Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

jane, ahh wat leuk die fotos, byzonder zeg met 2 van die meiden
    Wen wat naar zeg, van je schouder, knuffel
    Alicia spannend zeg bij jou, ben zo benieuwd naar je kleintje
    Kwebbel wat naar je harde buiken, hoe gaat het nu?

Vandaag een topdag, kan het niet geloven.
    Vanmorgen om 8 uur fles, daarna sliep ze weer tot half 11.
    Toen 1,5 uur bij mij gelegen, toen in bad, en toen flesje om 12 uur, dit alles zonder te huilen

Toen werd ze om half 4 lachend wakker, kreeg haar flesje, en toen zijn we een eind gaan wandelen.
    Eerst in maxicosi in auto, toen was ze wakker en vrolijk, en toen in de reiswieg.

Daar sliep ze in.
    Net weer flesje gehad, en nu een beetje aan het jammeren, maar ja dat mag, hele dag amper gedaan.

Ik ben zoooooo blij, dit is de 1 e leuke dag die we hebben met haar eigenlijk:D:D:D:D:D:D:D:D:D

xxx

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jeanetjuh: wat toevallig, ik mag ook vrijdag om 10:30 voor de groeiecho, dus we liggen vrijdag op het zelfde moment naar ons ukkie te kijken :D

Eline: wat fijn dat Kim zo vrolijk is vandaag, hopelijk heeft ze nu een beetje haar ritme gevonden en blijft het zo.

Jane: wat een prachtige foto's en je bent echt een stralende mama!!!

vandaag heel rustig aangedaan en zolang ik in bed lig heb ik geen last van harde buiken, maar toen ik net naar beneden ging om te eten was het gelijk weer raak. Dus ben bang dat het volledige bedrust gaat worden, morgen maar even de vk bellen om te overleggen.

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Niet heel goed bijgelezen..
    Maar zie heel fijn nieuws bij Eline! Wauw wat fijn zo'n goede dag! Die had je dubbel en dwars nodig en verdient!
    Iets anders geprobeerd vandaag wat het kan zijn??

Oona heeft vanacht weer spookje gespeelt... Na de voeding blijft ze wakker en alert... Hopelijk draait ze dat ritme snel om!
    Want gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap wij willen slapen!

Met de visite was ze vanmiddag ook weer super alert.. ze heeft voor de eerste keer in de box gelegen en bleef maar naar een spiegeltje kijken... erg leuk om te zien!

Alleen net was ze met geen mogelijkheid wakker te krijgen voor de borstvoeding.. ze moet binnen 3 a 4 uur weer voeding.. maar pas na ruim 4.5 uur kregen we haar wakker genoeg om een paar minuutjes te drinken.. :) ach ja... er komt vanzelf wel een beetje ritme in...

4. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Eline wat fijn dat jullie een topdag met Kim hebben gehad:D Had je ook wel verdient!

Jeanetjuh ik werk in de zorg. Zit wel in de ziektewet op het moment maar werk wel per keer een paar uurtjes.

Chivay was ze in de buik ook al zo druk s' nachts? Ons ukkie is s' nachts erg actief en de verloskundige zei dat we onze borst dan maar nat moesten maken hahaha. Net wat je zegt ze komen vanzelf wel in het ritme.

Kwebbelsnoes wat balen van je harde buiken:( Ik krijg helemaal geen groeiecho meer. Is dat standaard bij jullie dat je dat krijgt?

Vanmiddag naar de huisartsenpost geweest. Trok het echt niet meer. Blijkt dat ik een giganische ontsteking heb. Ze konden het trommelvlies niet meer eens zien. Nou hebben ze er een tampon erin gedaan en moet ik ieder uur druppelen. Is mijn mannetje mooi zoet mee!:D

5. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline, Dat is super nieuws meid. Ben erg blij om dit van je te lezen. Geniet er maar lekker van:D

@ Chivay, wat een spookje hebben jullie. Hopelijk vind ze snel het goede ritme;)

Ik heb vandaag een zware dag gehad was echt de hele dag super moe kom nu een beetje tot leven straks lekker alleen nog een man kijken en nu grenzeloos verliefd.

Liefs

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kwebbel, wat grappig:D hoop niet dat je nu al bedrust moet gaan houden meid.

@ Chantal, hopelijk wordt het snel minder. Beterschap

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Chantal: nee, die groeiecho is niet standaard, ik krijg hem omdat onze beeb met de 20-wekenecho 2 weken voorliep en mijn baarmoeder qua groei ook nog steeds ruim voorligt. Dus ze willen de groei extra in de gaten houden.

8. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Chantal.. ah bah dat klinkt niet fijn... veel beterschap!

Idd.. Oona was in mijn buik al regelmatig snachts flink actief.. ;) Dus zou zomaar kunnen ;)

@ Kwebbel en Jeanetjuh.. ;) Gezellig samen gluren

Hmmmmm Oona was misschien toch nog echt te moe om te drinken? Net kwam er weer een groot deel terug.. hele bedje onder.... Niet leuk om haar zo te zien!
    Vanmiddag had ze ook al een keer flink gespuugd... Pff.. maakt je toch onzeker zo hoor...

9. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eline:
    Hier kan ik je geen advies over geven. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal gek van wordt als je een huilbaby hebt. Het schijnt ook dat daar altijd wel een reden voor is. Maar ja, zie er maar eens achter te komen wat zo’n kleintje mankeert. Ik hoop dat het CB je verder kan helpen en je het zelf een beetje positief in blijft zien. Misschien is er iemand die het een uurtje van je over kan nemen zodat jij er even tussenuit kan?
    Wel fijn dat je vandaag een topdag met d’r hebt gehad!! Hopelijk houdt ze dit vast….

@Jane:
    Wat een schatjes!!! En zo klein!!!!
    Fijn dat ze uit de couveuse zijn en op de kinderafdeling liggen. Ik hoop voor je dat je snel naar huis mag. Hoe gaat het met je man?

@Chantal:
    Een paracetamol kan geen kwaad, maar ik weet precies hoe je denkt. Ik ben namelijk net zo….hebt ook gedurende de hele zwangerschap nog geen pilletje, drankje of zalfje op! Maar wat moet moet!

@Miekje:
    We zijn een weekje naar Roompot beach resort geweest. Was lekker hoor, maar blij dat ik weer thuis ben!

@Banne:
    Wat goed, zo’n positieve ovu-test!!!! Nu maar klussen en hopen……..

@Kwebbel:
    Doe t rustig aan meid! En anders gewoon bellen!!!!

@Wen:
    Beterschap meid! Niet te veel doen met je arm….

@Kirin:
    Fijn voor je dat je ongi bent geworden. Geeft toch een gevoel dat het allemaal toch wel werkt! Succes in de volgende ronde.

Hier een rustige dag gehad. De kleine groeit als kool want ik heb het gevoel dat hij/zij steeds hoger komt te liggen en mijn buik steeds strakker gaan staan, ben daardoor soms wat benauwd. Ach....
    Morgen gaan we de box in elkaar zetten, je kunt het maar klaar hebben staan, toch?

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Chantal, auw zeg, knuffel

Chivay hoe was je nacht met oona?

Sammie leuk de box in elkaar zetten

Hier tis een wonder, gisterenavond was ze nog 1,5 uur wakker, en vrolijk. Volgde met haar ogen een muziekolifantje.
    En ondanks het vele slapen overdag, een supernacht.
    Ze kwam om 4 uur, en toen om 8 uur.
    Nu ligt ze in haar wiegje wat geluidjes te maken. Ben zo trots op haar, ben benieuwd hoe de rest van de dag gaat.

Moet zo met haar naar de ha, ze blijft van die prutoogjes houden, hij wil het even zien.

xxxx

11. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Eline succes bij de ha met Kim. Super dat het gisteren zo'n fijne dag was. Hopelijk vandaag weer 1'tje:)

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline, super ook zo'n goede nacht dan kan je zelf ook weer wat meer hebben. Hopelijk blijft het gewoon zo gaan:) geniet er maar lekker van he. Succes bij de ha.

Liefs

13. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    He meiden,

Even vraagje ik gebruik nog steeds foliumzuur met extra vitamines weet dat het nu niet meer hoeft maar maak ze even op ook vanwege de extra vitamines. Nu las ik dat je de hele zwangerschap extra vit D nodig hebt wat zijn jullie na de 10 weken gaan gebruiken?

Liefs

14. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chantal. Wat pijnlijk van je oorontsteking. Daar heb je dan nog lang mee doorgelopen. Hopelijk gaat het snel over.

@Chivay. Wel lekker dat jullie meisje zo goed kan slapen. Grappig dat ze in je buik al die tijd wakker was en nu nog steeds. Ik heb dat altijd tussen 23 en 24 uur. Hoop niet dat dat straks ook word doorgezet.

@Kwebbel. Spannend de groeiecho. Heb je je banner op 2 weken verder staan of is dit jullie eigen telling?
    Bij ons krijg je standaard 2 groeiechos, zodat ze ongeveer weten wat ze met de bevalling kunnen verwachten. Hoort er hier dus wel bij,volgens mij is dat overal anders en ligt het er ook aan of ze de apparatuur zelf hebben.

@Jane. Wat een leuke fotos. Wat zijn ze inderdaad klein,maar wat fijn dat ze naar de kinderafdeling mochten. Is toch een goed teken. Ik hoop dat ze god aankomen en misschien wel eerder me naar huis mogen. Wel fijn dat jij naar huis mocht,lijkt me heerlijk weer in je eigen bed. Mag je wel de hele dag bij je dochters of zijn er bepaalde tijden?

@Kirin. Fijn dat je ongesteld bent geworden. Hoop dat deze ronde jullie geluk brengt.

@Eline. Fijn dat het goed gaat met Kim.

@Jeanetjuh. je moet inderdaad extra vitamines de rest van je zwangerschap slikken. Ik slik van Davitamon Compleet Mama. Zitten extar vitamines in ,maar ook bijv ijzer. Na de bevalling mag je ze ook nog slikken als je borstvoeding geeft.

Hier alles oke. Gisteravond eindleijk weer eens snel in slaap gevallen. Mijn vriend had me gemasseerd dus misschien is dit de manier om snel in slaap te vallen,vanavond maar weer eens proberen :D
    Net controle gehad. Alles was weer goed. Het rommelt nog steeds regelmatig,maar dat wil nog niet zoveel zeggen. Volgende week dinsdag weer terug,dan ben ik over de 40 weken heen en dan willen ze verder kijken wat te doen.

15. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Alicia: mijn banner staat op de datum die in het begin is vastgesteld. Dus beeb is ongeveer 2 weken verder dan mijn banner aangeeft.

Net de vk gebeld, omdat harde buiken aanhouden en pijnlijk zijn. Moest naar de praktijk bellen voor een afspraak voor vanmiddag, maar krijg ze niet te pakken.
    De vk die ik sprak zat in een bevalling dus kon niks voor me doen.
    Ze dacht niet dat ik weeën heb, maar in dit tempo kunnen het wel weeën worden, dus moet wel gecontroleerd worden.

16. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jeanetjuh ik heb verder niets meer geslikt na de foliumzuur. Ze hadden mij gezegd dat als je normaal eet qua groente en fruit dat dit ook voldoende is, maar goed extra kan nooit geen kwaad lijkt mij.

Alicia voor jou word het ook spannend zeg!:D Ben erg benieuwd.

Kwebbelsnoes hopelijk gaan de harde buiken niet over in weeen hier draaien de duimen voor jou.

Kirin fijn dat je ongesteld bent geworden en hopelijk kun je deze ronde ook op roze:)

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ben bij de vk geweest en voor nu is alles in orde. Ze vond wel dat ik veel slijmverlies had, kon de slijmprop zijn. Ze houden me extra in de gaten, vrijdag als ik voor de groeiecho moet, controleren ze ook nog een keer mijn baarmoedermond. Moet het heel rustig aan doen, want wat nu in orde is kan over een paar dagen helemaal anders zijn, aldus de vk.

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia ik mag de hele dag en nacht bij de dames zijn, de nacht doe ik niet want dan slaap ik lekker thuis. Ik zit nu al vanaf 08.30 uur bij de dames. Ik ga na de verzorgingstijd van 15.00 uur naar huis. Samen thuis eten en om 21.00 uur weer terug naar het zkh met vriendlief. Die werkt nu gewoon want neemt pas vrij als ze naar huis mogen maar ik hou gewoon 7 september aan dat ze naar huis mogen en alles wat ze eerder meemogen is meegenomen. Het is erg druk zo maar het is helaas niet anders. Had ze graag thuis gehad maar ja nu zijn we wel in het zkh mocht er wat gebeuren. We leren hier alles en mogen ze zelf voeden, verschonen en in bad doen.

19. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Jane, dat is fijn dat je zoveel bij ze mag zijn.

@ Alicia, ja die gebruik ik nu ook dan blijf ik ze gewoon ook lekker gebruiken heb het idee dat ik de extra vitamines wel kan gebruiken ook al is het misschien niet nodig.

Liefs

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ben trouwens mijn zwangerschapskilos al zowat kwijt, weeg nu 56,5 kilo. Laatste keer dat ik me gewogen had voordat ik naar het ziekenhuis ging woog ik 67,5 kilo.

Kolven gaat verder goed, borstvoeding is goed op gang. Heb thuis ook een kolfapparaat anders trek ik het niet met die zware borsten. Ik kolf 6 keer per dag voor de tweeling, vindt het wel belangrijk dat ze juist nu deze belangrijke voedingstoffen binnenkrijgen. Als ik ga werken wil ik wel afgebouwd hebben.

Deel Deze Pagina