcentreerd was dan de vorige keren. hoeft niet gelijk slecht nieuws te zijn hoor
Nou ik heb al gezocht op internet hahaha. Ben ook zo' n paniekkip. De test was net ook al iets donkerder, maar denk dat ie een stuk lichter was doordat ik vandaag al heel vaak naar het toilet ben geweest. Heb verder niet echt veel gedronken, maar ja lijkt me ook wel dat als je vaak plast je test ook lichter word. En heb geen bloedverlies en krampen dus blijf maar gewoon positief Kan niet wachten, totdat het 2-3 is
@ Chantal... Gecondoleerd! Veel sterkte... @ Jeanetjuh.. haha.. Herkenbaar met de katten Hier geen kattige huisgenootjes.. maar mijn ouders wel.. 9 maandenbeurs was druk, maar best ok! Gewoon op ons gemakkie gedaan.. veel folders... Heb een mooie knielange positiebroek gevonden voor de zomer Difrax pakjeshouder & een oefenbeker... waren leuke aanbiedingen en weet dat het fijne dingen zijn... Ook een rondje gereden met een kinderwagen waar we een heel mooie aanbieding voor hadden gezien Die hebben we net dus bestelt! Een Koelstra Latinique is het geworden! En echt enorm goedkoop, omdat het t 2009 model is Perfect dus! Fijne avond allemaal!
@ chantal gecondoleerd en veel sterkte. @ jeanetjuh ik hoop dat je een positieve test in je bezit heb. @ jane en chivay leuk dat jullie naar de beurs zijn geweest. @ all een heel fijn weekend!! veel liefs
Chivay fijn dat jullie een wagen hebben besteld, wij wachten er voorlopig nog even mee want ik wil eerst zeker weten of het met beiden goed blijft gaan. Zit ik anders met een twin wagen opgescheept. Chantal gecondoleerd
Jeanetjuh hoe gaat het met jou?? Kun je het nog uithouden zonder te testen. Nog 2 dagen. Spannend hoor.
@Chivay. leuk dat jullie een kinderwagen hebben besteld. Wij kwamen er ook achter dat dit best een gunstige tijd is om kinderwagens te kopen. Ze doen nu inderdaad de 'oude' modellen eruit en dat scheelt best behoorlijk. Nu het volgende op het lijstje
Chantal gecondoleerd met dit verlies. Chivay mooie kinderwagen heb even gekeken . Fijn weekend allemaal. Groetjes san