Hier wordt vanavond ook GTST gekeken. Spannend hoor, wie zal eruit gaan?? En even over de hobby's. Ik ben sinds kort begonnen met het naschilderen van geboorte kaartjes. Kan ik lekker mijn ei in kwijt. Het ging een tijdje niet zo goed met me, maar heb mezelf weer gevonden. En sinds die tijd ben ik ook aan het schilderen. Dit is mijn ontspanning. Vind het heerlijk. Zal even een paar foto's bijvoegen. Kan maar 1 foto bijvoegen. Schilderij even inpakken en je hebt een leuk cadeau. Zal er een paar in mijn album plaatsen.
Wat een leuk idee Ingie Echt super mooi ziet het eruit. Ik heb ook al een idee voor een geboortekaartje. Nou nog zien of we het kunnen uitwerken. Met de misselijkheid gaat het super goed. Ik heb 2 dagen geleden een zetpil genomen s' avonds en sindsdien heb ik niet meer overgegeven en ben ik bijna niet meer misselijk en vandaag ben ik helemala nog niet weer misselijk geweest. Een heerlijkg gevoel Ben wel vreselijk moe, maar goed het is het 1 of het andere. Ik vind deze groep ook geweldig. En ook leuk dat we zo gezellig met elkaar kunnen kletsen.
zooo wat is er veel gekletst in een dagje @ Ingie, woow wat super leuk zeg vind het echt heel erg mooi en roze is helemaal mijn kleur Ik ga vanavond ook gtst kijken ben benieuwd, heb er nu al zin in heel de morgen gesopt:x want ze hebben op zolder geklust we hebben een schuin dak en daar staan nu schotten dus hebben wij die geschilderd en vandaag alles opgeruimd en schoongemaakt want we krijgen loge's van het weekend, omdat mijn vriend zondag jarig dus druk druk druk. Morgen nog even wat in huis doen en gebak halen en dan mag iedereen komen hihi. Mijn grootste hobby zijn mijn 4 katten die vragen veel aandacht en ook in het dierenasiel steek ik heel veel vrije tijd. Ook ben ik erg van het shoppen ga ik nu ook weer doen Ik moet nu gaan liefs
@Banne Welkom terug! Ik hoop dat ook voor jou dat je wens snel in vervulling gaat. Jullie wachten nu dus 2 maanden? @Girllie Ik hoop dat "6" your lucky number is. @Ingie Wat mooi zeg... Ben zelf helaas totaal niet creatief. @Jeanetjuh Alvast gefeliciteerd met je vriend. @GTST Sorry kijk ik nooit, dus vanavond ook niet. CSI Miami voor mij vanavond. Ik zal ook eens even mijn hobby's neerzetten: De meeste tijd zit toch wel in mijn 2 honden en 4 katten (ja een beestenboel ), verder vind ik shoppen, lezen, films kijken en mijn laptop erg leuk. Qua sporten doe ik aan mountainbiken en duiken, helaas zal ik met allebei moeten stoppen als ik zwanger ben. Alhoewel mountainbiken kan nog wel, maar dan alleen op de weg. Ik ben momenteel in het geheim de verjaardag van mijn vriend aan het regelen. Hij wil het net als elk jaar niet vieren, maar over 1,5 week wordt hij 40 dus dat moet wel gevierd worden. Ben benieuwd hoe hij het gaat vinden... Fijn weekend allemaal!
Ik heb niet heel veel hobby's. Ik ga wel 3 a 4 keer in de week naar de fitness, maar op het moment ben ik daar even mee gestopt, want ik ben veel te vermoeid, maar ben wel van plan om volgende week weer te beginnen met zwemmen Verder houd ik van stappen (zal nu ook een heeeeeel stuk minder worden) en winkelen, internetten. Zo zijn toch nog een aantal hobby's
Hoi dames , We kunnen het beter het kwebbelhoekje noemen hier . En voor de gtst fans het is een hele mooie uitzending heb hem al gezien en weet wat er gaat gebeuren maar zeg nog niks hi hi . Zorg dat alles binnen handbereik is en vervelende mensen even de kamer uitzetten en dan ..................... spannend....... ga even eten en dan ga ik de kindjes weer plagen hebben vanavond kinder cathegese dus dat word weer leuk . Groetjes allemaal
@ingie Gaaf zo'n kaartje!knap dat je dat kan!Zal zo je album s bekijken. @eveline wat is jelle een leuk mannetje!knap dat je z'n site zo goed bijhoud!Lijkt me voor de fam leuk om te lezen! Heb ook een berichtje achter gelaten,heb er maar niet bij gezet hoe we elkaar 'kennen', wil nog niks verklappen voor je! @banne welkom terug!!Succes de komende tijd! @wen en jeanetjuh leuk dat jullie katten en honden hebben, bij elkaar hebben we echt een hele beesteboel! @chantal fijn dat je je wat beter voelt,succes met alle kwaaltjes!Hoop dat ze meevallen! @san Spannend ben erg benieuwd, kom daarom ook nu alvast ff buurten,kan ik vanavond rustig kijken en kan manlief éindelijk zelf op de laptop..... Iedereen fijne avond en alvast fijn weekend! Nog plannen??? Ga zelf zaterdag avond bowlen en weer s ouderwets stappen, en zondag heb k feestje van m'n oma die 80 wordt, dus zal weer snel om zijn! Liefs miek
@ Ingie, heb even in je album gekeken vind het echt heel erg leuk wat je maakt. Vind die roze echt het mooist knalt er echt uit maar die blauwe van luca is ook erg mooi. @ Miekje, bij rtl boulevard is er nu ook van alles over gtst erg leuk. @ San, hoe kan dat dat je hem al hebt gezien?? Niks verklappen he haha Pfff.... het typen is weer eens heel erg moeilijk. Heb mijn badjas al aan en 1 van mijn katten is met de fles groot gebracht ik flokkert altijd op mijn badjas. Maar heb dan mijn laptop op schoot en dan moet hij voor de laptop liggen niet echt handig dus, maar wel lief
hey wat een gtst fans hierzo zeg.. kijk er normaal (bijna) nooit naar en mijn man heeft er een hekel aan dus vanavond ook maar niet denk... wil ook wel ff mn hobby's melden: mn hond en katten betekenen veel voor me. heb ook nog een konijn en 15 parkieten (in voliere). verder ben ik graag met muziek bezig.. speel alt en tenor (soms ook bariton) sax in een fanfare en 2 dweilbands (en mijn man doet gezellig mee op de sousafoon en schuiftrombone)
Wat een hoop dierenliefhebbers hier!! Helaas even geen huisdieren hier... Eigelijk mag ik ivm longproblemen niet aan de katten hier Maar ooit met een grotere woning komen er toch echt wel katjes bij ons!! Bij mijn ouders was het altijd wel een beestenboel.. daarvan is ondertussen woont er nog 1 katje bij ze... Radja hebben we ruim een jaar geleden laten inslapen ivm nierproblemen.. Ik mis haar nog steeds!!! Toyke woont nog steeds bij mijn ouders... echt een oud besje van 15 jaar al... Ook nierproblemen, stresskipje dat haar eigen kopje kapot krabt.. en al een keer een tia gehad.. Maar nog steeds aanhankelijk en verslaafd aan aandacht Ze komt in april 4 weken bij ons logeren! Kijk er echt naar uit! Naast dus ook een kattenliefhebber hou ik enorm van muziek Concerten, festivals... altijd staat hier de radio of een cd aan! Helaas dit jaar geen Lowlands voor ons... dat is in Augustus.. en tegen die tijd hoop ik een bedje hier thuis gevuld te hebben Verder vandaag met mijn vriend bij een KDV gaan kijken.. daar hebben we nu een plekje! en het was open dag.. Dus leuk om even te zien waar onze uk terecht komt.. Daarna boodschapjes.. en nog even de outlet MissEtam ingedoken.. Broek, Shirt & Blousje gescoord! Ook had ik vandaag mijn Felicitas zwangerdoos op kunnen halen! Prima dagje dus!
Mijn hobbies ook maar even dan; Ik volleybal, en ik heb een hamster. Ik zit ook al jaaaaaren op een hamsterforum, waar ik ook moderator ben. Dus ook het forummen (zowel hier dus als op het hamsterforum) is een flinke hobby. Hier nog niet echt last van kwaaltjes, een beetje misselijkheid 's ochtends begint wel te komen nu. @Ingie, mooi zo'n schilderijtje. Kunnen we straks bestellen bij je? Hihi, dat is wel slim ja... morgen gaan we waarschijnlijk de opa's en oma's wel inlichten, en de tantes/oom. Maar er zijn nog wel meer mensen die trouw z'n site volgen en die nog van niks weten. Mijn vriend vertelde straks dat vrienden van ons 7 weken zwanger zijn nu (na een MK een paar maanden geleden)... dus die ga ik straks denk ik even bellen... als ze alletwee blijven plakken zou dat wel leuk zijn... samen zwanger zijn Jeanetjuh: Dank je voor je complimentje
@ Chivay, heerlijk zo'n dagje @ Eveline, geen dank. Idd erg leuk om samen met een vriendin zwanger te zijn. Een vriendin van me is nu al ruim een jaar bezig en ik zou het ook erg leuk vinden als we samen zwanger zijn
Hoi allemaal Ook ik ga goede tijden kijken. Neem 'm alleen even op en a;ls mijn vriend van zijn werk komt kijken we samen. Gaater iemand dood? Dat wist ik niet. Ik vind het leuk om hier vanalles met elkaar te delen.
hallo allemaal hier ook een gtst fan gaat zo samen met vriendlief kijken! het is echt spannend en ben benieuwd wie er dood gaat. geloof dat barbara de serie uit gaat. mijn hobbies zijn mijn vriend en hou van shoppen lekker wandelen computeren op de playstation en laptop, zijn niet veel hobbies maar ben altijd druk bezig en ow ja 1 keer per week zumba. en dames onze clubie is heel hecht en dat moet zo wel blijven!!! nog een heel fijn weekend allemaal. veel liefs
Ook ik ben een trouwe gtst kijken, dus zo meteen voor de buis gekluisterd. Vriendlief is ff wat te eten halen, frietje met en een frikandel speciaal. Normaal gesproken ben ik daar echt dol op maar merk nu echt dat ik zelfs dat niet meer op krijg...... Ben nog steeds 4 kilo kwijt, ik ben benieuwd of dat snel aantrekt maar dat moet haast wel met een tweeling. Ik ben er nu ook bijna zeker van dat ik ze voel, het is zo'n apart gevoel en het zijn echt niet mijn darmen. Ik heb zojuist ook weer heerlijk naar de hartjes geluisterd ik weet ze meteen te vinden. En dames ik vindt dit ook een te leuk clubje om weg te gaan, ik hoop dat we dus over van alles en nog wat kunnen blijven kletsen. Als ik eerlijk ben vindt ik dit het leukste topic om te volgen, ik hoop ook echt dat de lijst snel helemaal roze gekleurd is
Hoi allemaal, Ik kijk het meestal op rtl lounge daar is gtst van de avond erop en jullie zullen nu wel weten wie er weg gaat spannend lees het straks wel en nee niet barbara ik vond dat het uit een vreemde hoek kwam. ben benieuwd over jullie reacties , Oja wie kijkt er de pfaffs ook zeer verslavend, x
Even snel in de reclame... hihi @Wen, wij slaan inderdaad de komende keren over.. Is een keuze die we samen gemaakt hebben. Als we de rest van 2010 nog niet zwanger worden zullen we dat niet een 2e keer doen. Maar voor nu liever december uitsluiten.. @Ingie, wat een leuk idee om geboortekaartjes te schilderen! Zien er prachtig uit! Vooral die roze knalt er echt uit! @Eveline, mooi mannetje hoor! Wat een prachtige ogen heeft Jelle! Leuk dat je een hele website bijhoudt, lijkt me een flinke klus! @All, ik heb de afgelopen maanden ook wel bij andere topics gekeken, maar deze blijft echt het gezelligst!! Meer dan de helft is al roze, dus komt helemaal goed in 2010! OEh, het begint weer! Tot zo! haha
Als ik nu niet zwanger zou zijn geweest hadden wij ook 1 of 2 keer overgeslagen hoor. Het bijhouden van de website valt op zich wel mee, maar de laatste tijd zit ik vaak met de laptop op de bank, en voor het updaten van de site moet ik toch echt op mijn eigen computer, en dan komt het er soms niet zo van. Maar voor mezelf als naslagwerk, voor familie en vrienden, en voor later voor Jelle vind ik het gewoon erg leuk. En het is ook maar een simpele pagina, niks ingewikkelds... verhaaltje typen en wat foto's erbij. Ik ben het er wel helemaal mee eens dat dit een supergezellig cluppie is... ik heb me eergisteren ook aangemeld bij de november 2010 club.. maar dat is meteen zo massaal... nu al, terwijl er nog een heleboel novembermama's bij zullen komen. Dus lekker hier blijven kletsen is wel het leukst. Oh San, de Pfaffs... hihi. Ik kijk het nu toch weer even niet meer, het komt zo laat en ik vergat het elke keer op te nemen. Maar ik vind het ook superleuk! 'Vroeger' vond ik het maar raar... maar ik ben verslaafd geraakt aan het kijken toen Jelle net geboren was. Destijds kwam het elke dag om half 8 of 8 uur ofzo, en dan de volgende dag om 1 uur 's middags. En goh, dat waren nou precies de tijden dat ik zat te voeden... hihi. Wat me bij de volgende vraag brengt: hebben jullie er al over nagedacht of je borstvoeding wil gaan geven of niet?
Ik wil wel graag borstvoeding gaan geven, als het allemaal lukt. Is toch het beste voor de opbouw van het afweersysteem.