he meiden,' @chantal paractemaol kan echt geen kwaad hoor!Heeft mijn vk gelijk gzegd vanwege flinke darmkrampen die ik wel eens had/heb. zou ff op bijsluiter kijken hoeveel je er mag, normaal 8, maar of dit nu ook zo is? @eline flink balen dat ze zo huilt!Kan je helaas niet helpen want heb geen ervaring....is er op internet iets op te vinden?? Veel succes en sterkte ermee!!!!! @jane Fijn dat de dames niet meer in couveuse liggen!moeten ze nog lang in z'huis blijven? Jij snel beter worden van de zw vergiftiging!inderdaad gelukkig dat de dames er waren voordat je er last van kreeg, anders had het nog heftiger geweest! Succes!! @kwebbel hoop dat je geen last meer hebt van je buik na je relaxdagje!echt heerlijk om s te doen he! @jeantjuh fijn om t iedereen te vertellen he, en nu moet je goed op de portomonee gaan passen met al die leuke spullen....spreek uit ervaring @sammie, kamperland=leuk! Heb je op roompot beach resort gezeten, of op banjaard? Is mijn werkterrein voor thuiszorg!!weer is nog redelijk mee gevallen! @alicia succes met wachten!!Hoop dat t niet meer zo lang hoeft te duren! @all gister voor pretecho geweest, meisje was druk aan t drinken en met handen aan t bewegen, erg leuk om te zien! M'n vriendin vond het ook erg bijzonder!moest wel ff goed kijken voordat ze t beeld 'snapte' , daarna lekker naar middelburg geweest, ff op terras wat gedronken en rondje stad gedaan,.heb voor manlief slofjes met I Love papa erop, vond hij erg schattig, heb namelijk al rompertjes met i love mama erop, dus vond dat hij ook wel iest mocht verder is manlief weer terug van z'n weekje kamp, dus kunnen nu weer in babykamer verder! Iedereen fijn weekend! x miek
@ chantal... ja dat mag! Zelfs 3x2 per dag geloof ik! Heb tijdens mijn zwangerschap een bijholteontsteking gehad.. had de huisartsenpost gebelt en die zeiden dat dat gewoon mag!
paracetamol: ik slik al 2 maanden iedere avond 2 paracetamol voor het slapengaan ivm bekkenpijn, op aandringen van vk, wilde het zelf eigenlijk niet, maar zij vond het echt beter als ik het wel deed. Dus kan echt geen kwaad.
@ Eline, wat vervelend voor je dat Kim zo blijft huilen, ik weet ook echt niet wat je moet doen er is niks erger dan een huilende baby maar 8 uur huilen is niet normaal. Ik hoop echt dat het snel beter gaat en misschien kan die verpleegkundige snel langskomen. Een dikke knuffel voor je meid en ook al is het moeilijk Kim kan er niks aan doen he. Liefs
@Chantal. Paracetamol mag je tijdens je zwangerschap innemen. Bij mij adviseerde de verloskundieg en ook de huisarts het ivm de migraine die ik had. Je mag er meerdere op een dag en ook twee tegelijk innemen. Sterkte ermee. @Jane. Wat fijn dat ze op de kinderafdeling liggen. Goed teken. Heb je enig idee hoe lang ze in het ziekenhuis moeten blijven? @babykleding. Weet niet meer wie het zei,maar ik vind het ook moeilijk om kleertjes te kopen als je niet weet wat het word. Wij hebben nu 'n aantal pakjes in de kleuren wit, creme, lime, rood en grijs. We hebben op de site van prenatal een aanatal pakjes in de goede kleur gezocht voor als jet kindje geboren is en die bestellen we dan meteen en dan heb je het de volgende dag in huis. Vind het namelijk ook leuk om iets stoers of iets roze te hebben.
@Eline. Wat vervelend dat het zo gaat. Ik vind echt dat ze je moeten gaan helpen. Ik vind het niet normaal dat ze 8 uur huilt en de gevoelens die bij jou los komen moeten gestopt worden. Ik vroeg me af of ze veel voeding terug spuugt,want dat heb ik niet van je gehoord en dat zie je wel vaak bij een reflux. Ik vraag me dan af of dat het is,maar zoals ik al eerder zei zou ik de nutriton wel proberen. Het ligt dan wat zwaarder in haar maag en daardoor heeft ze ook meer het vol gevoel. En wat vond je van het idee van de hangmat? Alle babys leren in de baarmoeder al dat ze in slaap gewiegt worden als moeder loopt. Daardoor kan de overgang naar stil liggen en slapen wat groot zijn. Misschien als je een hangmat in haar box maakt dat ze daar door het gewiebel ook van in slaap valt of in ieder geval rustig van word. Noem anders eens volledig de problemen hier op. Er zijn meerdere meiden die met kinderen werken en misschien kunnen we samen wat bedenken. Sterkte
Ze geven hier aan ga er vanuit dat ze tot de uitgerekende datum blijven en dat is 7 september alles wat dan eerder mag is meegenomen. Voorlopig ga ik er dus vanuit dat we de aankomende weken hier nog zijn. Ze moeten sowieso 2100 gram wegen om mee naar huis te mogen, we zien het wel. Ik ben benieuwd of ik morgen ontslagen word dan kan ik lekker thuis slapen. Heb wel veel last van de hechtingen, ben ook helemaal blauw daar beneden..... Hoop dat dat snel minder wordt. Ben wel trots op mezelf dat ik het zonder pijnbestrijding heb gedaan maar ow wat was ik blij dat het voorbij was. Heb soms wel eens gedacht doe maar een keizersnee dan ben ik van de pijn af....
Ik heb al een aantal cyclussen met ovu-testen gewerkt. Je moet inderdaad kijken wat voor jezelf een goede test is.. Vandaag had ik een duidelijke!!! Zo duidelijk heb ik 'm nog nooit gehad! Dus wie weet.. Ik dacht eigenlijk dat ie gisteren positief was toen ik 'm vergeleek met de testen van vorige rondes, maar het kon dus nog donkerder! haha Ik was helemaal blij vanmiddag! Wij vertrekken 30 augustus naar Italie. Laptop gaat mee dus als we ergens internet hebben kan ik wel even spieken! Maar ik ga ervan uit dat jullie kleine mooie op tijd komt!
Bedankt voor jullie antwoorden dames! Vannacht weer een rotnacht gehad. Nooit gedacht dat oorpijn zo'n pijn kan doen Straks weer even werken als achterwacht ivm iemand die geen bhv heeft en ik wel. Ik ga mooi op bed liggen, want kan bijna niets hebben. Het is het 1 of het ander. Banne wat mooi dat je een positieve ovu test hebt Dat word klussen Hopelijk mag je snel op roze!
@Eline, ik kan me goed voorstellen dat je er ff helemaal doorheen zit nu. Het lijkt dat je je zo machteloos voelt omdat je niet weet wat je moet doen! En daarbij ben je zelf ook nog steeds vermoeid en kun je ook minder hebben natuurlijk. Wat Alicia al zei, zou je hier niet alles op kunnen noemen? ook de dingen waarvan je denkt dat ze niet noemenswaardig zijn toch vertellen? Wie weet kunnen de meiden met ervaring hier je je helpen? We zijn er allemaal om je hier doorheen te helpen! Of het nou is met tips of met het lezen van jouw frustraties, zodat je die een beetje kwijtraakt! Daar zijn we digitale vriendinnen voor! Dikke knuffel voor jou! @Jane, zonder pijnbestrijding?! Wat goed! Ik ben ook trots op je! Is het ernstig als een baby onder de lamp moet? Een heel vooruitgang al dat ze op de kinderafdeling liggen! Wat fijn zeg! Ik hoop voor jou dat je vandaag naar huis mag! @Chantal, wat vervelend zeg ooronsteking! Nooit gehad, maar kan me voorstellen dat je daar helemaal naar van bent! Hopelijk is het snel weer over! @Kwebbel, hoe is het nu met je? Hopelijk zijn de harde buiken alweer wat minder?!! @Jeanetjeh, dat lijkt me ook geweldig als je het iedereen kan vertellen! Ik vind het nog knap dat je het zo lang hebt volgehouden!
Chantal: wat vervelend dat je naar je werk moet terwijl je zo beroerd bent! Gelukkig is het alleen als back-up, dat scheelt. Jane: Ik hoop voor jullie dat de meiden eerder weg mogen, maar idd maar uitgaan van 7 september, dan kan het alleen maar meevallen! Wat betreft harde buiken, ik heb ze nog steeds zodra ik me omdraai in bed of overeind kom om te gaan plassen is het gelijk een harde buik. Ben nu even beneden om te ontbijten, maar ga zo weer naar bed met een stapel leeswerk en dvd's en maak er maar een verplichte beddag van, kijken of het helpt. Helpt het niet, hang ik morgenvroeg bij de vk aan de telefoon, het zit me niet erg lekker.
@Banne. Fijn dat je vandaag zo'n duidelijke test had. dus jullie moeten weer aan de slag 30 Augustus zou het kindje er toch wel moeten zijn. Ze laten bij de verloskundieg praktijk max 2 weken lopen dus dat zou 28 augustus zijn. Dat is alleen wel een zaterdag,dus kan me voorstellen dat ze me dan maandag 30 augustus naar het ziekenhuis laten komen om in te leiden,maar dat hoop ik toch echt niet. Wil graag thuis blijven. @Kwebbel. Vervelend dat je zo veel last van hebt van harde buiken en ook al zo snle bij inspanning. Ik zou de verloskundieg ook bellen. Harde buiken kunnen ook over gaan in weeen en dat is voor jou toch wel een beetje erg vroeg. Hoop dat een rustige dag helpt. Hier alles oke. Af en toe wat krampen,maar heb geen idee wat dat betekent,voel me er verder goed bij dus zal wel niks zijn. Morgen naar de verloskundige,ben benieuwd wat die zegt.
@ eline echt vervelend voor je, mn nicht had het ook bij haar zoontje en hij bleek het kiss syndroom te hebben haar kleine kreeg daar fysio voor. @ banne KLUSSEN
@ Jane, fijn dat je kindjes naar de kraam afdeling mogen. Ow super dat je naar huis mag heerlijk thuis slapen ook al is het wel jammer dat je je kleintjes niet bij je hebt en je veel heen en weer zal moeten reizen. Hopelijk ben je zelf ook weer snel opgeknapt en wat goed van je zonder pijn bestrijding. @ Chantal, wat voor werk doe je? En beterschap met je oorontsteking. Anders morgen naar de ha voor een ab kuurtje. @ Kwebbel, ik zou idd morgen de vk bellen als het aan blijft houden. @ Eline, hoe gaat het nu met je? @ Banne, ja wilde gewoon even zekerheid deze keer maar het is echt heerlijk om het iedereen te vertellen. En meiden wat betreft de kleertjes ik vind het eigenlijk niet zo moeilijk heb al zoveel leuke dingen gekocht en gekregen gewoon wel allemaal neutrale kleuren maar ach dat komt straks allemaal wel goed. Liefs
Hallo allemaal, hier even een snel berichtje van mij. Met de kleine gaat alles goed, met mama iets minder. Heb sinds vrijdagavond heel erg last van mijn schouder, uitstralend naar mijn hele arm. Ik vermoed dat er een onsteking zit, dus doe even rustig aan. Achter mijn laptop zitten is niet een van mijn favoriete bezigheden momenteel. Gelukkig gaat het vandaag wel iets beter. @Jane Fijn dat je weer thuis bent en dat alles goed gaat. @Jeanetjuh Ik zag dat iedereen nu mocht weten dat jullie een kleine krijgen. Leuk om er geen geheim meer van te hoeven maken he? Wanneer heb je trouwens weer een echo? @Eline Wat vervelend dat Kim zo blijft huilen, is er niet gewoon meer aan de hand? Misschien toch eens een bezoekje aan de ha voor de zekerheid morgen? Sorry, kan even niet op iedereen reageren. Ga nu weer rust houden met mijn arm.
@ Wen, wat vervelend misschien een slijmbeurs ontsteking? Dacht al heb je even niet gezien. Gelukkig is met de kleine alles goed. Ja echt super fijn om het te vertellen. Vrijdag om 10.30 mogen we weer Beterschap he. Liefs
Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje) Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje) Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 (Meisje) Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-12-2010 (Jongen) missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - = ZWANGER uitgerekend op 26-02-2011 Kirin - 31 augustus - ronde 3 - 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50 mg Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150 mg Pluisje1985 - 8 aug - ronde 2 - 1e kindje Clomid 50 mg Banne77 - 22 augustus - ronde 9 - 1e kindje Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje san84 - 7 juli - ronde 6 - 1e kindje Geboren: eline1984 - 21 juli - Kim - 3190 gram en 50 cm Chivay - 29 juli - Oona Marthe - 3394 cm en .. cm Jane1983 - 3 augustus - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm Vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Eline1984 - Chivay Wen1975 - Jeanetjuh Chantal1234 - Kwebbelsnoes Alicia - Banne77 Banne77 - San84 Jane1983 - Lovely me
Zo moet weer eens heel wat bijlezen zie ik. Maar Chivay en Jane gefeliciteerd!!! Heb alleen de vrehalen er omheen nog niet gelezen. Want volgens mij is de tweeling wel heel erg te vroeg. Ik ben op vakantie inmiddels weer ongesteld geworden! Dus mijn lichaam begint eindelijk te werken. Ben met de 2e ronde clomid begonnen.
Ze zijn met 35 weken geboren maar doen het super! Liggen al op de kinderafdeling zonder infuus in warmtebedjes. Anders werd ik met 37 weken ingeleid maar toen ik was opgenomen in het zkh om te rusten begonnen de weeen spontaan