Banne heb niks meer van mij septemberbuddy gehoord maar die zullen wel druk in het ziekenhuis zijn. Zij een keizersnede en de kleine ligt op neonatologie ic dus druk met van alles denk ik. Hier weer eens 7 keer naar de wc geweest vannacht, wordt er een beetje moe van. Nog ruim twee weken doorbijten maar vind het echt minder leuk worden.
Goedemorgen allemaal @miekje. We zijn nu inderdaad aan het aftellen,maar moeten er denk ik ook niet teveel mee bezig zijn,want het kan ook nog 4 weeken duren. Best irritant dat je geen idee hebt wanneer ons kindje geboren word. Heb jij nog erg last van je hormonen dan,als jen man het moet ontgelden? Tja,je bent samen zwanger he @Banne. Tja,ik moet er zelf ook even aan wennen dat wij gene datum en geen geslacht weten. DAt was bij Eline en Chivay toch best handig Ik sms je als er wat gebeurt,maar het is nu gewoon rustig. Dacht vanacht nog even;nu gaat het beginnen,maar het hield ook gewoon weer op. De kleine is de al een beetje eigwijs,precies zijn/haar ouders @Eline. Leuke foto. Erg leuk dat je telkens een foto plaatst,daar is war we het allemala voor doen he . @Chivay. Hoe gaat het met jou? Ben benieuwd of je al thuis bent of nog in het ziekenhuis. Heb eigleijk geen idee hoe lang je normaal na een keizersnede moet blijven. Gister weer controle. Alles was weer goed. Ben dit keer niet aangekomen,zelfs heel iets afgevallen. Zal wel met het vocht de vorige keer te maken hebben gehad,nu heb ik daar geen last van. Hebben het nog over de voorweeen gehad,maar het feit dat het al rommelt,zegt niks over wanneer de baby komt. Ik kan al rommelent ook nog de 42 weken halen. We wachten het maar af.
Lijkt me erg vervelend dat je zo vaak naar de wc moet 's nachts. Mijn verloskundige zei toevallig dat het heel normal is om er zo vaak uit te gaan,maar heel vermoeiend lijkt me. Kom je wel een beetj eaan je rust toe,want je moet natuurlijk wel uitgerust aan de bevalling beginnen?
Op zich heb ik er overdag niet zoveel last van dat ik er in de nacht zo vaak uit moet maar 's nachts wordt ik er zo moedeloos van. Dan zie ik vriendlief heerlijk slapen en dan lig ik daarnaast weer een poging te doen om lekker te liggen.... niks ligt meer echt lekker, op de rug niet en op de zij ook niet. Zou wel weer heerlijk zijn om straks op de buik te slapen. Ik hoop voor de meisjes dat ze het nog even volhouden daarbinnen tot 17 augustus maar als ik eerlijk ben, ben ik er zelf een beetje klaar mee. Ik denk niet dat ik dit tot 40/42 weken had volgehouden als het met 1 kindje ook zo is. Vindt het zo jammer want heb eigenlijk een hele mooie zwangerschap gehad tot 3 weken geleden. Eigenlijk wil ik er nu ook nog van genieten maat wordt wel steeds moeilijker, je kan niet veel meer doen of ik moet weer eens plassen. Dus rondom huis blijven maar....
hey meiden was ikw eer even, heb een week zonder internet gezeten, kon wel online met mijn mobiel maar dat was zo ieniemienie... maar goed ben weer online... Chivay gefeliciteerd met jullie dochter en een mooie naam hoor... alicia, wat een leuke wieg hebben jullie zeg..!! eline, fijn dat het goed gaat met de kleine, en dat ze soms hele tijd huilen, zijn regeldagen... ik zelf heb daar nooit bij stil gestaan... hoort er gewoon bij dacht ik altijd... haha heerlijk dat je ff weg bent geweest heb je soms ff nodig dan he. Jane, super buik heb je hoor en ik vind jou zwangerschap goed gaan, ok tot ff terug dan, maar je draagt er ook 2... ohw en je septbuddy bevallen lees ik, ik zal daar zo ook ff spieken, wie was dat?? ff update van mij, ik moest vorige week naar de gyn, ik heb al mijn klachten op tafel gegooid, was in 3 week 2.5 kilo gegroeid, bloeddruk was nog goed... maar gezien mijn klachten wilde ze me deze week weer zien, ok dus donderdag weer heen, 1.3 kilo in week erbij, bloeddruk iets verhoogd, en klachten zijn er nog steeds, heb veel last van harde buiken, die ik ook wel voel, (lichte Pijn) maar dit kan door blaasontsteking komen, waar ik dus niks van merk, nu wouden ze me pillen voorschrijven waar ik paar weken terug erge bij werkingen van heb gehad van onder... dus geen pretje. dus ik zei die wil ik niet hebben.... heb eerst ook geen anderen gekregen...zolang ik niks merk vind ik het wel goed en ga ik veel drinken. ook moest ik vorige week en deze week bloedprikken omdat ik dus een tekort aan vitamine B12 heb, ik krijg dus nu elke week 2 injecties hiervoor. ik moet dus a.s. donderdag weer naar de gyn.
ohw ja, wij hebben een paar weken terug nog besloten om een nieuwe babykamer te halen, aan gezien ik niet een leuke kast had met veel ruimte en ik eigenlijk iets wou wat bij elkaar past.... mijn vriend zag 1 staan in het blaadje van gardo dus die wou hij wel hebben... nu betalen zijn ouders de helft mee, dus dat scheelt, ze zouden de box betalen maar die hebben we zelf betaald... prijs is hetzelfde want box was nu 254 euro in de aanbieding,kamer is flink afgeprijsd naar 499 euro...en dan nog 25 euro voor het wandrekje Babykamer Nick van: Bebies First - Gardo Babysuperstore kan niet wachten tot hij er is... dinsdag over 1 week... tot die tijd staat het oude kamertje er eerst nog
hey meiden, Gister had ik nog me twijfels, maar vandaag helemaal niks meer. Ben niet zwanger en wordt hopelijk gewoon netjes weer ongesteld. Dit zegt me gevoel heel duidelijk. Baal er wel van, en eerlijk gezegd denk ik niet dat het nog wat wordt dit jaar. Maandag weer aan het werk, en hopelijk gaan me gedachtes snel naar me werk toe. Gister aan het shoppen geweest met me moeder, en wat zie je dan leuke babydingetjes. Maar heb tegen me zelf gezegd dat ik er niet aan moet beginnen. Want maak me zelf alleen maar gek, en straks duurt het nog jaren. Ga even lekker thee drinken, en dan kom ik vanavond weer terug. Veel liefs van pluisje.
Kan me voorstellen dat het frustrerend is als je je vriend lekker zietr slapen en jij er telkens uit moet. Ik denk alleen dat je er weinig aan kunt doen,want drinken zul je toch moeten. Probeer maar te denken;nog 2,5 week en dan ben ik ervan af. En op de buik slapen lijkt mij ook heerlijk. Dat mis ik echt. Ik sliep vroeger altijd op mijn buik en dat ging eigelijk meteen al niet meer sinds ik met de pil gestopt was. Kan me ook voorstellen dat je er genoeg van hebt en denk ook dat dat erbij hoort. Iedereen heeft wel moeilijke momenten tijdens de zwangerschap. Ik heb het in het begin moeilijk gehad met de rugpijn en de migraine en toen moest ik ook mijn best doen om van de zwangerschap te genieten. Nu voel ik me goed en geniet volop,maar ik denk dat dat bij iedereen anders is. Maar dat jij niet de enigste bent die zo denkt,weet ik wel zeker. Kom op meid,nog even en dan heb je twee lieve meisjes in je armen!!
Mamanouk. Leuk je heir weer te zien. Balen dat het allemaal niet zo vlotjes loopt. Ik hoop dat je het nog volhoudt tot het eind. Kun je er nu een beetj met je man over praten en krijg je wat hulp? Het kamertje ziet er erg leuk uit. Lijkt me voor jou toch ook wel een oppepper om iets te hebben waar je naar uit kijkt.
hallo dames, sorry voor mijn afwezigheid, maar kom moeilijk de trappen op naar de pc. De laptop is nu weg voor reparatie dus hopelijk heb ik die snel terug, dan kan ik weer wat vaker online. We zijn hier druk met de babykamer, het schiet op nu. Ook wij gaan er lekker een paar dagen tussenuit, we vertrekken vanmiddag naar Friesland! Maandag zijn we weer terug. Heb gister mijn bekkengordel opgehaald, had de therapeut besteld, zodat ik nog een beetje kan lopen. Het zit niet zo lekker, want zit dan echt strak ingesnoerd, maar met lopen helpt het wel. De baby vind het ook niet erg fijn, die zit dan steeds tegen de rand van die gordel aan te schoppen. Woensdag komt ons nieuwe bed! Mijn zusje neemt ons oude bed over, dus die is dan ook gelijk weg. Chivay: Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Wat een prachtige naam! Las iets over plassen 's nachts, we kunnen elkaar de hand schudden Jane! De afgelopen 2 nachten moest ik echt ieder uur plassen, elke keer als ik me omdraai moet ik weer. Ik voel ook dat de baby tegen mijn blaas aanligt, dus daar zal het wel aanliggen, maar erg fijn is het niet.
ja heb er ook echt zin in om straks alles in te richten, mag ook wel dan... de kleine kan nu ook wel slapen hoor als het moet... wiegje staat hier al beneden... en ja ik kan van alles zeggen tegen mijn vriend, hij snapt wel dat ik niet alles meer kan, en doet nu wel wat meer, ook mijn oudste dochter helpt me nu meer... wasjes ophangen en opvouwen en andere dingen in huis zoals stofzuigen etc... het eind lijkt nog zo ver weg... pfffff.... hihi
Hey ladies, dames die op vakantie gaan of al weg zijn een hele fijne vakantie geniet ervan! jane wat vervelend dat je zo vaak moet plassen heb er snachts ook last van nog even en dan heb je 2 mooie dames in je armen. Gaat sneller dan je denkt 2 weekjes! Spannend. Hoop dat alles goed gaat met je sept. Buddy ze hebben het druk zat met de zorg en gezondheid van hun kleintje. Liefs
hee meiden Jane een knuffel voor jou, echt slopend zo vaak moeten plassen zeg. Lijkt me heel zwaar. Alicia fijn dat alles goed was bij de verlos, en 38 weken alweer. Binnen 4 weken heb je je kindje Hier weer een goede nacht, van 11 tot half 4 geslapen, gevoed, en toen van 4 tot 8 geslapen. Vanmorgen weer wat huilerig, tot een uur of 2. En slaapt nu weer lekker. Voel me ook elke dag wat beter, daar ben ik zo blij om. Zal even foto plaatsen van het geboorte kaartje o ja dingen die er bij mij snel doorheengaan Hydrofiele luiers, daar gebruik ik er zo 6 van op een dag denk ik spuugdoekjes Badcape, daar voed ik vaak snachts in. Heb er 1 met fleece, dan blijft ze lekker warm. Billendoekjes, een pak in 5 dagen
@Eline. Ja nog max 4 weken,al hoop ik toch wel dat het kindje zich eerder meld. We zijn nu wel erg nieuwgierig geworden en het is nu ook lekker weer om te bevallen Leuk geboortekaartje,heel eenvoudig en mooi. Voeden in de badcape? Wij hebben er 2 gekocht,dacht dat we ze niet veel zouden gebruiken,maar dit is ook nog een optie dus. Die hydrofiele luiers hebben wij ook redelijk wat van gekocht;om mee af te drogen maar ook onder het hoofdje in de box of in bed.
Hoop ook dat het eerder is Alicia. Overtijd lopen is echt erg. Snachts is het vaak te koud, en overdag doe ik hem ook vaak om. Blijft ze toch lekker warm. Dacht ook van wanneer zal ik dat gebruiken, maar heel handig. Na badje nooit gedaan, doe dan 2 hydrofielluiers op aankleedkussen, droog haar af en kleed haar aan. Ze is pas sinds een paar dagen overdag zonder mutsje, snachts nog steeds op. Die mutsjes zijn wel een ramp,veel waren te groot. Ook handig om er een paar te hebben, kan je hem is wassen
Gisteren zijn we trouwens voor het eerst naar buiten gegaan, in de kinderwagen. Naar mijn schoonouders gelopen, buiten wat gedronken op teraas, en weer terug. Ze viel gelijk in slaap als we liepen
@ Eline, wat een lief geboorte kaartje echt schattig. Fijn dat het met jou elke dag beter gaat. En heerlijk dat jullie al buiten zijn geweest.
leuk, ja we zouden om de Daan, maar toen we hem zagen vond ik hem lelijk... dus is het deze geworden....