Hoi meiden Ik zou nog een foto van het wiegje maken,dus bij deze. We hebben de wieg wit gespoten,was namelijk bruin en opnieuw laten bekleden. Bekijk bijlage 89480
het is te proberen idd! het werkte bij mijn nichtje toen dr tijd... ze voelt de warmte van je lijf.. probeer het even 10 minuutjes a een kwartier vol te houden.. ze word vanzelf rustig!
Of je kunt haar ook op je onderarm leggen. Met haar gezicht in de binnenkant van je arm en dan haar buikje op je onderarm. Je kunt haar dan over de rug wrijven. Veel kinderen op het kdv vonden dat erg fijn en werden daar rustig van. Of in een draagzak tegen je aan. Misschien heb je daar ook nog wat aan?
***Buddynieuws chivay*** Keizersnee is goed verlopen. Ons meisje heet Oona Marthe is 3394 gram en geboren om 10.19. Ik ben erg moe maar het gaat wel goed. *********************************************** Ben blij dat alles goed is gegaan, moest er hele tijd aan denken. Chivay en man nogmaals gefeli
Chivay en chivayman: Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid! Geniet ervan! En wat een mooie bijzondere naam.
Alicia wat een mooi wiegje zeg! Mijn septemberbuddy heeft nog niks laten weten maar ze heeft gister wel longrijpingsprik gehad etc maar dat heeft blijkbaar niet geholpen....
Chivay en Chivayman van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Oona Marthe!! Een hele bijzondere naam! Ik heb hem nog nooit gehoord. Geniet ervan en doe het maar lekker rustig aan! We zien je wel weer verschijnen hier.. @Alicia, wat een prachtige wieg zeg! Hij is echt heel mooi geworden! @Eline, kan me voorstellen dat je er soms moedeloos van wordt als ze blijft huilen! Hopelijk helpen de tips van Alicia en Wendy een beetje. Mijn nichtje vind een draagzak ook heerlijk, wordt ze heel rustig van en valt zo in slaap.. @Jane, spannende tijd voor jouw septemberbuddy! Spontane bevalling of wordt het kindje gehaald? Mijn neefje werd gehaald met 31 weken omdat het met mijn schoonzus slecht ging. En dat is nu een bijdehante jongen van 4!
joepie daar is de 2 de van de groep van harte gefeliciteerd en een hele mooie naam. Hier vanavond beschuit met roze muisjes. eline vervelend dat ze zo moet huilen. succes. banne hoe is het met jou? mooi wiegje hoor weet niet meer wie het was sorry. meiden doe rustig aan . groetjes san
Chivay, gefeliciteerd met je meisje, fijn dat alles goed is gegaan! Dat je moe bent is alleen maar logisch toch? Wanneer mag je naar huis denk je? Alicia, geweldig wiegje, zou ik ook wel willen!!
chivay en manvan harte gefeliciteerd met jullie kleine meid! Mooie naam! Rust lekker uit en geniet ervan! Tot snel eline geloof best dat je er soms even wanhopig van voor dus hoop dat de tips helpen. Komt allemaal goed. Fijn dan manlief ook nog lekker thuis is. alicia mooi wiegje! jane jeetje dat is idd vroeg hoop dat alles goed is gegaan. Nou ik ga me bedopzoeken ben zo moe van het werken. wat de kinderkamer betreft komt nu ongv 3 weken later dan verwacht maar ja 3 weken zij zo voorbij! Liefs
@Chivay en vriend. Van Harte gefeliciteerd met jullie kleine meid. Inderdaad logisch dat je moe bent,rust maar lekker uit en laat je goed verwennen. Een bijzondere naam ook. Ik heb al heel wat namen gehorod op het kdv maar Oona nog nooit. Hoe komen jullie daar aan of hebben jullie 'm zelf bedacht? @Jane. Lijkt me best zorgelijk als je al zo vroeg moet bevallen. Hopelijk doet de kleine het straks goed. Bedankt allemaal voor de leuke reacties op het wiegje.
Hee meiden, Ben vanavond op de scooter een filmpie wezen halen, en even naar het kruidvat gegaan.Ik moest er gewoon even uit. Heeft me echt goed gedaan. Op scoot wel wat pijnlijk met hechtingen, maar ja. Heb bij kruidvat een dyfrax fles gehaald, schijnt dat ze daar langzamer uit drinken dan de avent flessen. Ze slaapt nu vanaf half 4, ze is kapot. Wel nog een keer gedronken tussendoor. xxxx
Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje) Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes) Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje) Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 (Meisje) Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-12-2010 (Jongen) missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - = ZWANGER uitgerekend op 26-02-2011 Kirin - 6 mei - ronde 2 - 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50 mg Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150 mg san84 - 7 juli - ronde 5 - 1e kindje Mereli - ? juli - ronde 4 - 3e kindje Pluisje1985 - 8 aug - ronde 2 - 1e kindje Clomid 50 mg Banne77 - 22 augustus - ronde 9- 1e kindje Geboren: eline1984 - 21 juli - Kim - 3190 gram en 50 cm Chivay - 29 juli - Oona Marthe - 3394 cm en .. cm Vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Eline1984 - Chivay Wen1975 - Jeanetjuh Chantal1234 - Kwebbelsnoes Alicia - Banne77 Banne77 - San84 Jane1983 - Lovely me Ff bijgevuld. Staat leuk, nu twee kleintjes. Ben ook benieuwd wanneer er een naam in het blauw bij komt?
Eline fijn dat het je goed gedaan heeft Dames ik ga morgen voor een week naar Zeeland. Hoop wel dat een goede vriend van ons de labtop meeneemt, want dan hoef ik dit niet te missen anders lees ik volgende week wel alles bij. Rustig aan en tot volgende week!
@Chantal Een hele fijne vakantie, geniet ervan! Hoe is het trouwens met Senna? @Eline Groot gelijk dat je er even uit bent gegaan en fijn dat de kleine meid nu eindelijk slaapt.