Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Chivay wat is jullie meisje een mooi en schattig meisje!:)

@ovutesten ik deed ze ook rond het zelfde tijdstip rond 16:30 s' middags ook, omdat ik had gehoord dat dan dat hormoon op zijn hoogst was.

Eveline ik heb gehoord dat je rennie's mag sliken voor het maagzuur. Ik heb ze ook gehaald, want heb er iedere nacht wel last van.

2. Rennies mogen volgens mij ook wel inderdaad, maar ik heb voor 's nachts een vloeibaar middeltje: Antagel.
    Gebruikte ik ook bij m'n vorige zwangerschap, en is gemakkelijker en sneller innemen vind ik.
    Overdag heb ik Maalox tabletten in mijn tas zitten, die had de verloskundige me aangeraden.

3. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Jane wat heftig en vervelend zwangerschapsvergiftiging doe rustig aan. Gelukkig gaat het met je meisjes ook goed.

Chivay wat een leuke foto's van je kleine meid!

Liefs

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    ;) tnxs voor de reacties... spam ze maar al te graag!

Ik heb trouwens rennies gebruikt tijdens de zwangerschap..hielp mij erg goed... werd juist misselijk van antagel...

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chivay wat een plaatje. Fijn dat het zo kan met de bv

Maagzuur, ik had iets van de apotheek, maalox, dat helpt ook goed

Gisterenmiddag was het weer bal, van 3 tot 10 huilen.
    Die nieuwe speen krijgt ze door, en zuigt als een gek, soms ook al met 15 min leeg:x

xxx

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jeanetjuh: die pijn in je bil wel even goed in de gaten houden, zo begonnen mijn bekkenproblemen.

Chivay: wat heeft je dochter prachtige ogen. *smelt*

Jane: ik wist trouwens niet dat je ook na de bevalling nog zw.vergiftiging kon krijgen of had je het waarschijnlijk al en is het door de spanning van de bevalling eruit gekomen?

eline: balen dat kim de speen al doorheeft en alweer zo gulzig drinkt.

maagzuur: ik had een paar weken terug ook erg last doordat de baby tegen mijn maag aan lag, maar we hebben een vlotterd, hij/zij is al aan het indalen, dus heb weer wat ruimte bij mijn maag en geen maag zuur meer!

bed: ons bed slaapt zeker lekker, maar had vanmorgen met wakker worden toch wel weer last van mn bekken. overdag gaat het wel iets beter, zolang ik me aan de rusttijden hou.
    dit bed is trouwens lekker hoog, ben benieuwd of hij nog hoger moet voor de kraamzorg. Hij is zo al 65 cm hoog.

7. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Kwebbel. Fijn dat je beter slaapt. Een wat hoger bed is inderdaad fijn. Hebben wij ook ideaal voor lange mensen. Ik wil je niet teleurstellen maar wij moesten ons bed alsnog ophogen. Die van ons is 60 cm en nu staan er nog extra kratten onder. Bij ons bij de uitleen hebben ze wel twee maten,als jullie dat ook hebben zou je de lage kunnen nemen,dat scheelt alweer. De verloskundieg van ons wil het bed 0p 70 tot 80 cm hoog hebben.

@Chivay. Wat een leuke foto's weer. Vooral die met jullie in ok kleding en voor het eerst jullie dochter zien.lijkt me ene heel bijzonder moment. Je mag hier altijd foto's plaatsen,hoe meer hoe leuker :)

@Eline. BAlen dat ze ook nu wer zo snel werkt. Heb je iets aan mijn idee om de voeding in te dikken?

8. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kwebbel, dat meen je niet:x het is soms best al wel heftig hoop echt dat het nog over gaat.
    Hoe gaat het nu met jou?

@ Chivay, lieve foto's :D fijn dat je de ochtend en avond voeding nog kan doen.

@ Banne, idd verplicht klussen is echt niet leuk:x maar ook ik kreeg meer rust met de ovu testen succes meid.

Wij hebben gisteren een dagje behangen in de woonkamer nou ja mijn vriend en mijn moeder:D en het is echt prachtig geworden:)

Liefs

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon

poeh ik krijg gewoon traantjes in mijn ogen. Wat een mooie foto meid!! Het is ook wel een heel mooi meisje!

Gun het je van harte, het is voor mij zo nu en dan confronterend, omdat ik dat moment waarschijnlijk pas over een aantal jaren ga meemaken.. ( sorry meiden, is even een ego gedachte)

10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jeanetjuh: het was niet om je bang te maken hoor, maar met dit soort dingen kun je er maar beter vroeg bij zijn. Het gaat nu met veel rust wel ok. Gisteren even naar de stad geweest en dan heb ik wel weer even last, maar het is nu wel te doen. Ben blij dat ik mijn laptop weer heb, afleiding. En mijn moeder kwam net met een berg tijdschriften, dus kom de tijd wel door :D

Wenenr: Is toch logisch dat sommige dingen, zoals foto's voor jou confronterend zijn, dat snappen we allemaal! En meid, jouw tijd komt ook, hoe moeilijk dat nu ook is! Je kan hier altijd je verhaal kwijt!

11. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    #4391 pluisje1985, 6 aug 2010
    Laatst bewerkt: 6 aug 2010
    Hey meiden,

Eindelijk weekend, dat duurt lang als je een keer geen zin meer heb in je werk. Maar nu effe lekker zitten en niks doen:p.
    Ik zei toevallig gister nog tegen me vriend, de kans dat het nog wat wordt dit jaar, wordt met de maand kleiner. Toen zei ie we gaan ook voor een zomerkindje. Schat dat schiet al aardig op zei ik toen;).
    Me vriendin zei `meid kom op, ga lekker afleiding zoeken, en niet te veel over nadenken. En niet naar andere kijken die al zwanger zijn. Wie weet hoe lang die al bezig zijn geweest. Dat zegt toch niemand eerlijk.` Daar heb ze ook weer gelijk in. Maar het blijft lastig. Net zoals wendyric al zegt dit wil ik ook!!
    Nou ja iedereen een heel fijn weekend toe gewenst!
    Ik probeer een foto te plaatsen van me katje maar het lukt niet.

meiden hoe plaats ik een foto???
    ik kom er niet uit,

liefs van pluisje

12. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Wendyenr. Kan me zo goed voorstellen dat jij het soms moeilijk hebt als je die foto's van de babys ziet. Ik vidn het erg knap hoe je ermee om gaat. Ik vind dat je altijd erg enthousiast reageert als er iemand zwanger is of als er een baby is geboren,dat moet je soms heel veel moeite kosten denk ik. Vergeet niet dat je hier ook mag mopperen of ego berichtjes mag sturen. Je ziet ook hier dat je niet de enige bent en er meer zijn waar het niet zo vanzelfsprekend is om zwanger te worden. Toch hoop ik dat het lichtpuntje wat jullie van de week hebben gekregen,doorgezet kan worden en ook jullie een positieve test in handen krijgen. Ik leef met je mee.

Groetjes Alicia

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Wen&R... ohh kan het me zo goed voorstellen.. Alicia schrijft het al... lees me zooooveel ontzag jou reacties op iedereen...
    Vind het soms ook echt moeilijk om een foto te plaatsen omdat het in dit topic zo dubbel is...

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon

Dank jullie meiden, maar voel je niet bezwaard om een foto te plaatsen. Ik vond jou foto zo mooi (chivay) van de eerste ontmoeting met oona, dat ik daar tranen van in mijn ogen kreeg. Die uitdrukking op het gezicht van je vriend, echt super!!!

Ook de fotos van eline, geweldig, het zijn allemaal stuk voor stuk poppetjes!

En ik kijk enorm uit naar de fotos van jane s meisjes en van alle andere babys

Ik gun het jullie gewoon allemaal en wil ook gewoon lekker mee blijven kletsen! ik blijf jullie allen volgen want vind het veels te gezellig. Daarbij heb ik het gevoel dat ik jullie allemaal ken! Jullie voelen vriendinnen, dat is in elk geval een goed gevoel. Ben blij dat ik mijn ei kwijt kan hier!! :)

Dus meiden, in elk geval bedankt, en geniet lekker van jullie kindjes/zwangere buik!!! :D

15. Eline, wat sh*t dat Kim nu alweer zo vlot drinkt en ontevreden is! Ik hoop echt dat er snel een beter oplossing komt.

16. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Ik heb ook dat het meer rust geeft hoor! Alleen bij mij zijn ze nog nooit echt knal positief geweest. Dus ik let wel op dat ik niet teveel drink die uren ervoor.. Ik zie wel verschil hoor, het gaat van hele lichte streep naar een hele duidelijke en de dag erna weer lichter. Alleen is niet dezelfde kleur als de controlestreep.
    Volgens mij vandaag een, voor mij, positieve en anders morgen nog positiever. Dus dit weekend klusweekend!:D En weer hopen op een snelle of een geduldige... hahaha Ons geduld kennende zal het een snelle moeten zijn..:p

Ik ben echt benieuwd of jullie kleine inderdaad het weekend dat je uitgeteld bent besluit naar buiten te komen..:D Maar nog 14 dagen erbij is nog net voor mijn vakantie dus dat komt ook nog goed uit! Al hoop ik dat niet voor je (en voor mezelf ook een beetje want ik leef erg met je mee haha)

17. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @chivay, wat een mooie foto's van Oona! Geweldig om jullie eerste ontmoeting te zien. Heel speciaal! En vooral blijven spammen!
    Hopelijk lukt het je om de borstvoeding af te bouwen naar ochtend en avond! En zo niet dan heb je echt je uiterste best gedaan!! Iets om trots op te zijn!

@Eline, wat ontzettend vervelend dat jullie zo'n 'slimme' meid hebben! Kan me voorstellen dat je er helemaal radeloos van wordt! Ik leef echt met je mee... Kan je ook geen advies geven hierin helaas.

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden heb wat geschreven bij het tweelingtopic, kan helaas niet veel met het internet hier dus als jullie daar wat willen lezen dan moeten jullie daar even kijken. Probeer straks als alles beter gaat beetje bij te lezen en meer te schrijven, een dag met verzorgen/kolven in het zkh gaat snel voorbij en is erg belastend. Best vermoeiend dus hou jullie kleintjes lekker zo lang mogelijk binnen.

19. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Wenr ik leef ook heel erg met je mee, vind het echt erg voor jullie.
    En ook knap van je dat je zo lief op ons reageert. Knuffel voor jou

Jane, ga zo daar lezen wat je hebt geschreven. Het lijkt me ook zwaar zeg

Die mw van het cb belde mij gisterenmiddag, om te vragen hoe het nu gaat.
    Ze denkt dat Kim reflux heeft.(voeding loopt terug uit maag)
    Haar mondje ruikt af en toe zuur, en altijd willen drinken na de fles, en onrustig worden zodra ik haar plat leg. Heel vaak de hik
    Ook overstrekt ze vaak.
    Moet nutriton gaan geven, ze hadden het net alleen nergens.
    Was bij supermarkt en apotheek. Balen
    matrasje bij hoofeind omhoog leggen. Zou dit het dan zijn?
    Als dit het niet is, en het blijft moet ik bellen, dan stuurt ze een verpleegkundige langs.

xxxx

20. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Heb het stukje van jane uit het tweelingtopic even gekopierd

Meiden ff kort bericht want je bent zo druk in het zkh met verzorgen, kolven etc.

Met mij gaat het beter, ben nog niet ontslagen op de afdeling omdat mijn lever en nierwaardes nog steeds niet helemaal goed zijn. Gister mocht ik zelfs niet naar de meisjes maar toen zijn ze even naar mij gekomen ook erg fijn dat dat mocht. Onze meisjes liggen op de couveuseafdeling in warmtebedjes. Niet meer aan de monitor maar hebben wel een infuusje waar ze voeding doorkrijgen. Ze proberen wel bij me aan te happen aan de borst maar het is nog erg moeilijk voor ze omdat het toch veel kracht kost. Met flesje gaat wel wat beter, is een speciale speen waar ze echt goed op moeten zuigen zodat als ze straks wel bij mij aan de borst kunnen dat goed gaat natuurlijk. Kolven gaat goed, borstvoeding begint goed op gang te komen. Heb alleen wel wat last van de tepels dus ben al aan het smeren.

Meiden probeer ze idd lekker binnen te houden, ik wilde ze ook nog het liefst tot 17 aug binnen houden maar helaas dachten de meiden daar anders over. Het is idd niet leuk om je kindjes achter te laten ook al lig ik zelf nog in het zkh.

Ohja Elize ligt onder de lamp omdat ze geel
    ziet, is wel sneu om te zien maar verder gaaf het goed met de dames.

Deel Deze Pagina