Meiden die in oktober gestopt zijn met de pil Deel 3.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miekje28, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Zou er inderdaad wel werk van willen maken. Maak ze nu alleen eigenlijk voor vrienden die een kleintje hebben gekregen. Misschien dat het ooit nog eens op gang komt.:)

2. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi allemaal,

EGO: Ik ben vanmiddag naar de verloskundig geweest. Had haar gister gebeld omdat ik enorme buikpijn had en mocht vanmiddag ff langskomen. Eigenlijk dus een "spoed"afspraak.
    Ze was ontzettend lief, mijn schoonmoeder was mee, omdat mijn vriend vandaag ver van huis moest werken en met een collega mee moest rijden.
    Er is een inwendige echo gemaakt en het vruchtje zit in de baarmoeder en is 2 mm groot (of klein, t is maar hoe je het ziet hahaha ) En HET HARTJE KLOPT!!!! Mijn klachten waren niet helemaal te wijten aan mijn darmen. Er blijkt een enorme cyste op mijn linker eierstok te zitten die pijn kan veroorzaken. Die wil ze in de gaten houden, dus mijn afspraak blijft volgende week gewoon staan. Wordt de cyste groter ofzo dan wordt ik doorverwezen naar de gynaecoloog.
    Ik was wel blij om het vruchtje te zien zitten en het hartje te zien kloppen, ik besef nu eigenlijk pas echt dat ik zwanger ben... Ben ook enorm emo en slijmerig bij mijn vriend (niet dat ie dat erg vindt hoor).
    Fijne avond,
    Groetjes,
    Elleke

3. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Doglover, wat een goed nieuws!! Fijn dat alles goed is! Dat is vast een hele geruststelling voor je..
    Hoe voelt die pijn begon het langzaam of kwam het ineens opzetten??
    Ik heb namelijk al dagen achter elkaar een zeurend, soms ietsje pijnlijker gevoel rechts boven mijn heupbot.. Dus ben eigenlijk wel benieuwd?!

4. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Het begon als kleine steekjes, en op een gegeven moment werden het echt steken. Het gekke is dat de cyste links zit en de ergste pijn rechts, maar dat kunnen dus gewoon mijn darmen zijn. Nadat ze met dat echo ding had zitten frutten had ik wel meer pijn links, maar dat is nu redelijk weg....
    Groetjes,
    Elleke

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Doglover wat fijn dat het hartje klopte en ook fijn dat ze de cyste in de gaten houden.

Ik ga lekker naar bed, welterusten iedereen

6. Vaag toch eigenlijk.. dat 'iets' van 2 mm een kloppend hartje kan hebben! :p
    Maar leuk Elleke dat je dat nu gezien hebt :)

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    :) Elleke wat fijn dat de spoedafspraak goed was! Super dat je al een kloppend hartje gezien hebt... Erg fijn ook dat ze je goed in de gaten zullen houden ivm de cyste!

@ Eveline.... grin hier nog een modarator... ik van het astmaforum... Ben daar nu 'met zwangerschapsverlof' omdat ik er even niet met mijn hoofd bij ben ;) Dat komt straks wel weer...
    Erg leuke site ook van je zoon!!! Wat een mooi mannetje!

@ Banne... Wij zouden ook gestopt zijn in feb/maart voor december.. dus snap je helemaal.. Ook zeker met wat je schrijft dat dat volgend jaar wel anders zou zijn... Ik hoop dat je na deze pauze snel op roze mag!!!

@ All
    Wat leuk om wat meer over iedereen te weten te komen!!!
    Schreef hierboven al een keer over mijn liefde voor katten en voor muziek :) Maar daarnaast ben ik ook gek op reizen..
    Afgelopen zomer ben ik naar Peru geweest... echt een schitterende ervaring..

;) En iets wat ook echt bij mij hoort.... De Kinkikapper!! Mijn oma zei ooit: Ik heb heel veel kleindochters!... (maar alleen mij dus ;) )

8. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Doglover wat fijn dat je een goede echo had:)

Ik wil ook graag borstvoeding geven, maar weet niet of ik er echt het typ voor ben, maar goed als ik het niet probeer dan weet ik het nooit;)

Vandaag weer even een dagje werken en morgen en maandag alweer lekker vrij:)

9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

dat viel mij ook op ja! dacht zal wel weer de enige gek zijn met zoveel dieren maar dat valt me alles mee.. :)

als ik geen MK had gehad was ik ook nog uitgerekend geweest op dierendag.. :$

@ doglover : wat ontzettend fijn dat je zo'n goeie echo gehad heb! (is al snel dat hartje dan toch?)
    hopelijk gaan de pijnklachten snel over!

10. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Goedemorgen meiden!

Vanmiddag gaan wij naar babydump voor een kamertje kijken en denk ik ook bestellen ivm de lange levertijden. Ze adviseren ons om alles klaar te hebben voor 28 weken omdat het voor mij daarna belangrijk is om alle rust te nemen zodat de kindjes zo lang mogelijk blijven zitten.

11. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Elleke Fijn dat alles goed was! En goed dat ze de cyste in de gaten blijven houden.

Wij gaan vanavond naar Amsterdam, een verrassing voor mijn vader. Hij is namelijk afgelopen maandag officieel met de VUT gegaan. Mijn stiefmoeder lokt hem mee naar Amsterdam en dan zorgen wij (mijn broer, stiefbroer en stiefzus + aanhang) dat we er al zijn. We gaan eerst uiteten en daarna naar het Comedy Cafe. Ik ben benieuwd hoe mijn vader het vind. :D

12. Jane, veel plezier met kamertjes uitzoeken!

En Wendy alvast een fijne avond :)

13. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Elleke, fijn dat het hartje klopte. En ook prettig dat ze je goed in de gaten houden ivm de cyste.

@ Wendy, heel veel plezier :D

Ook ik kijk nog al eens naar de pfaffs idd erg verslaven:)

Fijn weekend allemaal iedereen al plannen?

Hier puilt de kast en koelkast uit haha.

Liefs

14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    :) Fijne avond Wen!

@ Jane... Shop ze! Ben benieuwd welk kamertje jullie kiezen!

@ Fles of Borstvoeding... Ik ga ws ook eerst borstvoeding proberen, maar misschien probeer ik na korte tijd ook wel een combinatie..
    Het wordt anders zoveel kolven voor het KDV.. dus daar moet ik nog even over nadenken :)

:D Ik ga lekker shoppe..
    Fijn weekend allemaal!

15. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik weet nog niet wat ik doe borts of fles nijg nu nog erg naar de fles maar misschien veranderd dat nog hoor .

Allemaal fijn weekend hier lekker rustig aan doen.
    Vanavond visite en morgen maar weer kijken wat de dag brengt.
    Groetjes san

16. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Hoi allemaal

@Elleke. Gelukkig dat het hartje klopte. Super om te zien he. Ik hoop dat je geen last van die cyste blijft hoduen.

@Jane. Leuk kamertjes kijken. Gaan jullie de kindjes op nen kamer leggen of krijgen ze aparte kamers?

Wij hebben geen huisdieren. Werken beide veel en vinden dat a;ls je huisdieren hebt ej er ook voor ze moet zijn. Als we wel een huisdier zouden nemen,dan zou het voor ons een hond worden.

Ik wil ook borstvoeding gaan geven, zolang ik in ieder geval verlof heb. Daarna wil ik zo snel mogelijk weer aan de pil dit ivm de hormonen. Als ik de pil slik heb ik namelijk geen last van hoofdpijn n nu ik 'pilloos' ben heb ik er dus ook heel veel last van.

Ik puzzel ook graag in mijn vrije tijd. Heb vaak een groot houten bord op tafel liggen en daar ligt dan een puzzel van 1000 stukjes op. Meer puzzelliefhebbers?

Ik ga zo mijn vriend van zijn werken halen en dan gaan we naar mijn schoonouders. Die zitten een weekend op centerparcs en wij gaan daar tot maandag dan ook naar toe. Ben benieuwd of dit onze laatste 'vakantie' met z'n tweeen word.

Fijn weekend allemaal en zie jullie maandag wel weer.

Groetjes Alicia

17. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Veel plezier Alicia!

Wij hebben een redelijk rustig weekend. Vanavond gaan we op visite bij een oud collega van mij en morgen maken we er een relax dagje van:) Das ook wel eens fijn....

18. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, ik puzzel ook graag maar deed het thuis bij mijn ouders vaker dan deed iedereen mee. Mijn vriend vind het niet leuk en alleen vind ik het niet zo leuk;) maar heb er pas wel weer 1 van 1000 in elkaar gelegd als je eraan begint he:D

@ Jane, en geslaagd voor een kamertje? Ben idd ook wel benieuwd of je ze samen op 1 kamer legt of alleen.

Ik zou zelf voor borstvoeding kiezen omdat dat echt een moment is alleen van jezelf en je kindje het lijkt mij heel bijzonder. Maar als het niet lukt zou ik niet moeilijk doen en gewoon de fles pakken. Heb zelf in de kraamzorg gewerkt en wat sommige vrouwen allemaal doen voor borstvoeding:$

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    We zijn vanmiddag geweest en hebben helaas nog geen keus kunnen maken, waarschijnlijk hebben we er wel een op het oog maar we willen er even een week over nadenken en misschien volgende week gaan bestellen. Wij moeten er ook nog een extra ledikantje bij bestellen dus van ons hoeft het allemaal niet te duur te zijn. Waarschijnlijk een kamer van interbaby.

Ik hou jullie op de hoogte als we er een besteld hebben.

De kindjes komen inderdaad bij elkaar op de kamer

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Waarschijnlijk gaat dit hem worden, we willen er dan een wit/grijs achtige laminaatvloer onder leggen vandaar geen helemaal witte babykamer. De wanden willen wij vooral rustig houden, misschien 1 wand apart behang of een muuschildering.

Deel Deze Pagina