Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik mag water tussendoor geven, 3 keer 50 ml ofzo, maar heeft ze al 2 keer gehad, en nog huilen.

Ze is al vanaf 1 uur bezig vanmiddag.

Ik ga haar morgen maar is geven wat ze wil hebben. Misschien wil ze meer in 1 keer, en slaapt ze dan langer.
    Dit trek ik niet meer.
    Net heel erg lopen huilen

2. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    moeilijk eline,

kan je nagaan dit willen we eigenlijk helemaal niet. We willen alleen die lieve baby´s haha. Het is nu even heeel moeilijk en vooral zwaar denk ik. Hou moed en hopelijk komt het snel goed.
    Sterkte vanacht, liefs van pluisje

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Dat je geen symptomen hebt, zegt helemaal niets. Die had ik ook niet en was toch echt (zoals te zien:p) zwanger... Maar kan me ook wel voorstellen dat je je gewoon instelt op niet zwanger, dan kan het alleen maar meevallen evt. Mocht je niet ongi worden, kan je altijd nog testen. Maar duim nog wel voor je hoor. ;)

@Eline Ik heb er geen verstand van, maar ik zat hetzelfde te denken: Dat je haar gewoon geeft waar ze behoefte aan heeft, misschien wil ze daarna vanzelf minder. Ik kan me voorstellen dat je dit niet volhoudt. Nogmaals dikke knuffel!

4. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ eline ik vind het zo sneu voor je :( dikke knuffel.

@ pluisje en ik hoop toch dat je over 9 dagen een mooie test heb.

@ wenrich ja dat is idd een lichtpuntje voor jullie duim voor je.

@ chivay mooie foto van oona.

@ san jeahhh ongesteld hoop ook voor jou een mooie test.

@ ingie hoe is het met jou??

5. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #4305 Alicia78, 3 aug 2010
    Laatst bewerkt: 3 aug 2010
    @Wendyenr. Dat is inderdaad een lichtpuntje,echt fijn. Daar kunnen jullie weer mee verder. Spannend nu wat er binnenkort uit de test komt. Ik duim voor jullie dat dat ook iets positiefs is.

@Kwebbelsnoes. 3 Jaar is inderadad niet uit,maar kan me wel voorstellen dat zachte matrassen niet zo lekker liggen als je zwanger bent. Hopleijk slaap je straks met het nieuwe matras beter en knap je daar van op.

@miekje. Lopen gaat iets minder snel en kan ook miner ver komen,maar ik mag niet klagen. het voelt voor mij nog niet ceht als de laatste loodjes. Als het nog 2 weken extra duurt,kom ik die zo wel door. Als hoop dat ik natuurlijk niet,want ik wil ons kindje nu wel vasthouden.

@Eline. Kan me voorstellen dat je daar moedeloos van wordt. Is je man nu ook vrij of ben je overdag alleen?
    Ik zit even met je mee te denken. Misschien zou je de flesvoeding kunnen indikken. Normaal word dat gedaan bij kinderen die veel terugspugen na het drinken. Dan kun je de voeding indikken en ligt het zwaarder op de maag. Misschien dat Kim daardoor een wat voller gevoel heeft en tevreden is. Nutriton heet dat,misschien ken je het. Daar zit verder niks raars is en mag jong gegeven worden. Idee?

6. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Eline, wat vervelend meis, kan me goed voorstellen dat je d'r helemaal doorheen zit. Wel gek inderdaad dat borstvoeding onbeperkt mag en flesvoeding niet?! Mijn nichtje ligt heel vaak aan de borst! Daar wordt ze ook rustig van begreep ik en dan valt ze zo in slaap..

Zou je eigenlijk weer op borstvoeding over kunnen stappen, of is dat in het begin proberen en als dat niet lukt dan helemaal niet meer?? Zit me dat zo eens af te vragen..
    Bij mijn schoonzus lukte het ook niet in het begin, de voeding moest eigenlijk nog een beetje op gang komen. Vervolgens kreeg ze in het ziekenhuis de verkeerde maat om te kolven, werd alles nog pijnlijker van!! Maar nu gaat het hartstikke goed. Heeft dus wel even geduurd.
    Ik denk dat als je bevalling opgewekt is of als je kindje gehaald wordt met een keizersnede dat het dan wat meer op gang moet komen dan dat je lichaam langzaam naar de bevalling toe werkt.

@Kwebbel, ik hoop voor jou dat je heerlijk slaapt in jullie nieuwe bed en zonder pijn wakker wordt! Wat een verlichting zal dat zijn voor je! Zo kun je er ook niet van genieten als je je zo beperkt voelt en ook nog met pijn wakker wordt! Sterkte ermee in ieder geval..

@Wenenr, spannend joh! Er is dus toch nog hoop! Gelukkig maar! Nu weer wachten... Alsof we iets anders doen deze maanden! Sterkte me wachten in ieder geval! De duimen draaien hier voor een goede uitslag!

@Jane, hoe is het nu met je??

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey Hey allemaal...
    Reageer even uit mijn hoofd.. dus sorry als ik iemand of iets vergeet!!

@ Jane.. Ben heel benieuwd hoe t met je gaat...

@ Alicia... mooie buikfoto.. komt dichtbij nu :)

@ Wen&R.. Volgens mij las ik dat er een goede uitslag was.. Fijn! Ben erg benieuwd nu...

@ Mamanouk... Pfff veel sterkte met je vader!

@ Banne.. Hoe is het nu met je? Ik zal snel eens een foto waarop ze duidelijk met haar gezichtje staat erop zetten.. heb er nu even geen bij de hand op deze pc..

@ Eline.. Pff wat klinkt dat heftig en moeilijk meid! Leef echt met je mee... Hoop dat je snel een goede oplossing komt, want dit is voor jullie beide niet fijn!! Hoe is het met je man? Die zal ook wel veel onmacht voelen??

Hier zijn we ook nog aan het vechten met de voeding..
    Ik geef nog steeds borstvoeding.. maar pff, wat doet het soms enorm veel pijn... Zit dus enorm in dubio...
    Het is zo goed voor Oona, ik heb meer als genoeg, en de goede momenten zijn zo fijn..
    Maar daar staan voedingen met erg veel pijn tegenover... en dat terwijl ik max 3 weken wil gaan voeden en dan afbouwen... (werktechnisch moet ik wel ivm een nieuwe baan zoeken)

Hier nog een dagje aankijken en dan een knoop doorhakken..
    Kraamverzorgster probeert me (gelukkig zonder overdrijven) aan het borstvoeden te houden... mijn vriend voelt vooral de onmacht wanneer ik weer met tranen zit te voeden..
    en ik? ;) ik weet het gewoon nog niet...

Gelukkig gaat het verder wel goed... ik voel me goed (zolang ik heel braaf mijn paracetamol pak).. kan steeds beter uit de voeten.. Oona is een tevreden lief meisje... Alleen aan het begin van de nacht spookt ze een paar uur..

Maar ow ow wat ben ik verliefd op dat kleine meissie ;)

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Chivay Als de borstvoeding niet gaat, dan gaat het niet. Je hebt het in ieder geval wel geprobeerd. Maar ik snap wel dat je in dubio staat. Fijn om te horen dat het met Oona goed gaat en tja wie zou er nou niet verliefd worden op zo'n mooi meisje?

@Jane Ik hoop dat alles goed gaat met je en de meisjes.

@missy Hoe gaat het verder met jou?

Slaap lekker allemaal, tot morgen!

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden wilde jullie even melden dat onze tweelingmeisjes vandaag geboren zijn. Vanmorgen na 10 uur weer harde buiken maar dit bleken dus al weeën te zijn. Om 12 uur werd ik getoucheerd en was er dus al 5/6 cm ontsluiting!!! Ze gaan het dan sowieso niet meer stoppen en werd ik dus direct naar de kraamsuite gereden om te gaan bevallen.

Om 20.08 uur is Elize geboren en om 20.13 uur is Naomi geboren, met Naomi wel wat hulp gehad want een stuk navelstreng was meegekomen toen Elize kwam en dat is gevaarlijk. Ik vond de tijd tot 9 cm ontsluiting echt verschrikkelijk maar toen ik mocht persen ging wel wat beter. Lig nu echt in bed helemaal ff bij te komen want we zijn weer een ervaring rijker. Ben wel ingeknipt en heb volgens mij zo'n 20 hechtingen, ik hen het nog niet gezien en wil het ook niet zien eigenlijk.

Hele verhaal komt nog wel maar vond het leuk dit jullie nu zelf te mogen melden. Ze wegen rond 1800 en 1900 gram dus voorlopig zijn we in het zkh maar alles gaat goed met de meiden.

10. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    JANE, van harte met de geboorte van jullie meiden Elize en Naomi! Wat een geweldig nieuws!
    Mooi namen en ze passen ook heel mooi bij elkaar!
    En wat leuk dat je het zelf kon vertellen hier! Ik ben blij dat ik later begin met werken vandaag en dat ik je nu al kan feliciteren!:D
    Geniet er lekker van met z'n viertjes! Ik lees straks verder hoe het met je gaat..

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    jane, van harte gefeliciteerd. Jeetje zeg, dat is snel gegaan.
    En wat een super leuke namen. Fijn dat alles goed is met de meiden.
    Rust maar goed uit

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @jane, GEFELICITEERD met jullie Meisjes! Ik las het op hyves! Wat een verassing. Hoop dat je lekker uit kan rusten en je je meisjes snel mee naar huis mag nemen!

Inderdaad heb ik goed nieuws gehad meiden, mijn dag kon niet meer stuk gister! Nogsteeds niet. Kan niet wachten tot het eind augustus is!!

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    jane: GEFELICITEERD! dat is snel gegaan. heel fijn dat ze het ondanks hun lage gewicht zo goed doen. geniet ervan!

14. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    Jane, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisjes...
    fijn dat het goed gaat en die hechtingen die ben je zo vergeten!!

15. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0

Eline, welke voeding geef je?? en anders gewoon meer geven hoor, het is je eerste maar je moet niet alles van het cb aan nemen... jij kan zien wat je kindje nodig heeft

16. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    wendyenr

wat hou dat precies in niet Steriel geboren??
    maar fijn dat hij toch ook goede zaadcellen aan maakt.

wat er met mijn vader was weten de artsen niet, hij heeft morfine gehad dus de pijn is toen gezakt...
    hij had een echo foto's en weet ik het allemaal wel niet gehad.
    urine en bloedonderzoek.
    op de foto's was te zien dat hij aan de linker kant vocht achter de longen had, hiervoor moet hij naar een longarts.
    Vandaag mag hij dus naar huis...hoop dat het goed blijft gaan...!!

17. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    JANE,VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE MEIDEN. fIJN DAT ZE HET NEIDE GOED DOEN. DAT IS INEENS SNEL GEGAAN,JE DACHT NOG WEL DAT JE TOT 17 AUGUSTUS MOEST WACHTEN. fIJN OM ZE EINDELIJK VAST TE KUNNEN HOUDEN.
    jE BENT TROUWENS WEL EEN BEETJE VOORGEKROPEN ;)

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    #4318 lillyenco, 4 aug 2010
    Laatst bewerkt: 4 aug 2010
    @mamanouk, het houd in dat hij wel zaad aan zou moeten maken. Nu is het de vraag waarom het er niet uit komt/ is gekomen. We moeten eerst zaadtest 2 afwachten, over 3 weken al! ( ben echt aan het aftellen) en dan weten we meer. Als er niks in zit willen we het behandel traject niet in, omdat je dan gelijk uitkomt bij operaties/ nare onderzoeken e.d. En dan nog is de slagingskans erg laag.. Daarnaast kom je dan gelijk uit bij IVF. IVF is heel pijnlijk ( bevallen ook i know) en vooral mentaal heeeeel zwaar. Aan de andere kant heb ik zoiets van : als dat de enigste kans is op een kindje van ons samen....

Dan gaan we voor een donor, al gaat daar ook nog een hoop gedoe aan vooraf. Gesprekken met psycholoog e.d. Wel is voor ons de wachtlijst aanzienlijk korter dan voor een ander, dit omdat ze mijn "cyclus" al "kennen"

We kunnen er ook voor kiezen om voor een donor te gaan, en dan later alsnog die onderzoeken bij manlief te laten doen, en voor IVF gaan. ( is nog maar een idee, hebben we het er nog niet over gehad) Dus even afwachten allemaal wat we nu echt willen/gaan doen. Vooral in het begin was het erg zwaar, nu we een aantal weken verder zijn geven we het steeds meer een plekje.

Alleen pasgeboren baby's zien/vasthouden vind ik moeilijk. En ik zie overal zwangere dames lopen ( en ik gun het ze van harte hoor!). Ik kan niet zonder tranen naar het programma:" 60 babys in een uur " kijken, maar toch wil ik het zien! Misschien is het voor mij een manier om het te verwerken.

Ik vind het in elk geval erg leuk om te weten hoe jullie een zwangerschap ervaren, en om uiteindelijk de foto's van jullie kindjes te zien! Ik gun het jullie allemaal zo meiden!!!

Zo ik heb geloof ik weer flink van me af getypt haha :D

liefs wen

19. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Mamanouk. Fijn dat j vader weer naar huis mag. Gelukkig maar dat er niks vervelends aan de hand is. De behandleing voor dat vocht kan gewoon thuis?

@Chivay. Fijn dat alles bij jullie goed gaat en dat Oona het goed doet. Balen van de borstvoeding,lijkt me heel erg dat dat zo'n pijn doet. Is het normaal dat je zo lang door moet zetten? Hoezo kun je 3 weken borst voeding geven ivm met werk zoeken,als ik vragen mag. Je zou haar misschien ook 's ochtends en 's avonds borstvoeding kunnen geven en overdag flesvoeding als je moet werken.

@ELine. Hoe zijn jullie de nacht doorgekomen?
    Ik hoop dat het vandaag wat beter gaat met Kim. Wat betreft dat huilen. Was daar nog even over aan het denken,misschien dat een hangmatje helpt. Dat gewiebel werkt vaak rustgevend en misschein dat ze daar dan in slaap in zou vallen. Zou je evt ook zelf kunenn maken zodat je er geen hoeft te kopen.

Hier alles oke. Heelijk geslapen,vandag een beetje de was doen en het huis schoonmaken. Hopelijk is het vanmiddag lekker weer, kan ik lekker buiten met een boekje zitten.
    Verder alles goed hier,nog rustig,dus geniet nog lekker van mijn dikke buik :)

20. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen allemaal,

jane wat een geweldig nieuws zeg en mooie namen ook hier vandaag 2 beschuitjes met roze muisjes ben benieuwd wanneer we een keer blauwe muisjes krijgen.

banne en nog iemand geloof ik ben erg blij dat ik ongi ben geworden en deze 2 maanden doen we het wat rustiger i.v.m onze trouwdatum maar dat vind ik niet zo erg . banne hoop dat je deze ronde zwanger bent maar vind het ook wel leuk als we tegelijk zwanger zouden zijn hi hi .

wendyr mooi dat je nu iets positiefs hebt denk aan jullie.

eline lastig z'n kleintje maar heeft ze toevallig een voorkeurshouding ? want dan kan het zijn dat haar nekje vast zit en dat kan heel pijn doen bij de kleintjes .

vhivay hoe is het met je meisje en met jou heb je toevallig nog een mooie foto en eline ook en jane want dan kunnen we weer even smelten (kwijlen) naar de foto's .

groetjes san

o ja mamanouk had je al een buddy?

Deel Deze Pagina