@san Ik vermoed ook dat je een schimmelinfectie hebt, dus helaas zul je toch naar de ha moeten. @Alicia Je bent idd erg rustig nog en ook erg actief. Ik ben benieuwd of het uitkomt dit weekend... Hou het forum goed in de gaten dit weekend. @Eline Jeetje meid, had gehoopt dat de vooruitgang verder zou gaan maar nu toch weer terugslag. Ik zou idd toch eens met de ha gaan praten, misschien heeft ze wel pijn ofzo. @Chantal Getver nu weer je andere oor, beterschap! @Wendy Over 16 dagen de uitslag, mijn duimen gaan weer draaien voor jullie. Ik hoop heel goed nieuws. Nog 2 dagen en dan ben ik alweer op de helft. Jeetje wat gaat de tijd snel nu... alhoewel het voor mijn gevoel wel erg lang duurt voordat het a.s. maandag is. Fijne avond allemaal!
@ Eline, wat vervelend allemaal voor je meid had zo gehoopt dat het beter zou gaan nu. Hopelijk helpt het inbakeren bij het kindje van een vriendin was het echt een uitkomst. Sterkte meid. @ Wen, jij gaat nu snel zeg en maandag weer een echo? @ Wenrich, je kan nu idd gaan aftellen. En ik kijk echt uit naar vrijdag Liefs
Ja de belangrijkste: de 20-weken echo, dan horen we of alles goed is met de kleine en of hij nog steeds een jongetje is. @san Ow wow voorals de 1e vind ik erg mooi, ik ben erg benieuwd welke het uiteindelijk zal gaan worden.
@ Wen, spannend hoor haha zou wat zijn als het toch een meisje is nou ja kan je er beter nu maar achter komen als over 4 maanden he @ San, mooie jurken en idd zou even naar de ha gaan niks om je voor te schamen ik heb het afgelopen jaar bijna elke ronde gehad en ben er nu helemaal vanaf sinds ik zwanger ben. Trouwens ik ben nooit langs gegaan belde gewoon op en dan kreeg ik wat. Liefs
@Wen75. Tja,ik ben wel rustig,want wil niet thuis gaan zitten wachten. Ik geniet er nog van dat ik me goed voel en doe lekker waar ik zin in heb. Zorg voor een beetje lichaamsbeweging elek dag en ons kindje zal zich vanzelf aandienen. Spannend de 20 weken echo. Vond ik toch wel een mijlpaal,als je dan hoort dat alles er goed uitziet. @San. Ik denk misschien ook een schimmel en niet leuk maar daar zul je toch mee naar de dokter moeten. Dan krijg je wat en is het zo over. Weet ook niet of het besmettelijk is wat je hbet, maar anders krijgt je vriend het straks ook misschien. Mooie jurken hoor. Ik vind de erste erg mooi. De rozen iest minder op de schouder,maar een heel mooi lijfje en onder rok mooi glad,supermooi. @BAnne. Hoe gata het met jou? Nog bepaalde symptomen die op een zwangercshap wijzen? @Chivay. Hoe gat het bij jullie? IS het dametje nog steeds aan het spoken 's nachts? Heb je nog leuke foto's. Vind ik erg leuk om te zien
San, wat een mooie jurken!! Ohja, wat ik nog wel leuk vond om te melden hier: Jelle heeft nu ook voor het eerst zijn kleine zusje/broertje voelen trappen. Ik weet niet of ie het ook snapte, maar ach..
he dames, heb weinig tijd want accu laptop s leeg..., Heb alles weer bijgelezen en wil gewoon ff iedereen dikke digitale knuffel geven!!!! Veel succes en sterkte met alles waar iedereen mee bezeig is!!!! (hier alles prima, alleen beetje maagzuur dus niets spannends te melden) X miek
San mooie trouwjurken zowel de eerste als de tweede. Ben benieuwd wat het uiteindelijk word Eline inbakeren heeft bij onze vrienden ook goed geholpen. Zwangerschapsgym was leuk en informatief. Wel een beetje onwennig zo de eerste keer en ook erg vermoeiend als beide oren dicht zitten. Gelukkig hielt ik wel bij wat ze zeiden. Heb nu alweer zin in volgende week. Het komt nu steeds dichter bij en word ook wel zenuwachtiger nu hahaha.
Goeiemorgen allemaal, @ Chantal, fijn dat je het toch allemaal kon volgen en voor jou duurt het ook niet meer zo lang he @ Banne, ben ook erg benieuwd hoe je je voelt. @ Mamaanouk, je baby kamer is mooi geworden Liefs
Hee meiden Hierhad Kim gisterenavond weer gebruld, van kwart voor 6 tot kwart over 8, toen maar fles gegeven, en toen sliep ze. Gisteren opgeteld, en overdag 6 uur gehuild bij elkaar. Gisterenavond heb ik nog een osteopaat gebeld, en daar kunnen we vanmiddag heen. Mocht het niet baten, laat ik me door de ha verwijzen naar een kinderarts .
@ Eline, fijn dat je zo snel terecht kan bij de osteopaat hopelijk kan hij wat voor jullie doen. Ben je al begonnen met inbakeren? Sterkte meid!
@Missy: Wauw, een jongen. Hadden jullie dit verwacht? @Jeanetjuh: Je mag in principe geen echt dekbed gebruiken. Wel een dekbedovertrek met daarin een speciaal dekentje. Je kunt er ook voor kiezen om gewoon een lakentje met een dekentje te nemen. In de winkel kunnen ze je vast het verschil laten zien! @Jane: Wat een schatjes zijn het toch .. Doe je zelf ook een beetje rustig aan? De meiden hebben er niks aan als jij straks helemaal niks waard bent! Maar ik snap dat je er graag heen wilt! @San: Mooie jurken hoor, ik vind ze allebei prachtig! Leuk hé, al die voorbereidingen? @Alicia: Het komt nu echt dichtbij! Spannend hoor! @Eline: Ik hoop voor je dat het snel beter gaat met kim. Knuffel!!!! Ik heb het al eerder geschreven, maar misschien is er iemand die het even van je over kan nemen. Al is het een uurtje zodat jij even uit het gehuil kan. Succes met alles! Ik heb de laatste 2 nachten echt heel slecht geslapen. Ik slaap heel licht en wordt van elk geluid gelijk wakker, heel vervelend. Ben dan ook gelijk 2 uur lang klaarwakker. Ook de kleine in mijn buik is dan wakker en druk bezig met nachtelijke gymnastiek. Hopelijk is dit van tijdelijke aard!
Sammie, dat slechte slapen herken ik wel, balen hè? Ik slaap wel steeds weer in, maar slaap zo licht ook, en onrustig. Veel dromen, daar hebben ook wel meer mensen last van geloof ik... Het scheelt hier ook nog eens dat m'n vriend ook zo slecht slaapt, nog steeds vanwege de problemen op zijn werk (hij is nu al een paar weken voor halve dagen aan het werk, en ondertussen op zoek naar een andere baan, want dit gaat niet meer goed komen geloof ik), dus wij houden elkaar wakker
Alicia ben ook benieuwd of jullie kleintje dit weekend komt. Sammie ik probeer rustig aan te doen maar is moeilijk, ik moet toch vaak kolven voor de dames want ze drinken steeds meer en ik houd het niet meer bij nu. Ik kolf nu om de twee uur, eerst om de 3 uur. Ik kan dus niet een dag ff thuisblijven, mits we overstappen op flesvoeding..... Vindt het allemaal erg vermoeiend. Had zo graag gewild dat ze nog twee weekjes langer in mijn buik hadden gezeten.
@Sammie.Dat slechte slapen hoort volgens mij wel een beetje bij zwanger zijn. Ik hoor er in ieder geval meerder over. Ik heb zelf heel veel moeite om in slap te komen,maar als ik dan eenmaal slaap,slaap ik zo 9 uur. Een massage helpt bij mij,daar word ik ontspannen en loom van. Misschien een idee? @Eveline. IS het nog steeds niet opgelost op het werk van je man. Ik hoorde je er niet meer over,dus nam aan dat het goed ging,maar het is dus onhoudbaar. Balen dat hij nu iets anders moet zoeken,zeker nu met een kleintje op komst. Is er in zijn beroep makkelijk wat te vinden? @Jane. Lijkt me ook pittig zo voor twee kleintjes te kolven. Kunnen ze nog niet zelf drinken,zou al een stuk schelen als je er een zou kunnen voeden lijkt me? Vind het wel knap dat je het doet,maar kan me ook voorstellen dat juist jullie twee kleine meisjes het nodig hebben.
@San, wat een prachtige jurken! Ik vind ze allebei heel mooi! En ben ook heel erg benieuwd welke jurk het uiteindelijk gaat worden. De huisarts al gebeld?? @Eline, en hoe was het bij de ostheopaat?? @Eveline, wat vervelend zeg voor je man! Wel gezellig 's nachts bij jullie.. Ik hoop voor hem en voor jou dat hij snel een leuke job vind waar hij het helemaal naar zijn zijn zin heeft! En wat leuk dat Jelle de baby gevoeld heeft! @Jane, pittig hoor wat je nu allemaal moet doen. En dan nu ook nog vaker kolven... Maar ja, alles voor de goede start van jullie meiden hè?!! Veel sterkte met alles! Hier is alles rustig.. Het is ook nog veel te vroeg voor eventuele symptomen. Ik heb volgens mij zondag m'n eisprong gehad. Ach ja, we proberen rustig af te wachten... hahah We zijn aan het kijken naar een ander huis, maar onze smaak is niet goedkoop helaas! Vandaag even wat meer duidelijkheid gekregen over de maandlasten als we duurder gaan wonen. Daar worden we ook niet vrolijk van eigenlijk. Aan de andere kant is het nu wel aantrekkelijk om een huis te kopen, gezien de kopersmarkt en de lagere hypotheekrentes! En we willen hier best graag weg... Dilemma's dilemma's!
Hoi meiden, banne spannend hoor leef hier helemaal met je mee. en heb de huisarts gebeld hoor en krijg een zalfje en moest gaan spoelen met lactacyd! iemand ervaring hiermee? trouwjurk denk dat het de 2 de word in de kleur van de eerste maar zal jullie 11 september hopelijk de echte trouwjurk laten zien dan ga ik namelijk passen en uitzoeken heb er nu al zin in. eline hopelijk gauw vooruitgang. chivay hoe is het bij jullie? wendyr kirin en pluisje hoe gaat het met jullie dan? jane zwaar hoor zo met je meisjes maar alles wat je geeft is beter voor ze helemaal als ze zo klein zijn. oeiiiiiii nog een paar daagjes dat er weer een kleine komt spannend . fijne avond allemaal
@San, ik heb weleens lactacyd gebruikt. Zo'n vaginale douche. Vond het best prettig om te gebruiken. Ik ben heel benieuwd 11 september... Ben je al eerder wezen passen?? Ik vond het superleuk, maar de keuze was toch best moeilijk. Ik heb ontzettend mazzel gehad met de prijs van mijn trouwjurk, het was de laatste maar was niet in de aanbieding! Dus heb ik toch mijn mond opengetrokken en gezegd dat als het de laatste is en ik dus eigenlijk beter direct kon beslissen dat ze dan wel iets met de prijs kunnen doen... En ja hoor vrij makkelijk ging er toch zo'n 500,- van de prijs af!!! Toen was de keus makkelijk! hahaha Ik was helemaal gelukkig en elke keer als ik 'm zie op een foto denk ik ja dat was echt de juiste jurk voor mij!