Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

san@ vind de trouwjurken erg mooi. Het is een beetje dezelfde smaak, als ik ooit zou trouwen denk ik;).
    Voor de rest sterkte met het wassen:).

eline@ het zit je niet erg mee. De kleine wil niet erg zou te lezen. Heel erg vervelend voor jullie. Hoop dat het snel beter gaat, en hopelijk krijgen jullie snel hulp!

missy@ een jongen, gaaf hoor! Een echte stamhouder zullen we maar zeggen toch!? Meestal zijn de vaders daar erg trots op!:p

Jane@ petje af hoor voor je! Hoe je het allemaal doe zo met de 2 kleintjes! Sterkte.

Hier nog helemaal geen ongesteldheid te bekennen. Vroeg het net aan me moeder. Die zei dat je helemaal geen zwangerschapsverschijnselen hoeft te hebben. Zij kwam er pas na 4 maanden achter dat ze zwanger was van mij:$.
    Dus nu twijfel ik, of ik een test zou doen.
    maar nee, ik wacht netjes deze week af, tot zondag. Voel me helemaal prima! Zei alleen net onder het eten, dat ik het weinig smaak vond:( dat is wel weer vreemd voor me. Als ik er zo over na denk haha. Maar oke, niks achter gaan zoeken, en vrolijk verder gaan. Me vriend heeft het heel druk. Dus die ga ik er zeker niet mee lastig vallen. Dus dan maar effe gezell hier:p.
    Fijne avond allemaal!!

liefs van pluisje

2. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @san, ik gebruik regelmatig lactacyd om me te wassen en dat bevalt me goed, ik heb de douche nooit gebruikt. Ik vind de jurken allebei prachtig. Ben benieuwd hoe de jurk er uiteindelijk uit gaat zien.

@Eline, ik hoop dat het snel beter gaat met Kim, zodat jij ook wat meer tot rust kan komen. Ik kan me voorstellen dat je helemaal gebroken bent van al het huilen en dat je het zo nu en dan niet meer ziet zitten.

@Alicia, spannend voor jouw, bijna 40 weken. Hopelijk komt jullie kleine snel.

Nou hier heb ik gisteren een rot avond gehad. Eindelijk eens goed met mijn man kunnen praten over mijn miskraam. Tijdens die periode was hij er niet voor mij. Ik zat beneden op de bank te huilen en dan zat hij boven achter de computer. Ik weet ook wel dat hij nog niet zo veel had met die zwangerschap toen, maar hij had er wel voor mij kunnen zijn. Gisteren dus veel er over gesproken en dat was fijn. Hij weet nu ook dat ik er nog steeds elke dag aan denk en dat het nog steeds af en toe pijn doet, vooral als mensen zeggen, maar je hebt toch nog 2 kinderen. Het is niet zo dat ik er elke dag verdrietig om ben, maar de hele kraamperiode heeft zo lang geduurd dat het misschien ook lang duurt voordat het helemaal verwerkt is.
    Ik ben maandag met de ovu testen begonnen en er is nog helemaal niet te zien. Waarschijnlijk is mijn cyclus nog steeds van slag. Ik blijf gewoon testen en hopelijk komt er uiteindelijk een streepje.

3. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Banne. IS wel leuk om naar huizen te kijken maar wat je zegt,het is ook duur. Zitten jullie nu gehuurd? DAn zou het wel extra aantrekkelijk zijn om te gaan kopen. Kun je nu in verhouding aan een redelijk geodkoop huis komen. Wij zouden nog wel eens voor een nieuwbouw huis willen gaan,alleen moeten we dan eerst ons eigen huis kwijt zien te raken en dat is nu niet erg makkelijk. Ik ben benieuwd wat jullie gaan doen. Je altijd een gesprek met een bank kunnen doen en eens kijken wat jullie kunnen lenen en wat voor hypotheken er zijn. Je kunt ook een hypotheek nemen waarin je alleen de rente betaald en niks aflost. Hoe meer je aflost hoe duurder de maandlasten. Tja,dilema,dilema ;)

@San. Fijn dat je wat hebt gekregen zonder dat je naar de huisarts toe moest. Hopelijk is het nu snel over.

@MEreli. Fijn dat je eens goed met je man hebt kunnen praten. IS toch wel heel belangrijk na een miskraam lijkt mij. Eigelijk ook niet eerlijk van hem om dan boven te gaan computeren en jou alleen beneden te laten zitten. Hopleijk heeft hij nu door wat het allemaal met jou doet.
    Ik ben benieuwd hoe de testen je bevallen en wanneer je twee streepjes krijgt.

4. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Alicia, we hebben nu ook een koopwoning. Alleen die hebben we gekocht met koopgarant dus de woningbouw koopt hem terug van ons! Dat is op zich wel praktisch. We wonen hier pas kort dus we hebben geen overwaarde... helaas!
    Dit was een nieuwbouw woning. Heel fijn hoor nieuwbouw alleen moet je wel echt alles aanpakken meteen. Je kan niet zeggen ach we laten dat nog wel even voor wat het is nu en dat doen we later...
    We hebben vandaag al een orientatie gesprek gehad met de bank waar onze huidige hypotheek loopt. Maar de maandlasten zijn toch wel teleurstellend hoog! Dus nu moeten we eigenlijk wat goedkoper gaan kijken dan we dachten.. tegenvaller dus. Ik wil niet alles aflosvrij, stel dat het bevalt dan moet je over 30 jaar als je de rente niet meer kan aftrekken en je met pensioen bent een flink bedrag nog betalen voor je hypotheek. Dus nee, liever een deel aflossen! Maar dat maakt het wel prijzig. Ach ja, we moeten maar eens rustig verder kijken..

5. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eveline:
    Tja, het is zo’n kwaaltje. Maar ik heb er nog niet eerder last van gehad. Meestal slaap ik als een blok, haha! Ik hoop voor jullie dat je man snel een nieuwe baan heeft gevonden. Ik kan me voorstellen dat deze situatie nogal stressvol is. Onzeker en een gezin, plus een kleintje op komst…ik snap wel dat hij daar wakker van ligt s’ nachts.

@Jane:
    Ik snap het helemaal meid! Ik had in jou geval vast hetzelfde gedaan. Maar vergeet niet dat je net bevallen bent van een tweeling en zelf net op de been bent na een zwangerschapsvergiftiging. Ik neem mijn petje voor je af!

@Alicia:
    Die massage klinkt goed!!!
    Ik zal mijn man eens lief aankijken voor het slapen….haha!

@Mereli:
    Fijn dat je goed hebt kunnen praten met je man….Mannen blijven mannen, die verwerken deze dingen op een heel andere manier. Wel fijn dat hij nu weet hoe jij je al die tijd hebt gevoeld. Het is ook niet niks…

@Banne:
    Het ligt er idd. aan of je nu gehuurd zit of niet. Zit je gehuurd dan is het zeer aantrekkelijk om nu te kopen. Heb je al een eigen huis dan krijg je voor je eigen huis natuurlijk ook minder dan in goede jaren. Maar ja, als je daar graag wel wilt…..Dat telt natuurlijk ook mee. Succes met de beslissing.

Mijn buik is net een golfslagbad, haha. Blijft leuk om naar te kijken:D
    Morgenmiddag weer naar de verloskundige....

6. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    hallo dames er is weer heel veel geklets gezellig :D

@ san ik vind ook beide jurken heel mooi.

@ pluisje ik hoop dat je posi test dat je kan wachten tot zondag;)

@ jane ook hier petje af meid.

@ eline ik vind het echt sneu voor je.

@ alicia bijna:D ben benieuwd wanneer de kleine kom.

@ mereli hoop dat je snel je ei vindt.

@ ego ik ben vandaag weer wezen baby shoppen hoop blauw idd :D
    zo leuk allemaal.
    en ik word gek van de eceemplekken op me buik :x kreeg van de ha geen zalf omdat dat in je bloed terecht komt.

al nog een fijne avond

7. Nee, ze werken niet echt mee. Sander heeft zelfs vorige week slaappillen gekregen van de huisarts, omdat ie maar niet fatsoenlijk kon slapen. Een beetje hulp dus om even wat bij te rusten.
    En nu zit ie halve dagen op het werk, en daar zou ie volgens de bedrijfsarts aangestuurd moeten worden in wat ie precies moet doen die halve dagen... maar z'n chef (die ook z'n directe collega is en tevens in de directie zit, klopt ook geen jota van) is nu op vakantie. Dus weet ie eigenlijk niet wat ie moet doen, zit daarom de helft van de tijd maar niks te doen.
    De bedrijfsarts staat wel helemaal aan zijn kant, maar kan verder ook niet veel doen, heeft vooral een adviserende taak richting het bedrijf. En ondertussen zijn er op z'n werk steeds meer mensen met klachten. Het is een audiovisueel bedrijf, en superveel werk is daar niet in te vinden momenteel hier in de buurt. Maar gelukkig heeft ie wel wat bredere kennis en ervaring, dus hopelijk vindt ie wat interessants.
    Stiekem hoop ik dat het straks zo uitkomt dat ie een nieuwe baan vindt, bij z'n huidige werk dan zijn dagen nog op moet maken (hij heeft nog 9 weken staan) en op die manier nog lekker een tijdje thuis kan zijn tijdens mijn verlof. Toen ik van Jelle bevallen ben is ie maar een paar dagen thuis geweest (totaal een week denk ik).
    Nouja, we zien wel...

Mereli, gelukkig heb je eens goed kunnen praten met je man, begrijpt ie nou wel hoe je je voelde toen? En geeft ie toe dat ie er wat meer voor je had kunnen zijn?

Jane, het zal wel vermoeiend zijn, zoveel moeten kolven, zo vaak ook. Hopelijk kunnen ze vlot zelf drinken, dat scheelt inderdaad een boel, en is natuurlijk ook veel fijner. Maar die kracht zullen ze nog niet hebben, of wel?

8. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey meiden..
    Ben er nog wel ;) Maar kom de volgende keer weer goed meelezen... Hier gaat het prima.. Maar het is wel allemaal heel vermoeiend hoor! Oona doet het prima, blijft wel haar spookmomentjes houden en spuugt nog af en toe...
    Maar als we alles opschrijven, de tijden, de slaapuren.. mogen we echt niet klagen... ;) Het zijn vooral papa en mama die nog in het ritme moeten komen haha...
    ;) Ben daarom ook zooooo blij dat mijn vriend ook 3 weken vrij is.. Nog 1.5 week samen... gelukkig! Zonder hem zou ik het echt nog even niet redden hoor!

Ik zelf ben nu aan het afbouwen van de paracetamol, ook dat lijkt goed te lukken... litteken heb ik weinig last van... alleen merk ik wel dat ik nog erg vlug moe ben... tja, dat zal nog wel even blijven! :)

Bekijk bijlage 93208
    Oona in diepe rust ;) Meestal ligt ze zo met haar handjes omhoog

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Chivay: wat is het toch een prachtige meid!!! Fijn dat jij je ook goed voelt en dat ritme kom vanzelf wel!

Eveline: Vervelend zeg van je man zn werk, hopelijk gaat het snel beter!!!

Sammie: leuk he zo'n golvende buik, hier ook regelmatig!!! Die van mij heeft vandaag al 3x de hik gehad, ook erg grappig. Het stomme was dat ik op een gegeven moment zelf ook de hik kreeg.

Hier: rustig aan, nog steeds veel harde buiken, wel minder dan begin van de week, maar nog wel regelmatig ook met kramp erbij. Gelukkig mag ik vrijdag weer naar de vk, wordt mijn baarmoedermond nog een keer gecontroleerd en krijg dan ook groeiecho, ben erg benieuwd. Ben vooral ook erg benieuwd hoe hij/zij ligt! Beeb doet regelmatig pogingen om te draaien, maar blijft dan ergens halverwege steken en draait dan weer terug. Voel dat dan wel aan mijn spieren in mn buik, maar het ziet er wel heel grappig uit.

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Het spijt me dat ik zo weinig reageer op jullie, hoop dat het zo beter gaat als er meer rust is

Osteopaat kwam niks uit, alles was eigenlijk goed. Ze had wel haar schedel beetje los gemasseerd, was beetje strak zei ze, maar kon ze geen last van hebben.

hee meiden, hoe is het met iedereen?

Sorry dat ik niet veel reageer, te druk met mezelf:D
    Zal straks wel weer beter gaan

Gisteren heeft Kim in totaal maar een half uurtje gehuild, dit is een record.
    En het was toen we terug gingen in de auto vanaf de osteopaat.
    Wel zit ik soms een uur naast haar bed, om haar in slaap te krijgen.
    Gooit speen steeds uit, gaat dan beetje piepen, krijgt krampje.
    Maar ja beter dan dan brullen.

Probeer vooral rust en regelmaat erin te houden.
    Als ze wakker wordt krijgt ze gelijk de fles, dan ff knuffelen, en dan weer in haar wieg.
    Laat haar ook in de slaapkamer, en niet meer in de huiskamer of box.
    Dit maar even zo volhouden.

Ook is ze nog ingebakerd, maar niet helemaal eigenlijk.
    Tis 1 laken, waarbij haar armpjes wel naast lijf zijn, maar benen kan ze nog bewegen.
    Ik heb er toch wel moeite mee, als ik die echte inbakerdoeken zie, en ze kunnen zich niet helemaal bewegen.

Ga dit alles proberen tm maandag, als het weer fout gaat, ga ik maandag de huisarts bellen.
    Vandaag komt mijn moeder de hele dag hier, mijn man is weer werken.

Ze ligt nu trouwens stil in de wieg, na fles van net.
    Ben benieuwd.

11. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia het is idd nog erg vermoeiend voor ze en hun kracht hebben ze nu nodig om lekker te groeien. In de nacht laten ze ze vaak ook slapen en krijgen ze de voeding door de sonde in hun neus naar de maag. Ik heb voor de nacht niet voldoende bv dus dan krijgen ze al andere dus doe overdag mijn best dat ze toch ook de bv krijgen dan. Ik zie wel hoe lang ik het volhoud. Naomi was gister 68 gram aangekomen van de ene op de andere dag dus ze groeien wel.

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Jane bewonder je, lijkt me erg zwaar.
    Wel fijn dat ze goed groeien zeg.

Krijg jij nu ook langer verlof eigenlijk?

Chivay leuke foto zeg van jullie meisje, hoe gaat het nu met de bv?

Missy leuk he shoppen als je weet wat het wordt. Wat balen zeg die eczeem, en dat je geen zalf krijgt

Mereli fijn dat je er met je man over kon praten zeg. Mannen lijken nuchterder he daarin

san vroeg jij dat van lactacid? Ik heb het toen ook gebruikt, maar las dat het niet goed is als je zwanger wilt worden, spoelt dat slijm weg ofzo.
    Maar ja ik had het toen ook net rond mijn eisprong gebruikt, en toch zwanger

Kwebbel gelukkig minder harde buiken, spannend de groeiecho.

Sammie succes bij de verlos vandaag

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @San, KWIJLLLL wat een mooie jurken!

@wen, wanneer komen jou buikfotos ;) Je zal wel al een buikje hebben denk ik?

@alicia, het schiet al op voor je!! Heb je al tekenen dat het gaat beginnen?

@eline, balen dat je meissie zoveel huilt.... ik hoop dat het inbakeren helpt!

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    nog 14 dagen....

15. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Chivay Wat een mooi meisje is het toch... *smelt*

@Wendy Ja heb idd een behoorlijk buikje, zal een even een foto maken en showen. ;)

@Eline Op zich fijn dat er niets bij de osteopaat is uitgekomen, ik hoop dat het inbakeren helpt. Je hoort er altijd wel goede berichten over.

@Eveline Vervelend dat ze op werk niet echt meewerken, ik hoop voor je man dat hij zich snel beter gaat voelen.

@Missy Misschien eens kijken voor iets homeopatisch voor je exceem? Leuk he blauw shoppen? :D

@san Ik ben erg benieuwd welke jurk het definitief gaat worden, misschien wel een hele andere. :p

@Mereli Fijn dat je een goede gesprek met je man hebt gehad over je mk.

@Jeanetjuh Yeeaahhh nog maar 1 nachtje slapen en dan zie je je ukkie weer.

@ego Vandaag alweer 20 weken... ben dus halverwege... :)

16. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #4536 Alicia78, 12 aug 2010
    Laatst bewerkt: 12 aug 2010
    @Missy. Leuk hoor dat blauw kopen. Dan moet je oppassen dat je niet teveel koopt he.
    Misschien kun je wat vaseline op de plekken smeren,is vet en helpt soms wel.

@Banne. Dat scheelt dat je zo weg zou kunnen. Dat maakt kopen wel aantrekkelijk,juist nu in deze tijd dat de huizen goedkoper zijn. Ik snap dat je niet aflossingsvrij wil,wij hebben dara ook niet voor gekozen,al zijn er mensen die zo gokken dat hun huis over 20 jaar meer opleverd en dan de winst in de zak steken,is een manier. Maar ik denk net zoals jij. Willen jullie wel in dezelfde plaats blijven of is een andere plaats ook wat. In Zevenaar zijn ze nieuw aan het bouwen en ook hele goedkope huizen zitten daarbij en er zijn er nog zat vrij. Je moet dan inderdaad wel de keuken en badkamer meteen doen,maar geen kk dus dan zou je dat daar mooi van kunnen doen. En als je dat klaar hebt,ben je de komende 20 jaar daar ook mee klaar en hebt het meteen in je iegen smaak en scheelt dat je niet meer hoeft te vrebouwen als je een kindje hebt,want dat is volgens mij niks.

@Eveline. LAstig allemaal. JE hoort dat vaak dat iemand begeleid moet worden van de bedrijfsarts maar dat er in de praktijk niemand voor is. Als ik hem was zou ik dan maar rustig ana doen, scheelt dat de werkdruk er dan af is bij hem. Ik hoop dat hij iets kan vinden dan,lijkt me wel moeilijk in die sector,maar wie weet.
    En 9 weken lekker thuis klinkt helemaal goed,zou ideaal voor jullie als gezin zijn.

@Chivay. Wat een scheetje is het. En wat ligt ze lief met een vuistje onder haar wang. Ik ben benieuwd of ons kindje ook zo slaapt straks want dat zagen we elke keer de laatste paar echos.
    Het lijkt mij logisch dat je nog zo snel moe bent. Je hebt wel een operatie ondergaan met de daarbij behorende narcose en alle spanningen. Geniet er maar lekker van dat je vriend nog thuis is. Hoe bavelt het om ouder te zijn?

@Jane. KAn me voorstellen dat je alles doet voor d eborstvoeding. Je wil ze toch een zo'n goed mogelijke strat geven en jullie meisjesmoeten natuurlijk toch van iets verder komen qua vroeggeboorte en gewicht. Vroeg me dat af wanneer ze zelf zouden kunnen drinken,maar kan me inderdaad ook voorstellen dat het hun veel energie kost. Ik hoop dat je het nog een tijdje vol houd en de meiden goed groeien.
    Ik heb wel heel veel respect voor je hoe je het doet na de bevalling zo met jullie meisjes!

@Wen75. gefeliciteerd met jullie 20 weken. Toch ook wel een mijlpaal vond ik.

@Wendyenr. Ik heb neregens last van. Het is sinds dinsdag ook opvallend stil; geen voorweeen en ook geen krampen, dus wacht maar rustig af. Er is me ook een of andere rust overvallen,weet niet hoe ik het moet beschrijven,maar had die rust ook toen mijn NOD in aantocht kwam,heel raar. Ik verwacht nog steeds dat ik heel dich bij de uitgerekende datum ga bevallen en vandaag komt het echt niet(gevoel) Anders dinsdag weer naar de vk. Die wil evt kijken/voelen dan of er al wat gebeurt,dus dan horen we het wel,maar eerst het weekend maar afwachten:D
    Hoe gaat het met jou?
    Kun je je rust een beetj vinden nu jullie weer moeten wachten.

Ik heb ook al even niks van Magic, Ingie en andere grhoord. Valt me op dat de laattst tijd er hier een vast groepje gaat ontstaan die kleiner aan het worden is. Iemand nog wat gehoord van de andere meiden?

17. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

eline het inbakeren is wel heel zielig om te zien maar zo hebben de kleintjes meer rust lijkt net of ze dan weer in de baarmoeder zitten met weinig ruimte dus wel blijven inbakeren.

wendyr spannend.

wendy misschien word het inderdaad wel een andere jurk weet het echt nog niet vind het wel lastig maar komt goed denk ik.
    foto plaats ik hier hoor als ik hem heb uitgezocht.

alicia het is waarschijnlijk bijna zover voor je . succes

chivay wat een poppetje zeg

fijne dag vandaag
    groetjes san

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @alicia, ik kan de zenuwen/ het onrustige gevoel niet in bedwang houden. Het liefst neem ik vrij van werk komende 14 dagen om thuis lekker het een en ander te doen :)

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Eline ik heb gewoon 16 weken zwangerschapsverlof, officieel moet ik 17 november weer beginnen maar dat is midden in de week dus ik begin pas de 22e omdat ik toch nog heel veel vrije dagen heb staan.

Iedereen nog bedankt voor de lieve reacties, doet me goed. Het id zwaar maar je leeft een beetje op adrenaline denk ik. Vindt het nu wel zwaar gaan worden en denk dat ik mijn vriend volgende week in de avond alleen laat gaan zodat ik thuis nog wat dingen kan doen. De was en het huishouden, alles blijft liggen nu. Onze hond snapt er ook allemaal niks meer van.... Zal blij zijn als ze mee naar huis mogen straks. Zal zeker ook zwaar zijn maar dan hoef je niet telkens heen en weer en kun je tussen de voedingen door toch nog ff rusten en dingen doen.

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chivay, mooie foto:D fijn dat je je goed voelt en ook fijn dat je man nog lekker thuis is:)

@ Jane, het lijkt me allemaal erg zwaar maar snap dat je het allemaal doet, je wilt toch het beste voor die kleine meisjes he. Hopelijk mogen ze gewoon snel naar huis en krijgen jullie ook een fijner ritme.

@ Eline, fijn dat ze gister weer een goede dag had. Het inbakeren moet je absoluut niet zielig vinden voor kindjes is het heel erg fijn de meeste ontspannen echt helemaal als je ze zo vast legt zo lagen ze ook in de baarmoeder.

@ Wen, Yoehoe je bent alweer op de helft en ben ook erg benieuwd naar je buikfoto's :D en idd voor mij nog 1 nachtje slapen.

Hier gaat het allemaal nog niet echt lekker ben nog steeds heel erg moe en moet steeds vaker spugen en ben bijna de hele dag door misselijk.

Liefs

Deel Deze Pagina