@Kwebbel en Sammie. Ik ben nu 13 kilo aangekomen en ons kindje zal volgens berekening 7 pond zijn. Ongeveer net zo veel aangekomen en heir dus een 7 ponder bij bijn 40 weken. Het zget inderdaad dus niet zoveel. @Chivay. Ik ben ook wel benieuwd naar het geboortekaartje @Sammie. Mooie kamer en mooie buik @Ingie. Snap dat je minder tijd hebt nu en bijlezen kan ook. Doe maar rustig aan en als je tijd hebt,zien we je hier wel weer. Net terug van yoga. Hopelijk de laatste keer geweest Even alles doorgenomen wat betreft ademhaling en perstechniek,dus we zijn er helemaal klaar voor.
Goh, klinkt aardig bekend; Jelle (2 jaar en 7 maanden) wil vaak ook niet meer slapen 's middags, en dat scheelt inderdaad een compueruurtje, moet allemaal 's avonds dan (net als de was, beetje TV kijken, pogingen tot op tijd naar bed gaan, enz). Mooi kamertje Sammie, en mooie buik ook! Oona is echt een schatje Pluisje, hele dikke knuffel vanaf hier ook... ik snap dat je er even flink kapot van bent! Ohja, geboortekaartjes, daar ben ik ook benieuwd naar! Wij hebben die van ons van de week uitgekozen, we moeten nu nog even kijken hoeveel we er willen bestellen... binnenkort eens een adressenlijst maken dus!
@Pluisje Knuffel meid, snap je telleurstelling! @Jeanetjuh Ik doe idd rustig aan, vriendlief heeft de magnesiumtabletten gehaald en daar begin ik morgen mee. Op zich is af en toe harde buiken niet erg volgens de vk. De kramp in mijn bovenbeen is alleen vreemd, vandaar nu even de rust en de tabletten om te zien of het daarmee weggaat. @Ingie Fijn om weer even iets van je te horen en ik hoop dat de roosvicee voldoende helpt. Ik ga weer lekker liggen. Fijne avond allemaal.
Dit is ons geboortekaartje... Mijn broer heeft de basis in elkaar gezet samen met ons... en ik heb zelf later de beestjes erbij gezocht, lettertypes veranderd en sommige takjes e.d nog wat opgeschoven... Op de voorkant staat: So happy with you Aan de binnekant staat: We'll have love aplenty We'll have joys outnumbered We'll share perfect moments Beide delen van een songtekst van de band 'Lamb'.. Ze schreef de nummers voor haar nog ongeboren kindje... en wij vinden beide die band erg goed.. Toevallig betekend Oona ook lammetje (lamb)... Bekijk bijlage 93439 (oei typfout... binnekant natuurlijk )
Chivay overdag helpt iemand van de verpleging mee, dus ieder een kindje. En in de avond doen we het tot nu toe nog samen. Dus ieder een kindje. Ik doe ze in de ochtend om en om in de tummytub, dus gister elize en vandaag Naomi omdat elke dag niet goed is voor de huid. Pluisje wat balen meid
@Chivay Mooi geboortekaartje... Ennuh het is wel binnenkant. Hier vandaag weer niets doen... verveel me nu al, maar ja het is voor een goed doel. Fijne dag allemaal.
@ Jane... Oh ok Dat scheelt... Mooi de tijd om te wennen voordat je straks thuis bent met 2 ukkies... @ Wen... Haha toch ja?? Keek er zo stom tegenaan gister!
Net terug van de vk. Groeiecho gehad, lekker 3 kwartier naar de kleine gegluurd. het duurde even want uk had er niet zo'n zin in, was lekker aan het schoppen en doen. Lag ook met zijn hand tegen zijn gezicht, zo van, moet dit? Conclusie: beeb lijkt nu 3 tot 4 weken voor te liggen!!!!! Het is hoe dan ook een flinkerd! Ben doorgestuurd naar de gyn voor een second opinion! 24 augustus krijg ik daar weer een groeiecho. Loopt het dan nog zo ver voor, dan word ik zeer waarschijnlijk met een week of 38 al ingeleid! Beeb lag zoals ik al dacht ook nog in stuit, dus ook dat word in de gaten gehouden, het heeft nog tijd om te draaien, maar gezien de grootte van de baby niet veel ruimte meer om te draaien, dus moet er rekening mee houden dat ie misschien niet meer draait.
@Wen75. Vervelend dat je rustig aan moet doen. Zeker al zo vroeg in de zwangerschap. Hopelijk helpen die tabletten. Zouden die harde buiken en krampen in je bovenbeen met elaar te maken hebben. Ik heb gehoord dat je ook beenweeen kunt hebben,misschien dat het een voorbode daarvan is. NEt zoals harde buiken over kunnen gaan in weeen. Ik had trouwens ook nooit van beenweeen gehoord. @Jane. Fijn om de verzorging samen met een verpleegkundige te doen. Lijkt me ook erg veel om alleen te doen. Voor je vriend lijkt het me ook moeilijk om gewoon naar zijn werk te moeten gaan terwijl hij net vader is geworden. KAn hij gen zorgverlof krijgen? @KWebbel. Jeetje, 3 a 4 weken al voor,dat is veel. Maar ligt ie dan alleen qua lengte en gewicht zo ver voor of ook met de hele groei bijv qua rijping van de longen ed? Als ie 4 weken tevroeg zou komen,zou die dan volgroeid zijn binnenkant en buitenkant om het zo te zeggen. Snap je wat ik bedoel?
@Kwebbel Jeetje 3 a 4 weken voor op de groei, da's idd wel erg veel. Idd wat Alicia ook al vroeg, is het alleen het lichaam dat voor ligt op de groei of de rest ook? @Alicia Ik heb geen idee of het met elkaar te maken heeft, voor mijn gevoel is het echt een spiertje in mijn bovenbeen die verkrampt. Als ik er op druk dan doet het ook echt zeer daar, als een goede beurze plek. @Jeanetjuh Hoe was je echo? Jeetje het is hier echt losgebarsten: Hard regenen en onweren, brrrrr. Ben blij dat ik niet naar buiten hoef/mag.
Jeetje Kwebbel das een flinkerd Bij mij dachten ze ook dat ik een week voor lag maar ik krijg geen groeiecho. Nou ja vertrouw er maar op dan. Wendy wat balen dat je het nu rustig aan moet doen. Hopelijk helpt het. Net wat je zegt het is voor een goed doel. Jeanetjuh balen dat je nog steeds zo misselijk bent Chivay super leuk geboortekaartje hoor! Voor de rest weet ik het allemaal niet meer. Ben een tijdje niet geweest. Gelukkig gaat het met mijn oorpijn heel iets beter
@ Kwebbel, zoooo dat is niet niks. Dan kunnen ze die kleine idd maar beter eerder halen. Hier was alles goed bij de vk wat een wonder is het toch elke keer weer he nu echt zo'n stuk groter en alles erop en eraan, het is wel een luie baby hij bleef eerst lekker slapen daarna heeft de vk hem even wakker gemaakt en draaide hij alle kanten op echt super mooi om te zien de uitgerekende datum is 2 dagen verzet naar 28 februari
ze meten met de groeiecho alleen het hoofdje, de doorsnede van de buik en het bovenbeen, dus ze kijken niet naar de groei van de longen enzo. Dus zou niet weten of het daarmee ook voorloopt. krijg over 11 dagen bij de gyn nog een uitgebreide groeiecho, zal het dan eens aan hem vragen. goede vraag van jullie, had ik nog niet eens aan gedacht wel een raar idee, dat ik waarschijnlijk dan eind september al mama ben. Als ze het met 38 weken halen, dat is over 6 en halve week al!!!!
@ Kwebbel, idd heb je alles al klaar? @ Wen, Dank je wel, ja idd ben ik wel blij om haha maar goed misschien komt het wel later of eerder he.
Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Mamanouk - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 (Meisje) Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 6-10-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje) Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 (Meisje) Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-12-2010 (Jongen) missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 ( Jongen) Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011 Kirin - 31 augustus - ronde 3- 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50 mg Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150 mg Pluisje1985 - 8 aug - ronde 2 - 1e kindje Clomid 50 mg Banne77 - 22 augustus - ronde 9 - 1e kindje Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje san84 - 7 juli - ronde 6 - 1e kindje Geboren: eline1984 - 21 juli - Kim - 3190 gram en 50 cm Chivay - 29 juli - Oona Marthe - 3394 cm en .. cm Jane1983 - 3 augustus - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm Vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Eline1984 - Chivay Wen1975 - Jeanetjuh Chantal1234 - Kwebbelsnoes Alicia - Banne77 Banne77 - San84 Jane1983 - Lovely me
@ Pluisje, wat balen meid idd even het weekend afwachten anders gewoon de gyn weer even bellen. Sterkte ermee. @ Eline, hoe gaat het nu met jou en Kim?
@Jeanetjuh. Gefeliciteerd met de goede echo,een hele opluchting he. Geniet lekker van je zwangerschap. @Kwebbel. JA op die manier ga jij hard nu. Dan heb jij dezelfde groeiecho als mij gehad. Bij mij hebben ze twee keer op die manier gemeten. Lijkt me voor jullie best balngrijk om te weten of alles voorloopt met de groei. Als dat zo is maakt het niet uit als die 4 weken eerder komt,maar als ie alleen qua groote vier weken voorloopt kan het nog wel eens zo zijn dat ie in de couveuse moet of aan de beademing. Ze zullen je nog wel inlichten in het ziekenhuis,die hebben daar nog iets verder weer in geleerd. Maar september al mama worden is leuk he Hier loop ik nog steeds. Heb wel een hele onrustige nacht gehad en ook nu blijf ik zelf onrustig en heb steken in mijn buik. Ben benieuwd of dat blijft of weer stopt. Wachten, wachten, wachten
alicia: zou het echt gaaf voor je vinden als het op de uitgerekende datum komt!!!! Die kans is 4% dus wel heel bijzonder Mocht het doorzetten, dan wens ik je alvast heel veel succes en natuurlijk heel veel plezier met kennismaken met jullie wondertje!!!
Alicia spannend zeg, ben benieuwd wanneer je uk komt Chivay, leuk apart kaartje zeg Kwebbel wow dan loop je echt ver voor, ben benieuwd jeanetjuh fijn je goede echo, stelt je weer gerust he. Kim was gisterenavond beetje drammerig, en vannacht, maar maakte pijnlijke geluidjes, en liet veel scheten. Vanmorgen hele lading poep,dat zat haar dwars denk ik. Nu slaapt ze al een paar uurtjes, ze huilt al 3 dagen niet zo erg meer. Ze drinkt wel 80 ml meer dan dat ze mag op een dag, maar ja ze heeft gewoon honger. xxxx