@Chivay, succes met de intake morgen! De zenuwen zullen dan ook wel wat meer komen verwacht ik.. Groot gelijk dat jullie morgen lekker met z'n tweetjes zijn! Geniet er nog maar even van, van jullie rust! ghehehe, nog 2 nachtjes slapen en dan hebben jullie je druktemakertje in de armen!
Chivay succes vandaag! Wel raar hoor dat je over 2 dagen je kindje eindelijk hebt Ben zo nieuwsgierig! Banne wat balen zeg! Heel erg voor jullie. Hopelijk is het snel raak. Alicia fijn dat het wiegje af is Zal wel super mooi zijn geworden. Jeanetjuh goed dat je gemaild hebt hoor. Ben benieuwd wat je collega zegt. Hier vannacht goed maar wel kort geslapen. Lag er om 3 uur in en nu alweer eruit, want moet naar de vk. Daarna hard aan de poet, omdat we vrijdag op vakantie gaan. Met Senna gaat het weer een stuk beter Ik weet niet meer wie het vroeg maar aan kraakbeenontsteking doen ze niets.
banne@ Nou, ik heb vanochtend weer een test gedaan en negatiever kon ie niet zijn. Dus helaas denk ik dat die eerste vals positief was.. Echt ontzettend balen! Weer een vage ronde met weinig bloedverlies. Dat heb ik al wel eens eerder gehad alleen had ik toen niet getest.. Maar we gaan dus weer op naar de volgende ronde! Het is niet anders. Ergens dit jaar zal het toch een keer moeten lukken lijkt me... Banne weet ongeveer hoe je je voel. Je baalt als een stekker en je wilt ook zo graag. We hopen dat het nog wat wordt dit jaar voor ons. Maar moet wel zeggen dat we er alweer bijna een jaar op hebben. Tijd vliegt zo voorbij, en iedereen is en wordt maar zwanger. Helaas wij moeten nog effe geduld hebben. sterkte meid. liefs van pluisje
Net weer bij de vk geweest. Alles was goed. Tot nu toe 4 kilo gegroeid, terwijl ik alles eet wat ik lekker vind Snap er niets van. Kindje lag mooi met het hoofdje naar beneden, maar goed dat wilde nog niets zeggen. Ben er weer blij mee!
@Banne. Echt balen. Ik vidn het wel heel erg dat zo'n test dan een verkeerde uitslag geeft,want hij was toch echt duidelijk. Zou je om het af te sluiten anders niet een zwanger/niet zwanger doen. Ik blijf het raar vinden en een posi en een nega, wie zegt welke goed is. Misschien blijf ik er een beetje in hangen maar had het je zo gegunt en was zo blij voor jullie. Werken in Velp zou voor mij ideaal zijn,maar dan loop ik nu een beetje op de feietn vooruit. Ik wil nu eerst van het kindje genieten en met een dikke buik soliicteren word toch niks,mar het ga het straks zeker proberen,zal een goede brief gaan schrijven. En het zou mij ook heel leuk lijken om dan op jouw kindje te passen @Eveline. Fijn dat alles goed was bij de vk. @Chivay. heb je goed dat je vanavond lekke rmet z'n tweeen blijft. Lijkt me wel een raar idee,zeker omdat jullie ook echt zeker weten dat het de laatste avond samen is. Spannend hoor en succes met de intake. @Jeanetjuh. Ben benieuwd wat je collega zegt. Ik hoop dat je ze nog even bij je mag houden. Ik neem trouwens aan dat je collega ook wist dat jij bijna vakantie hebt. Vraag me af waarom ze ze dan aan je mee heeft gegeven. @Chantal. Dat vroeg ik,maar dat lijkt me best pijnlijk. Moet hij dan een pijnstiller nemen? Waar gaan jullie in de vakantie naar toe? Zo meteen even boodschappen doen. We willen de voorraadkast ene beetj vullen. Bij de kraampapaieren stond om er rekening mee te houden dat je tijdens de weeen ook moet eten. Kan me niet voorstellen dat je dan honger hebt,maar als je 12 bezig bent zul je toch iets moeten eten. Dus we willen de kast vullen met gerechten die makkelijk en snel klaar te maken zijn en die voorlopig lang houdbaar zijn,dan hebben we ook tijdens de kraamweek vanalles zodat mijn vriend niet naar de winkel hoeft.
@alicia ben je ontslagen dan meid? Je werkte toch in de verzekeringen of herinner ik me dat verkeerd? Je kan het inderdaad bij de Kinderij proberen ( vlak bij mijn huis haha) ik ben bij gyn geweest. Geen eisprong gehad met CLomid.. ( verdorie!) dus ik moet aan de spuithormonen als we verder gaan. Verder geloof zij nog in het "zaad" van Richard Ze zegt dat we eerst de 2de test af moeten wachten. Eind augustus dus een nieuw potje inleveren en dan in eerste week van september de uitslag.Ook vind ze dat we voor TESE/PESA/MESA ( punctie uit ballen, stukje van ballen wegnemen en controleren op zaad)moeten gaan. Ze wil perse een diagnose stellen waarom richard geen zaad zou produceren Ze vond het niet zo goed dat we al aan een donor dachten, maar richard ziet die ingrepen niet zitten, en ik respecteer zijn keuze. Als we na de zaadtest toch kiezen voor KID dan zal ze ons binnen een half jaar helpen. We krijgen dan een datum van inseminatie gelijk, intake gesprek hoeft niet aangezien we al bekend zijn bij de gyn. Ik kan niet wachten tot het eind augustus /begin september is, dan weten we of we voor IVF gaan of voor KID moeten gaan.. .pffff is nog lang wachten! IVF vind ik nog wel een eng idee, is heel ingrijpend. Hoorde van mijn moeder dat mijn schoonzus meerdere malen een ademstop heeft gehad tijdens een punctie van haar eitjes..
@chivay, succes met je intake vandaag. Geniet nog maar van jullie laatste dagje samen! Morgen heb jij je kindje in je handen.
Chivay succes bij de intake vandaag, en geniet straks lekker van jullie meisje als ze er is morgen. Nog 3 weekjes en dan is ook onze tweeling er, gaat idd snel nu. Ga vandaag ff op mijn dooie gemak wassen, poetsen en strijken. Wat vandaag niet lukt komt morgen wel weer.
Tnxs meiden... gaan over een half uurtje de deur uit... Gelukkig vanacht aardig geslapen & ook echte zenuwen nog niet te bespeuren... vooral beide zooo sterk het gevoel dat het niet over ons gaat.. Raar hoor... ik weet gewoon dat ik morgen moeder wordt.. maar aan de andere kant zijn er dus meiden in dit topic bij wie het allemaal nog zo lang gaat duren, tegenslag na tegenslag.. Vind ons zo maar een bijzonder clubje dames! Dat we allemaal blijven posten ondanks dat t allemaal zo verschillend gaat... Echt mooi...
Ik heb eind mei te horen gekregen dat ze mijn contract niet zouden verlengen i.v.m ziek zijn. Nu zat het inderdaad niet mee in het begin van mijn zwangerschap,maar ik vind het flauw. Nu ben ik vanaf augustus dus werkloos. Maar ik ga lekker van ons kindje genieten,dat vind ik belangrijker en in januari kijken we wel were verder. Bedankt voor de tip. Zal die ook eens opzoeken. Wat balen dat je geen eisprong had. Op zich klinkt het nog wel matig positief wat betreft je man. Is een goed teken dat de gyn het nog niet opgeeft en wil verder kijken.Misschien kan het dan ook nog wel op een andere manier met het zaad van je man zonder dat geprik rechtsstreeks. Ik hoop dat september jullie eindelijk geod neiuws brengt. Sterkte.
@Chivay S6 bij je intake. En lekker vandaag nog met zijn 2-tjes genieten, morgen zijn jullie eindelijk met zijn 3-tjes. Lief dat je vroeg hoe het met mij gaat. Het gaat hier zijn gangetje, tel de dagen af tot mijn 20-weken echo. @Wendy Jeetje wat een verhaal zeg. Eerlijk gezegd kan ik me wel voorstellen dat Rich die onderzoeken niet ziet zitten. Spannend, nog iets meer dan een maand dan weten jullie ook hoe of wat. @Banne Ik denk zelf ook dat je misschien een soort vmk hebt gehad. Ik hoop echt dat je snel op roze mag. @Alicia Je hebt groot gelijk dat je tot januari eerst lekker van de kleine gaat genieten en daarna wel weer verder ziet. Wel flauw idd van je werkgever allemaal, je zou zeker van een kdv anders verwachten. @Chantal Fijn dat alles met de kleine weer goed was. Hoe gaat het met Senna? @Jeanetjuh Heb je al een reactie gekregen van je collega? Je hebt groot gelijk dat je dat hebt gedaan, een beetje flauw allemaal van haar. Zij mag dan wel de leiding hebben, maar ja het werk doe je nog altijd met zijn allen. Zo ik ben vanmorgen al bij de ha geweest, boodschappen gedaan, dus ben alweer bijna klaar voor vandaag. Ik moest naar de huisarts voor een exceemplekje op mijn duim, die maar niet weg wil gaan. Nu een zalfje gekregen, dus zal nu wel snel weg zijn. Fijne dag allemaal!
Heii Ze hebben mij nog niet eens gebeld zal zo maar even een berichtje sturen want duurt nu wel heel lang.. ze zouden bellen wanneer ze het lang konden brengen met hun 5 dagen levertijd :x maar weer achteraan bellen! Voel de beeb steeds meer wat heerlijk gevoel!! x
/@ Banne balen meid had het zoo gehoopt wel erg vreemd dat die test posi teste was duidelijk wel .. Chivay Succes!!
@ chivay alvast heel veel succes morgen en idd geniet er nog maar van met zn tweetjes. joehoeeeeee morgen zijn jullie met zn DRIETJES. @ banne balen hoor maar ik denk ook een vmk. en dat het snel weer raak is. @ wend/rich ook ik vind het een goed teken dat de gyn het niet gelijk op geeft. @ jane jij over 3 weekjes ben benieuwd hoor. @ alicia bij jou kan de bevalling ook ieder moment gebeuren zo ben ook weer bij gelezen veel liefs
@Lovely me: Ik snap helemaal dat je daar van baalt .Bij ons komen ze morgen nieuwe vloerbedekking leggen op het kinderkamertje. Dit was in eerste instantie niet de bedoeling maar er is een vlek op gekomen, vandaar! Ons kamertje is dus ook nog niet klaar (Al zijn de meubeltjes er al wel) Mijn vingers kriebelen ook om het klaar er aangekleed te krijgen! Het is namelijk zo leuk!!! Trouwens, leuke site villa uk. @Wendy&R: Ik zou er ook zeer zeker naar vragen! Al zou het moeilijk gaan er bestaat dus wel een kans dat het zelf zou kunnen lukken Sterkte met alles! @Banne: Jeetje na zon positieve test valt dit dan helemaal tegen! Ik baal hier even stevig met je mee Misschien moet je een keer een afspraak maken bij je huisarts? Je bent ook al best een tijdje bezig @Chantal: Sterkte met Senna, hopelijk gaat het snel wat beter. Fijn dat je een beetje gerust bent gesteld wat betreft je man. @Alicia: Ik ben vandaag bij de fysio geweest, en zij zegt ook dat we niks anders kunnen doen dan de buik en bil spieren te trainen met oefeningen, veel mijn bekken te kantelen, en op tijd mijn rust nemen. Aangezien ik dat al heel lang doe zal het er niet beter van worden. Mijn buik trekt mijn rug nog holler om mijn balans te houden. Zon band is voor mij denk ik niet geschikt aangezien je dan nog meer je eigen spieren ontlast, terwijl die juist sterk moeten worden/blijven. @Pluisje: Jij ook al, ik gun het jou ook meid! Kop op! @Chivay: Veel succes vandaag bij jullie intake morgen is de grote dag!
Bekijk bijlage 89161 deze foto is twee dagen geleden gemaakt ow en je ziet me gat in me broek ook hahhahaha
chivay geniet vandaag nog lekker met zn 2tjes want morgen zijn jullie eindelijk met zn 3tjes oh wat spannend!! Heel veel suc6! wenenrich wat fijn dat de gyn niet gelijk op wilt geven. Misschhien toch nog een kans op een kindje van jullie 2! heel veel sterkte dikke knuffel sammie Wat vervelend dat de fysio niet meer zoveel kan helpen. gewoon rustig aan doen. Me handen jeuken echt om wat te gaan doen met de babykamer helaas kan ik nix anders doen dan wachten maar goed als ik rond eind aug kan beginnen kunnen we het in principe in 1 weekend klaar zijn met de kamer. Gelukkig heb heb jij de meubeltjes al nog ff wachten tot morgen en dan ligt er een mooie vloer in! missy mooi buikje! liefs
Missy mooi zeg! Schiet al aardig op! @ Girllie... owwww weet hoe t voelt... Hier hadden we een levertijd van 8 - 10 weken... uiteindelijk na heeeeeeeel erg veel gebel (vanaf onze kant, want ons bellen ho maar) in week 18 eindelijk de commode gekregen.. (kast en ledikantje met 15 weken) Grr wat was dat irritant... Maar gelukkig staat nu wel alles Veel succes ermee, gewoon platbellen! @ All... Zooooo intake gehad... Lange zit.. eerst bloedprikken, gesprek met een verpleegkudige... en daarna met een artsassistent en natuurlijk wachten Maar..... Morgenvroeg om kwart over 8 mogen we ons melden! Arg spannend Vandaag nog even genieten met z'n 2tjes.. Net even samen boodschappen gedaan, lekker afbakbroodjes gegeten.. Mijn vriend is vanaf nu 3 weken vrij erg fijn... Kom vanavond nog even gluren.. ga nog even rommelen