Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    Banne wat vervelend dat je een beetje bloedverlies hebt, ik hoop dat het niks voorstelt en dat je gewoon zwanger bent en blijft.

Eline wat is Kim een dotje. Geniet van jullie kleine meid en van alle hulp die je nu krijgt. Fijn dat he3t beter met je gaat en dat je een goede kraamhulp hebt, is ook altijd maar weer afwachten.

Chantal geniet lekker van je luie zondag.

Ik ben vanmorgen een beetje mijn zinnen aan het verzetten achter de naaimachine. Ik ben een jas voor mijn dochter aan het maken. Nu alleen nog de knopen en knoopsgaten en dan is het eindelijk af. Ik was even teleurgesteld vanmorgen, maar dat was voor korte duur. Ik denk ook dat het misschien nog met de mk te maken heeft. Die heeft zo lang geduurd dat het misschien ook lang duurt voor mijn cyclus weer op gang is.

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chivay, het is echt super leuk. En omdat we er nu 4 hebben en het genoeg vinden zo is de verleiding ook niet zo groot;) al is mijn vriend al wel verliefd aan het worden op de blauwe maar er komt er geen een meer bij:D opzich is een huis niet snel te klein als ze maar lekker naar buiten kunnen.

@ Eline, wat een poppetje is het he. En fijn dat jij je ook beter voelt kun je er ook meer van genieten.

@ Banne, hopelijk is het een innestelingsbloeding. Ga voor je duimen meid.

@ Wen, mooie kinderwagen en leuk al dat shoppen:D welke kleur wordt jullie babykamer?

@ San, geeft niks je mag hier over alles praten toch?!

@ Chantal, heerlijk zo'n dagje:)

@ Jane, zijn je voeten al wat dunner?

Hier een foto van onze pleegkittens:)

Bekijk bijlage 88226

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Eline Wat een mooie meisje is het toch!

@Jeanetjuh De muren in de babykamer waren al lichtblauw dus die wilden we sowieso zo laten en verder gaan we met lime/turquoise werken.;) En wat een schatjes zijn je pleegkittens...

@Chantal Geniet van je luierdagje.

@san Ik hoop dat je ongi snel komt hoor, zodat jullie verder kunnen. Heb je nog een testje gedaan ondertussen?

4. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    He dames,

ben ik ook weer s een keer na lange drukke week....

@banne Hoop ook zo dat het innestelling is!Knuffel!!!!sterkte en succes, komt vast goed!!

@jane fijn dat je verlof hebt!ga er van genieten door lekker te relaxen!

@Eline Wat een plaatje!!!Balen dat je bv mislukt is,maar heel fijn dat ze de fles goed pakt, en ook lekker dat papa die kan geven zodat jij door kan slapen;)
    Geniet er van!krijg je veel kraamvisite of doe je een kraamfeest?
    Ook een foto van je geboorte kaartje toevallig?
    Geniet van alles!!!

@Chivay Spannend, nu is voor jou het aftellen begonnen!Geniet nog ff van jullie samen, vast heel bijzonder dat je daar nu zo echt bewust van knut zijn!

@jeantjuh fijn dat je niet zo misselijk meer bent, en dat je zoveel leuke reacties hebt gehad!
    Wta een schattige poesjes!!!vertroetel ze maar lekker!
    En alvast succes met werken, en fijne vakantie in vooruitzicht!

@wen stoere wagen!Leuke geslacht echo trouwens!Zie wel iets van mannelijiks erin, die van ons meisje was echt 2 streepjes,toch weer anders als bij chivay...Maar blijft bijzonder!

@merelli balen dat je schoonouders zo zijn, kan over die van mij ook wel boek schrijven zo lang zamerhand, maar houd de schone schijn maar op vanwege manlief....je krijgt ze erbij he!
    Balen dat je test negatief was, misschien inderdaad wel vanwege je helaas langdurige mk....succes ermee!!

@wenr Fijn dat je op de wachtlijst staat!al hoop ik dat jullie het uiteindelijk niet nodig gaan hebben!!!Sterkte en n n knuffel voor jullie!

@de rest heb alles bijgelezen maar weet ff niet precies te reageren, heb nu weekje vrij en ga echt vaker online zijn nu!
    Gaan lekker aan babykamer beginnen!Heb al van lief leuk behang gezien,maar of man dat ook leuk vind....we gaan t zien!
    verder ook ff naar breda om weer inspiratie op te doen, en accesoires te kopen!EN morgen komt onze wagen en stoel!!!
    Verder voel ik me best goed, soms beetje last van warmte, maar dan houd ik me maar braaf rustig...
    nu ruim 6 kilo aangekomen, dus moet echt buikfoto gaan maken!

Iedereen fijn weekend verder!
    Wij gaan straks naar m'n ma voor d'r verjaardag en bbqen (als t weer t toelaat!)

tot snel!

x miek

5. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Banne... Oh begrijp je onzekerheid ja... hopelijk snel mooiere testen en is het nu idd innesteling! Duim heel hard...

@ Wen... Oh wat heerlijk geshopt :) Super..

@ Mereli.. vervelend dat het zo slecht klikt met je schoonouders.. Hoe is het gegaan vandaag?
    Ahh bah lees nu een negatieve test.. Balen! Misschien idd keer babbelen met de ha?

@ Eline... Wauw wat een schatje! Wat een super gaaf en mooi gezichtje al zeg voor zo'n ukkie :)
    Zo onwerkelijk.. Het lijkt nog echt een ver van mijn bed show terwijl het echt nog maar 4 nachtjes is...
    Ja ik wil wel proberen borstvoeding te gaan geven.. maar, zet niet alles op alles.. Lukt het, fijn.. zo niet? ook niet erg...
    Sowieso zal ik na 3/4 weken gaan afbouwen naar een ochtend/avondvoeding als het lukt.. met mijn soort werk is het niet te doen om straks te gaan kolven op t werk..

Fijn dat het bij jou weer wat lekkerder gaat.. Goede kraamhulp zal vast schelen! :) Doe lekker kalm aan.. lekker genieten!

@ Chantal.. Haha heerlijk zo'n luie zondag!

@ Jeanetjuh........... Ahhh smelt! Wat een schatjes! Hoe heten ze?
    Helaas zouden ze hier niet naar buiten kunnen... te grote weg in de buurt + onderburen waardoor ze niet in en uit kunnen.. Soms heb je wel eens in t asiel katjes die niet naar buiten mogen meer omdat ze dat nooit geweest zijn, of ivm een handicap ofzo.. Wellicht dat dat ooit weer een optie is om te bekijken..

@ Miekje.. Ben heel benieuwd naar je buikfoto! En shop ze ;) Leuk dat orienteren op t kamertje!

Hier een kalme rustige zondag ook...
    Beetje uitslapen.. beetje tv kijken.. beetje pc hangen.. :D

Helaas wel vol afschuw zitten lezen/kijken naar beelden van de loveparade.. Pff... ben een echte festivalganger, maar deze hoeveelheden bezoekers ken ik niet.. Wat verschrikkelijk zeg die paniek... Hopelijk kende niemand van jullie iemand op het terrein!

Nog even een buikfotootje van gisteren :)
    Sta er een beetje beroerd bij... Buik is echt aan het veranderen.. Wat lager, andere vorm...
    Helaas ook mijn eerste flinke striae streep te pakken.. hopelijk de enige.. Nog 4 nachtjes!

Bekijk bijlage 88265

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
  7. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Lief behang is leuk:D Had ik ook willen hebben als ik mocht weten wat het werd.....

8. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Hoi, ik ben hier nog niet zo lang, maar zag toevallig dit topic staan.
    Ik ben ook in okt. 2009 gestopt i.v.m. kinderwens. Helaas wil het allemaal niet vlotten, vorige maand is ontdekt dat ik een hartvormige baarmoeder heb (hoever, en of het een dubbele baarmoeder is, hoor ik overmorgen) tezamen met zeer waarschijnlijk PCOS. Ik heb dan ook erg lange cycli van mezelf zónder eisprong. Clomid zal ik het komende half jaar tot 1 jaar helaas ook niet krijgen, dus hoop dat PCOS-solutions (homeopathische pillen speciaal voor PCOS-ers) waarmee ik gister begonnen ben gaan helpen.

Overigens Eveline Thijssen, ken ik jou volgens mij van het hamsterforum :) Je naam, woonplaats en zoontje (Jelle toch ?) komt me bekend voor. Zit overigens nu al jaren niet meer op een hamsterforum. :)

9. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom selena das minder nieuws hopen dat je je verhaal hier kwijt kunt en dat je toch snel zwanger mag worden.

chivay nog 4 nachtjes en wat een mooie foto's en inderdaad erg wat er in duisburg is gebeurt zover ik weet is er niemand bij betrokken die ik ken gelukkig .

jane heb het al gevonden de tekst.

fijne avond x san

10. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    San fijn dat je het al gevonden hebt! we hadden een verjaardag vandaag

Jeanetjuh, helaas blijft het vocht maar heb wel uitgevonden dat als ik 's morgens mijn laarzen aantrek dat ik er niet zoveel last van heb. Laarzen zitten namelijk strak en dan zit het vocht dus alleen in mijn kuiten en komt het dus niet in mijn voeten en dan is het redelijk te doen. Alleen jammer dat het niet te doen is met 30 graden maar zoals vandaag vond ik het heerlijk met de laarzen aan. Gewoon lekker lopen zonder pijn

11. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Banne:
    GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!
    Ik zei al dat ik er een goed gevoel over had! Geniet lekker van de komende 9 maanden! Het is zo mooi!!! En wat het bloed betreft, dat kan idd een innesteling betekenen.

@Lovely me:
    Zo, dat was even schrikken……Gelukkig is alles goed. Misschien wel een teken om het serieus rustig aan te gaan doen!

@Eline:
    Wat een schatje is het!!!!
    Lichamelijk is het afzien, of niet? Maar we moeten er wat voor over hebben om zo’n prachtig wondertje op de wereld te zetten. Mijn vriendin is redelijk snel hersteld, ik hoop jij ook…..zij had ook stuwing en heeft idd ook pads in de koeling gedaan…dit verlicht de pijn.

@Wendy75:
    Wij hebben dezelfde wagen in het zwart, alleen de reiswieg is rood met zwart! Welke kleur hebben jullie?

@jane:
    Geniet van je verlof, ik kan je vertellen het is heerlijk om niet meer alles te moeten!

@Mereli:
    Tja dat zou kunnen, ik blijf voor je duimen.

@Selena:
    Welkom hier.
    Wat een narigheid zeg, hopelijk komt er ook voor jou snel meer duidelijkheid!

@Chivay:
    Het aftellen is begonnen….Nog een paar dagen en dan zijn jullie ook met z’n drietjes!!! Lijkt me geweldig…..ohhh, ik moet nog 9 wkn!

@Wendy&r:
    Hoe is het met jou? Heb je het al een plaatsje kunnen geven? Het is niet niks…hoe is je vriend eronder?

Bedankt voor de smeer tips…..ik blijf gewoon lekker smeren (Daar ben ik echt geen type voor, eigenlijk.....moet er wat voor doen!!!!:D)

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Sammie Wij hebben de tango red van kinderwagen en de fastforward voor de maxi cosi + voetenzak. ;)

@Selena Welkom en ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen.

@Chivay Mooie buikfoto's! Jeetje nog maar 4 daagjes...

@miekje Gefeliciteerd met je moeder en hebben jullie nog kunnen bbqen?

@wendy Ik zag op hyves staan dat je met Rich ging tennissen vandaag, ging dat een beetje met je arm? Je moest toch rust houden van de ha of mocht dit wel?

@Banne Hoe is het nu met je?

Fijne avond allemaal!

13. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey meiden,

Bedankt voor de lieve reacties!!! Hier nog steeds in onzekerheid..

Ik heb nog steeds last van bloedverlies maar nog steeds heel erg weinig... Iets meer dan druppels dus inlegkruisje is voldoende zeg maar. Ook bij het plassen vallen er druppels bloed.:(

Ik baal nog steeds dat ik dat bloedverlies heb. Hoe kan je positief testen en daarna nog een innestelingsbloeding krijgen?! Die zou een week na de bevruchting plaats moeten vinden toch?! Vind dat zo raar en kan er ook niks over vinden. Ik twijfel nu of ik morgen nog een testje zal doen of zal wachten tot dinsdag..

Sorry voor dit ego-berichtje..:)
    Die onzekerheid is zo verschrikkelijk! Kan aan niks anders denken..

Heb alles even snel gelezen maar ik heb geen puf meer om op iedereen te reageren.

14. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #4014 Alicia78, 25 jul 2010
    Laatst bewerkt: 25 jul 2010
    @Mereli. Vervelend hoor dat het contact zo slecht is. En dat ze je kinderen als die van hun zien,daar zou ik niet tegen kunnen. Ook een vervelende situatie voor je man. Hoe gaat hij hier mee om.
    Wiegje moeten we weekend afmaken en dan zal ik foto plaatsen.
    Wij gaan inderdaad thuis bevallen dus nu mag het kindje komen;bed staat hoog en kraampakket staat klaar,dus het kindje mag komen

@Wen75. ja wat heb je veel nodig he. Wij stonden daar ook van te kijken. Al hoef je de grote dingen maar een keer te kopen en die kun je ook voor een volgende gebruiken.

@Banne. Ik snap je onzekerheid. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat het door d spa komt. Misschien idnerdaad een innestelingsbloeding,want er stond toch echt een tweede streepje. Voor je eiegn gevole zou ik een test zwanger/niet zwanger kopen en die nog doen.

@Chantal. Wij hebben het over roken gehad. Wij doen dat geen van beide en ookm onze familie en vrienden niet dus vinden hete rg belangrijk dat er niet gerook t word of een kraamverzorgende komt die naar rook ruikt.

@Eline. Wat een scheetje. En ook al zo wakke en alert aan het kijken,echt lief. Ik wil als ik die foto's zie ook wel heel graag ons kindje in de armen houden

@Selena. Welkom hier. Ik hoop ook dat jullie snel meer weten en een weg inkunnen slaan om hiermee verder te gaan.

Zo alles weer bijgelezen. Vandaag zijn we een dagje op het vakantieadres van mijn ouders geweest. Was gezellig,alleen 's avonds toch naar huis om in eigen bed te slapen. Normaal blijven we een nachtje over maar dat leek me nu niet echt handig.
    Weltrusten allemaal vast.

15. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ eline aaaah wat een schatje is jullie dochter zeg!!

@ banne ik hoop voor je dat het bloeden snel stopt, ja of wat alicia al schreef zo'n test van zwanger/niet zwanger.

@ chivay mooie buik hoor, nog een paar daagjes dan kunnen jullie je dochter in armen hebben.

@ selena welkom en hoop dat je snel duidelijkheid heb.

@ all ik was vandaag op een paranormale beurs en er was een vrouw die zei dat ik nu zwanger ben van een dochter, nou ik ben heel benieuwd:D

slaap lekker allemaal

16. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @alicia ik heb het weer overleeft bij mijn schoonouders vandaag, was wel moeilijk om mijn meisje daar achter te laten voor 3 nachten. Ik heb nog gevraagd of het 2 nachten kon, maar dat vonden ze zo kort en ik weet dat Veerle (onze dochter) het leuk zal vinden bij opa en oma. Mijn man vindt het soms wel moeilijk om tussen ons in te staan, en hij wil er zo min mogelijk over weten. We hebben al eens met mijn schoonouders hierover gepraat, maar dat heeft niets geholpen. Ik ben benieuwd naar de foto's van het wiegje, ik wacht af.

@banne wat vervelend dat je nog steeds bloedverlies hebt en het is heel begrijpelijk dat je onzeker bent. Ga op je gevoel af als je vind dat je morgen of dinsdag nog een keer moet testen dan moet je dat gewoon doen. Het bloedverlies hoeft niets te betekenen. Toen ik zwanger was van de eerste heb ik ook bloedverlies gehad, dit heeft een paar dagen geduurd. Had iets met het verschuiven van de placenta te maken. Als je twijfelt kan je altijd naar de huisarts gaan, die kan kijken of hij wat kan zien, en eventueel stuurt hij/zij je door naar het ziekenhuis voor een echo.

@selena welkom hier op het forum. Wat erg dat het allemaal zo tegen zit. Maar hopelijk komt je snel op roze.

@chivay je hebt een mooie buik. Geniet er nog maar van, over 3 dagen of misschien eerder is het voorbij, maar dan kan je weer genieten van jullie kleine meid.

@missy ik ben ook benieuwd of die vrouw gelijk heeft. Ik geloof meestal wel in dat soort dingen.

Nou ik zat lekker op mijn praatstoel vanavond. Morgen heb ik lekker een dagje vrij. Ik ben alleen met mijn zoontje dus misschien dat ik wegga, moet ik nog even bekijken wat het weer gaat doen. Fijne avond allemaal.

17. Hey Selena, welkom hier! Je bent toch de Selena van Ybeltje en ehmmm... nog zo'n Y-naam? ;) Zo zie je elkaar nog eens zonder dat het met hamsters te maken heeft :p
    Gewoon toevallig tegelijk met de pil gestopt. Jammer dat het voor jou nog niet tot een zwangerschap of het vooruitzicht daarop heeft geleid. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over hoe je verder moet om zwanger te raken.

Verder ga ik even niet reageren op de rest van de verhalen hier, ben de laatste dagen nogal moe (heb vanmiddag zelfs een middagdut gedaan), en moet de komende weken juist meer werken vanwege de vakantie van collega's. Dinsdag en woensdag ben ik vrij, dan zal ik weer eens uitgebreider reageren. En dinsdag op controle bij de VK.

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @sammie, lief dat je ernaar vraagt! Het heeft nog niet echt een plaatsje, ik heb door dit ook echt nergens zin in, werk niet, sport niet, een dagje weg niet... maar we moeten doorgaan natuurlijk. Je rauwt om iets wat er nooit is geweest, heel apart! Morgenmiddag heb ik vrij gevraagd op werk, richard heeft ook vrij, ga ik naar de gyn voor het laatst.... wel raar allemaal! Ga ik daar ook aangeven. Vanavond nog even wat vragen op een rijtje zetten..

@wen, het advies van onze leraar was dat ik gewoon rustig ging spelen, en heb vandaag ook echt nergens last van :) dus ik ben blij! Heb wel mijn brace om tijdens het spelen en spelen niet met volle kracht, gewoon rustig overslaan ( ralleys maken)

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Goedemorgen meiden!

Wenr ik begrijp dag het allemaal raar is, jullie krijgen het wel erg voor jullie kiezen.

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, wat vervelend zeg. Hoop zo dat het gewoon de innesteling is. Sterkte he.

@ Jane, fijn dat dat helpt maar idd met 30 graden is dat niet te doen he.

Liefs

Deel Deze Pagina