Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden
    ik was vroeg wakker, we hebben echt vreselijke bedden! Ik dacht even meegluren! Ik heb niet alles kunnen lezen want ik kijk even mee vanaf mijn telefoon.
    Ik zag wel dat Jane is opgenomen. Hopelijk gaat alles goed met jou en je twee meiden.

Tot snel allemaal!

2. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    vannacht kon ik niet slapen van de harde buiken, thuis geen last van gehad maar gisteravond om de 5 minuten. Heb dus weer een uur aan de ctg gelegen want had een beetje het idee dat die vrouw me niet geloofde. Heb twee paracetamol en een slaaptablet gelegen. Heb dus wel vanaf 3 uur tot half 7 achter elkaar geslapen.

Raar dat ik nu ineens harde buiken heb, heb ze nu ook af en toe.

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sammie balen zeg je nare bedden. Waar ben je ook al weer?

Jane ik heb wel met je te doen zeg, lijkt me erg zo in het zh te moeten liggen. Ik denk aan je

Hier wel weer een goede nacht gehad. Gisterenavond wou ze opeens wel weer veel drinken achter elkaar.
    Vanmiddag komen ze van het consultatiebureau, ben benieuwd wat voor voedingsadvies ze geven.

xxx

4. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Goedemorgen allemaal.

Hier heerlijk geslapen. Ik heb afgelopen week moeite om in slaap te komen maar als ik eenmaal slaap,snurk ik wel een uur of 10 weg ;)
    Kindje is nog rustig vandaag,zal straks wel wakker worden.

@Banne. Je hoort het als er iets is,maar tot dusver nog rustig. Soms met die voorweeen denk ik;die gaat eerder komen,maar nu denk ik;zal wel gewoon het weekend van de 14de worden. Ik wee het ook niet :(

@Eline. Fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad. Hoe laat komt de cb?

@Jane. BAlen van die harde buiken. Zijn ze dan bang dat de bevalling begint?
    Ik hoop dat je je draai een beetj kunt vinden in het ziekenhuis,want je dacht zelf dat je nog wel even zou moeten blijven. MAg je wel constant visite hebben?

5. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    meiden bedankt voor jullie reacties,

ik heb ff snel gelezen, want veel achter de pc zit ik ff niet,
    mijn vader is gister met spoed opgenomen in het ziekenhuis, allerlei onderzoeken gehad enzo. vandaag afwachten...
    hij had ineens veel pijn in zijn zij (rug) en later in de buik...
    is nog zelf naard e huisarts gereden want wij ( de kinderen waren een dagje weg) hij kon niet meer rijden eigenlijk...
    maar goed hij is gelijk door gebracht naar het ziekenhuis...

Maar Jane wat balen dat je op genomen bent zeg, maar wel fijn dat ze je zo in de gaten kunnen houden...komt allemaal goed met die kleintjes... maar nu nog steeds harde buiken..??
    ik heb het ook veel.

chivay, wat een schatje die kleine Oona... geniet er van

6. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    jane jeetje dat was wel ff schrikken. Heel veel sterkte rust lekker uit! doe rustig aan Heb je nog steeds zn last van harde buiken? Saai he zh maar zo kunnen ze jou en je kleine meisjes goed in de gaten houden komt allemaal goed met je meisjes. Hou ons op de hoogte.

Liefs

7. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Dat si schrikken mamanouk. Weten ze al meer over je vader?
    Ik hoop dat er snel achter komen waar de pijn vandaan komt. Lijkt me voor veel stress zorgen nu. Probeer je zelf ook wat rust te pakken.

8. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Mamanouk jeetje wat schrikken meid, knuffel

Cb kan elk moment komen, ben benieuwd. vandaag meld ze zich steeds na 3 uur, maar ze drinkt wat ze na 4 uur mag hebben, erg lastig

9. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Mamanouk Jeetje meid, da's schrikken. Ik hoop dat ze snel weten wat je vader mankeert en dat hij snel weer naar huis mag.

@Jane Da's idd vreemd dat je nu ineens harde buiken hebt en vervelend dat je het idee hebt dat ze niet geloven. Ik hoop dat je komende nacht wat beter slaapt. Heb je trouwens volledige bedrust of mag je er af en toe wel even uit?

@Alicia Fijn dat je weer eens lekker hebt geslapen.

@Pluisje Spannend voor jou zeg, jouw testdatum komt er ook alweer snel aan.

@Eline Hoe was het bezoek van het CB?

@sammie Vervelend dat jullie vreselijke bedden hebben, maar gezellig dat je even komt gluren. ;)

Mijn werkdag zit er weer op, morgen lekker vrij. Zometeen maar even een uurtje rusten weer. Fijne dag allemaal.

10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hallo allemaal,

wij zijn ook weer thuis! we hebben een heerlijk weekend gehad in Friesland!
    Werd wel een aantal keer met mijn neus op mijn beperkingen gedrukt, dus zijn af en toe wel terug gegaan naar het hotel zodat ik even kon liggen, anders hield ik het echt niet vol.
    We hadden echt heerlijke bedden in het hotel, werd voor het eerst in tijden wakker zonder pijn. Vanmorgen weer wakker in mijn eigen bed en weer pijn. Gelukkig komt morgen ons nieuwe bed, hopelijk ligt die een stuk beter!

Jane: wat vervelend dat je bent opgenomen en dat je waarschijnlijk moet blijven tot de meiden er zijn. Ik ga duimen dat ze nog even goed doorgroeien!

Sammie: wat naar dat jullie zulke slechte bedden hebben daar, je nachtrust is wel heel belangrijk!

Mamanouk: sterkte met je vader!!!

Chivay: Ik hoop dat het uiteindelijk goed gaat komen met de borstvoeding, helemaal omdat je zo veel voeding hebt, zou zonde zijn als het niet lukt.

Eline: ben benieuwd wat het CB heeft gezegd!!

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @mamanouk, dat is schrikken zeg! Ik hoop dat alles goed gaat!

@eline, ik ben benieuwt wat de cb zei?

@Alicia, mooie buik meis! Ik vind het ook nogsteeds vreemd dat het 2 jaar geleden wel zo was.
    @ego, we zijn er net achter dat Richard niet Steriel geboren is. Zijn chromosonen zijn goed, dit houd dus in dat hij wel zaadjes aan zou moeten maken. Klein licht puntje in de duisternis....nu even de zaadtest afwachten, eind augustus weten we dus meer....

12. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @kwebbelsnoes. Gezellig dat je er weer bent. Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Apart dat je daar zo lekker hebt geslapen. Hebben julie slechte matrassen dan?

@Eline. ben benieuwd wat het cb zegt over de voeding. Op zich wel lekker dat ze om de 3 komt.

NEt even lekker naar het centrum gefietst. Lopen word wat vermoeiender maar fietsen gaat prima en zo kom je nog eens ergens.

13. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Het cb is geweest, en die zien toch ook wel een ontevreden hongerige baby.

Ze had om 2 uur 110 cc gehad, en toen die mw er was alweer honger, een uur later.

Ze weegt nu 3640 gram, is dus in 7 dagen 140 gram gegroeid.

Ze krijgt nu eigenlijk al een hoeveelheid van kinderen boven de 4 kilo, dus meer mogen we niet geven.

Ze mag nu 6 x 120 , en dit is echt de max.

Ik heb net ff gejankt, ik vind dit zo moelijk.
    Of ze slaapt, of ze drinkt, of ze huilt.
    Ze huilt nu al vanaf een uur of 1.

Ze ligt nooit gewoon ff wakker, altijd huilen.

xxx

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @eline, dit kan ook aandacht vragen zijn. Soms moet je daar even doorheen, al is dat moeilijk! heb je dat vasthouden al geprobeerd?

15. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    alicia: wij hebben op zich geen slechte matrassen, zijn ook pas 3 jaar oud, maar ze zijn net een tikkie te zacht. Onze nieuwe matrassen zijn iets steviger, dus ben benieuwd.

wendyenr: fijn dat Richard niet steriel geboren is, dat geeft hoop toch? en het verklaart gelijk waarom je 2 jaar geleden wel zwanger was!

16. Tja Eline, wat dat betreft is borstvoeding toch ook nog wel ideaal eigenlijk, dan drinkt je kindje net wat hij/zij nodig heeft. En dan is er geen maximale hoeveelheid die je mag geven. Gek eigenlijk toch hè?
    Wel moeilijk dat ze zo huilerig is als ze wakker is. Mag je ook niet de fles wat dunner maken, gewoon 10 cc extra water erbij, zonder extra voeding? Misschien scheelt dat nog iets??

17. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    wendy dat vasthouden al geprobeerd, het helpt allemaal niet. Die mw zei ook het is echt honger

18. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Eline Jeetje meis, kan me echt voorstellen dat je met je handen in het haar zit zo. En het is ook wel erg zielig dat je weet dat je kleine meid zo'n honger heeft en je mag niet meer geven. Had het CB geen nuttige tips voor je? Dikke knuffel!

@Wendy Dat is goed nieuws dat Rich niet steriel geboren is en dus zijn chromosomen goed zijn. Dat geeft toch weer wat meer hoop voor het einde van de maand!

@Eveline Dat is idd wel krom ja, bv mag je onbeperkt geven naar behoefte en flesvoeding zit een beperking aan. Er zal ongetwijfeld een reden voor zijn hoor, maar het klinkt erg krom.

19. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    wen1975@

Echt spannend is het niet voor me, ondanks de datum al dichterbijer komt. Weet gewoon bijna zeker dat ik niet zwanger ben. Heb helemaal niks geen syptomen ofzo. Dus ga er zeker geen zwangerschapstest tegen aan gooien, dat vind ik zonde. Ga gewoon wachten tot ik ongesteld word. Het is vreselijk jammer weer een ronde van niks. Maar ja we gaan weer verder en wachten het weer af.

veel liefs van pluisje

20. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    He dames,

@Jane veel sterkte in t z'huis!Hoop dat de dames nog wat gaan groeien!miss heb je de harde buiken omdat je nu rust hebt en meer tijd om na te denken/piekeren....je leest ook dat je lijf het als voorbereiding op bevalling doet,maar hoop voor je dat het 1malig is geweest!
    Sterkte!!!

@banne,pluisje en san, hoop dat jullie cyclussen snel voor roze gaan zorgen!!! Blijf duimen voor jullie!!!

@kwebbel fijn dat je leuke mini break gehad hebt!

@eline balen dat ze zo'n strak schema hanteren!Veel sterkte ermee!

@chivay wat een droppie zeg!!!super schattig!je ziet er zelf ook al weer fris uit!Geniet van je kleine meisje!

@alicia Mooie buik!snap goed dat lopen niet meer zo handig is,succes met de laatste loodjes!Jullie hebben vast snel ook je ukkie in je handen!

@all lekker vrije dag gehad vandaag, beetje schoon gemaakt, en net met hond naar strand geweest.
    verder alles prima hier!
    Morgen en donderdag weer drukke werk dagen en dan weekend!!

Fijne avond iedereen!

x miek
    @mamanouk Veel sterkte met de opname van je vader!hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Deel Deze Pagina