Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey Meiden... :D
    Idd nog 3 nachtjes... Zooo raar..
    Teminste ;) 3 nachtjes... Als ze niet eerder wil... kan nog zomaar :D
    Heb wel regelmatig wat krampen enzo... en soms ook een soort 'raar' gevoel.. lastig te omschrijven!
    Maar.. we hopen beide echt dat ze mooi wacht tot donderdag ;)

@ Eline.. Wat een spookje! Op haar leeftijd al tot half 2 opblijven :D Hopelijk vinden jullie snel een ritme met z'n 3en.. Hoe is het met je man??
    Vervelend dat je nog zo'n last hebt van de hechtingen.. Hopelijk gaat het snel beter!

@ Alicia... fijn dat het beter gaat dan in t begin! Dan merk je pas wat dat werk met je lichaam doet hè! Lekker genieten nog..
    Ik ben ook niet heel hard op zoek nu... Kijk wel af en toe wat rond.. maar ik wil graag weer richting onderwijs kijken, en dat is nu een en al vakantie ;) Dus ik heb een aantal sollici's klaar staan die ik binnenkort ga versturen.. Ws een tijd vervangingen tot ik hopelijk ergens binnen kan rollen... We zien t vanzelf :)

@ Lovely me :)... zegt niets idd hoe ze nu nog ligt...
    Ons meissie lag netjes met haar hoofd naar beneden met de 20wk echo.. en ook met 26wk.. en besloot daarna pas om in een onvolkomen stuit te gaan liggen.. Dus als jullie dame het nou lekker andersom doet ;)

2. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey meiden!

Hier nog steeds bloedverlies en onzekerheid. Het is veel te weinig voor een menstruatie en teveel denk ik om zwanger te zijn.. Morgenvroeg ga ik nog een test doen en hopelijk weet ik dan waar ik aan toe ben!

@Chivay, voor jou wordt het echt spannend nu!! Ik ben ook zo benieuwd naar jullie kleine meid! En vooral naar de naam.. hihi:D
    Ik wil je nu alvast heel veel sterkte (en ook plezier..) wensen voor donderdag! Ik kom in ieder geval regelmatig even spieken donderdag!

@Wen75, gave kinderwagen zeg!! Heel stoer! Lijkt me echt leuk als je lekker kan gaan shoppen! Ik heb ook al een mooie kinderwagen gezien op internet van Joolz.. Als ik zeker zwanger ben ga ik 'm in het echt bekijken!:D

@Wenenr, heel sterkte bij de gyn! Ik denk dat ik m'n man er wel bij zou willen hebben maar ik begrijp ook wel dat het vervelend kan zijn! Wat vind hij zelf eigenlijk??

@Lovely, wat fijn dat je een goeie echo hebt gehad! En ach de kleine heeft nog tijd om te draaien! Komt vast goed!

@Alicia, Jij werkte toch op een kinderdagverblijf, of heb ik dat helemaal verkeerd? Ik weet er zo al een die in de toekomst wil uitbreiden (is een klant van m'n werk) en tegenover m'n werk opent in september een nieuw kindercentrum. Dus wie weet! :D
    Maar ik zou nu nog eerst lekker genieten van je zwangerschap en daarna van je verlof! ;)

Nu weet ik niet meer zo goed wat ik allemaal gelezen heb..

3. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik zal mijn 06 nummer alvast naar je berichten, ik weet niet of je al een buddy had maar ik wil de jouwe anders wel zijn als het bij jullie zover is ;)

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chivay, nog 3 nachtjes:D het is echt aftellen bij jullie. Zie je er tegen op?

@ Wen, ja lekker snel we willen de baby kamer ook lekker op tijd af hebben dus komt wel goed uit. Babykamer Nick (Complete babykamers) - Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer! dit is hem geworden:) leuk trouwens de kleuren van jullie babykamer. Ben benieuwd naar het resultaat:D

@ Banne, wat vervelend voor je meid ik hoop zo dat je test gewoon positief is.

@ Eline, vervelend dat je hechtingen zo irriteren. Laat je je geboorte kaartje hier ook nog zien? Ben erg benieuwd.

Hier gaat het erg goed met de kittens, ze groeien echt enorm goed ben ik erg blij om zeker omdat de kleinste uitgedroogd was maar nu glimt haar vachtje weer. Ze lopen overdag lekker los en snachts rustig in de bench zal ze straks wel missen.

Liefs

5. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Wendy heel veel succes morgen:)

Chivay spannend hoor. Gelukkig ben ik donderdag nog thuis en kan ik nog even spieken hoe de baby gaat heten;)

Banne ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan! Mijn duimen draaien.

Jeanetjuh fijn dat de kittens het goed doen:)

Loveley wat fijn dat de echo goed was!

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @all, dank jullie meiden, ik kijk ernaar uit, maar ook weer niet... bang voor de uitslagen....

@banne, richard respecteerd het feit dat ik het zelf wil doen. Laatst bij de tandarts hoefde hij voor mij niet mee naar binnen ( wortelkanaal behandeling 4 door plotseling opkomende drukpijn.. 4de van die ene kies al, volgens mij moet ik opzoek naar een andere tandarts) Hij snapt het denk ik niet maar hij vind het niet erg.

@all,ego, we hebben veel meegemaakt en ook veel downs gekent in onze relatie, maar merk aan alles dat we hier sterker van worden en zelfs closer! Ik heb een vlinder op mijn schouder staan en als verassing heb ik daar richard bij laten zetten ( mocht het ooit uitgaan neem ik wel een hond die ik zo noem ;) ) Nu kwam hij er laatst ook mee dat hij Wendy wil laten tattooeren. Hij wil het op de binnekant van zijn rechter spierbal laten zetten, echt super mooi!!!!! Hij gaat eerdaags een afspraak maken.

Ik wou op mn rug de 2 vlinders met elkaar verbinden met bloemen/takken ( schuin over mijn rug) met onze kindjes als vlinders erbij. Nu wil ik er een gele vlinder bij laten zetten, staat voor kracht in combi met zwart, voor het kindje wat we samen nooit zouden hebben.. Ik wou eerst een kleine baby met vleugels laten tattooeren ( helemaal in t zwart, dus alleen contouren) maar dan krijg ik denk ik vragen...

sow het verhaal is weer lang genoeg. Ik moet straks na het werken opschieten om optijd in het ziekenhuis te zijn. Daarna alles aan richard doorbrieven en het misschien even verwerken, dus ik zal uiterlijk eind van de middag of vanavond mijn verhaal hier doen!

@chivay, nog maar 2 dagen spannend!!! Ben je bang voor de ingreep?

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wenr wat een mooi gebaar zeg, ik ben niet zo van de tattoos omdat ik het niet durf. Ben wel benieuwd naar het resultaat straks.

Hier zal ik echt blij zijn als de komende drie weken voorbij zijn, de nachten worden echt zwaar nu. Ik moet nu ieder uur in de nacht naar de wc, vindt het nu niet meer zo leuk. Het zijn allemaal van die miniplasjes die je het gevoel geven dat je liters moet.

8. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chivay. Inderdaad. Sinds ik niet meer werk, had ik al heel snel geen last meer van mijn rug. Nu is het werk wat wij doen natuurlijk ook niet echt geod voor je rug en gaan er heel wat kilos op. Ik geniet zker nog even,jij ook he.
    Ik vind het een raar idee dat ik morgen wel moeder kan worden,maar ook over twee weken of misschien wel pas over 4 weken. Dat laatste hoop ik dan maar niet
    Op school soliciteren lijkt me inderdaad lastig in deze tijd. Eerst dan maar genieten van jullie meisje en daarna soliciteren. Ik vidn het zelf wel een gijn idee dat ik lekker de tijd heb om lichamlijk te herstellen en ook om een ritme met het kindje in te bouwen voor ik ga beginnen. Ik zie nu wel een voordeel in van het ontslag,al ben ik er ook nog wel boos om. Heb jij nog wel contcat met je oude werk?

@Banne. balen dat ej nog steeds iest bloed verliest. Misschien zou je de verloskundige kunnen bellen, die hebben vaak wel goede raad.
    Ik werk inderdaad op kinderdagverblijf,of beter gezegd werkte, maar zoek daar nogw el wat in. Welke dagverblijven zou dat dan die openen en uitbreiden,dan kan ik natuurlijk eens gaan kijken. Wil januari toch wel graag weerw at uren gaan werken. Lief dat je trouwens aan mij denkt.

@Wendyenr. Ik vind het idee achter de tatoo erg mooi. Ik ben zelf niet zo van de tatoos,zeker omdat het vaak niks betekend maar hier is echt over nagedacht en erg mooi. Ik ben benieuwd hoe die er uit gaat zien.

@Jane. Ja,echt de laattste loodjes he. Ik herken het snachts plassen niet echt,maar kan me voorstellen dat je er doordmoe van word als je elk uur eruit moet. Kun je overdag een beetje slapen dan om je rust te pakken?

Hier alles oke. Zo ff wat boodschappen doen. De klossen breng ik maar weer terug want die passen niet. Het hoogslapen is op zich,nu ik gewent ben,. best fijn. 's Ochtends kan ik me zo iuit bed laten rollen,ideaal met een dikke buik ;)

9. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Wendy heel veel succes vandaag! Mooi idee van die tattoo.

Even ego berichtje. Senna is volgens mij ziek. Vannacht om de 2 uur eruit geweest:( Vanmiddag naar de dierenarts. Daarbij komt ook nog eens dat mijn man naar de dokter moet, omdat hij steken heeft boven zijn hart. Hij is als klein kindje geboren met een gaatje in zijn hart, dus deed vannacht geen oog dicht. Gelukkig mocht ik naar aandringen een afspraak maken bij de dokter en daar kunnen we vanmiddag al terecht:) Hopelijk is het niets ernstigs.

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Banne wat balen zeg van je bloedverlies, heb je nog getest?

jeanetjuh hoelang blijven die katjes bij jou?

WEndy wat een mooi gebaar zeg van je man, van die tattoo.

jane kan me voorstellen dat het nu zwaar wordt zeg. Heb je niet het gevoel dat je uit elkaar knalt?

Chivay nog 2 daagies, spannend meid. Ik zal me tel in de gaten houden donderdag,.

Hier, het dametje was van 5 tot 12 gisteren aan het spoken. Had denk ik krampjes.( daar hebben we nu iets voor gehaald)
    Toen sliep ze vanb 12 tot 5, en van half 6 tot 8 weer, en nu slaapt ze ook. Heb zelf dus ook wel 7 uurtjes geslapen.
    Gisteren ben ik even buiten geweest, heerlijk.
    Ze komen zo voor de hielprik en gehoortest.
    Ik voel me elke dag wat beter, echt lekker.

xxxx

11. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline, fijn dat het elke dag wat beter met je gaat.

En wat betreft de kleine katjes die zouden hier ongeveer 2 weken zijn. Maar net belde mijn collega en die wilt ze naar een ander gastgezin hebben:$ omdat wij straks 4 dagen weg zijn, maar dan zit mijn schoon zusje bij ons in huis en kan ze ook eten en aandacht geven he maar daar dacht zei even anders over. Ik ben nu echt zo boos heb net al zitten janken ga zo de gene bellen waar ze heen moeten wil dat ze ze zo snel mogelijk komt halen, ga ze niet tot vrijdag houden en de dagen aftellen. Die collega is een vreselijke pin trouwens zei is de beheerder van het asiel en dan ben ik samen met nog een collega in dienst maar zei denkt dat ze de dienst uitmaakt daar. Maar goed ze gooit haar eigen glazen in want dit is de laatste keer dat ik dit heb gedaan. Sorry voor mijn ego bericht maar moest het echt even kwijt.

@ Chantal, hopelijk is het niks ergs met je vriend. En wat vervelend van Senna hopelijk is het bij haar ook niks ergs.

@ Wenrich, ik ben ook niet zo van de tatoeages maar dit is wel heel erg bijzonder natuurlijk:)

Liefs

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Nog naar 2 nachtjes... Owow wat raar!

@ Banne.. Hoe is het nu? Hoop zo op goed nieuws!

@ Wen&R... Jee wat een mooi idee met die tattoo... Erg mooi als gebaar zo aan elkaar!
    Wil straks ook heel graag een taat met de naam van ons meissie, en een verwijzing naar Marcel.. Ws haar naam met muzieknootjes erbij :)

@ Jane... Balen zeg dat je er zoveel uit moet om te plassen... Misschien tip.. klinkt heel stom maar werkt wel heel goed...
    Als je even blijft zitten met een wc papiertje tegen jezelf aan.. dan kun je beter voelen welke kant je op moet... Door de druk in je blaas plas je vaak niet helemaal leeg... Kreeg die tip van mijn mensendiecktherapeute toen ik vaak blaasonsteking had...

Tijdens zwangerschapscursussen vertellen ze vaak ook een warm washandje tegen je aan tijdens de persweeen, zodat je voelt welke kant op... dit is hetzelfde idee..

@ Alicia... Zo kunnen we het maar het beste zien inderdaad! Extra tijd om te genieten! Ik heb weinig contact met mensen van mijn werk... af en toe een smsje/hyves met collega's.. maar leidinggevende hebben niets van zich laten horen meer.. (neem ik ze echt kwalijk) Heb zelf actie ondernomen gehad om contact te leggen met t hoofdkantoor rondom de ziekmelding/zwangerschapsverlof/eindafrekening e.d...
    Wel ben ik nog een keer langs geweest bij de kids & collega's... en straks als ons meissie er is wil ik nog een keertje langs gaan..
    En jij??

@ Chantal.. Jak wat een rotnacht.. Hopelijk snel goed nieuws van huisarts en dierenarts!

@ Eline... Wat heb je gehaald voor de krampjes? Fijn dat het wat beter gaat met dat spul! Hoe gingen de hoortest en hielprik? Brr.. lijkt me toch raar die prik...
    Fijn dat jij je ook elke keer wat beter voelt! Ik hou je op de hoogte donderdag! Wel een leuk idee dat onze meiden straks maar iets meer dan een week schelen!

@ Jeanetjuh... Tjee wat een rotstreek met die katjes... als die collega dan niet boven je staat? Moet je er dan wel in meegaan??? Zag ze op hyves.. echt schatjes zeg..

Hier een spooknacht helaas...
    Mevrouw was 2 uur lang als een malle aan het bewegen.. Hoofdje zat soms in mijn zij zelfs??? Tja.. billen zitten harstikke vast, dus een koprol zat er blijkbaar niet meer in ;)

Tegelijk hadden de schuin onderburen een soort van feestje.. Teminste.. hoop jeugd, gillen, lachen, rennen, heen en weer naar de speeltuin... 2x politie aan de deur.. boze buurman aan de deur..

Die vent met die grote hamer staat dus al naar me te loeren ;) Straks nog even een uurtje gaan liggen...

Een aantal vroegen hoe ik tegen donderdag aankijk...
    Ben er gek genoeg nog niet bang of heel zenuwachtig voor.. soort gezonde spanning.. Beetje het idee als je bijna op vakantie gaat...
    Denk dat woensdag na de intake de echte spanning gaat komen omdat je dan precies weet hoe wat waar...

Ben sowieso nog erg blij met mijn keuze.. overal in mijn omgeving roept iedereen dat dit de beste keuze is... geeft echt een hoop rust nu! Straks geen spoedkeizersnee, onzekerheid of ander geneuzel!
    Hoorde van de week nog van mijn nichtje die en stuitbevalling gedaan heeft dat ze halverwege doodsbenauwd om een ks vroeg en die niet meer kon krijgen.. Brr

13. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jeanetjuh. Wat een raar mens idnerdaad. Ik zou in het vervlog ook geen katjes meer mee naar huis nemen. Je hecht je toch aan die beestjes he.

@Chantal. Bah,wat een nacht. Ik hoop dat met je man alles goed gaat en dat het iets onschuldigs is. En je hond ziek,wat heeft die? Sterkte ermee.

@Eline. Fijn dat je je steeds iets beter gaat voelen. Kun je zelf al met Kim lopen en haar in bad doen of gaat dat allemaal nog moeilijk met de hechtingen?
    Lijkt me best zielig dat hielprikje. maar goed,is wel heel belangrijk en is ook snel gebeurd.

@Chivay. Ik ben niet meer naar mijn werk geweest. Heb wel heel veel contact met een collega. Zij komt elke week wel pauze bij mij thuis houden,dus dat is wel erg gezellig en dat contact zal ook wel blijven. Maar mijn andere collega hoef ik niet meer te zien,ben er ook van overtuigd dat zij een groot aandeel heeft in mijn vertrek dus daarom ga ik niet meer naar mijn werk. En mijn leidingegevnde is zo'n slappe,die hoef ik ook niet meer te zien. Als ik bevallen ben,wil ik alleen de leuke collega ons kindje laten zien en die komt gewoon hier op kraamvisite,dus dan vind ik het wel best.

14. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jeanetjuh:
    Een super mooi kamertje hoor! Wauw. Wanneer ga je hem bestellen?

@Alicia:
    Wat fijn dat je je goed voelt. Ik krijg namelijk steeds meer last van mijn rug, en dat terwijl ik nu ook thuis ben….ik moet morgen weer naar de fysio, kijken wat zij ervan zegt.

@Jane:
    Die miniplasjes ken ik ook, haha!!Alleen niet ieder uur…maar ja, bij jou liggen er twee in je blaas te trappelen!

@wendy&R:
    Jullie moeten doen waar je je het beste bij voelt. Fijn dat jullie nog meer naar elkaar groeien door alle ellende, je zult elkaar nodig hebben. Misschien een rare vraag….Jij hebt een miskraam gehad toch? Van Richard? Als dat kindje van Richard was, kan het dus wel…(Misschien vind je dat ik me met zaken bemoei waar ik niks mee te maken heb….je hoeft geen antwoord te geven als je dat niet wilt, in dat geval sorry!)

@Chantal:
    Alles goed met je man? Dat lijkt me schrikken!!

@Banne:
    Ben benieuwd hoe het met je gaat. Ik hoop zo op een goede afloop…

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Sammie, we hebben hem al besteld:D omdat hij nu zoveel goedkoper is en je er leuke gratis dingen bij krijgt.

@ Chivay, ik vind het knap dat je nog zo rustig bent:) en ik denk ook dat je de juiste keuze hebt gemaakt een stuitbevalling is niet niks hoor.

@ Banne, heb je de vk al gebeld?

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Miniplasjes: ook ik ondervind ze sinds een paar dagen, dan krijg ik ineens een schop in mn blaas en dan moet ik rennen en dan komt er maar een klein beetje. Vind het wel een rotgevoel, die schopjes in mijn blaas.

Ik ben maar begonnen met de babywasjes. Ik ben wel vroeg, maar kom nu al bijna de zoldertrap niet op (op zolder staan de wasmachine en droger) dus over een paar weken is het helemaal afgelopen. En wil nog wel iets zelf kunnen doen aan voorbereidingen voor de baby, aan het kamertje kan ik ook niks doen vanwege mijn bekken.
    Gisteren al het hydrofiele spul en spuugdoekjes enz. gewassen, gedroogd en gestreken. Vanmorgen een witte was gedraaid met rompers, sokjes en kleertjes, die hangt nu te drogen, wel leuk al dat kleine spul aan het droogrek.
    Morgen de gekleurde kleertjes wassen en het witte spul van vandaag strijken, dan ben ik al een heel eind.
    Ik verpak alles in plastic zakken, zodat het netjes blijft, aangezien het nog wel een poosje in de kast ligt.

17. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Sammie. vervelend dat het bij jou juist minder gaat met je rug. Ik had er in week 8 al last van en ben toen meteen naar de fysio gegaan. Ik heb eerst oefeningen en masages gehad om van de rug weer los te krijgen en daarna ben ik twee keer per dag oefeningen gaan doen om de rugspieren sterker te maken. Die doe ik nog steeds en ik denk dat ik daardoor, mede dat ik op mijn werk niet meer hoef te tillen, van de pijn af ben. De spieren aan de zijkant pakken het nu op. Misschien is dat ook wat voor jou. Na de bevalling schijn je daar ook nog wat aan te hebben,want de schuine buikspieren vallen daar ook onder.

@Kwebbel. Wat balen dat je zo moeilijk op zolder kunt komen. Heb je goed dat je nu doet wat je kunt doen. je wilt toch zo veel mogelijk zelf doen voor je kindje. Gaat het niet beter met de tips en beperkingen die je hebt gekregen?

18. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Een hoop gebeurt in een week tijd hier.
    Eline gefeliciteerd natuurlijk met je kleine meid!!
    En las dat er over 2 dagen een keizersnee komt, heel veel sterkte!
    Een hoop die bijna beginnen aan verlof, heerlijk geniet ervan.
    En wendyric, opnieuw voor een intakegeprek, respect voor jullie.

Heb zelf nu nog een week vrij samen met me vriend, heerlijk thuis.
    Ik weet het zelf niet echt. Denk zelf dat het niks is geworden deze maand. Me gevoel zegt dat. Moet wel zeggen dat ik een verschrikkelijke mooie vakantie heb gehad samen met ze 2. En echt genoten nog heerlijk van de rust en van elkaar:p.
    Maar ja dan lees ik hier weer even bij, en dan begint het stiekem wel weer erg te kriebbelen:). Nou ja als ik dan toch niet zwanger ben, dan moet ik volgend weekend alweer ongesteld worden.
    Wachten allemaal weer af.

Heel veel liefs van pluisje:)

19. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Alicia,
    Ik heb er ook vanaf het begin al last van en loop dus ook al heel lang bij de fysio. Idd massage en oefeningen....Ook ik had veel last op het werk. Ik werk met kleuters en dat is dus veel bukken op een dag. met de oefeningen ging het eigenlijk heel goed. Maar nu ik van voren steeds groter en zwaarder word komt er veel druk op mijn rug te staan. ik probeer al zo minmogelijk achter elkaar te doen, maar nu voel ik het al als ik even aan't stofzuigen ben. Ook voel ik het regelmatig knoepen in mijn rug. Dat had ik eerst niet...ben benieuwd wat de fysio er morgen van zegt.

20. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies

jane ini plasjes heel vervelend vooral snachts ik heb er ook al last van drink veel dus ja dan vaak bezoek aan het toilet. Voor jou word het ook steeds zwaarder fijn dat je al wel met verlof bent.
    Vocht in je voeten is dat nu al minder?

Banne ben voor je aan het duimen hoop dat alles gewoon goed is.

sammie wat vervelend voor je rug hoop dat de fysio je wat handige tips kan geven .

Jeanetjuh leuke babykamer en kinderwagen.

wen Leuke kinderwagen.

pluisje wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad met zn stjes. Toch ga ik voor je duimen.

ego baal zo ontzettend heb net te horen gekregen dat we de babykamer en kinderwagen pas eind aug op halen!!!! Ben dan inmiddels al 32 wk!! Hoop dat me meisje dan nog wel wat langer op zich laat wachten. Iedereen ( die nu rond de 26-29 weken zitten) heeft de babykamer al klaar of bijna ik kan nu niet verder vind het gewoon irritant. sorry moest ik ff kwijt

liefs

Deel Deze Pagina