Ik denk dat dit een goede is. Ik gaf jou laatst al der tip om nutriton te proberen,maar wist niet fo je er wat mee wilde doen. ook wilde ik je niet bang maken bang voor die reflux, maar ik denk dat dit gaat helpen gezien het verhaal dat je vertelde. Succes ermee. Matrasje omhoog helpt ook goed bij kleintjes. Dit kun je doen tot ze gaat draaien, want het is niet de bedoeling dat ze straks met haar benen hoger ligt dan haar voeten
@Banne. VOlgens mij is de uitwerking bij iedereen anders wat betreft de kleur en de aantal dagen dat die kleurt. JE moet echt ff een of twee cyclussen proberen om ze te leren lezen vind ik. Ik hoop ook dat we geen twee weken over de datum gaan. Zelf heb ik nog steeds het idee dat ie zich volgend weekend aanmeld,ook omdat ik er dan klaar voor ben. Wil dit weekend nog het een en ander doen en het schijnt dat vrouwen onbewust de bevalling tegen kunnen houden heb ik weleens gehoord. Heb vanmiddag nog verjaardag van schoonzus dus daar moet ik echt naar toe,denk daarom dat we vandaag niet gaan bevallen. Wanneer gaan jullie dan op vakantie? Tot wanneer kun je bereikbaar om nieuws te mailen?
Alicia: Spannend hoor, ben erg benieuwd wanneer jouw baby zich aandient en of jij voor de eerste knul hier gaat zorgen of dat jij nog even de lijn der meiden voortzet! Eline: hopelijk kun je snel aan Nutriton komen, kun je niet een paar winkels in de buurt bellen of ze het hebben? Wat jij omschrijft klinkt idd als reflux en Nutriton helpt meestal wel. Jane: Vervelend dat je waarden nog niet goed zijn, lijkt me echt naar als je niet naar je kindjes mag. Gelukkig mochten ze even naar jou. Ook sneu dat Elize onder de lamp ligt ivm geel zien, hopelijk trekt het snel bij. Ik ben vannacht erg beroerd geweest, heel erg misselijk en veel harde buiken. De harde buiken had ik zelf niet eens door eerst, maar mijn man hield me lekker vast omdat ik zo beroerd was en die zei dat mijn buik wel heel vaak hard werd. Vandaag maar even goed in de gaten houden. Mijn man is werken, dus ik maak er denk ik maar een pyamadag van. Heb gisteren van mijn moeder een grote stapel tijdschriften en boeken gekregen, dus vervelen zal ik me voorlopig niet.
@ Jane, vervelend dat je waardes nog niet goed zijn en je gister zelfs niet naar je kindjes mocht, gelukkig dat ze toen toch even naar jou toe kwamen. Hopelijk voel je je snel beter en groeien de meiden goed dan kunnen jullie lekker naar huis. @ Kwebbel, hou je maar lekker rustig meid. @ Alicia, je weet het natuurlijk nooit he we wachten af. @ Eline, wat vervelend allemaal hopelijk heb je snel de nutriton is huis en is Kim weer tevreden. Liefs
Jane, ik hoop de de waardes snel goed zijn en dat je lekker naar huis mag. Eline, misschien dat dit het is. Als je de oorzaak weet, waardoor Kim zo onrustig is kan je hier wat aan doen en heb je hopelijk snel een tevrede baby. Alicia, het duurt in ieder geval niet zo heel lang meer voor jouw. Ben vandaag aan het schoonmaken, alles lekker schoon, heerlijk. Ik ga dinsdag met de ovu testen beginnen en heb aardig wat tips gelezen hier. Ik kwam er gisteren achter dat als ik deze ronde zwanger wordt dat ik dan in precies dezelfde maand uitgerekend ben als toen van mijn dochter. Dat is wel wat minder, maar ik zie wel waar het schip strand.
@ Mereli, heerlijk als alles weer schoon is he Meiden iedereen weet het van mijn zwangerschap we hadden geen zin om langer onze mond te houden Liefs
@ chivay wat een mooie foto van jullie eerste ontmoeting met oona. @ jane hoop dat je waarde snel goed zijn en gelukkig gaat voor de rest alles wel goed. @ eline hoop dat je de nutrilon in huis heb en dat kim tevreden is. @ jeanetjuh lekker he dat iedereen het mag weten. @ wenrich hier ook zoveel respect. @ kwebbel geniet van je pyamadag veel liefs
Zo meiden , ik ben weer terug van een weekje zeeland! Het was heerlijk om er even tussenuit te zijn. Toch is het ook weer lekker om thuis te zijn. Mijn eigen bed lag zo lekker, ik heb wel tot 10 uur uitgeslapen (Met plaspauzes tussendoor natuurlijk!!!!haha) Die bedden daar zal ik echt niet gaan missen... Ik heb een klein stukje terug gelezen... @Chivay & Eline: Wat hebben jullie mooie dochters!!! @Jane: Fijn om te horen dat met jullie meiden alles goed gaat. Hopelijk knap je zelf ook snel op. zwangerschapsvergiftiging is niet niks hoor! Lijkt me zwaar fysiek maar ook mentaal, om niet zo vaak je maar kunt naar je meisjes te gaan. Gelukkig komen ze dan gewoon naar jou toe. @Kwebbel: Doe maar lekker rustig aan hoor! Lekker toch, een pyamadag? @wen&r: Soms is de wereld zo oneerlijk verdeeld. Neem nou dat geval in friesland. Ik snap niet hoe iemand 3 onschuldige baby's om het leven kan brengen. Daar gaan mijn haren van overeind staan:x. Terwijl hier zoveel meiden zijn die dolgraag een baby willen.... @Jeanetjuh: Heerlijk om het aan iedereen te vertellen.... Hoe waren de reacties? @Alicia: Spannend!!!!!!Het schiet nu echt op voor jou...ik ben zo benieuwd Straks ga ik even lekker naar het babypark, lekker rondneuzen! Ook is onze deursticker inmiddels binnen. Die gaan we deze week opplakken en dan is het kamertje klaar! Het eindresultaat zal ik hier laten zien maar ik ben niet zo goed in foto's plaatsen, daar zal mijn man me even bij moeten helpen! Fijn weekend allemaal!
Hey meiden... Even kort vandaag... ga zo nog lekker een uurtje slapen.. @ Jane.. Hopelijk knap je snel op..klinkt zwaar zo de verzorging, kolven e.d! Heb je bepantene voor je tepels? dat is wel fijn spul... @ Eline.. Hopelijk werken de tips! Anders idd vooral gebruik maken van t cb! Hoop dat hetsnel rustig wordt rondom Kim! @ Alicia... 39 wk al! ben benieuwd wanneer je aan de beurt bent! Vandaag beetje offday hier.. helaas wat koorts nu Grote kans dat het te maken heeft met het afbouwen van de borstvoeding.. 1 van mijn borsten lijkt te gaan spoken... Moet hem heel goed in de gaten houden dat ik geen borstontsteking krijg Heb nog de hoop op een ochtend & avondvoeding, maar dan moet rechts wel zijn best blijven doen Net is de kraamzorg voor het laatst de deur uit gegaan.. spannend, maar ook erg fijn om het vanaf nu met z'n 3tjes te gaan doen! Gaaap... ga ik nu nog even een uurtje slaap pakken voordat er wat visite komt
@ Chivay, idd goed in de gaten houden meid. @ Sammie, fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Waar in zeeland ben je geweest? Meiden het is idd heerlijk om het tegen iedereen te vertellen en krijg echt super leuke reacties net even lekker wezen shoppen wat leuke kleertjes gekocht Liefs
@KWebbelsnoes. Ik ben ook benieuwd. Heb echt geen idee of we een jongen of meisje gaan krijgen,heb daar geen gevoel over. Heb je goed dat je het rustig aan doet. Harde buiken met 30 weken is wel vroeg. Ik hoop dat je er nu geen last meer van hebt. Geniet maar lekker van een luie dag en in de pyama is altijd lekker. @Chivay. 39 Weken inderdaad,dat schiet nu echt op. Ben benieuwd nu wanneer het gaat beginnen,al probeer ik ook rekening te houden met twee extra weken,al is dat moeilijk Lijkt me heerlijk om met z'n drietjes te zijn. IS toch best een inbreuk op je privacy lijkt me. Ik heb ook heel erg de behoefte om bijv voor het eerst bijv ons kindje met mijn vriend in bad te doen en niet met zo'n vreemde erbij. Lijkt me een mooi moment om de verzorging samen te doen en dan mijn vriend doen en ik kijken en aanwijzinhgen geven Vervelend van je borst,hoop dat het niet gaat ontsteken. Hoe gaat het met Oona? Is ze tevreden en al een beetj in ritme? @Jane. Dat lijkt me heel erg dat je niet naar je kindjes kunt. Ik hoop dat je snel weer zelf naar ze toe mag. Hebben jullie geen camera's bij de bedjes van de babys. Ik heb weleens gehoord dat ze dat tegenwoordig hebben en dat de moeder dan op haatr kamer zo haar kindjes kan zien. Dat lijkt me ideaal. @Jeanetjuh. leuk dat jullie het iedereen verteld hebben. En je bent nu toch ook alweer 11 weken dus dat scheelt ook. En leuk om kleertjes te kopen he. Daar kun je veel geld mee uitgeven Hier alles goed. Vandaag 39 weken,nu word het spannend. Van ons mag het kindje nuw el komen. Het huis is schoon en alles staat klaar. Mijn vriend vraagt elke ochtend voor hij naar zzijn werk gaat: hoe voel je je,is alles nog rustig. En dan vertrekt hij toch maar, maar erg rustig gaat hij nu niet meer. Het is nu ook heerlijk weer om te bevallen,dus laat maar komen. Moet wel zeggen dat ik me nog erg goed voel,heb er nog geen genoeg van en als het moet hou ik het nog wel drie weken voor,al is dat niet te hopen.
@Jeanetjuh: Het is idd leuk om eindelijk voor babyspulletjes te gaan shoppen. Ik heb dat eigenlijk heel lang uitgesteld waarom weet ik eigenlijk niet, in het begin voelde het nog een beetje onwerkelijk, denk ik. Veel plezier.....er zijn echt hele leuke spullen/kleertjes te koop! Willen jullie straks weten wat het wordt? Wij weten het niet, daarom is het soms weleens moeilijk om iets echts spetterends te kopen, je moet iets meer moeite ervoor doen!!! We zijn trouwens in kamperland geweest. @Alicia: Je hebt een goede instelling hoor! Vaak hoor je dat als a.s. moeders bij 36 wkn al roepen "laat maar komen" het uiteindelijk nog wel een tijdje gaat duren. Ach, en zolang je je goed voelt....... @Chivay: Hopelijk geen ontstekingen voor jou. Dat lijkt me namelijk echt geen pretje. Sterkte ermee.. Net bij het babypark geweest en ik heb een kei leuke luiertas gekocht van lief, een knuffel, aankleedkussenhoes, 2 gekleurde mandjes!!! Tjonge het mag allemaal wat kosten hoor!
Hee meiden Sorry even ego, vanaf 11 uur alweer raak. Ik vraag me af of ze last van die maag heeft, ze valt op schoot wel in slaap, en dan leg ik haar terug in de wieg, en krijsen. Ik weet het gewoon niet meer. Volgens mij begin ik er depressief van te worden, heb net een uur gejankt. Mijn gevoel wordt ook minder voor haar, gewoon omdat ik er niet meer tegen kan. Dacht net heb spijt ervan, dat ik eraan ben begonnen. Mijn man denkt dat het normaal is dat ze 8 uur achter elkaar jengelen, is dit zo?? Stel ik me aan? Ik weet het ff niet meer. xx
Hoi meiden, Chivay hopelijk valt het mee de ontsteking? hoe is het met oona en je man? jane hopelijk ben je snel weer thuis met je meisjes. alicia oooo spannend wanneer komt hij/zij succes alvast. pyjama dag is ook heerlijk heb ook niet zoveel gedaan vandaag. Eline reflux kan het inderdaad zijn . maar had het al eerder gevraagd heeft ze ook een voorkeurs houding want dan kan ze ook last van haar nekje hebben veel huilen en spugen. Hoop dat het gauw beter gaat met je kleine meid. weet niet meer wie het zei maar wat een drama in friesland kan er met mijn hoofd niet bij drie misschien wel 4 kinderen die iemand anders met veel liefde zou willen verzorgen. en dan erbij je weet als omgeving toch als er iemand zwanger is tenzij ze nooit buiten kwam natuurlijk, maar het is en blijft erg. fijne avond allemaal groetjes san
gelukkig dat ze dat niet heeft was er een klein beetje bang voor zal even vragen aan mijn schoonzus wat zij met de kleine deed die had/heeft ook reflux kom er nog even op terug . groetjes en een fijne avond
Eline wat vervelend zeg, hoop dat het snel beter gaat met Kim want dit is niks voor jullie en voor Kim ook niet leuk. Chivay ik heb purelan crème van medela voor de borsten, kreeg ook last maar dit spul werkt echt super het doet geen pijn meer met kolven want begon het toch te voelen gister. Wilde even zeggen dat onze meisjes van de couveuse afdeling af zijn. Ze liggen nu op de kinderafdeling.
Eline kan me voorstellen dat je depressief word. Lijkt me niet normaal dat een baby 8 uur achter elkaar huilt. Volgens mij is een uurtje per dag normaal. Vrienden van ons hadden precies hetzelfde. Die zijn toen naar een chiropracter geweest met de baby en daarna ging het een stuk beter. Zij had te lang geperst en hier had de baby last van. Jane wat fijn dat ze op de kinderafdeling liggen Jeanetjuh wat fijn dat jullie het verteld hebben. Super leuk om te doen ook Wendy ik vind het ook knap hoe je altijd op anderen reageert. Zo begripvol en meelevend Ik heb oorontsteking. Ben er naar van. Al sinds gisteravond. Vannacht maar 1.5 uur slaap gehad en vandaag moest ik de hele dag werken. Ben kapot. Vanmiddag huisartsenpost gebeld en nu heb ik druppels gekregen. Heb mijn hele zwangerschap niets gebruik, maar vanavond heb ik toch echt een paracetamol ingenomen. Ik kon er echt niet meer tegen. Weet iemand of je paracetamol in kan nemen? Volgens veel pagina's op internet wel, maar goed zit me toch niet lekker.