Hee meiden Hier een goede nacht gehad, ze sliep van 11 tot 4, en van kwart voor 5 tot 8. Echt lekker. Mijn man is na deze week nog 2 weken thuis. Het lijkt wat beter te gaan met de hechtingen, als ik maar rustig aan doe. Als ik meer doe heb ik meer last. Ben benieuwd hoe het met chivay gaat, ik denk aan haar
@ Eline, fijn dat je beter hebt geslapen en ook ik denk de hele tijd aan Chivay ze zal nu wel op de ok liggen. En ben ook erg benieuwd wie de volgende is
hoi allemaal, ben even een poosje niet geweest maar wel meegelezen. Eline wat een mooie meid hebben jullie en fijn dat ze zo goed groeit. chivay succes en ook hier denk ik aan je . banne jammer maar het komt goed knuffel van mij. wendyr fijn dat de gyn nog meer mogelijkheden heeft. o ik weet het niet meer dames sorry. iedereen een knuffel van mij
Oh, wat spannend zeg! Waarschijnlijk is Chivay's meisje er nu al! Ben zo benieuwd hoe het met ze gaat en hoe de kleine meid heet
Idd spannend Ben nu bij mijn moeder en ik dacht even checken of er al wat bekend is Hoezo nieuwsgierig
Ook ik denk aan Chiavy. Dacht;laat iuk niet te vroeg kijken,maar nu nog geen nieuws. Ze zou tussen 11 en 12 toch weer op haar kamer zijn? misschein een spoedje tussendoor. We wachten maar even af. @Jane. Dat is lief van je,gaan we het rijtje gewoon af qua geboortedatums Al kan ik me ook voorstellen dat het bij jou eerder gaat beginnen omdat jij toch een stuk eerder zult bevallen met twee. Ik mag nog tot 28 augustus doorlopen en dat ga jij niet redden. We wachten het maar af. @Banne. Stelt me gerust dat je het niet erg vind om te melden. Ben blij dat je er zo over denkt, maar had het ook begrepen als je er een ander gevoel bij zou hebben. Zorg maar dat de telefoon opgeladen is dan, want het rommelt en blijft maar rommelen. Morgen op controle en eens vragen wat we kunnen verwachten. @Eline. Fijn dat je man nog thuis is. Lijkt me ook best zwaar als je alleen zou zijn 8 dagen al na de bevalling. Mijn vriend heeft ook lekker vakantie als de kleine er is. Ben blij dat we dat zo hebben kunnen regelen. @Jeanetjuh. Fijn dat ze bij jou mogen blijven. Wel vervelend hoe het is gegaan. @Miekje. Leuk he om met het kamertje bezig te zijn. Ikm wist niet dat ze behang van lief hadden. ben erg benieuwd naar hoe het word. Hier een beetje een dipje. Ben de hele week druk geweest,had vanalles gepland,maar is een beetje teveel. Ik denk,omdat ik me zo goed voel,dat ik alles nog wel kan,maar dat valt toch wel erg tegen. Doe het nu maar rustig aan,rest van de dag niks meer. Heb ook regelmatig last van oefenweeen,maar doorzetten doet het niet. Hoop dat het kindje eerder komt,maar als ik denk;die weeen duren lang, dan houd het weer op. Heel raar,maar het zal er wel bij horen.
Nog geen nieuws..... Mijn buddy van het september topic is ook aan het bevallen, helaas veel te vroeg. Ze is pas 25 september uitgerekend.... Heb ik ook nog niks van gehoord
@Jane. Dat is wel veel te vroeg. 7 of 8 weken? Hopelijk is alles goed. Konden ze de weeen niet meer remmen? Ik vraag me echt af hoe het is bij Chivay.
Wow dat is erg vroeg... Ik hoop dat alles goed gaat... Wat betreft Chivay, ik denk dat ze nog lekker aan het bijkomen is. Ik hou het in de gaten...
Nog geen nieuws meiden Wil jullie wel wat meegeven, geniet nog maar van de rust. Ze is al vanaf 8 uur aan het krijsen en doen, wil niet slapen. Heb amper tijd om te eten, of iets te doen. Wordt er soms een beetje wanhopig van
Ik betrap me erop dat ik toch telkens even ga kijken of er al nieuws is van Chivay. Blijkbaar nog niet,al kan het natuurlijk ook betekenen dat Eline een middagdutje doet
@Eline Kan me voorstellen dat je daar een beetje wanhopig van wordt, als je alleen maar wist waarom ze zo aan het krijsen was. Knuffel, meid!
@eline, ik heb een tip voor je! Mijn nichtje wat een huilbaby en als je haar op een bepaalde manier vasthield viel ze in slaap! doe je linker arm om haar heen ( arm loopt dus op haar rug richting haar kont), draai haar met haar buik tegen de jouwe, andere arm tussen haar beentjes door en leg je hand tegen je linker arm, houd haar stevig vast! Tik rustig met 2 vingers op haar luier ( net als een hartslag) en beetje heen en weer lopen ( als dat lukt). Ze hangt dus als het waren in je armen met haar gezicht richting jou en haar buik tegen de jouwe. Let er wel op dat haar armen goed "hangen" en haar hoofdje ondersteund is natuurlijk! Bij lianne werkte dit altijd echt super goed! Ze werd heel snel stil!