@Eline fijn dat het je goed gedaan heeft. @Alicia echt een ontzettende mooie wieg. Ziet er heel lief uit. @Chivay en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter. @missy mooie buik missy en je bent al bijna op de helft dan kan het aftellen beginnen. @banne ik vind het heel erg voor je, ik had het je zo gegund. Verder weet ik niet meer wat er allemaal geschreven is. Ik heb het een paar dagen erg druk gehad en was erg moe, had geen puf meer om achter mijn laptopje te duiken. Ik ben vandaag ongesteld geworden en ik ben helemaal niet verdrietig of teleurgesteld. Eigenlijk was ik zondag na de negatieve test veel meer teleurgesteld. Ik ga aan de slag met ovulatietesten. Ik heb ze nog nooit gebruikt, maar ik ga het maar eens proberen. Aangezien het voordat ik zwanger werd een rommelige cyclus had.
****Buddynieuws Chivay**** hey hey Hier weer een beetje bijgekomen. Oona doet het super, slaapt veel, rustig meisje. Na de operatie misselijk geweest en ik was ernorm moe, nu wat beter, lekker aan het genieten. Alleen wel jeuk van jodium. Bv lijkt goed te gaan. Liefs melanie *********************************************
@Mereli, ik vind het heel prettig ovulatietesten. Ik gebruik die van Sensitest. Die zijn niet zo heel erg duur.. Als ik uit m'n werk kom, even testen kijken en klaar, je weet waar je aan toe bent! Je weet dan ook meteen wanneer je ongeveer je menstruatie kan verwachten (ongeveer 14 dagen later). Vooral met wisselende lengte van cyclus erg prettig.
Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje) Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 (Meisjes) Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje) Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 (Meisje) Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-12-2010 (Jongen) missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - = ZWANGER uitgerekend op 26-02-2011 Kirin - 6 mei - ronde 2 - 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50 mg Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150 mg san84 - 7 juli - ronde 5 - 1e kindje Pluisje1985 - 8 aug - ronde 2 - 1e kindje Clomid 50 mg Banne77 - 22 augustus - ronde 9- 1e kindje Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje Geboren: eline1984 - 21 juli - Kim - 3190 gram en 50 cm Chivay - 29 juli - Oona Marthe - 3394 cm en .. cm Vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Eline1984 - Chivay Wen1975 - Jeanetjuh Chantal1234 - Kwebbelsnoes Alicia - Banne77 Banne77 - San84 Jane1983 - Lovely me Ik heb mijn NOD ingevuld.
@Missy: Mooi buikje hoor! @Alicia: Gelukkig ben ik niet zon tassentype!!!haha Mooi wiegje hoor!!! @Chivay: Gefeliciteerd met jullie mooie meid! Mooie naam hoor. Ik hoop dat met jou ook alles voorspoedig gaat! @jane: Jeetje dat van je sept buddy is ook vroeg!!! 1 dag na mij uitgerekend. Ik moet er nog niet aan denken dat het nu al komt. Al dat gedoe in het ziekenhuis, en zal het kindje sterk genoeg zijn?? Heftig! Hopelijk kunnen ze het nog een beetje afremmen. @Chantal: Wij gaan morgen ook een week naar zeeland !! Geniet ervan Vandaag bij de vk geweest. Wederom was alles goed. Het kindje is al ingedaald en ligt er perfect voor! De kans is nog wel aanwezig dat hij/zij zich bedenkt en even terug uit gaat met zn koppie, maar die kans is vrij klein omdat t weinig ruimte had en dus vrij vast ligt. Morgen dus met vakantie ben er dus even niet!! Als ik terug kom is er misschien wel meer geboorte nieuws haha!
Chivay fijn dat de bv goed lijkt te gaan, geniet van deze tijd en hoop dat je snel naar huis mag Mijn septemberbuddy is vanmiddag ook bevallen van een meisje, 2100 gram en 43 cm (kreeg net sms). Gelukkig gaat tot nu toe naar alle omstandigheden alles goed. Wel even schrikken als je dit hoort, ik ging er niet vanuit dat ze eerder ging bevallen dan ik
Mereli wat balen zeg toch ongesteld geworden Sammie hele fijne vakantie, fijn dat alles goed was bij de verlos jane die is vroeg bevallen, en wat een mini gewicht dan he. Is alles wel goed? Hier een supernacht, geslapen van half 12 tot 3, en van kwart voor 4 tot kwart voor 7. Nu slaapt ze weer. Ze lacht ook veel meer, ze lijkt meer tevreden. Ze heeft sinds gisterenmiddag niet echt meer gehuild. Sinds gisterenmiddag gebruiken we ook een andere fles, misschien dat dat het ook is. Ze krijgt nu 6 voedingen per dag ipv 8, omdat ze toch meer wil drinken. Het lijkt beter te werken voor haar. Had gisteren fotos besteld, 240 hahaha. Allemaal van Kim. Ben benieuwd hoe het met chivay is. Lijkt me zwaar een keizersnee. xxxx
Hey meiden, Eline@ lief hoor zoveel foto´s!! Voor je het weet is ze alweer 1 jaar! geniet ervan met ze 2! mereli@ echt shit voor je! Weer een ronde verder dit schiet niet op voor je! Sterkte meid! chivayi@ gelukkig dat alles goed gaat daar met de kleine en met haar! Toch nog effe snel op het forum, loop met dubbele gevoelens rond. En ja kan het natuurlijk met niemand delen of bepraten. Gisteravond had ik even een kramp van onderen, en heel af en toe steken in me borsten. Het lampje ging gelijk branden en dacht ja misschien ben ik wel zwanger. Maar als het dan weer weg is, denk ik ik maak me zelf helemaal gek op deze manier. Volgend weekend weet ik pas meer. Kan me niet voor stellen dat ik zwanger blijkt te zijn. Maar ja daar moet ik ook maar niet vanuit gaan, ik kan beter denken ik wordt volgend weekend ongesteld. Toch wel een beetje spannend voor me, wachten weer af. veel liefs van pluisje
@Chantal. Fijne vakantie. geniet er lekker van. al waarschijnlijk ook wel jullie laatste vakantie zonder kleintje zijn. @Sammie. Ook jij een hele fijne vakantie. Waar gaan jullie naar toe. @Chivay. Fijn dat het goed met je gaat. Snap dat je moe bent,is ook niet niks die spanning vooraf en de narcose. Je lichaam zal toch even moeten bijkomen. Fijn dat ook de bv goed gaat. Weet je al wanneer jullie naar huis mogen? @Elien. Kan me voorstellen dat het heelrijk is om even het huis uit te gaan. Al lijkt het me niet zo lekker zitten om een scooter met die hechtingen. Wanneer mogen die eruit? @Banne. Tja,zou kunnen he. 50 % kans dat we een jongen krijgen. Ik ben wel erg benieuwd. Zoals bij Eline en Chivay heeft iedereen het telkens over; wanneer je meisje er is en bij het buddynieuws zijn we vooral benieuwd naar de naam en hoe het ging. Daarom raar dat bij ons ook het geslacht nog een verrassing is. @Wen75. Wie zal het zeggen. Jij dacht volgens mij een jongen he? @Jane. Jeetje,wat vroeg geboren. Fijn dat alles goed eruit ziet,al lijkt het me nog wel zorgelijk. Vaak zie je toch bij kindje die veel te vroeg geboren zijn (meer dan 8 weken) een achterstand op latere leeftijd. Die hebben veel tijd nodig om alles in te halen. Maar goed,nu doet ze het goed en dat is het nelangrijkst. @Mereli. BAlen dat je ongesteld bent geworden. Ik hoop dat de volgende ronde meer geluk brengt. Ik heb ook ovu testen gebruikt en mij bevielen ze ook goed. Ik had ook die van sensitest,niet duur en makkelijk in gebruik.
Misschein dat ze last had van krampen. Zijn veel babys die dat hebben. Die nieuwe fles die je hebt gekocht si daar heel fijn voor. Door die knik erin, gaat de lucht omhoog en krijgt zij die niet binnen. Wat ook scheelt is tegen krampen,is zorgen dat de speen van de fles helemaal gevuld blijft met melk,anders gaat ze ook lucht happen en het laatste bodempje in de fles evt laten zitten want daarbij krijgen ze ook vaak lucht binnen. Ik deel maar even met je wat ik weet . Misschien heb je er wat aan?
Eline tot nu toe gaat gelukkig alles goed met ze, dus hopen dat het zo blijft. Fijn trouwens dat je meisje er beter van slaapt en drinkt. Wij hebben hier ook de avent en difrax flessen voor als bv niet lukt. Als ik weer ga werken wil ik ook afbouwen en hebben we toch ook flessen nodig.
@ chivay van harte gefeliciteerd met jullie dochter en ze heeft een hele aparte naam leuk hoor. foto's? @ alicia heel mooi wiegje. @ eline fijn dat ze lekker heeft geslapen. @ mereli ja bijna op de helft balen dat je toch nog ongie bent geworden. @ pluisje wie weet heeft die steken wel wat te betekenen * duim duim* @ dames die op vakantie gaan heeeeel veel plezier.
@Eline, fijn dat Kim nu tevreden is. Heb jij ook wat meer rust. @Pluisje, ik ga duimen voor een positieve test voor je. @Banne, ik heb ovulatietesten besteld. Kijken of het ook werkt voor mij.
@jane mooie buikk meis! Ook leuke bikini trouwens! @eline, fijn dat ze wat rustiger is nu! Inderdaad wat alicia al zegt, het kunnen buikkrampjes zijn...