Eline ik ben benieuwd hoe je bruiloft was, je hebt mooi weer gehad in ieder geval. Ik hoop dat het een dag is geworden die je nooit meer vergeet
He girls, @eveline GEFELICITEERD!!!!! @eline en hoe was je huwelijksdag???EN nacht natuurlijk??? @wen2010 Snap datje baalt van alle opmerkingen,neem zelf de tijd en rust om het te verwerken!!sterkte en Knuffel!!! @wen1975 Hoop dat je ongi weg blijft!!!Jij ook een knuffel!!! @jeanetjuh Jij krijgt ook een knuffel!!!Wat kan een vrouwenlichaam toch raar zijn he!!Hoopn echt dat het snel raak is voor je!!! @nana en wendyrich snap jullie helemaal!!!Ook ik vind het natuurlijk fijn dat er zo veel hier zwanger zijn,maar dat maakt de druk op ons clupje nog groter lijkt wel(want t is natuurlijk helemaal niet zo ) Ach onze tijd komt vast ook wel, en wordt het geen 2010 baby,dan in 2011!!! @all de door mij geredde vogel heeft het niet gered...had een te grote hersen beschadiging! Verder ga ik morgen weer aan de ovu testen,hoop m'n ei te vinden voordat het pasen is Verder ff geen nieuws Tot snel! x miek
@Chivay: Ik kan best geloven dat het spannend is voor je.. ik hoop dat je met de echo meer duidelijkheid krijgt. @Wendy: Je moet het gewoon op je eigen manier verwerken. Wat anderen zeggen zal heus allemaal goedbedoeld zijn, wat dat betreft lijkt me het ook moeilijk om op zon moment iets zinnigs te zeggen. Maar idereen gaat er anders mee om, neem de tijd. @Wen: ik snap best dat het moeilijk is positief te blijven in dit topic waar alleen maar de hele tijd zwangeren bijkomen. Wat dat betreft zitten we misschien ook wel verkeerd hier, aangezien dit forum dan eigenlijk hoort te gaan over zwanger worden... dan moeten we misschien met de zwangeren een clubje maken over de zwangerschapservaringen? En dan hier natuurlijk nog wel meelezen en meeleven met degenen waarbij het wat langer duurt. Dan is het misschien wat minder moeilijk? Ik roep maar even wat hoor... Ik wilde vanochtend zo graag mijn nieuwtje kwijt maar voelde me daarna bijna schuldig toen ik verschillende somber gestemde berichten las van anderen. Nana, voor jou moet het helemaal moeilijk zijn.. iedereen is al zoveel verder dan jij, ook degenen die niet zwanger zijn. Maar goed, bedenk dat dat niks zegt; als het bij jou in 2 lange rondes raak is ben je nog eerder dan iemand die 7 normale cycli nodig heeft. Lukt het je wel om er een beetje afstand van te nemen nu, voor zover dat gaat? En dan toch nog even een foto van mijn test van vanochtend (sorry voor degenen die dit liever zien bij hun eigen test... ik gun het jullie ook allemaal... liefst morgen al!)
@eveline Niet te somber worden hoor!!!zo bedoelen die andere meiden het vast niet!!1 En om over te stappen naar een andere club mag natuurlijk,maar persoonlijk zou ik het wel erg jammer vinden!!! We zitten al sinds oktober met elkaar in dit forum en voel het echt als soort vriedinnenclubje.... En vind dat we het nog niet eens super vaak over zwangere dingen hebben, nu hebben de meeste hun echo gehad scheelt denk k ook wel wat..... Gewoon genieten van jullie 2de wonder!!!!!! Iedereen gunt elkaar een snelle en voorspoedige zwangerschap,maar ja het leven loopt zoals het loopt..... En die completelijst wordt eens helemaal ROZE!!!!!!! Enjoy!!! liefs miek ps Iedereen veel succes en sterkte met alles!!!En zeker voor de dames die net als ik al weer poosje bezig zijn een 'normale' cyclus te krijgen!!!!
Goedemorgen allemaal! Eline hoe was de bruiloft Ik moet vandaag nog werken en dan heb ik morgen weer een dagje vrij heerlijk. Moet zeggen dat ik 1 zetpil heb gehad eergisteravond en sindsdien heb ik niet meer overgegeven en heb ik nog af en toe een vlaag van misselijkheid het is echt een wondermiddel! Nou fijne dag allemaal!
@Eveline Je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen en ik gun het iedereen om zwanger te worden. Maar er zijn er een aantal nog niet zwanger, waaronder ik, en ik wilde graag even mijn hart luchten omdat ik baal dat ik WEER ongi wordt. Jullie hoeven niet ergens anders heen te gaan, zo was mijn berichtje niet bedoeld. Maar af en toe ook eens over andere dingen praten dan alleen maar zwanger zijn/worden, zou ik wel leuk vinden. Ik kan me voorstellen dat er meiden afstand nemen omdat er (bijna) alleen maar over het al zwanger zijn gesproken word terwijl er meiden zijn die zelfs nog altijd wachten op een ongi. Maar goed dat is mijn bescheiden mening hoor. Ik hoop niet dat ik iemand gekwetst heb met deze woorden, want dat is absoluut niet mijn bedoeling. Fijne dag allemaal!
Goeie morgen allemaal, @ Wen, ik snap heel goed wat je bedoelt..... Ff heel wat anders dan... Ik ga vandaag lekker onze nieuwe auto ophalen. De oude was afgekeurd en dus moesten wij op zoek naar wat anders. Nou is mijn vriend iemand die houdt van groot en stoer, en ik vind dat helemaal niet erg....8). We hebben gekozen voor een Mazda Tribute, een beetje een onbekend model, maar wel kei gaaf. Toen we gingen kijken voor de auto was K. erbij en hij moest ff testen of er 2 honden in de achterbak meekunnen, was wel een vereiste.... Nou , dat moet dus makkelijk lukken. Mijn vriend baalt dat hij de auto niet kan gaan halen, maar we hadden hem al een week geleden moeten hebben, ware het niet dat er nog reparaties aan gedaan moesten worden die langer duren. Aangezien ik dus nu in een auto rijdt die niet gekeurd en niet verzekerd is, ga ik vanochtend lekker zelf de auto halen en mag ik er dus als eerste in rijgen . Fototje staat onderaan..... Gaaf is ie he??? Groetjes, Elleke
Goedemorgen allemaal! Chantal wat een mooie auto! Mijn vriend is monteur bij Mazda dus ik kende hem wel.
goeiemorguh allemaal ... @ Wen.. Helemaal begrijpelijk!! Goed dat je het aangeeft! Kwam even gluren of Eline al iets had laten weten.. echt heeel nieuwschierig naar haar dag! Even een vraagje Heeft iemand van jullie leuke tips voor een weekend/nachtje weg? Eind maart hebben we waarschijnlijk samen een weekje vrij en we willen graag met z'n 2en iets leuks gaan doen..
elleke mooie auto hoor... wij hebben ook een mazda, een 626 v6 xerus ofzo iets, lekker snel ding dus eline hoe was je dag gister?? eveline gefeliciteerd meid... en mooie test hoor... andere meiden, ik hoop echt dat jullie ook snel zwanger zullen zijn, ik vind zelf ook dat er al veel zwanger zijn. wen1975 meid je kwetst vast niemand, ook jullie moeten je verhaal kwijt... zie dat je ongi bent geworden, echt wel balen... ga heel hard duimen deze ronde... chivay, ik zou zo niet weten, wij willen ook nog ff weg maar moeten ff zien wanneer het nog kan...en waar heen haha
Hoi wendy ik deel je mening en natuurlijk mag er wel gewoon over zwanger zijn gepraat worden. Elleke wat een gave auto zoiets wil ik ook maar dan volvo . hi hi En een weekendje weg tip misschien op vakantieveiling heb ik ook gedaan wij gaan voor een appel en een ei naar texel. Oja eline hoe was je dag? ben benieuwd . Zwangeren ben blij voor jullie en meiden die net als mij zitten wanneer gaan jullie weer naar de huisarts? Groetjes san
Eveline, gefeliciteerd, super. Ik zag een mooie auto voorbij komen, sorry kan ff niet onthouden hahaha. Gisteren was echt superleuk, en we hadden natuurlijk mooi weer. Savonds uit eten geweest met hele fam, en super verwent. Wasdroger gekregen en geld, en van mijn schoonouders: 4 dagen naar ermelo, in een bruidssuitte, alles erbij, en we mogen ons laten masseren etc. We gaan daar zometeen heen, en komen zondagmiddag weer thuis. Echt super allemaal, fotos komen nog. Ik vind het soms ook vervelend om over mijn zwangerschap hier te praten, omdat sommigen nog niet zwanger zijn. maar ja het is nu eenmaal zo, en het is een leuke groep, allemaal vanaf oktober bij elkaar. Meiden ik spreek jullie zondag, xxxxx
Heii meiden.. Hier even berichten gister toch weer ongi geworden:x ik baal echt als een stekker!! De ongi is heel erg flinke krampen nu.. heb nog niet eerder zo gebaalt had het nu echt heel erg gehoopt en wen ik snap je gevoel elke x denk je weer zwanger jeeeej zou ik dan ook.. maar ja niet dus.. vorige keren had ik niet zoveel moeite mee dacht ach net begonnen en nu ook nog eigenlijk zijn nog maar net begonnen 5maandjes bezig maar baaal echt!! had het zoo gehoopt helaas volgende ronde beter .. En Eveline GEFELICITEERD super lekker genieten meid.. Ik ga even iets minder er mee bezig zijn zoals ovu test en zoo ik ga ze niet meer doen je bent er dan zooo mee bezig ga nu gewoon kijken hoe het gaat en heb zo iets zien het wel .. Want de teleurstelling is steeds groter .. Dan denk ik aan de meiden die al 2/3 jaar bezig zijn NOU respect! Hoezo drama verhaal haha.. Baal gewoon.. Ik gaa nu na ronde 6 hopen dat dit x wel gaat lukken!! Eline super dat je z'n mooie dag heb gehad!! Elleke nice car!! Wendy2010 Wat erg voor je meid.. sterkte! Nana en Wendyric: hopen dat jullie ongi snel komt!! Nou tot zo ver maar weer even lang verhaal genoeg dacht ik .. Kiss G.
@ Eline, wat super fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad. En wat een super kado lekker genieten @ Chivay, idd vakantieveiling is erg leuk. Wij vinden het heerlijk om naar sanadome te gaan nemen dan een lastminute is echt heerlijk. En zeeland is ook een echte aanrader @ all, ik wil dit forum ook absoluut niet missen! Zou het heel erg jammer vinden als de zwangeren weg zouden gaan. Heb er zelf ook niet zoveel moeite mee als er weer iemand zwanger is. Maar snap ook wat wen bedoelt. @ Doglover, gave auto
Girllie balen van je ongie zeg Mijn dag is ook minder goed begonnen, vanmorgen een aanrijding gehad. Een of andere doos voor mij ging opeens stoppen om een fietser voor te laten waar die fietser sowieso geen voorrang had dus ik moest vol in rem en kon gelukkig op tijd stoppen. Helaas een Twingo en een Mercedes achter mij niet meer. De Mercedes is vol op de Twingo ingereden en de twingo heeft mij geschampt rechtsachter. Alleen mijn bumper is kapot maar de Twingo was total loss. Gelukkig heb ik tegen niemand aangezeten dus het kost mij niets maar het was geen leuke ervaring. Weer te laat op mijn werk en geschrokken. Mijn vriend is automonteur en heeft m'n auto meegenomen, de schade is getaxeerd op 980 euro.
@ Eline... Wauw wat klinkt dat goed allemaal Echt leuk! Jullie zijn ook heerlijk verwend zeg! @ Girlie... Pff balen zeg.. idd wat je schrijft.. sommige al 2/3 jaar! Ongelovelijk gewoon.. kan er niet met mijn hoofd bij hoe dat moet voelen... @ Jane... Jee dat is schrikken zeg!!! Gelukkig zijn jullie 3tjes ok.. Is alles met de bestuurder van de twingo ook goed?? Hier.. Gisteren heeft mijn vriend ook voor het eerst beweging gevoelt erg leuk.. Zijn nu vooral aan het denken voor dat weekendje weg.. Ik ga zeker zo eens op die veiling kijken.. Ben benieuwd!
Hey Meiden, Ben ik weer, f drukjes gehad, en dan moet ik gelijk weer heel veel bij lezen haha.. Gister 1e afspraak gehad, was wel spannend hoor, maar allen werd heel rustig verteld en uitgelegd. Net afspraak gemaakt voor de 1e echo...Wachten duurt lang nu!! Chivay, das schrikken zeg!!pff Eline, heb je een leuke dag gehad?? Ga nog f verder lezen!
Doglover! Gave bak zeg!! Echt stoer!! @meiden die nog wachten!! Positief blijven, ik ga duimen draaien voor jullie allemaal, zodat we onze oktober lijst helemaal in het roze kunnen zien!