eline, wat fijn dat het goed gaat, hydrofiele luiers heb ik ook genoeg, al 14 jaar oud hihi maar zijn nog steeds wit... spuugdoekjes ook genoeg hier... en omslagdoeken ook wel... mooi kaartje hebben jullie Eline, Ik heb mijn kaartje ook dit keer weer zelf op de pc gemaakt samen met mijn zusje.... dus die laat ik dan afdrukken... ik moet in ziekenhuis bevallen, dus gaat mijn zusje de geboortedatum en gewicht erin zetten en ze dan bestellen... voor 3 uur besteld volgende dag in huis
@ eline wat een lief geboortekaartje. en fijn dat je je eigen steeds beter voelt. @ mamanouk ben benieuwd naar jullie geboortekaartje. @ jeanetjuh alweer 10 weken gaat echt snel. @ alicia ja jullie nog max 4 weken
Mamanouk leuk je weer te zien, jammer dat het niet helemaal gaat zoals je zou willen. Silkie van het sept topic is bevallen. Leuk dat jullie toch een nieuw kamerje hebben besteld. Ben erg benieuwd naar het resultaat. Alicia het is gewoon ff doorbijten maar weet heel goed waar ik het voor doe en dat trekt me er wel doorheen. Kwebbel het is echt vervelend om zo vaak te moeten plassen, dan kunnen wij elkaar idd de hand schudden. Eline wat een leuk kaartje zeg! De rest ben ik weer eens vergeten....... Ben wel benieuwd wanneer chivay weer naar huis mag, meestal blijf je toch zeker 3/4 dagen in het zkh na een keizersnede
Hee meiden Eveline een mooie buik. Ik had chivay gisteren nog gesmst, of alles goed ging. Gisterenavond stuurde ze terug, maar had ff geen puf meer om het te plaatsten ***Buddynieuws Chivay**** Hier gaat alles goed, pijn valt me mee, loop nu af en toe wat rond. Bv is bij mij erg pijnlijk, dus nu aan het kolven.Oona doet het goed, echt een slaapkopje.Wel wat teveel afgevallen en wat geel. Morgen of maandag ws naar huis, We genieten volop. Liefs ***********************************************
@ Chivay, fijn dat het goed gaat met jullie en dat jullie lekker genieten. Ben benieuwd naar de 1e foto Wij gaan zo een paar dagen naar Harderwijk, ben woensdag avond weer terug. Liefs
chivay, fijn dat het goed gaat alleen jammer van de bv, dat dat pijn doet. jeanetjuh, veel plezier de komende dagen...
Goedemorgen dames. Ik was er toch wel even We hebben internet via het park geregeld. Heerlijk om alles weer even bij te lezen Chivay fijn dat alles goed gaat met Oona Eline mooi meisje hoor en fijn dat het ook beter gaat met jou en dat Kim wat minder huilt. Jane mooie buik. Nog maar eventjes. Spannend hoor Er is nog veel meer geschreven, maar weet het niet meer allemaal. Hier bevalt het goed. De baby schopt me soms bont en blauw Vind ik helemaal niet erg. Gelukkig regent het niet. We gaan zo even lekker rondfietsen en alles een beetje verkennen.
Hey meiden, Alles goed hier?? Heb gister samen met me vriend een kitten opgehaald van 6 weken oud. Lief hoor z´n klein katje. Maar vraagt ook een hoop aandacht. Ik probeerde een foto er op te zetten maar het lukt me niet. Sinds gister heb ik dikke witte afscheiding, dat ik anders nooit zo heb. Heb net gegoogld, en het kan misschien een zwangerschap zijn. Of gewoon na je eisprong, dus wachten weer af. Maar herkent iemand dit? veel liefs van pluisje
@Jeanetjuh Jeetje alweer 10 weken, gaat ook alweer snel. Hele fijne daagjes samen en tot woensdag! @Eveline Mooie buikje hoor. @Pluisje Spannende dagen voor je, mijn duimen draaien voor je. @Chivay Fijn dat alles goed met je gaat en met de kleine. We zien je vanzelf verschijnen om een foto te spammen. @Mamanouk Leuk je hier weer even te zien. Wel minder dat je nu 2x in de week een injectie moet halen. Maar ja, als het helpt... En weet ik het niet meer , er is zoveel gekletst de laatste dagen. Gisteren nam vriendlief mij mee uit winkelen, dat is al bijzonder genoeg aangezien hij een hekel aan winkelen heeft. Lekker gelunched en mooie ketting van hem gehad. Daarna was ik gesloopt, dus lekker 1,5 uur geslapen en voor de rest lui op de bank tv gekeken. Zo, wij gaan even lekker naar het bos. Fijne zondag allemaal!
Mamanouk ik hou ook lang niet alles bij van het sept topic dat gaat mij ook te snel. Laat wel weten hoe het gaat maar op iedereen reageren gaat me echt niet lukken chantal maak er een leuke vakantie van! Wen75 lekker even naar het bos
@Jane. Ik snap dat het doorbijten is. Ik heb bij jou wel heel sterk het idee dat jij alles doet om te zorgen dat de meisjes een goede start krijgen en doordat ze natuurlijk al eerder gaan komen dan een eenling,wil jij ze zo lang mogelijk dragen. Ik vind jou nu al een zorgzame moeder die alles voor haar kleintjes doet. Is misschien raar,maar dat is het beeld wat ik van jou heb @Chivay. Fijn dat het goed met je gaat. JAmmer dat Oona niet rechtstreeks kan drinken bij je maar ook op deze manier kun je haar borstvoeding meegeven. Zou fijn zijn als je weer naar huis mag he. @Eveline. Mooi buik begint er al te komen. Ik had jou trouwens heel anders voorgesteld. Ik dacht dat je ouder was en kort haar zou hebben. Vraag me niet hoe ik daar bij kom Hoe oud ben je eigelijk? @Jeanetjuh. Al weer 10 weken,echt fijn. Hoe voel je je nu en kun je er nu helemaal van genieten? @Eline. Fijn om te horen joe jij dat doet qua kleding en artikelen,want dat blijft toch lastig om in te schatten. En ik neem aan dat ik hetzelfde weer zal hebben als jij met Kim,dus kan mooi de tips meenemen. Hoe gaat het met het huilen van Kim. Heeft ze nog weleens van die momenten of valt het nu mee? Veel babys schijnen elke dag wel een huiluurtje te hebben he. Hier alles goed. Vanochtend even 3 schilderijtjes op de babykamer opgehangen. Ook hebbne we een extra roede in de kledingkast gemaakt. We hadden er een in en als je fan de kleertje ziet hangen,ziet er het raar uit als daar nog ruim een meter onder zit waar je dus niks mee doet. Nu extra hangruimte,altijd lekker.
Wen leuk dat je een ketting van je vriend hebt gekregen, wat voor 1? Alicia, het gaat beter, alleen blijft ze op sommige momenten erge honger houden, ook al heeft ze de fles gehad. Best lastig soms. Dindag komen ze van het consultatiebureau voor een intake, dus dan kan ik gelijk vragen hoeveel ze nu mag. Gaan haar geloof ik ook wegen dinsdag xxx
He dames, @jeantjuh Fijne mini break!! @chantal Gelukkig is t weer hier in zeeland nog best redelijk he,vergeleken met rest vh land Geniet van je dagen! @jane Balen van t plassen!Denk dat we allemaal zo'n moment gaan beleven, kan me t van eline ook nog herinneren....dus zal er bij horen..gelukkig weet jij al ongveeer hoelang t nog gaat duren...scheelt ook weer!Succes en sterkte ermee! @eline Fijn om je tips te lezen wat er snel doorheen gaat...moet dat soort dingen nog hebben dus zal ruim inslaan leuk kaartje trouwens!!Fijn om te lezen dat t goed met jullie gaat! Is t druk met kraamvisite of wel beetje te doen? @alicia inderdaad niet teveel aftellen,want dan duren dagen nog langer, gewoon nog genieten van moment samen, en dat je je zo goed voelt! @pluisje dikke afscheiding kreeg ik pas toen ik echt zwanger was, maar je hoort t ook vaak bij eisprong....SUcces ermee!!!En leuk dat jullie kitten hebben!Kan je alvast oefenen in t opvoeden! @chivay fijn dat je je wat beter voelt en dat je snel naar huis mag!Balen dat je bv niet llukt,maar via kolven krijgt ze t ook, en misschien komt t alsnog wel goed op dze manier! Succes en geniet van jullie mooie meisje! @de rest weer zoveel gelezen dat t niet te doen s om op iedereen te reageren,maar jullie zijn wel in m'n gedachtem hoor!! Hier heb ik nu weekje 'rust'want manlief is op kamp, en bevalt tot zover nog prima, eindelijk weer ff dingen op mijn tempo(lees traag) doen en op momenten dat ik wil! Begrijp me niet verkeerd,mis manlief echt wel,maar hij is nou weer poos thuis geweest en da's gewoon ff wennen na half jaar van huis....heb ook genoeg druktes deze week,dus is om voor ik t weet! zijn nu druk met schilderen in babykamer, plinten en plafond moeten nog,dan behangen en nieuwe vloer erin! heb as vrijdag pretecho, manlief wilde dit niet, dus is kadootje aan mezelf, wil gewoon frummel nog s zien, en ook goed geslacht bekijken...moet t well zeker weten doe wel 2d,wan vind 3d te duur, doe liever iets anders met t geld Verdre geen nieuws, ga lekker pizza bestellen en rustige lees avond houden! tot snel! x miek
Dankjewel! Je probeert er gewoon alles aan te doen dat ze een goede start krijgen en stiekum hoop ik toch ook dat we ze dan sneller mee naar huis kunnen nemen want zie het niet zitten om weken in het ziekenhuis te moeten blijven. En hoe langer in de baarmoeder hoe beter voor onze meisjes, dus dat betekent voor mij gewoon nu nog even afzien maar straks dubbel genieten. Daar kijk ik naar uit en houd me op de been. Maar ik denk dat we allemaal zorgzame moeders zijn hier in dit topic, zwanger of niet iedereen leeft hier met elkaar mee. Vindt het ook erg leuk dat deze club niet al te groot is want de club bij de sept mama's is zo groot dat het gewoon anders is dan hier.