jane wat een mooi kaartje zeg, en je buik is ook alweer goed. Veel striemen of valt het mee? Je hebt het dapper gedaan allemaal zeg als ik je verhaal zo lees Eveline leuk dat je de kleine steeds meer voelt Alicia hoe voel je je? Kim sliep om half 10, kwart voor 4 fles, en toen half 8 fles, en slaapt nu weer xxx
Eline wat fijn dat Kim wat beter slaapt nu Heerlijk! Jane wat heb je al weer een plat buikje Eveline leuk he als je meer beweging voelt. Hier verschilt het per dag. De ene dag is de baby drukker als de andere dag.
ps Is het raar dat ik niet weet hoe een harde buik voelt. Ik heb het gevoel dat ik er nog geen gehad heb, maar goed kan iemand mij daar een beetje een omschrijving van geven hoe het voelt?
Goedemorgen meiden, Zo ik had toch weer aardig wat bij te lezen! @Jane, wat een heftig verhaal zeg. Je hebt het echt goed gedaan (en dat zonder pijnbestrijding..respect)!! En wat een prachtige meiden zijn het. Echt heel leuk om te zien 2 kleintjes bij elkaar. Vooral blijven spammen hier! Mooi geboortekaartje hebben jullie! Ik zal eens gaan kijken op haar website. Je buik ziet er ook alweer goed uit zeg. Dat is best snel gegaan of niet? Ik heb eigenlijk geen idee hoe lang dat normaal duurt voordat alles weer in vorm is? @Eline, wat heerlijk dat ze nu beter slaapt! Nu kun jij er ook meer van genieten! Maarrrreee waar blijft jouw spam van Kim?? Ik wil wel weer wat foto's zien! @Kwebbel, 4 weken voor op groei en je hebt zelfs ovu-testen gebruikt... Zo hee, ik had er geen idee van dat dat kon. Ik ben benieuwd of je dan ook eerder gaat bevallen eigenlijk... @Chivay, wat een mooi kaartje hebben jullie! In dezelfde kleur als wat jullie in het kamertje gebruikt hebben. Erg mooi, vooral ook omdat hij zo persoonlijk is. En wat een lief meisje is Oona! Volgens mij heb je constant de neiging om haar te knuffelen.. haha Zo, nu even de hond uitlaten! Ben zo weer terug..
@Jane. Wat een leuke foto van de twee meiden. Ze lijken me al wel gegroeid of ligt het aan hoe je de foto hebt gemaakt? Jouw buik si wel heel snel verdwenen en dat na 10 dagen, dat hoor je niet vaak. Denk ook dat de spanningen van alles en dat je na de bevalling meteen door meost hieraan bij dragen. Ik heb je bevallingsverhaal nog maar even niet gelezen,want ik moet ik @Chantal. Ik dnek dat ik ook geen harde buiken ken. Ik wel dat het heel vol aanvoelt en dat is voorla de laatste weken zo,maar pijnlijk zijn ze niet. @Eline. Fijn dat het beter gaat met Kim. Met mij gaat het goed. KAn op het moment slecht in slaap komen, maar blijf 's ochtends langer liggen tot half 11 of zo en dan pak ik tot best wat uurtjes rust. Gister de hele dag niet zo lekker; kon mijn draai niet vinden en de buik was de hele dag aan het rommelen. We gingen ook naar bed met het idee dat we er misschien wel uit zouden moeten maar dat is niet gebeurt. Voel me nu beter dan gister,al blijft het rommelen. We wachten dus maar af. Mijn vriend denkt dat het morgen komt,dat roep ik telkens en hij vindt het echt iets voor mij dat dat ook nog uitkomt. We wxachten het maar weer af :-D
Eline heb op mijn onderbuik wel redelijk veel striae zitten helaas, boven de navel niks gelukkig Chantal ik heb ook heel lang nooit een harde buik gehad maar als je er een hebt dan weet je wel hoe het voelt. Het is moeilijk uit te leggen maar als het voelt alsof er een bal in je buik zit en hij echt niet in te drukken is dan heb je een harde buik. Je kan dan ook geen beweging van je kindje voelen, als de harde buik wegtrekt dan voel je vaak wel weer beweging Banne ik heb ook geen idee hoe snel je normaal van je kilo's af bent, bij mij helpt natuurlijk ook het heen en weer naar het ziekenhuis en ik geef borstvoeding dat wil vaak ook wel helpen kilo's kwijt te raken. Ik vloei ook helemaal niet zoveel meer, baarmoeder is al helemaal weer normaal Alicia 40 weken vandaag! voel je je al anders of zeg je van het kan nog wel ff duren
@Wen: Bij ons duurde de 20 wkn echo ongeveer een half uur. Ik was pas gespannen toen we eenmaal in de auto naar het zkh zaten. Ze kijken toch iets verder en beter dan bij de andere echos die je hebt gehad. Wel helemaal super als alles goed blijkt te zijn! Succes maandag! @Jane: Prachtig, van die kleine meisjes in veel te grote kleertjes! Ik vindt dat je er zelf ook weer een beetje beter uitziet dan de laatste foto die je van jezelf hebt geplaatst. Ik vind het knap hoe jullie het allemaal doen! En de omas vinden het juist leuk om te helpen. O, en jullie geboortekaartje is ook erg mooi. @Eline: Wat fijn dat je er nu van kunt genieten! @Chantal: Bij een harde buik heb je het gevoel of je hele buik (Baarmoeder) samentrekt. Je kunt dit ook zien en voelen, je buik is kei hard en komt een beetje omhoog! Bij mij duurt dit een paar tellen en dan zakt het weer af. Het is niet pijnlijk. Vaak gebeurt dit als je kindje heel druk bezig is geweest of als jezelf druk bent geweest. Vaak is het een teken om even rustig aan te doen. Misschien heb jij ze gewoon nog niet gehad! Alleen maar goed toch? Gister de proefdruk opgehaald, volgens mij moeten we er niets meer aan veranderen! Ik ben er helemaal blij mee en mijn man ook! Goed weekend allemaal!
hallo dames wat is er lekker veel geklets me laptop loopt steeds vast :x moet is na gekeken worden. @ jane mooie foto's weer en jullie geboorte kaartje heel mooi. en 10 dagen na de bevalling is je buik alweer weg. @ pluisje balen meid. @ chivay ook jullie hebben een mooi geboortekaartje. @ wen bijna de 20 weken echo @ kwebbel 4 weken voor oei. @ wenrich hoop op goed nieuws. @ jeanetjuh gefeliciteerd met je goeie echo. @ all een heel fijn weekend en geniet van het zonnetje
@Jane Mooie foto's van de meiden. En wat is jouw buik snel verdwenen. En een heel mooi kaartje. Fijn dat de oma's jullie gaan helpen. @sammie Ik ben ook best zenuwachtig hoor voor de echo, tja tot nu toe was het elke keer allemaal goed, maar je weet het nooit. @Banne Jeetje wat gaat de tijd snel, over 8 dagen mag je alweer testen. Hoe voel je je? @Alicia Je blijft het spannend houden he? @Eline Klinkt goed over Kim, blijf duimen dat het goed blijft gaan. Kom je nu zelf ook wat meer tot rust en kun je nu ook meer van Kim genieten? @Mamanouk Hoe gaat het met jou? @ego Volgens mij heb ik gisteren tot 2 keer toe eindelijk de kleine gevoeld. Fijne dag allemaal!
@Wen75. Super om de kleine te voelen he. Ik vind dat heel bijzonder. Tja, wat zal ik zeggen. De kleine houdt het spannend @Jane. Ik heb niet het idee dat het nog heel erg lang gaat duren. Gister heb ik nog tegen mijn vriend gezegd; "vandaag kan het wel eens gaan gebeuren". Maar waarschijnlijk heeft de kleine gehoord dat ik vrijdag de 13de niet zo'n heel geschikte dag zou vinden en dacht ie: "dan blijf ik nog lekker even en zal jullie eens pesten" Verder gaat het goed met mij. 40 Weken vandaag is toch wel heel wat en ik ben nu wel erg benieuwd. Het rommelt al sinds donderdag op vrijdag nacht,dus van mij mag het wel doorzetten. Gisteravond hebben we heerlijk met z'n tweeen op de bank gezeten. Allebei een hand op de buik en ons kindje trapte met z'n voetjes tegen mijn vriend en met z'n handjes tegen mijn hand. Een mooi moment,voelde een beetje als een afsluiting van de zwangerschap. Dinsdag moeten we naar de vk. Zij kan,als we dat willen, inwendig onderzoek doen en voelen of er al wat gebeurt vanbinnen. Daar ben ik wel heel erg benieuwd naar,maarc eerst zullen we vandaag en morgen maar eens afwachten. Ben wel blij dat mijn vriend vanavond ook weekend heeft,vind het niks dat hij nu 's ochtends vertrekt terwijl het zo rommelt. Misschien wacht ons kindje ook wel op zijn/haar papa
Meiden, ben de gelukkigste mama. Kim sliep nog tot 11 uur, toen fles en in bad gedaan. Daarna tijd bij me op schoot, zonder te huilen. Als ik iets zei, ging ze steeds lachen. Hier de foto
@ Jane, wat een mooi geboortje kaartje, welke teksten staan erin? En je hebt je bevallings verhaal mooi omschreven, denk dat iedereen dit wel kan lezen hoor of je nog moet bevallen of niet. En fijn dat je de kilo's al kwijt bent. @ Wen, wat leuk dat je de kleine hebt gevoeld ik kan ook niet wachten op dat moment lijkt me echt bijzonder. En idd nog 2 nachtjes slapen @ Alicia, ben erg benieuwd of het morgen begint bij je. @ Eline, wat een lieve foto's en wat ziet ze er vrolijk uit Liefs
Alicia wat een mooi moment zo om het af te sluiten zeg, jullie kleintje mag komen hoor.....oh wat ben ik benieuwd. Mijn gevoel zegt nog steeds een jongen. Jeanetjuh dit staat er op het kaartje Elize en Naomi zijn geboren op 03-08-2010 Eén kindje is een wonder Twee kindjes heel bijzonder Dubbele vreugde en dubbel zo druk Tweemaal genieten, wat een geluk Onze namen Adres Tel Omdat we de wereld wat vroeg trotseren, moeten we nog even in het ziekenhuis logeren
Chantal, harde buiken ken ik zelf alleen eigenlijk (ook met de vorige zwangerschap) van bij het sexen Want tja, dan trekken zo'n beetje al je spieren samen, ook die van je baarmoeder. Bij mij tenminste wel Sammie, leuk dat je kaartje nu oké is, gaaf om dat dan zo al te zien hè? Heb je er dan ook echt al de naam op laten drukken die het gaat worden? Of was je daar nog niet uit? Of wisten jullie nou het geslacht ook niet? Pfff, ik kan het niet meer onthouden allemaal... Wen75, super dat je nu je kindje voelt! Leuk hè? Ah, Eline, ze kijkt ook zo lekker happy op die foto! Geweldig!
hee meiden Alicia hoe gaat het? Heb bij jou ook het gevoel een jongen, ben heel benieuwd. Gisteren waren we uit eten en naar de bios, mijn moeder paste op. Kim was veel wakker bij haar, maar niet gehuild ook. Ze sliep vannacht van 11 tot 5, en toen weer tot 8. Ben benieuwd hoe vandaag gaat xxxx