Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Jeetje, wat hebben jullie veel gekletst vandaag. Ik heb alles gelezen maar weet het al niet meer. :D Dus voorbaat excuses als ik iemand vergeet, ga een poging wagen:

@Lovely me Vervelend dat je je kinderwagen en kamer pas eind aug kan ophalen, maar een geruststelling: Mocht de kleine toch eerder komen dan moet ze toch nog even in het zkh blijven, dus heb je nog wel even tijd. ;)

@Jeanetjuh Wat een rotstreek zeg, kan me voorstellen dat je nu zo snel mogelijk van de kleintjes af wil. Mooie kinderkamer trouwens, had je ook al een kinderwagen besteld? (Misschien heb je het wel eerder verteld hoor:))

@Chantal Ach arme Senna, gaat het weer een beetje met haar? Wat zei de da? En hoe is het met je man?

@Jane Vermaak je je een beetje nu je thuis bent? Gaat het een beetje beter met je voetjes?

@Chivay Nog maar 2 nachtjes... Weet je al hoe laat je in het zkh moet zijn? Idd knap dat je zo rustig blijft.

@Banne Heb je nog getest vandaag of vk gebeld?

Uhm uhm en toen wist ik het niet meer. :)

Fijne avond allemaal!

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @sammie, dat was idd van hem!! Dus ik ben benieuwt. Als hij "steriel" is hebben ze me in Leiden iets uit te leggen. Ga ik mijn gegevens opvragen!

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, ja mooi he nee nog geen kinderwagen we willen de mutsy 4 rider

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Wendy Hoe was het bij de gyn?

@Jeanetjuh Dat is ook een mooie kinderwagen, dat was mijn 2e keus. :D

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia ik heb thuis nog niet echt overdag geslapen, ben nu nog met van alles bezig maar ik denk dat dat binnenkort wel gaat komen

Chivay bedankt voor de tip, wellicht dat het gaat helpen

Eline, het rare is dat ik mijn buik nog niet zo erg vindt, heb echt meer last van het vocht en de miniplasjes

Pluisje fijn dat je het leuk hebt gehad! Ik hoop zo voor je dat jij ook in het roze mag

Lovely me, helaas nog steeds last van vocht

Wen75 ik vindt het wel raar om thuis te zijn maar gister en vandaag met van alles bezig geweest dus dagen gaan zo wel voorbij

Ben de rest alweer vergeten

Vanmiddag nog even bij de gyn geweest en de bloeddruk was 125/80, zolang de onderdruk maar rond de 80 blijft was het goed. Maandag moet ik weer voor de metingen van de meisjes, dus ben weer benieuwd. Linkse kindje is al helemaal ingedaald en ligt dus al vast in het bekken, vandaar ook die vervelende plasjes

6. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey meiden,

Nou, ik heb vanochtend weer een test gedaan en negatiever kon ie niet zijn. Dus helaas denk ik dat die eerste vals positief was..:(
    Echt ontzettend balen! Weer een vage ronde met weinig bloedverlies. Dat heb ik al wel eens eerder gehad alleen had ik toen niet getest..
    Maar we gaan dus weer op naar de volgende ronde! Het is niet anders. Ergens dit jaar zal het toch een keer moeten lukken lijkt me...:)

@Jeanetjeh, wat l**lig zeg van die collega van jou!! Het lijkt me vor die katjes ook best vervelend om weer ergens te moeten wennen en vooral voor jou ook heel erg! Doe je zo je best en wordt er gewoon zonder overleg iets besloten! Niet normaal hoor..

@Alicia, natuurlijk denk ik een beetje met je mee! :D Het kinderdagverblijf tegenover m'n is in Velp. Het heet het Elfenbosch kindercentrum dacht ik. Die opent dus in september, maar als ik dat gebouw zie heb ik eigenlijk het vermoeden dat ze dat niet gaan halen! Die andere is in Rheden, maar ik heb nog geen idee of ze daar gaan uitbreiden of dat ze andere locaties ergens anders gaan openen! Ik moet zeggen zij is in haar eentje begonnen en het gaat echt meer dan goed!! Halverwege het jaar had ze al een hele hoge omzet! Dus misschien kan je ook voor jezelf beginnen?? :D

Ik moet weg helaas!
    Ik zal straks weer even komen kijken..

7. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Leuke spullentjes voor in de babykamer

Villa uk

vond het leuk dacht deel het met jullie

liefs

8. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jeetje wat balen zeg! Hele dikke knuffel

9. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Banne wat vervelend zeg dikke knuffel!

10. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Banne wat vervelend zeg!:(

Senna had een ontsteking aan haar geslachtdeel en daardoor heeft ze kleine plasjes en bijna geen ontlasting. Ze heeft ontstekingsremmers gekregen en antibiotica. Mensen wat schrok ik van de rekening. Maar goed alles voor mijn hondje:D:D Mijn man heeft waarschijnlijk last van ontstoken kraakbeen. Het had in ieder geval niets met het gaatje in zijn hart te maken. Mensen ik maakte me zo'n zorgen. Maar gelukkig gaat het nu weer goed. Nou hopen dat we vannacht gewoon door kunnen slapen;)

11. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Sammie. Wat balen zo met je rug. Ik hoop dat je toch de boel wat kunt aansterken met oefeningen want je zult alleen maar meer kilos erop gaan krijgen. Misschien een band voor extra steun? Weet niet of dat helpt.

@Chantal. Wat fijn dat er niks met het hart van je man is. KAn me voorstellen dat je je veel zorgen maakte. Wta moet hij nu doen van de arts?
    En van jullie hond is ook vervelend. Hopelijk werken de medicijnen snel en voelt ze zich weer wat beter. Sterket de komende nacht met de patienten.

@Banne. Nee,dat meen je niet. Eerst positief en dan negatief,wat raar. MAar je bent ook nog niet ongesteld toch. Ik vidn het echt heel erg voor jullie. Dikke knuffel.

@jane. Ik kan ook niet slapen tussen de middag moet ik bekenne. Ik hoor dat veel zwangere dat doen en daarna weer fit zijn maar ik kom niet in slaap. Ik ga wel altijd tussen de middag rustig op de bank met de benen omhoog en dan ga ik een film kijken. Op die manier pak ik toch 1,5 uur rust.

@Wendyenr. Inderdaad raar dat je toen wel zwanger was van je man. Kan het misschien dat je op latere leeftijd steriel word of dat het een toevalstreffer was,maar dat die nog een keer zou kunnen voorkomen?

@Loverlyme. Balen dat je nog zo lang moet wachten op de kidnerkamer. Misschien kun je nu vast alles kopen en als die komt kun je alles meteen opzetten en inrichten en ben je meteen klaar :)

Hier alles oke. Heelrijk dagje gehad. De wieg is af en opgemaakt :) :) Ben daar erg blij mee en vind 'm zelf ook helemaal leuk geworden. KAn me nog niet voorstellen dat daar over 2,5 week ons kindje in ligt. Zal nog even een foto maken en plaatsen.

12. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Banne. Echt lief dat je mij even inlicht over de dagverblijven. ik ga eens even op google zoeken. Weet je ook hoe die in Rheden heet?
    Ik moet zeggen dat ik Velp een goede optie zou vinden,ben ook een beetje in die regio aan het zoeken. HEb nog niet gesoliciteerd,schiet nu niet echt op,maar heb al wel gekeken wat er in de buurt van mijn huis is. Ik ben natuurlijk straks niet zo flexibel meer als een jaar geleden.

13. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, wat balen meid. Ik denk niet dat je test vals positief geweest is het was toch een kruidvat test? Maar ik denk dat je een hele vroege miskraam hebt gehad of zou dat niet kunnen? Sterkte meid. Had het jullie zo gegund

@ Wen, dat is grappig:D

@ Lovelyme, leuke website idd heb er ook al eens op gekeken.

Ik heb een mail gestuurd naar m'n collega dat ik de kittens gewoon hier wil houden en dat ik geen enkele reden zie om ze morgen weg te doen, eens kijken hoe ze reageert.

Liefs

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Chantal de dierenartsrekeningen zijn vaak erg duur en vooral in het weekend en in de avond. Afgelopen zaterdag moesten ook wij eraan geloven, Lizzy had een grasaar in haar oor. Die zat heel diep, zaterdagochtend dus naar de dierenarts heweestn en 82,50 euro armer. Succes verder met je patiënten, je zal er wel druk mee zijn nu.

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chantal, gelukkig dat het niks ergs was met je vriend. En wat zielig voor Senna. En ja de dierenarts rekening wordt ik zelf ook nooit vrolijk van haha.

16. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Chantal gelukkig dat alles goed is met je vriend! en dat het met senna ook beter zal altijd zielig als die beestjes wat hebben he kan er heel slecht tegen!

Jeanetjuh Vind het ook nergens opslaan dat je nou ineens niet meer op die kittens mag passen. Ben benieuwd hoe ze zal reageren!

Weet iemand toevallig of je tijden je zwangerschap de fisch filet van de mac ma eten? zit ook romige tataarsaus met augurkjes op?

liefs

17. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Alicia, ik had wel wat bloedverlies maar ik kon het gisteren en zondag gewoon met een inlegkruisje doen.. Dus tja, dat zal de menstruatie dan wel zijn.
    Dat kinderdagverblijf in Rheden heet het Toverbos. Zij is ongeveer 2 jaar geleden voor zichzelf begonnen en denkt er nu dus over om 3x zo groot uit te breiden!:$
    Ik zou het wel heel leuk vinden als je tegenover mijn werk komt werken! Mag je misschien volgend jaar mijn kindje opvangen...;)
    Ik hou het in de gaten voor je!

@Jeanetjeh, wat goed dat je een email hebt gestuurd!! Ben benieuwd hoe ze reageert! Mooie kinderkamer trouwens, had ik geloof ik nog niet eens gezegd..:)

@Chantal, hopelijk is Senna er snel weer bovenop! En nee, de dierenarts wordt je niet vrolijk van!
    En natuurlijk hoop ik dat je man ook weer snel beter is en dat hij er niet veel last van heeft! Wel fijn om te weten dat het niks met zijn hart te maken heeft. Geeft toch wat meer rust.

O, er is nog veel meer gekletst maar ik weet het niet meer... Sorry!:)

18. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 (Meisje)
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010

Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje)
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes)
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje)
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 (Meisje)
    Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010
    Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-12-2010 (Jongen)
    missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011
    Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011
    Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - = ZWANGER uitgerekend op 26-02-2011
    Kirin - 6 mei - ronde 2 - 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50 mg
    Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150 mg
    san84 - 7 juli - ronde 5 - 1e kindje
    Mereli - ? juli - ronde 4 - 3e kindje
    Pluisje1985 - 8 aug - ronde 2 - 1e kindje Clomid 50 mg
    Banne77 - 22 augustus - ronde 9- 1e kindje

Geboren:
    eline1984 - 21 juli - Kim - 3190 gram

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Eline1984 - Chivay
    Wen1975 - Jeanetjuh
    Chantal1234 - Kwebbelsnoes
    Alicia - Banne77
    Banne77 - San84

Zo maar weer even m'n datum aangepast! Vanaf nu ga ik niet meer eerder testen dan ergens na deze datum..;)

19. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Alicia... Oh dat is idd wel zo fijn dat die collega straks bij jou komt idd :)
    Ben benieuwd naar het wiegje!

@ Kwebbel.. Slim om idd al te gaan wassen... balen met de wasmachine en droger zo zeg! Kun je ook hulp krijgen straks?

@ Pluisje... wat fijn dat jullie het zo goed samen hebben gehad.. Geniet nog van je vakantie!

@ Sammie.. Ai wat vervelend die rugklachten!

@ Wen.. ;) Ghehe goed bijgekletst maarre hoest met jou?

@ Jane.. Tjee wat gaat het bij jou nu ook snel zeg! Ben erg benieuwd naar de meiden :)

@ Banne... Gatver balen zeg! Zag er zo goed uit die test!
    Hoop zoooo enorm dat ook jij snel echt op roze mag...

@ Chantal... Pff flink gedokterd dus vandaag... zielig zeg voor Senna.. en fijn dat je gerust gestelt bent rondom je man.. Hoop dat je vanacht weer goed slaapt!

@ Jeanetjuh... ben benieuwd wat je collega zegt! Groot gelijk je mailtje!

Jeee alweer 10 uur... wat gaat de dag snel...
    Mijn ouders, schoonouders en schoonzus zijn net nog even langs geweest... Nog even buikgluren ;)
    Morgenavond spreken we niets af... Just the 2 of us morgen...
    Raar hoor..

Morgen om kwart over 11 de intake in het zh.. verwacht dat ik vanaf dan wel zenuwen ga voelen e.d... dan wordt het ineens zo concreet en echt.. nu lijkt het nog een giga ver van mijn bed show..

:) Laat morgen nog wel even weten hoe de intake was!
    Slaap lekker allemaal!

20. Hè Banne, dat is echt niet leuk... ik had nog zo gehoopt voor je!

Chivay, succes met de intake morgen!

Ik ben vandaag nog naar de VK geweest; het was een invalster vanwege vakantie van 1 van de eigen verloskundigen. Jelle vond het dit keer wel leuk om mee te gaan ('Mama baby in buik!') en het hartje te horen. Alles was goed, dus ik was zo weer weg.

Deel Deze Pagina