@ Alicia, we houden het lekker geen simpel geen jurk geen groot feest daar hou ik niet van heb dat nooit gehad dat ik een droom bruiloft wil ofzo dus we gaan lekker op maandag trouwen en dan klein feestje. @ Pluisje, ik wilde ook nooit trouwen maar soms verander je van gedachten dus wie weet jou vriend ook nog wel. Meiden bedankt voor jullie felicitaties. Liefs
Jane, gefeliciteerd met je meiden!!! Haha, moest even lachen om je berichtje... zomaar even met de deur in huis dat je bevallen bent Hopelijk gaat het vlot zo goed met ze dat ze naar huis mogen. Is het nou ook zo dat ze zeggen dat het ongeveer tot de uitgerekende datum duurt voordat ze naar huis zullen mogen? Dat was volgens mij zo bij de tweeling van vrienden van ons.
@Alicia, toen mijn dochter bij haar opa en oma was, miste ik haar wel hoor. Alleen op de weg naar huis heeft haar oma haar in haar onderbroek in de trein in haar onderbroek gelopen, ze had alleen een kort tuniekje aan. Dat vind ik alleen een minder prettig idee. Ik had ook het idee dat haar broertje haar miste, hij vroeg erg veel aandacht, en die kon ik hem ook geven. Mooie buik, je buik zit al erg laag, je kan goed zien dat de baby al ingedaald is. @Eline, wat vervelend dat Kim zo veel honger heeft. Hopelijk heb je iets aan de tips die iedereen je geeft. Dikke knuffel. @Jane, van harte gefeliciteerd met jullie meiden. Geniet van je meiden. @wendyenrichard ik vind dat je heel dapper om gaat met het feit dat kinderen krijgen voor jullie niet vanzelfsprekend is. En natuurlijk duurt het even voordat zoiets verwerkt is en daar mag je alle tijd voor nemen die je nodig hebt. Ik zal voor jullie duimen voor een goede uitslag van de zaadtest eind augustus. @Jeanetjuh gefeliciteerd, wat leuk. Hoe voel je je verder? @Chivay ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om de borstvoeding af te bouwen. Als je alleen maar pijn hebt tijdens het voeden dan ga je er op een gegeven moment tegen op zien. Ze heeft in iedergeval een paar dagen borstvoeding gehad en alle kleine beetjes helpen. @all Ik ben nog steeds ongi (is al dag 7 vandaag) en heb zware migraine gehad. Vandaag ging het weer beter en begint de menstruatie al wat minder te worden. 22 augustus (op mijn verjaardag) zijn de eerste opnames voor babyboom en wordt er ook een gezamelijke zwangerschapstest gedaan. Ik denk dat die test voor mij te vroeg is, mijn NOD is pas een week later. Ik wacht het maar af.
@all Ik ben nog steeds ongi (is al dag 7 vandaag) en heb zware migraine gehad. Vandaag ging het weer beter en begint de menstruatie al wat minder te worden. 22 augustus (op mijn verjaardag) zijn de eerste opnames voor babyboom en wordt er ook een gezamelijke zwangerschapstest gedaan. Ik denk dat die test voor mij te vroeg is, mijn NOD is pas een week later. Ik wacht het maar af. Wat gaaf doe je mee aan babyboom het programma? Leek mij ook erg leuk maar helaas me vriend niet. liefs van pluisje
@pluisje mijn man vind het ook niet zo heel erg leuk, hij houdt er niet zo van om in de belangstelling te staan, dus ik doe maar extra lief voor hem. De opnames zijn in Delft en dat is om de hoek bij mij, beter kan haast niet.
@Jeanetjeh, gefeliciteerd met je huwelijksaanzoek!! Leuk, leuk, leuk! Hoe klein of hoe groot je het ook doet, voor jullie wordt het een speciale dag! Wat lief dat hij jou gevraagd heeft! Vind dat toch altijd wel speciaal... Al een datum in gedachten?? @Mereli, Leuk hoor babyboom! Ik zou er zelf nooit aan meedoen maar heb het altijd gekeken en vond het erg leuk. Het is al zeker dat je meedoet of moet je daar nog iets voor doen? Je ongi duurt wel lang zeg! Bij mij was het weinig bloed maar ook wel lang, een dag of 6/7. Nu weer druk met de ovu-testen maar tot nu nog steeds licht. Ben benieuwd wanneer ie duidelijk wordt. Vind het wel leuk om te doen eigenlijk. haha Je hebt dan toch het idee dat je er mee ezog bent ipv wachten, wachten, wachten! @Alicia, ik heb ook geen hyves en ben inderdaad ook benieuwd naar de foto van de meisjes van Jane! Kan iemand die hier plaatsen?? @Chivay, goed van je dat je knoop doorgehakt hebt! Kan je dan wel blijven kolven bijvoorbeeld, of bouw je het af en stop je helemaal?? @Eline, hoe gaat het nu met Kim?? Ik denk dat je gewoon op je gevoel moet afgaan meid! Als jij denkt dat ze meer slaapt als je haar wat meer geeft, dan zou ik dat gewoon doen! Vroeger waren mensen daar veel minder mee bezig volgens mij en die kinderen zijn ook groot geworden! Jij bent de moeder en ik denk dat je toch een eigen instinct ontwikkeld wat betreft de behoefte van je dochter!
Ik hoop ook dat ik de komende ronde zwanger ben natuurlijk! Maar eigenlijk vind ik het ook wel heel leuk als wij een beetje dicht bij elkaar zitten qua zwangerschap... Jammer dat je de komende rondes rustig aan doet! Misschien toch maar heroverwegen..
@Banne mijn vorige menstruatie (de laatste voor mijn zwangerschap) was ook al zo lang (10 dagen). Normaal duren mijn menstruaties 5 dagen. Dinsdag ga ik beginnen met de ovu testen, dan zit ik op dag 12 van mijn cyclus. Eens kijken hoe dat gaat met die testen, heb het nog nooit gedaan, maar wil het doen precies zoals jij zegt dan ben je er toch een beetje mee bezig en hoef je niet alleen maar af te wachten.
@ Jeanetjuh... Wauw gefeliciteerd met je huwelijksaanzoek! Wat een mooie romantische manier ook! Leuk... Ben heel benieuwd wanneer jullie dag is, je jurk, alles! @ Mereli... Ben heel benieuwd naar de nieuwe serie van Babyboom.. Ga zeker kijken! @ All... Tnxs voor alle lieve berichtjes... die steun doet toch absoluut goed! Iemand vroeg of ik helemaal stop of afbouw.. helaas zal het ws helemaal worden omdat de voeding vanzelf zal stoppen.. geef nog te kort om af te bouwen naar enkele voedingen.. Tja.... mijn gevoel is er nog niet.. blijf het erg rot vinden.. (Leuk die hormonen & tranen ) maar mijn verstand zegt dat dit het beste is... naja... mijn gevoel komt er ook wel Zo.. en nu is het bedtijd.. Oona krijgt nu lekker een flesje afgekolfde melk, en daarna gaan wij slapen totdat ze weer aan de beurt is.. dan weer een ronde kunstvoeding.. Hopelijk een goede nacht.. want ze is wel een nachtspookje!
@Miekje, bedankt! Ik kon de foto zien hoor. Wel klein en ik zie maar 1 meisje, maar ik denk dat dat wel klopt! Ze is echt klein en fragiel! Hoop dat het goed met ze gaat, en dat ze toch snel naar huis mogen..
Ha dames, @jane en kevin van harte gefelicviteerd met jullie 2 prachtige dochters!!de namen zijn ook super! Hoop niet dat je t heel erg vind dat ik de foto alvast gekopieerd heb, er waren zoveel nieuwschierigen hier @jeantjuh Gefeliciteerd met je huwelijksaanzoek En om het zo klein te houden heeft ook weer wel wat hoor!toevallig is meisje hier op t dorp afgelopen maandag ook op die manier getrouwd, ze verwacht over 4 weken ukkie... en feesten doen ze volgend jaar! Succes met de voorbereidingen....want toch moet je dingen regelen! geniet er van, en ook al bijna 12 weken!gaat snel he @chivay balen dat de bv niet lukt, heb toevallig gister boek erover gelezn en doet inderdaad wel ff pijn, maar niet zoveel als jij beschrijft, en zoals je zegt je ma had t ook....je hebt t wel geprobeerd en daar kan je trots op zijn!!! @eline Balen dat Kim zo'n honger heeft,maar zou inderdaad tips van andere dames s opvolgen, misschien drinkt ze dan met meer tijd ertussen en is hoeveelheid alsnog zelfe....en ze raken niet zo snel overvoed in dit prille begin lijkt me! Kim s al weer 2 weken, gaat echt snel joh!Geniet je wel van je kraamvisite, of is dat best vermoeiend?? @wenr Hoop dat de zaadtest toch goed zal zijn!miss had je man vorige keer gewoon dip door vele klussen, en druktes die hij toen had!Succes en knuffel! @merelli zijn op zelfde dag jarig wel leuk om dan te starten met babyboom!Ga het zeker weer volgen! @de rest heb t wel bijgelezen,maar laptop crashte tussendoor, dus weet t niet meer zo.... hier hele avond al last van maagzuuren dan zit ik nu nog..wordt leuk als ik straks lig.....hoort er allemaal bij zeggen we dan maar! heb aan m'n beste vriendin gevraagd of ze zin heeft om vrijdag mee te gaan naar echo, ze is niet zo'n held met dat soort dingen, en ze mag dan niet alles zien natuurlijk,maar ze denkt er nog nachtje over na.....dus ben benieuwd! Heb tegen d'r gezegd dat t wel goede oefening is voor als ze ooit zelf zwanger is Fijne avond iedereen! miek
hee meiden, lees straks bij, kreeg net een foto die een vriendin had gemaakt van mijn meisje, die gaat ze op canvas af laten drukken, als kraamcadeau
@Miekje. Lief dat je de foto hebt gekopieerd. Wat een klein meisje,inderdaad heel fragiel. Hoop dat alles goed gaat met die twee en dat ze snel aansterken. Ik neem aan dat ze vorlopig nog in het ziekenhuis moeten blijven. Heeft iemand nog wat van Jane gehoord? @Jeanetjuh. Een kleine bruiloft lijkt me ook wel veel persoonlijker. Wij willen ook nog wel 'n keer trouwen maar wij zijn geen van beide van die types die de hele dag in de belangstelling willen staan en de hele dag zo vol plannen. Wat het dan wel moet worden weten we ook niet,dus daar moeten we nog eens overt na denken. @mereli. Ik kan me voorstellen dat je niet zo blij was met de kledingkeuze. Ik hou daar zelf ook helemaal niet van. Zou mijn eiegn kind zelfs niet in de blote billen in onze tuin laten lopen. Ik had daar ook wat van gezegd tegen mijn schoonouders,al wete ik wel zeker dat mijn vriend mij voor zou zijn. Kan me voorstellen dat dat in jouw geval iets lastiger is. Heb je wel rust als je dochter zo lang bij je schoonouders is? @banne. Hoe gaat het met jou? De klusperiode breekt bijna weer aan voor jullie. Kun je dat nog een beetje leuk maken,lijkt me best moeilijk als je zo een paar maanden bezig bent. @Eline. Een foto op canvas is erg mooi,leuk cadeau hoor. Hier alles oke. Vanacht ene beetje ana het spoken geweest. De kleine is erg beweeglijk en zit met z'n hoofd constant een potje voetbal te spelen (koppen) in mijn bekken. Geeft mij zo'n weeig ongesteldheidsgevoel. Nu zeurt het nog steeds. Beetje irri.
Mereli wat balen dat je zo lang ongi bent en migraine, knuffel Chivay hoe gaat het nu met je? Ga je stoppen met bv? Met je meisje ales goed? Fotos Jeanetjuh wat leuk zeg dat je vriend je ten huwelijk heeft gevraagd. Extra byzonder ook als je zwanger bent vind ik jane hoe is het met jou en de meiden? heb gisteren weer een andere speen gekocht voor aan fles, difrax dental, ze doet nu 45 min over fles. Slapen gaat goed, van 10 tot 5, en half 6 tot 8. xxx
Meiden kom ff snel melden dat alles goed gaat met de meiden! Ik kom moeilijk op het internet hier met iPhone. Met mij ging het gister wat minder. Had veel last van misselijkheid en pijn in de maag. Hoge bloeddruk en ga zo maar verder. Uiteindelijk gister om 22.00 uur naar controles te horen gekregen dat ik erg ziek ben omdat ik zwangerschapsvergiftiging heb en dag we van geluk mogen spreken dat het nu komt en niet eerder is gekomen. Dit komt vaker voor bij tweelingzwangerschappen. Probeer snel weer te komen kijken.
Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje) Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje) Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 (Meisje) Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-12-2010 (Jongen) missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - = ZWANGER uitgerekend op 26-02-2011 Kirin - 6 mei - ronde 2 - 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50 mg Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150 mg Pluisje1985 - 8 aug - ronde 2 - 1e kindje Clomid 50 mg Banne77 - 22 augustus - ronde 9 - 1e kindje Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje san84 - 7 juli - ronde 6 - 1e kindje Geboren: eline1984 - 21 juli - Kim - 3190 gram en 50 cm Chivay - 29 juli - Oona Marthe - 3394 cm en .. cm Jane1983 - 3 augustus - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm Vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Eline1984 - Chivay Wen1975 - Jeanetjuh Chantal1234 - Kwebbelsnoes Alicia - Banne77 Banne77 - San84 Jane1983 - Lovely me
Zwangerschapsvergiftiging. Dat is erg. Ik hoop dat je snel oopknapt en van je meisjes kunt genieten. Wist trouwens niet dat dat vaak voorkomt bij tweelingzwangerschappen. Sterkte ermee.